Αγαπημένα παιχνίδια που δεν απέκτησαν κάποιo sequel

Ε, οχι και ιδιο, η πρωτη πιστα δεν εχει καμια σχεση. Δεν υπαρχει καν στην αμιγκα. Και απο τα levels της αμιγκα εκδοσης, λειπουν αρκετα στο MD.
 
Επειδή ανέφερες αρχικά εσύ "σχεδόν ίδιο", εξήγησα το λόγο. Το ότι δεν βγήκε στην Amiga ήταν αναμενόμενο, αφού εξαγοράστηκε ένας τίτλος που υπήρχε ήδη στην Amiga, και του κοτσάρανε ένα άλλο licence στις κονσόλες. Έχουν αλλάξει εκτός από το κεντρικό και τα υπόλοιπα sprites και μερικά levels, ενώ έχουν κοπεί τελείως τα shoot em up τμήματα του (World 3 Level 2 π.χ). Τα έχω τερματίσει και τα δύο BTW. Γενικώς έχουν αλλάξει και τα bosses με κάτι χαζομάρες από την ταινία.

από το site του universalsoldier.wikia.com (τζήσουζ, έχουν και wiki site anyway :) )

niversal Soldier was a video game for the "Mega Drive" and "Game Boy" that was a rebranded version of the game "Turrican II: The Final Fight".
Console conversions of Turrican II for the Mega Drive and Game Boy were produced by The Code Monkeys for Accolade, who had kept the rights for the console ports of the franchise. But at a late stage, Accolade also acquired rights to produce a game spin-off of the Jean-Claude Van Damme movie Universal Soldier and decided to rebrand the game as Universal Soldier. Turrican's sprite was changed into a marine and several other substitutions were made. Amongst other changes, the eyeballs-walking-on-fingers became mini tanks, and instead of a large mech/steel dragon in the first stage, the player now faces a large representation of Dolph Lundgren's character in the film.

The three shoot 'em up stages, cut out from the port, were replaced by the developers with three original stages (a Vietnam jungle, a fortress, and a motel/car junkyard) that in theory should link the game to the film's atmosphere. The rest of the original Turrican II stages are still present and remain mostly intact in overall design, though some of them appear in different order, along with the three new levels differently scattered through them.

A version of Universal Soldier was also produced for the SNES, but it was never published and only exists in the form of leaked ROM.
http://universalsoldier.wikia.com/wiki/Universal_Soldier_video_game
 
Πάντως τα Super Turrican και Mega Turrican (που βασίζονται περισσότερο στο Turrican 3 από ότι κατάλαβα) είναι πάρα πολύ καλά και δεν τα έχουν "καταστρέψει" κοτσάροντας άσχετους τίτλους και χαρακτήρες. Και είναι φτιαγμένα από Factor 5 με Chris Hulsberk μέσα και όλα τα κόλπα.

Το Super Turrican 2 είναι και αυτό πολύ εντυπωσιακό αν και το soundtrack δεν μου άρεσε τόσο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Θα υπαρξει συνεχεια του Outcast απο τους original δημιουργους του!
It's happening!!

Back to Adelpha: Outcast – Second Contact reveals its first images!
 
Bigben and Appeal Studio have unveiled the very first screenshots of Outcast - Second Contact, the remake of the cult PC game Outcast, a pioneer in the history of open-world video games. This expanded version in full HD of the 1999 adventure game, highly anticipated by fans of the genre, will be available in March 2017 on PC, PlayStation 4 and Xbox One.
 
A fantastic and futuristic adventure, Outcast uses cutting-edge graphics and reworked controls for optimum immersion. As Cutter Slade, players can dive into the extraordinary landscapes of planet Adelpha in an attempt to pierce its secrets in order to prevent a terrible catastrophe... and along the way will uncover many things that will even surprise fans of the original.
 
Outcast takes place in the near future when Humanity has just discovered the existence of a parallel world, Adelpha. The American government, which was behind the discovery, sends a probe there to investigate. The experiment is a success but a native of Adelpha, a Talan, attacks the probe and causes a distortion of space-time that threatens to destroy the Earth.
 
You are Cutter Slade, a former Special Forces operative, assigned to escort a group of scientists sent to locate and repair the probe. Nothing goes as planned, however, and you find yourself embarked on an adventure on an unknown planet, with the future of two worlds in your hands.
 
Outcast has been hailed by critics and received numerous awards for the quality of its graphics and innovative gameplay, and is a milestone in the history of video games. The franchise will celebrate its return in March 2017 on PC, PlayStation 4 and Xbox One.
 
