Δεν μου άρεσε καθόλου! Δε μπορεί να συγκριθεί σε τίποτα με τον πρώτο Άγνωστο Πόλεμο!Το remake του 90 λεει τιποτα?
Βάσει των επίσημων στοιχείων που έχω το ριμέικ είναι όντως γυρισμένο το 1990 και προβλήθηκε συγκεκριμένα στις 23 Ιανουαρίου του 1990 στον ΑΝΤ1 σε σενάριο-σκηνοθεσία πάλι Νίκου Φώσκολου και αποτελούνταν από 7 επεισόδια των 30 λεπτών.Δεν είναι ακριβώς του 1990 αλλά λίγων χρόνων πιο πριν. Πάντως θεωρώ ενδιαφέρουσα εμπειρία και τις 2 ιστορίες που γυρίστηκαν τότε με πρωταγωνιστή άλλωστε τον αυθεντικό Συν/χη Βαρτάνη, δηλ. τον Άγγελο Αντωνόπουλο.
Οι βιντεοταινίες πράγματι προβλήθηκαν στον ΑΝΤ1 το 1990 αλλά γυρίστηκαν την περίοδο 1986-1987, κάποια χρόνια δηλ. νωρίτερα.Βάσει των επίσημων στοιχείων που έχω το ριμέικ είναι όντως γυρισμένο το 1990 και προβλήθηκε συγκεκριμένα στις 23 Ιανουαρίου του 1990 στον ΑΝΤ1 σε σενάριο-σκηνοθεσία πάλι Νίκου Φώσκολου και αποτελούνταν από 7 επεισόδια των 30 λεπτών.
Όντως, απλώς είναι λίγο πιο παχύς (και επίσης είναι μεσήλιξ, αν και το 1972 ο Καραγιώργης έπρεπε να είναι μόνο 34 ετών). Όπως φαίνεται από τα "Καλύτερά μας Χρόνια", τα βίντεοκλιπ που υποτίθεται ότι βλέπει η οικογένεια Αντωνοπούλου, πρέπει να είναι το μοναδικό διασωθέν υλικό... Είναι κρίμα που χάθηκε ένα τόσο μεγάλο μέρος της ιστορίας της ελληνικής τηλεόρασης, επειδή γινόταν οικονομία στα αναλώσιμα υλικάΗ σειρά της ΕΡΤ τα καλύτερα μας χρόνια συναντά τον Άγνωστο Πόλεμο. Η ομοιότητα του Νίκου Καραγιώργη με τον πατέρα του Κώστα Καραγιώργη είναι απίστευτη.
Ναι, είναι το μοναδικό διασωθέν υλικό απ' τη σειρά. Ό,τι υπάρχει, είναι από τη μέση μέχρι το τέλος ενός επεισοδίου, μάλλον των αρχών του θέρους του '72. Μάλιστα, οι τίτλοι που βλέπουμε, είναι οι τίτλοι τέλους, όχι οι αρχής!Όντως, απλώς είναι λίγο πιο παχύς (και επίσης είναι μεσήλιξ, αν και το 1972 ο Καραγιώργης έπρεπε να είναι μόνο 34 ετών). Όπως φαίνεται από τα "Καλύτερά μας Χρόνια", τα βίντεοκλιπ που υποτίθεται ότι βλέπει η οικογένεια Αντωνοπούλου, πρέπει να είναι το μοναδικό διασωθέν υλικό... Είναι κρίμα που χάθηκε ένα τόσο μεγάλο μέρος της ιστορίας της ελληνικής τηλεόρασης, επειδή γινόταν οικονομία στα αναλώσιμα υλικά
Όντως είναι μεγάλη τιμή, και γι' αυτό ο Απειρανθίτης και η Μπέη παρέκαμψαν το προφανές ηλικιακό θέμα. Ίσως λόγω και των πρόσφατων αποκαλύψεων του #metoo θέλανε να φαίνεται η διαφορά ηλικίας, αλλά για να δώσουν ένα θετικό πρότυπο, αυτό του μεσήλικα έμπειρου ηθοποιού που προσπαθεί να γίνει πραγματικός μέντορας, χωρίς να εκμεταλλευτεί τα όνειρα της νεαρής Ελπίδας.Ναι, είναι το μοναδικό διασωθέν υλικό απ' τη σειρά. Ό,τι υπάρχει, είναι από τη μέση μέχρι το τέλος ενός επεισοδίου, μάλλον των αρχών του θέρους του '72. Μάλιστα, οι τίτλοι που βλέπουμε, είναι οι τίτλοι τέλους, όχι οι αρχής!
