Όταν οι καλλιτέχνες γίνονται μοντέλα

Χριστός και Παναγιά. Η φωτογραφία μου θυμίζει δοκιμαστήριο ρούχων, όπου τα παραπεταμένα ρούχα μαζεύονται το ένα πάνω στο άλλο σε έναν ετερόκλητο σωρό. Απ' όλα έχει ο μπαξές, από κάπα τσομπάνη μέχρι αρχιερατικό ωμοφόριο και σαλβάρι οδαλίσκης. Και καλά, η συγκεκριμένη κυρία ήταν όμορφή και κομψή οπότε κάπως μπορούσε να σώσει τέτοιον αχταρμά, αλλά φαντάζεστε μια καθημερινή κυράτσα έτσι ντυμένη?
 
Αυτή την μόδα με τις μαντήλες στον ώμο την είχα ξεχάσει. Μόνο η Βίκυ Βανίτα είναι σε όλες τις φωτογραφίες πολύ κομψά ντυμένη. Οι υπόλοιπες κυρίες δεν έβλεπαν τι φορούσαν? Απορώ!
 
415.jpg
 
domniki είπε:
Οι υπόλοιπες κυρίες δεν έβλεπαν τι φορούσαν? Απορώ!
Η φωτογραφία της Α.Β. από πάνω σου απαντάει: Όχι, δεν το έβλεπαν. (Φαντάζομαι εδώ είναι ντυμένη "εύθυμη χήρα").

Οι καταναλωτές απλώς ακολουθούν τη μόδα. Ακόμη και οι διάσημοι, που νομίζουμε, και ίσως νομίζουν και οι ίδιοι, ότι τη διαμορφώνουν (επειδή είναι οι πρώτοι που την ακολουθούν). Κοιτώντας από απόσταση βλέπουμε ότι υπάρχουν εποχές που η μόδα ήταν συγκρατημένη και χωρίς υπερβολές. Αυτές οι εποχές μας ξενίζουν λιγότερο αργότερα. Η δεκαετία του 80 ανήκε στις υπερβολικές χωρίς να έχει την αφέλεια και τη χαρουμενιά (δική μου λέξη) των late 60's - early 70's με τα παρδαλά χρώματα. Το ντύσιμο με τις βάτες και το ξασμένο μαλλί έκανε τι γυναίκες να μοιάζουν σχεδόν εχθρικές.

Φυσικά αυτά δεν ισχύουν όταν οι καλλιτέχνες ήταν κυριολεκτικά μοντέλα, φορώντας ρούχα επί πληρωμή. Τότε ήταν απλώς κρεμάστρες και φορούσανε ό,τι τους έλεγαν, ακόμη κι αν βλέπανε ότι ήταν κακόγουστο. Εν τάξει, μια Βουγιουκλάκη θα μπορούσε να έλεγε "Αυτό με κάνει χάλια, δεν το φοράω" (αλλά όπως δείχνει η φωτογραφία, δεν το είπε) αλλά άλλοι λιγότερο γνωστοί τότε δεν μπορούσαν να το παίξουν πολύ βεντέτες.
 
tonytony είπε:
Οι Σταρκ επέστρεψαν στο Winterfell

Uskoke είπε:
να παραθέσω κι εγώ τα 2 σεντ μου: αυτό δεν είναι κιμονό με τίποτα 「着物」αλλά γιουκάτα. Δηλ.μια βαμβακερή ρόμπα που φορούσαν οι γιαπωνέζοι όταν χαλάρωναν. Τώρα επειδή φοράνε συνέχεια ευρωπαικά ρούχα (δηλ. κοστούμια οι άντρες και ταγέρ οι γυναίκες) και είναι στρεσαρισμένοι θα ήθελαν να χαλαρώσουν σε μια θερμοπηγή φορώντας ένα δροσερό γιουκάτα και γκέτα (δηλ.σανδάλια). Επίσης ένα γνήσιο κιμονό είναι πολύ ακριβό και είναι δύσκολο να το φορέσει κανείς σύμφωνα με τους κανόνες της μόδας χωρίς εκπαίδευση. 浴衣=yukata geta=下駄(οι πληροφορίες είναι από τα γιαπωνέζικα μαθήματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης ヤンさんと日本の人々γύρω στο '94 '95 πάντως εντός ορίων του ρετρό)
Δεν είναι ούτε κιμονό ούτε γιουκάτα. Στη μόδα "κιμονό" λέγεται οτιδήποτε έχει αυτό το παραλληλόγραμμο κόψιμο στο μανίκι. Το ίδιο έκαναν και τα κιμονό που ήταν της μόδας πέρυσι, ήταν ριχτές ζακέτες με μανίκι κιμονό. Αντί να λένε παντού "μανίκι κιμονό" το λένε απλά κιμονό γιατί είναι κατανοητό πως δεν πρόκειται για παραδοσιακή ιαπωνική ενδυμασία.

 


Η Βίκυ Βανίτα όντως πάντως έχει κάνει την πιο κομψή φωτογράφιση με τα περισσότερα όμορφα ρούχα. Αυτό το 80ς φουντωμένο-καμένο μαλλί με την μες και το ρουζ-κεραμιδοκόκκινη ρίγα είναι μόνο για γερά νεύρα! Και τα ρούχα είχαν τόσο άκομψη γραμμή, λες και η μέση ήταν στον γοφό. Ας ελπίσουμε να μην ξαναδούμε τόσο άκομψη μόδα στα χρονικά. Μόνο η Grace Jones ενστερνίστηκε αυτή τη μόδα και βγήκε αλώβητη
 
Νομίζω αυτή η φωτογράφιση της Αλίκης χρειάζεται "βραβείο ακατανόητης πόζας".
 
Τι στάση εχει παρει εδώ η Αλίκη....Πολύ φτηνό στάιλινγκ πάντως για εθνική σταρ. Τούλια και λίγο σατέν, εξεζητημένες στασεις για την Αλίκη και έξω από την πόρτα. Ο δε Βλάσης έξω από τα νερά του και φαίνεται αυτό.
 
Πίσω
Μπλουζα