Outcast – Second Contact will be presented for the very first time by the studio Appeal, during Gamescom 2016 in Cologne, from August 17th to 19th.
 
Πολύ εχάριστη είδηση !! Πάντα μου άρεσε ο κόσμος του Outcast, και μου είχε κάνει αρκετή εντύπωση όταν το προτοέπαιξα back in the day. :thumbup:

Τελικά για τι ακριβώς πρόκειται; Remake, ή sequel ?
 
Από ότι κατάλαβα remake. Αν και η πρώτη αυθόρμητη αντίδραση είναι "Αμάν πια με τα HD remakes" αυτό το παιχνίδι το αξίζει με το παραπάνω για να το γνωρίσει και ένα ευρύτερο κοινό. Μάρτιος 2017 δεν είναι υπεραισιόδοξο αφού τώρα βγήκαν οι πρώτες εικόνες;

Άντε να πω και εγώ μερικά πολύ καλά παιχνίδια που δεν είχαν και ήθελαν sequel.

Sundog: Frozen Legacy. Αριστούργημα της FTL από τα πρώτα open world games και μάλλον από τα πρώτα που έβαλαν άνω κάτω τελεία στον τίτλο κάτι που τώρα είναι νόμος. :D

Δυστυχώς βγήκε μόνο για Apple ΙΙ και Atari ST. Ένα βελτιωμένο sequel που θα έβγαινε και για άλλα format θα ήταν ευλογία.

Head over Heels. Από τα καλύτερα isometric arcade adventures που ήταν της μόδας εκείνη την εποχή. Ήθελε sequel με split screen coop. Φανταστείτε τις δυνατότητες που θα έδινε.

Autoduel. Φανταστικό action RPG (από τα πρώτα του είδους) με μάχες με αυτοκίνητα όπου δύο μεγάλα κεφάλια συναντιούνται: ο Steve Jackson με τον Richard Garriott. Μου κάνει εντύπωση που δεν είχε κάποιο sequel. Κρίμα γιατί μια 16bit έκδοση του παιχνιδιού θα ήταν φοβερή.

Hunter Άλλος ένας προπάτορας των σημερινών open world games, το grand theft auto της εποχής του. Ένα βελτιωμένο sequel για τα σαφώς ισχυρότερα και δημοφιλέστερα PC να έβγαινε (είχε βγει για τη γερασμένη Amiga) και μπορεί σήμερα να μιλούσαμε για Hunter clones και όχι για GTA clones.

Circuit's Edge Πολύ ενδιαφέρον υβρίδιο RPG-adventure από τη Westwood βασισμένο στο When Gravity Fails. Εκείνη την εποχή έβγαιναν δεκάδες fantasy rpgs, που πάνω κάτω ήταν όλα ίδια βασισμένα στη φόρμουλα του Dungeons & Dragons. Ενώ Ο cyberpunk ισλαμικός κόσμος του το κάνει μοναδικό.

Project Firestart Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια για τον C64 που δυστυχώς βγήκε πολύ αργά στη ζωή του. Από τα πρώτα survival horror games ήθελε ένα 16 bit sequel.
 
Gods - ATARI STE. Τι να γράψω...παιχνιδάρα!

The Vindicator (Green Beret II) - Amstrad 6128. Πάντα ήθελα κάπου να αναφέρω αυτό παιχνίδι, αν και είναι συνέχεια, ουδεμία σχέση έχει με το Green Beret. Καταπληκτικό, αρχικά μελαγχολικό που ανεβαίνει σιγά-σιγά, μουσικό θέμα στη πρώτη πίστα. Ποτέ δεν κατάφερα να ολοκληρώσω κάποια από τις τρεις πίστες, χρησιμοποιούσα τους κωδικούς από το PIXEL. Αυτό το παιχνίδι πρέπει να άρεσε σε ελάχιστους.

Dragon Ninja - Amstrad 6128. Μάλλον έχω θέμα με τους ninja...
 
Grinder, μην είσαι και τόσο σίγουρος !! :) Το Vindicator άρεσε σε αρκετό κόσμο (καθώς και σε εμένα - ο Amstrad άλλωστε είχε την καλύτερη έκδοση απο τις τρείς), και φυσικά έχεις δίκιο που λες ότι ουδεμία σχέση είχε με το Green Beret (το sequel του οποίου είναι στην πραγματικότητα το M.I.A.) αφού o συμπληρωματικός τίτλος "Green Beret II" ήταν απλά θέμα marketing. (σχετική αναφορά στα pixelοσχόλια του τεύχους 48).

