Έλληνες ηθοποιοί - Τι απέγιναν;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
υπαρχουν 2 κατηγοριες
αυτοι οι οποιοι πειραζουν το κειμενο,στα κλασσικα εργα το θεωρω απαραδεκτο
και αυτοι οι οποιοι κανουν μοντερνισμους στην σκηνοθεσια,και εδω εχω αντιρρησεις και ενστασεις αλλα χωραει μεγαλη κουβεντα σαυτο
 
Αμφιλεγόμενος ως σκηνοθέτης αλλά η επιτυχία είναι τεράστια για την Ελλάδα
 
Δεν θυμάμαι ποιος ηθοποιός είχε πει πως μετά το 70' τα βραβεία στο σινεμά δεν δίνονται πλέον αντικειμενικα
 
εχω κανει μια διαφημιση μαζι του,ειναι πολυ συμπαθης
και μου αρεσε σαν σκηνοθετης,οι ταινιες του ειναι ιδιατερες ,δεν μπορω να τις δω ολες
Παράδοξο το σινεμά του, δηλ.δεν υπάρχει ένας κινηματογραφιστης να αντλεί νόημα από μια κανονική ιστορία; μόνο τον Παντελή Βούλγαρη ξέρω από τους νεώτερους και τον σμαραγδη
 
Τελευταία επεξεργασία:
Παράδοξο το σινεμά του, δηλ.δεν υπάρχει ένας κινηματογραφιστης να αντλεί νόημα από μια κανονική ιστορία; μόνο τον Παντελή Βούλγαρη ξέρω από τους νεώτερους και τον σμαραγδη
τι εννουμε λεγοντας κανονικη ιστορια;
 
Πόσο βάθος έβγαλε, πόσες έννοιες από απλές καθημερινές ιστοριες
συμφωνω απολυτα,αλλα σημερα θα μπορουσε να γυριστει μια ταινια τετοια;
δεν λεγω εκ προοιμιου οχι,απλα αναρωτιεμαι
 
τι εννουμε λεγοντας κανονικη ιστορια;
Όταν ακούω την λέξη λανθιμος , μια λέξη μου έρχεται στο νου η παραδοξολογια. Κανονική ιστορία στο σύγχρονο σινεμά η φανελα με το νούμερο 9 , ο σκηνοθέτης διηγήθηκε μια απλή ιστορία αλλά με τι νοημα
 
Όχι, δεν εξυπηρετεί τις νέες τάσεις. Απάτη θα πήγαινε
Όταν ακούω την λέξη λανθιμος , μια λέξη μου έρχεται στο νου η παραδοξολογια. Κανονική ιστορία στο σύγχρονο σινεμά η φανελα με το νούμερο 9 , ο σκηνοθέτης διηγήθηκε μια απλή ιστορία αλλά με τι νοημα
παραδειγμα που βρηκατε και εσεις,απεχθανομαι το ποδοσφαιρο αλλα ναι ηταν μια ταινια με γραμικο τροπο αφηγησης και με ενα θεμα κατανοητο απο ολους
 
Yπηρχαν Έλληνες σκηνοθέτες που το άξιζαν το Όσκαρ , πολύ κρίμα που δεν το πήραν ποτε ενώ έφτασαν μεχρι εκει
 
βεβαια,κυριως ταινιες βεβαια
συμφωνω απολυτα
ο γιωργος τζαβελας το αξιζε σιγουρα με καλπικη λιρα
και η δε γυνη να φοβειται τον αντρα
αλλα παιρνει το καθημερινο οσκαρ της καρδιας μας
 
βεβαια,κυριως ταινιες βεβαια
συμφωνω απολυτα
ο γιωργος τζαβελας το αξιζε σιγουρα με καλπικη λιρα
και η δε γυνη να φοβειται τον αντρα
αλλα παιρνει το καθημερινο οσκαρ της καρδιας μας
Και πολλοί άλλοι
Ε , φεύγει κόσμος από τις αίθουσες, μα τι εχει τι poor things, να σκεφτείς πως σκηνή την τροποποίησαν, τόσο ακατάλληλη ήταν. Αν πάρει το Όσκαρ να χαρούμε η οχι;
 
Και πολλοί άλλοι
Ε , φεύγει κόσμος από τις αίθουσες, μα τι εχει τι poor things, να σκεφτείς πως σκηνή την τροποποίησαν, τόσο ακατάλληλη ήταν. Αν πάρει το Όσκαρ να χαρούμε η οχι;
Να χαρούμε, να χαρούμε, και οι γυναίκες μάλιστα εις διπλούν!!!! Ειδικά οι Ελληνίδες γυναίκες, αν αναλογιστούμε το πόση βία και χειραγώγηση έχουν υποστεί όλα αυτά τα χρόνια, για να μη μιλήσω για όλες τις νοσηρές γυναικοκτονίες που στοιχειώνουν την ελληνική καθημερινότητα. (όσοι είδαν το Poor things νομίζω καταλαβαίνουν τί θέλω να πω). Ε...ναι λοιπόν θια χαρούμε, και όχι μόνο γιατί ο Λάνθιμος είναι Έλληνας!
 
Να χαρούμε, να χαρούμε, και οι γυναίκες μάλιστα εις διπλούν!!!! Ειδικά οι Ελληνίδες γυναίκες, αν αναλογιστούμε το πόση βία και χειραγώγηση έχουν υποστεί όλα αυτά τα χρόνια, για να μη μιλήσω για όλες τις νοσηρές γυναικοκτονίες που στοιχειώνουν την ελληνική καθημερινότητα. (όσοι είδαν το Poor things νομίζω καταλαβαίνουν τί θέλω να πω). Ε...ναι λοιπόν θια χαρούμε, και όχι μόνο γιατί ο Λάνθιμος είναι Έλληνας!
Εγώ θέλω να χαρούμε και να το πάρει γιατί εκπροσωπεί την Ελλάδα πάνω από όλα, να την εκπροσωπεί όμως για τους σωστούς λόγους.
 
Το Poor Things είναι μια σπουδαία ταινία, η καλύτερη του Λάνθιμου ως σήμερα (μαζί με τον Αστακό). Η Κάλπικη λίρα ήταν μια πολύ ωραία ταινία για τα δεδομένα του 1954 και τη βλέπουμε με νοσταλγία, αλλά η ζωή και ο κινηματογράφος έχουν αλλάξει πολύ από τότε.
 
Πίσω
Μπλουζα