Grinder, μην είσαι και τόσο σίγουρος !!
Το Vindicator άρεσε σε αρκετό κόσμο (καθώς και σε εμένα - ο Amstrad άλλωστε είχε την καλύτερη έκδοση απο τις τρείς), και φυσικά έχεις δίκιο που λες ότι ουδεμία σχέση είχε με το Green Beret (το sequel του οποίου είναι στην πραγματικότητα το M.I.A.) αφού o συμπληρωματικός τίτλος "Green Beret II" ήταν απλά θέμα marketing. (σχετική αναφορά στα
pixelοσχόλια του τεύχους 48).
Να ορισμένα ακόμα παιχνιδάκια που θα ήθελα να έχουν sequel:
- Exile. To πασίγνωστο παιχνίδι που εμφανίστηκε αρχικά σε BBC, είναι και απο τα πιό δημοφιλή του μηχανήματος (μετά το Elite ασφαλώς !!). To sequel θα τοποθετούσε τον ήρωα σε κάποιον νέο πλανήτη (με ακόμα μεγαλύτερο εύρος για εξερεύνηση), σε κάποια καινούρια αποστολή. Φυσικά θα περιλαμβάνονταν νέα όπλα & αντικείμενα, νέοι εχθροί, και φυσικά νέες παγίδες !!
- Space Rogue. Εξαιρετική διαστημική περιπέτεια, το sim μέρος της οποίας διαθέτει και newtonian physics, η οποία άξιζε ένα "βαρβάτο" sequel.
- 4x4 Off Road Racing. Eνα διασκεδαστικότατο "racing" game της Epyx, για τον παίκτη που συνδιάζει καλά αντανακλαστικά & σκέψη. To sequel θα είχε περισσότερα αυτοκίνητα, διαδρομές, και ίσως περισσότερο εξοπλισμό.
- Stunt Car Racer. Toυ φοβερού Geoff Crammond (έχουμε πεί για τον κύριο αυτό πριν αρκετά χρόνια,
εδώ). Στο φουτουριστικό αυτό racing game (που "απέχει" κάπως απο τα διάφορα άλλα του δημιουργού), οι αγώνες διεξάγονται σε υπερυψωμένες ράμπες. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι κάθε φορά που το αμάξι μου έκανε "άλμα" ή βουτιά στο κενό, αισθανόμουν ένα σφίξιμο στο στομάχι !! Θα θέλαμε μία βελτιωμένη συνέχεια, με ακόμα περισσότερα αυτοκίνητα για να διαλέξουμε (αντί για ένα), και βέβαια πίστες-πίστες-πίστες (και άγιος ο Θεός !!)
- Supremacy. To γνωστό δίδυμο των Perry & Bruty δεν μας είχε συνηθίσει σε παιχνίδια στρατηγικής, όμως αυτό είναι πολύ καλό, και μέσα στα ωραία του στοιχεία είναι και τα γραφικά, καθώς και η εκπληκτική του μουσική !! Μία συνέχει θα μπορούσε να μας δώσει νέους "γαλαξίες" για κατάκτηση, περισσότερα είδη πλανητών, νέα κτήρια/κατασκευές, στρατούς, και γενικά technology tree, και βέβαια νέους αντιπάλους !! (εκείνον τον τελευταίο πάντως με τα 99% στα στατιστικά, ποτέ δεν τον νίκησα και τον έχω άχτι...)
- Sword of the Samurai. Το είχα πάρει αυθεντικό όταν ακόμα είχα Amiga, ώστε να το παίξω όταν θα έπαιρνα pc. (αυτό νομίζω τα λέει όλα !!). Στο sequel, μετά απο νέα περίοδο πολέμου στη φεουδαρχική Ιαπωνία, οι διάφορες επαρχίες στο χάρτη θα είναι και πάλι χωρισμένες (και έτοιμες για εμάς να τις ξανακατακτήσουμε και να τις ξαναενώσουμε κάτω απο τη δικιά μας σημαία !!). Το νέο παιχνίδι άνετα θα είχε τα φόντα να προλάβει το Shogun Total War "στη γωνία", και να κυριαρχίσει στο είδος. (άσε που είχε επιπλέον και πολύ "ψωμί" με τα "socialize" options / και τις διάφορες υποαποστολές, τα οποία θα μπορούσαν να βελτιωθούν/διευρυνθούν).
- The King of Chicago. Διασκεδαστικότατο παιχνίδι του Doug Sharp (o oποίος δυστυχώς τα περασμένα χρόνια υπέφερε αρκετά λόγω ασθένειας) που κυκλοφόρησε αρχικά σε mac - αν και εμείς το πρωτοείδαμε στην Amiga μας απο τη Cinemaware. Πρόκειται για συνδιασμό στρατηγικής με δράση, καθώς και choice-making. To όλο σύνολο άνετα θα στεκόταν και σήμερα αν το είχε αναλάβει καμία Telltale, η οποία μας έχει δώσει αρκετά επιτυχημένα action / choice-making υβρίδια !! Προσωπικά, σίγουρα θα ήθελα να δω ένα "King of Chicago 2" - γκανγκστερική υπερπαραγωγή, με ακόμα πιό διευρυμένο σενάριο και "παρακλάδια" (δόξα τω Θεώ ο χώρος πλέον δεν περιορίζεται σε 2 δισκέττες), και ας έβαζαν και όσα κλισέ του είδους ήθελαν (είναι guilty pleasure...
).
- D/Generation. Eνα πολύ όμορφο και αρκετά έξυπνα σχεδιασμένο action-puzzler, που χαλαρά θα μπορούσε να έχει συνέχεια, με περισσότερα δωμάτια/πίστες, νέες παγίδες, κλπ-κλπ. Μέχρι και σήμερα βλέπω τέτοιου είδους παιχνιδάκια σε indie μορφή στο Steam, με ήρωες που "τρυπώνουν" σε high-security facilities ξεπερνώντας διάφορες παγίδες και εμπόδια. Ενα βλετιωμένο λοιπόν "D/Generation 2" θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει "hit".
- Airborne Ranger. Eνα "combat action simulator" (ευφάνταστος τίτλος - ιδέα του Bill Stealey - για να δικαιολογεί το παιχνίδι, αφού η Microprose ως γνωστόν έφτιαχνε simulators), το οποίο αξίζει πολλά, όχι μόνο για την ποικιλία των αποστολών, των όπλων, κλπ, αλλά και για κάποιες λεπτομέρειες, όπως το stealth στοιχείο. Μία κυκλοφορία ενός sequel (ειδικά αν είχε γίνει απο νωρίς) θα είχε πολλά να μας δώσει, ειδικά αν εκτός απο βελτιωμένο χειρισμό, νέο εξοπλισμό, και περισσότερες αποστολές (οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν 2ο σκέλος με indoors infiltration), είχε αναπτυχθεί και δουλευθεί περισσότερο και το stealth στοιχείο του παιχνιδιού.
Εχω κατά νού αρκετά ακόμα υποψήφια games, αλλά (κλασσικά) δεν υπάρχει χρόνος !! Αν κάποια στιγμή μπορέσω, ίσως επανέλθω στο θέμα.