Να ορισμένα ακόμα παιχνιδάκια που θα ήθελα να έχουν sequel:

- Exile. To πασίγνωστο παιχνίδι που εμφανίστηκε αρχικά σε BBC, είναι και απο τα πιό δημοφιλή του μηχανήματος (μετά το Elite ασφαλώς !!). To sequel θα τοποθετούσε τον ήρωα σε κάποιον νέο πλανήτη (με ακόμα μεγαλύτερο εύρος για εξερεύνηση), σε κάποια καινούρια αποστολή. Φυσικά θα περιλαμβάνονταν νέα όπλα & αντικείμενα, νέοι εχθροί, και φυσικά νέες παγίδες !!

- Space Rogue. Εξαιρετική διαστημική περιπέτεια, το sim μέρος της οποίας διαθέτει και newtonian physics, η οποία άξιζε ένα "βαρβάτο" sequel.

- 4x4 Off Road Racing. Eνα διασκεδαστικότατο "racing" game της Epyx, για τον παίκτη που συνδιάζει καλά αντανακλαστικά & σκέψη. To sequel θα είχε περισσότερα αυτοκίνητα, διαδρομές, και ίσως περισσότερο εξοπλισμό.

- Stunt Car Racer. Toυ φοβερού Geoff Crammond (έχουμε πεί για τον κύριο αυτό πριν αρκετά χρόνια, εδώ). Στο φουτουριστικό αυτό racing game (που "απέχει" κάπως απο τα διάφορα άλλα του δημιουργού), οι αγώνες διεξάγονται σε υπερυψωμένες ράμπες. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι κάθε φορά που το αμάξι μου έκανε "άλμα" ή βουτιά στο κενό, αισθανόμουν ένα σφίξιμο στο στομάχι !! Θα θέλαμε μία βελτιωμένη συνέχεια, με ακόμα περισσότερα αυτοκίνητα για να διαλέξουμε (αντί για ένα), και βέβαια πίστες-πίστες-πίστες (και άγιος ο Θεός !!)

- Supremacy. To γνωστό δίδυμο των Perry & Bruty δεν μας είχε συνηθίσει σε παιχνίδια στρατηγικής, όμως αυτό είναι πολύ καλό, και μέσα στα ωραία του στοιχεία είναι και τα γραφικά, καθώς και η εκπληκτική του μουσική !! Μία συνέχει θα μπορούσε να μας δώσει νέους "γαλαξίες" για κατάκτηση, περισσότερα είδη πλανητών, νέα κτήρια/κατασκευές, στρατούς, και γενικά technology tree, και βέβαια νέους αντιπάλους !! (εκείνον τον τελευταίο πάντως με τα 99% στα στατιστικά, ποτέ δεν τον νίκησα και τον έχω άχτι...)

- Sword of the Samurai. Το είχα πάρει αυθεντικό όταν ακόμα είχα Amiga, ώστε να το παίξω όταν θα έπαιρνα pc. (αυτό νομίζω τα λέει όλα !!). Στο sequel, μετά απο νέα περίοδο πολέμου στη φεουδαρχική Ιαπωνία, οι διάφορες επαρχίες στο χάρτη θα είναι και πάλι χωρισμένες (και έτοιμες για εμάς να τις ξανακατακτήσουμε και να τις ξαναενώσουμε κάτω απο τη δικιά μας σημαία !!). Το νέο παιχνίδι άνετα θα είχε τα φόντα να προλάβει το Shogun Total War "στη γωνία", και να κυριαρχίσει στο είδος. (άσε που είχε επιπλέον και πολύ "ψωμί" με τα "socialize" options / και τις διάφορες υποαποστολές, τα οποία θα μπορούσαν να βελτιωθούν/διευρυνθούν).

- The King of Chicago. Διασκεδαστικότατο παιχνίδι του Doug Sharp (o oποίος δυστυχώς τα περασμένα χρόνια υπέφερε αρκετά λόγω ασθένειας) που κυκλοφόρησε αρχικά σε mac - αν και εμείς το πρωτοείδαμε στην Amiga μας απο τη Cinemaware. Πρόκειται για συνδιασμό στρατηγικής με δράση, καθώς και choice-making. To όλο σύνολο άνετα θα στεκόταν και σήμερα αν το είχε αναλάβει καμία Telltale, η οποία μας έχει δώσει αρκετά επιτυχημένα action / choice-making υβρίδια !! Προσωπικά, σίγουρα θα ήθελα να δω ένα "King of Chicago 2" - γκανγκστερική υπερπαραγωγή, με ακόμα πιό διευρυμένο σενάριο και "παρακλάδια" (δόξα τω Θεώ ο χώρος πλέον δεν περιορίζεται σε 2 δισκέττες), και ας έβαζαν και όσα κλισέ του είδους ήθελαν (είναι guilty pleasure... :p ).