Πάντως, είναι μεγάλη τιμή για τον Νίκο Καραγιώργη το να υποδύεται τον πατέρα του!
Δεν γνωρίζω τι έχουν προβάλει στη σύγχρονη τηλεοπτική σειρά από τον "Άγνωστο Πόλεμο". Το μοναδικό εκτεταμένο διασωθέν απόσπασμα που γνωρίζω είναι αυτό όπου μεταξύ άλλων εμφανίζονται σε μια αποθήκη ο Άγγελος Αντωνόπουλος και ο Νίκος Απέργης. Αν είναι όντως αυτό τότε απλώς να σχολιάσω ότι δεν είναι από τις αρχές του θέρους του '72 αλλά εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο προβλήθηκε το φθινόπωρο του '72.Ναι, είναι το μοναδικό διασωθέν υλικό απ' τη σειρά. Ό,τι υπάρχει, είναι από τη μέση μέχρι το τέλος ενός επεισοδίου, μάλλον των αρχών του θέρους του '72. Μάλιστα, οι τίτλοι που βλέπουμε, είναι οι τίτλοι τέλους, όχι οι αρχής!
Πάντως, είναι μεγάλη τιμή για τον Νίκο Καραγιώργη το να υποδύεται τον πατέρα του!
Αυτό που πρόβαλλαν είναι η γνωστή σκηνή με τον Αντωνόπουλο στην αποθήκη, αλλά έχουμε και "κέρδος" καθώς προβλήθηκε και μια σκηνή με τον Κώστα Καραγιώργη που είναι στο κρεβάτι του νοσοκομείου.Δεν γνωρίζω τι έχουν προβάλει στη σύγχρονη τηλεοπτική σειρά από τον "Άγνωστο Πόλεμο". Το μοναδικό εκτεταμένο διασωθέν απόσπασμα που γνωρίζω είναι αυτό όπου μεταξύ άλλων εμφανίζονται σε μια αποθήκη ο Άγγελος Αντωνόπουλος και ο Νίκος Απέργης. Αν είναι όντως αυτό τότε απλώς να σχολιάσω ότι δεν είναι από τις αρχές του θέρους του '72 αλλά εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο προβλήθηκε το φθινόπωρο του '72.
Πολύ ενδιαφέρον! Σε ευχαριστούμ!Ο κεντρικός ήρωας της σειράς, ο Συνταγματάρχης Βαρτάνης, τον οποίο υποδυόταν ο Άγγελος Αντωνόπουλος, είχε 2 ερωτικές περιπέτειες στη διάρκεια των 5+1 κύκλων επεισοδίων της σειράς. Την πρώτη στην 3η περίοδο(Διαταγή αυτοκτονίας) με την ανηψιά του στρατηγού Βέργου, τη Ρεγγίνα(Τόνια Καζιάνη), η οποία είχε και άδοξο τέλος λόγω της συμπεριφοράς της Ρεγγίνας. Τη δεύτερη στον 5ο και τελευταίο τηλεοπτικό κύκλο(Η φλεγομένη έρημος) με την ελληνογερμανίδα κατάσκοπο Λίζα Βλαντή(Ελένη Ερήμου) που παρίστανε μια νοσοκόμο σε διατεταγμένη αποστολή να συνάψει σχέση με κάποιον ανώτερο Έλληνα αξιωματικό. Και η σχέση αυτή είχε τραγική κατάληξη καθώς ο Βαρτάνης ξεσκέπασε την κατάσκοπο. Όμως, στην 6η ιστορία(Η ώρα της νίκης), που δεν προβλήθηκε τηλεοπτικά αλλά δημοσιεύτηκε μόνο στο περιοδικό Ρομάντσο, τεύχη 1627-41, έχουμε ανατροπή των δεδομένων και το σενάριο έχει αίσιο τέλος, με το οριστικό σμίξιμο των 2 πρωταγωνιστών.
