Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. johnny19818

    Αίσιον και ευτυχές το νέο έτος 2021!

    Αν και καθυστερημένα Καλή χρονιά και χρόνια πολλά με υγεία και σύνεση για τη νέα χρονιά! Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!
  2. johnny19818

    Power Bank μας άφησε χρονους.

    Καλά κι εσυ!! Χαχαχα.
  3. johnny19818

    Power Bank μας άφησε χρονους.

    Είχα αγοράσει ένα Power Bank SBS 10400mAh το 2017 για κάτι ταξίδια που έκανα εξωτερικό και ήθελα να βλέπω ταινίες στο αεροπλάνο. Τα ταξίδια τελείωσαν και η χρήση του Power Bank αραίωσε με τα χρόνια. Τώρα ενώ το φορτίζω πλήρως, όταν το βάζω σε ταμπλετ μπαταρίας 6000mAh στα 5 λεπτά αναβοσβήνουν τα...
  4. johnny19818

    Χριστουγεννιάτικα αβαταρ

    Έτοιμος κι εγώ. Καλές γιορτές!
  5. johnny19818

    Μελλοντικό ρετροφόρουμ

    Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά και στην περίφημη 7ετία οι ταινίες δεν ανέφεραν κάτι. Βέβαια εκτός του ότι αφενός δεν είναι δυνατόν να έχω δει όλες εκείνες τις ταινίες αφετέρου ήταν 7 χρόνια και όχι 1 όπως το 2020.
  6. johnny19818

    SNES νοσταλγικές αναμνήσεις...

    Αυτή τελικά αποδεικνύεται η καλύτερη κίνηση μετά από 20+ χρόνια. "Απαρχαιωμένα-ξεπερασμένα" παιχνίδια που η ζήτηση τους είναι στο ναδίρ λόγω της νέας τεχνολογικά δυνατότερης κονσόλας, αγορασμένα για πολύ λίγα χρήματα που τώρα η αξία τους έχει εκτοξευθεί, ειδικά αν είναι σε καλή κατάσταση...
  7. johnny19818

    NES: Νέες κυκλοφορίες

    Σχεδόν ίδιο θα έλεγα. Πολύ καλό.
  8. johnny19818

    Μελλοντικό ρετροφόρουμ

    Τρέμω στην ιδέα ότι το 2032 μπορεί να σκουπιζόμαστε με όστρακα όπως λέει στην ταινία Demolition Man!!
  9. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Το αγόρασα έτοιμο μονταρισμένο πριν 1,5 χρόνο στα 220 ευρώ. Η οθόνη χάλασε από δική μου υπαιτιότητα καθώς, κατά λάθος, έβαλα την security screw στη θέση της ενώ δεν έπρεπε και ουσιαστικά κατέστρεψα την καλωδιοταινία. Από ξένο γκρουπ στο fb ένας πονόψυχος Άγγλος μου έστειλε μια οθόνη δωρεάν...
  10. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Οκ κακή διατύπωση. Το πήρα έτοιμο McWill αλλά χάλασε η οθόνη και απλά έβαλα καινούρια. Ουσιαστικά έκανα το 5% του φτιαξίματος.
  11. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Το τελευταίο καιρό έχω ξαναγαπήσει πολύ το Game Gear μου. Πήρα και επαναφορτιζόμενες μπαταρίες (old school καταστάσεις) και παίζω παιχνίδια ξανά και ξανά. Ευτυχώς το έχω φτιάξει να έχει μοντέρνα οθόνη ώστε να παίζω σαν άνθρωπος.
  12. johnny19818

    Θέματα και ποστ όπου ΔΕ φαίνονται οι εικόνες

    Σε αυτα δεν φαίνονται οι εικόνες. https://retromaniax.gr/threads/%CE%97-mega-drive-cd-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%85.25185/ https://retromaniax.gr/threads/%CE%97-gameboy-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%85.17394/
  13. johnny19818

    Ρετρό οχήματα

    Βγαζω στην επιφανεια το ποστ γιατι εψαχνα τον καταλογο που λεω παραπανω αλλα δεν τον βρηκα. Μηπως ειναι ευκολο να εμφανιστει παλι; Ειναι κατι που δεν βρισκεται ευκολα. Ευχαριστω!
  14. johnny19818

    Facebook vs Forums: Μερικές σκέψεις

    Τα περισσότερα τα είπατε ήδη. Το φόρουμ εδώ έχει την ποιότητα και το γκρουπ του FB είναι σαφώς πολύ πιο ελεύθερο και ο καθένας ανεβάζει ό,τι του έρθει στο κεφάλι. Τις προάλλες, τρανταχτό παράδειγμά, ένας ανέβασε ότι σε ένα κανάλι παίζει την ταινία "Μαδαγασκάρη". Μα είναι δυνατόν μια ταινία 15...
  15. johnny19818

    Retro ΚΤΕΛ

    Βρέθηκε και φωτογραφία από το λεωφορείο που περιγράφω στο ποστ της πρώτης σελίδας. Βέβαια αυτό δείχνει να πηγαίνει στα Λακώνια (το χωριό του τραγουδιστή Γιάννη Χαρούλη) και στις Τάπες αλλά είναι ακριβώς το ίδιο.
  16. johnny19818

    Game Boy

    Άρα το απέκτησες μόλις κυκλοφόρησε. Αυτά είναι! Πες μας και τα αγαπημένα σου παιχνίδια αν θες.
  17. johnny19818

    Παρουσιαση 8bitdo NES Retro Receiver

    Ένα σαν αυτό
  18. johnny19818

    Αρθρο για το Data Boy και "παιδικα gadgets" της εποχης

    Και υπήρξε και Data Girl αργότερα.
  19. johnny19818

    Παρουσιαση 8bitdo NES Retro Receiver

    Το αγόρασα φέτος αυτό το εξάρτημα και το δοκίμασα με το χειριστήριο του ΧΒΟΧ One και δουλεύει άψογα. Σε OEM Wii mote πάλι δεν μου δούλεψε!
  20. johnny19818

    Εμβληματικά ρετρό κινητά

    Το Siemens που ήταν cool για την αρχή των 00s ήταν το SL45, ίσως το πρώτο κινητό με mp3 player!!
Πίσω
Μπλουζα