- D/Generation. Eνα πολύ όμορφο και αρκετά έξυπνα σχεδιασμένο action-puzzler, που χαλαρά θα μπορούσε να έχει συνέχεια, με περισσότερα δωμάτια/πίστες, νέες παγίδες, κλπ-κλπ. Μέχρι και σήμερα βλέπω τέτοιου είδους παιχνιδάκια σε indie μορφή στο Steam, με ήρωες που "τρυπώνουν" σε high-security facilities ξεπερνώντας διάφορες παγίδες και εμπόδια. Ενα βλετιωμένο λοιπόν "D/Generation 2" θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει "hit".

- Airborne Ranger. Eνα "combat action simulator" (ευφάνταστος τίτλος - ιδέα του Bill Stealey - για να δικαιολογεί το παιχνίδι, αφού η Microprose ως γνωστόν έφτιαχνε simulators), το οποίο αξίζει πολλά, όχι μόνο για την ποικιλία των αποστολών, των όπλων, κλπ, αλλά και για κάποιες λεπτομέρειες, όπως το stealth στοιχείο. Μία κυκλοφορία ενός sequel (ειδικά αν είχε γίνει απο νωρίς) θα είχε πολλά να μας δώσει, ειδικά αν εκτός απο βελτιωμένο χειρισμό, νέο εξοπλισμό, και περισσότερες αποστολές (οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν 2ο σκέλος με indoors infiltration), είχε αναπτυχθεί και δουλευθεί περισσότερο και το stealth στοιχείο του παιχνιδιού.

Εχω κατά νού αρκετά ακόμα υποψήφια games, αλλά (κλασσικά) δεν υπάρχει χρόνος !! Αν κάποια στιγμή μπορέσω, ίσως επανέλθω στο θέμα. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ σωστός ο Billy όπως πάντα. Να κάνω μια μικρή παρένθεση που νομίζω ότι κολλάει με τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν. Η αγορά των home ήταν ένα τίποτα μπροστά στις κονσόλες. Ακόμα και οι 20 εκατομμύρια πωλήσεις του C64 ωχριούσαν σε σχέση με τις 60 εκ. του NES. Οπότε τα παιχνίδια για τις κονσόλες τα "άρμεγαν" όσο δεν παίρνει. Αν ένα παιχνίδι έκανε επιτυχία (οπότε μιλάμε για εκατομμύρια πωλήσεις) εννοείται ότι θα έβγαιναν δεκάδες sequel. Αντίθετα επιτυχημένο παιχνίδι σε home ήταν αν έκανε μερικές χιλιάδες πωλήσεις φτιαγμένο από γενικά μάλλον ερασιτεχνικά software houses που δεν είχαν καμία σχέση με τους κολοσσούς που έβγαζαν παιχνίδια για τις κονσόλες. Οπότε ακόμα και αν ένα παιχνίδι έκανε επιτυχία ο publisher μπορεί να έκλεινε ή να μην είχε τις ικανότητες marketing α προωθήσει μια σειρά παιχνιδιών. Οπότε είχαμε πολλά one hit wonders ή απλά πολλά αξιόλογα παιχνίδια που δεν είχαν την αναγνώριση που τους άρμοζε.

Έτσι ενώ στις κονσόλες ένας νέος παίχτης μπορεί το πρώτο Zelda που έπαιξε να ήταν το Ocarina of Time αλλά μετά να έμαθε για τα προηγούμενα της σειράς και να τα αγόρασε στην virtual console και να τα έπαιξε, η ίδια αναγνώριση δεν υπήρξε ποτέ σε αντίστοιχους home τίτλους που δεν απέκτησαν ποτέ sequel και τους θυμούνται μόνο οι γέροντες που έπαιξαν τα παιχνίδια τότε.
 
billiy, δεν είχα ιδέα ότι υπήρξε πραγματικό GB2.

