Συμφωνώ με τον ελεφαντα και τον νκαρυτια. Το περιεχόμενο των βιβλίων-εκπαίδευσης, απατεί και το τύπου αχταρμά μάθημα-μορφή βιβλίου. Θυμηθέτε και τον σήμα του υπουργείου παιδείας πριν 1 χρόνό, μια υδρόγειο με όλα αχταρμα. Και προφανώς όταν μαθαίνεις αχταρμά, αχταρμά σκέφτεσαι. Δλδ δεν σκέφτεσαι. Το πολύ πολύ να έχεις κάποιες δεξιότητες τύπου γραφής, ανάγνωσης, αριθμητικής.
Και το καλύτερο είναι το άλλο. Στις πρόσφατες εκλογές, στο σχολείο που πήγα να ψηφίσω, υπήρχε ένας μεγάλος πίνακας ανακοινώσεων με διάφορες εργασίες των παιδιών. Το περίεργο ήταν πως όλες, ήταν τύπου συνταγές μαγειρικής/ζαχαροπλασικής ή οδηγίες χρήσης διαφόρων ηλ. συσκευών. τρίτη δημοτικού παρακαλώ. Και λοιπόν είτε το πιστεύετε είτε όχι τα ορθογραφικά λάθη έβγαζαν μάτια. τριπλά λάμδα, τέσσερα σίγμα, το ωμέγα δεν υπήρχε, όπως και το ήτα και το ύψιλον. Και όμως αυτές οι εργασίες ήταν υποτίθεται οι καλύτερες και αναρτήθηκαν γιατί πράγματι, μπορούσες ακολουθώντας τες να βάλεις μπρός μια ηλεκτρική σκούπα. Αυτό είναι το περιεχόμενο της παιδείας σήμερα και αυτό έρχεται να υπηρετήσει το ηλεκτρονικό-διαδραστικό βιβλίο.
ΥΓ1: πάνως ο οργανισμός και το 90 έδινε μέσω υπεργολαβίας τα βιβλία για εκτύπωση και βιβλιοδεσία. Τώρα δεν χρείαζεται καν να μπαίνει και στο κομμάτι της συγγραφής καθώς θα προτιμώνται έτοιμα (ηλεκτρονικά) βιβλία του εμπορίου.
ΥΓ2: ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΝΟΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΟΟΚ ΣΤΑ 6-12