Άρα θεωρείς ότι είναι από την 3η ιστορία "Διαταγή Αυτοκτονίας" - σωστά;Δεν γνωρίζω τι έχουν προβάλει στη σύγχρονη τηλεοπτική σειρά από τον "Άγνωστο Πόλεμο". Το μοναδικό εκτεταμένο διασωθέν απόσπασμα που γνωρίζω είναι αυτό όπου μεταξύ άλλων εμφανίζονται σε μια αποθήκη ο Άγγελος Αντωνόπουλος και ο Νίκος Απέργης. Αν είναι όντως αυτό τότε απλώς να σχολιάσω ότι δεν είναι από τις αρχές του θέρους του '72 αλλά εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο προβλήθηκε το φθινόπωρο του '72.
Στην 6η ιστορία ο Βαρτάνης (Άγγελος Αντωνόπουλος) καταλήγει με τη Λίζα (Ελένη Ερήμου). Τη Ρεγγίνα Δραγούμη (Τόνια Καζιάνη) τη χώρισε ο Βαρτάνης στο τέλος του τρίτου κύκλου, επειδή είχε πιστέψει ότι ο αρραβωνιαστικός της ήταν προδότης.Πολύ ενδιαφέρον! Σε ευχαριστούμ!
Μια διευκρινηση - στην 6η ιστορία - με ποια πρωταγωνίστρια καταλήγει δηλαδή ο Βαρτάνης; Με την Ερήμου ή την Καζιάνη;
Άρα θεωρείς ότι είναι από την 3η ιστορία "Διαταγή Αυτοκτονίας" - σωστά;
Καλησπέρα atanasio - και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίεςΣτην 6η ιστορία ο Βαρτάνης (Άγγελος Αντωνόπουλος) καταλήγει με τη Λίζα (Ελένη Ερήμου). Τη Ρεγγίνα Δραγούμη (Τόνια Καζιάνη) τη χώρισε ο Βαρτάνης στο τέλος του τρίτου κύκλου, επειδή είχε πιστέψει ότι ο αρραβωνιαστικός της ήταν προδότης.
Οι σκηνές των οποίων αποσπάσματα προβλήθηκαν στη σειρά "Τα καλύτερά μας χρόνια" είναι δύο: η γνωστή με τον Βαρτάνη (Άγγελο Αντωνόπουλο) και τον Βόιλερ (Νίκο Απέργη) σε μια αποθήκη και μια δεύτερη με τη Χριστίνα Ψάχου (Γκέλυ Μαυροπούλου) να γιατροπορεύει τον άντρα της Έκτορα (Κώστας Καραγιώργης) στο νοσοκομείο και να διαπληκτίζεται έντονα μαζί του. Και οι δύο σκηνές ανήκουν στον τρίτο κύκλο και πρέπει να είναι από επεισόδιο που μεταδόθηκε, όπως σωστά γράφει ο Ευπαλίνος, το φθινόπωρο του 1972. Οι δύο αυτές σκηνές είχαν παρουσιαστεί και πολύ παλαιότερα στην εκπομπή "Σε χρόνο TV".
Αγαπητέ bernard.c σε ευχαριστώ για το εγκάρδιο σχόλιό σου και για το ενδιαφέρον βίντεο που ανέβασες. Με πρόλαβε ο atanasio στα ερωτήματα που έθεσες, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι διαφορετικό, δηλαδή: Η Τ. Καζιάνη πρωταγωνίστησε στη "Διαταγή Αυτοκτονίας", ενώ στο σενάριο του 5ου και 6ου κύκλου τη σκυτάλη πήρε η Ε. Ερήμου, σε άλλο ρόλο φυσικά. Τέλος, η σκηνή Αντωνόπουλου-Απέργη είναι όντως από τη "Διαταγή Αυτοκτονίας", όπως σημειώνεις .Καλησπέρα atanasio - και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Ενδιαφέρον αυτό που αναφέρεις για την Ρεγγίνα και την Λίζα.
Τις σκηνές τις είχα υπ' όψιν μου, απλά ήθελα να μου επιβεβαιώσετε τη σεζόν (διότι η σκηνή με τον Έκτορα στο νοσοκομείο θα μπορούσε (ίσως) να είναι από τον 2ο κύκλο) και για αυτό σας ρώτησα
Η πληροφορία (φθινόπωρο του '72) προστέθηκε ήδη στη RetroDB -