Green Beret, το έπαιζα μανιωδώς στον Spectrum ενός φίλου. Στα 5' έχανα, και φτου κι απ' την αρχή....συνέχεια...χαχαχα
 
Leon είπε:
Πολύ σωστός ο Billy όπως πάντα. Να κάνω μια μικρή παρένθεση που νομίζω ότι κολλάει με τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν. Η αγορά των home ήταν ένα τίποτα μπροστά στις κονσόλες. Ακόμα και οι 20 εκατομμύρια πωλήσεις του C64 ωχριούσαν σε σχέση με τις 60 εκ. του NES. Οπότε τα παιχνίδια για τις κονσόλες τα "άρμεγαν" όσο δεν παίρνει. Αν ένα παιχνίδι έκανε επιτυχία (οπότε μιλάμε για εκατομμύρια πωλήσεις) εννοείται ότι θα έβγαιναν δεκάδες sequel. Αντίθετα επιτυχημένο παιχνίδι σε home ήταν αν έκανε μερικές χιλιάδες πωλήσεις φτιαγμένο από γενικά μάλλον ερασιτεχνικά software houses που δεν είχαν καμία σχέση με τους κολοσσούς που έβγαζαν παιχνίδια για τις κονσόλες. Οπότε ακόμα και αν ένα παιχνίδι έκανε επιτυχία ο publisher μπορεί να έκλεινε ή να μην είχε τις ικανότητες marketing α προωθήσει μια σειρά παιχνιδιών. Οπότε είχαμε πολλά one hit wonders ή απλά πολλά αξιόλογα παιχνίδια που δεν είχαν την αναγνώριση που τους άρμοζε.
Έτσι ενώ στις κονσόλες ένας νέος παίχτης μπορεί το πρώτο Zelda που έπαιξε να ήταν το Ocarina of Time αλλά μετά να έμαθε για τα προηγούμενα της σειράς και να τα αγόρασε στην virtual console και να τα έπαιξε, η ίδια αναγνώριση δεν υπήρξε ποτέ σε αντίστοιχους home τίτλους που δεν απέκτησαν ποτέ sequel και τους θυμούνται μόνο οι γέροντες που έπαιξαν τα παιχνίδια τότε.

Ωραία ανάλυση Leon !!

Και βέβαια, μπράβο για τις επιλογές των "υποψήφιων για sequel" games που ανέφερες . :thumbup: Oλα είναι πολύ δημοφιλή και αγαπημένα, αν και ειδικά στο Sundog έχω μία κάπως μεγαλύτερη αδυναμία... (νομίζω δεν χρειάζεται να αναφέρω τους λόγους ;) )

grinder είπε:
billiy, δεν είχα ιδέα ότι υπήρξε πραγματικό GB2.Green Beret, το έπαιζα μανιωδώς στον Spectrum ενός φίλου. Στα 5' έχανα, και φτου κι απ' την αρχή....συνέχεια...χαχαχα
Grinder, έχω να σου πω μία ιστορία με φίλο και συμμαθητή spectrumά σχετική με το Green Beret. Toν θυμήθηκα επειδή έχανε και αυτός (και μάλιστα τις περισσότερες φορές σε συγκεκριμένο σημείο), αλλά το θέμα είναι -πως;- έχανε !!

Πρώτα απ' όλα να πω ότι δεν είχε παίξει το παιχνίδι στα ηλεκτρονικά, ούτε και άλλη home micro έκδοση, ώστε να δεί κάποια πράγματα με... "διαφορετική οπτική". Το είχε δεί μόνο στον spectrum του (τον οποίο μάλιστα είχε "εξοπλίσει" και με πράσινο monitor, συνδεμένο με ειδική "μόντα").

Στην πρώτη πίστα λοιπόν, περίπου προς την μέση, συναντάμε οχήματα που κουβαλάνε πυραύλους. Στο έδαφος υπάρχουν στη σειρά τρείς νάρκες. Ο φίλος μου προσπαθούσε να περάσει απο το έδαφος κάνοντας άλμα ακριβείας ακριβώς ανάμεσα απο κάθε νάρκη για να προχωρήσει (!) και όλη αυτή η (ιδιαίτερα ζόρικη & επικίνδυνη) μανούβρα γινόταν επειδή δεν είχε αντιληφθεί ότι τα οχήματα έχουν στο πλάι σκάλα την οποία μπορείς να ανέβεις !! (εμ, με τέτοια γραφικά που είχε ο spectrum... :D ) Οταν βέβαια το έμαθε, τράβαγε τα μαλλιά του !! :D

Tέλος πάντων...

Ολοι λίγο-πολύ "βασανιζόμασταν" με κάποια παιχνίδια, και συνεχώς τα ξαναξεκινάγαμε με την ίδια όρεξη και πείσμα, χωρίς ιδιαίτερη κούραση. (προφανώς και λόγω του νεαρού της ηλικίας μας :) )

Τα ίδια τραβούσα και εγώ με αρκετά games...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διόλου απίθανο να έκανα κι εγώ κάτι τέτοιο...χαχα. Επίσης, ούτε εγώ το είχα δει σε άλλο υπολογιστή, όταν όμως έπεσε στα χέρια μου (6128), απογοητεύθηκα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι ο χαρακτήρας δεν κινούνταν παράλληλα με την οθόνη, και γενικά το παιχνίδι ήταν σημαντικά πιο αργό. Μακράν, κατά τη γνώμη μου, καλύτερο στον spectrum.
 
sanitarium,hooligans storm over the europe
 
grinder είπε:
όταν όμως έπεσε στα χέρια μου (6128), απογοητεύθηκα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι ο χαρακτήρας δεν κινούνταν παράλληλα με την οθόνη, και γενικά το παιχνίδι ήταν σημαντικά πιο αργό.
Πιό αργό δεν θα το έλεγα, αλλά είναι σίγουρα πιό "απότομο" (jerky) στην κίνηση, συγκριτικά με Spectrum. (απο την άλλη, στον Amstrad έχει καλύτερα γραφικά & ήχο :) ).

Οπως σωστά είπες, η Amstrad version ήταν flip-screen, ενώ στον Spectrum scrollαρε η οθόνη. Γενικά κάθε έκδοση είχε υπέρ και κατά. Π.χ. στον Amstrad οι εχθροί πεθαίνουν διαφορετικά αν χτυπηθούν απο φλογοβόλο ή απο τά υπόλοιπα όπλα.

Κατά κοινή ομολογία πάντως, οι χειρότερες home micro εκδόσεις είναι για BBC, MSX, Commodore Plus/4, και Atari. (στον Thomson MO5 είναι απλά spectrum port). H καλύτερη all-around home έκδοση κατά την άποψή μου, είναι εκείνη για C64. :thumbup:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι ήταν η καλύτερη έκδοση του Green Beret για τον C64 αλλά το παιχνίδι ποτέ δεν μου άρεσε (παρότι ήταν must να το έχεις τότε). Κάτι δεν με τράβαγε και η τρελή δυσκολία του σίγουρα δεν βοηθούσε για να το εκτιμήσεις.
 
c64 δεν είχε κανένας στη παρέα (spectrum 48+, BBC B, Atari 130 XE, CPC 6128), με emulators (άντε κανα mame) δεν ασχολούμαι, οπότε....ZX. Billy (και οι υπόλοιποι) είσαι video game εγκυκλοπαίδεια!
 
Εγω παλι νομιζω οτι o Spectrum εχει την definite version στο Green Beret...
 
Αρκετά αγαπημένα μου παιχνίδια είναι που δεν απέκτησαν ποτέ sequels, κυρίως παιχνίδα της Treasure όπως το Dynamite Headdy και το Mischief Makers. Ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια που δεν απέκτησε sequel είναι το Drill Dozer.

metalcandyman είπε:
Yπαρχουν παιχνιδια με ενα σκασμο sequels και αλλα που εκαναν η δεν εκαναν επυτηχια αλλα για διαφορους λογους ποτε δεν κυκλοφορησε καποιο sequel.Ποια ειναι λοιπον τα 6 αγαπημενα σας παιχνιδια που τα λατρευετε απο οποιοδηποτε ειδος αλλα που ποτε δεν απεκτησαν καποιο sequel;
Tα δεικα μου ειναι τα εξης.(Με τυχαια σειρα)

1.Secret of evermore

2.Terranigma

3.Skies of Arkadia

4.Super mario RPG

5.Vagrant story

6.Legend Of Dragoon
Το Secret of Evermore αποτέλεσε ένα spin-off της σειράς Mana (γνωστή ως Seiken no Densetsu στην Ιαπωνία) που είχε σκοπό να πουλήσει στο αμερικάνικο κοινό. Όσο αφορά το Super Mario RPG, η σειρά Paper Mario αποτελεί κατά κάποιο τρόπο συνέχειά του.
 
Gun Valkyrie και Vooodoo Vince απο XBOX1. Παιχνιδαρες
 
Πίσω
Μπλουζα