Αγαπημένες εταιρείες retro games;

GremlinGraphics_1989.png

.
Krisalis_JohnBarnesEuroFootball.tft1.png
.
2845417.jpeg


Τι να θυμηθούμε απο αυτές τις θρυλικές εταιρείες... Lotus, Arabian Nights,, P47 thunderbolt και αλλα πολλά!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Blue Max Καλά, το Falcon στην Amiga το είχα λιώσει! Αφού στο τέλος έβαζα τη δυσκολία στο τέρμα, 3 Mig ταυτόχρονα, επιλεγμένο το Mig Ace Pilots, και το κατατρόπωνα! Έχει ωραία απεικόνιση HUD και radar, αλλά το πτητικό μοντέλο του είναι πολύ λάθος.

Τώρα για τις εταιρείες, ήταν τόσες πολλές που έβγαζαν ωραίους τίτλους, που δεν ξέρω από που ν' αρχίσω αυτή τη στιγμή (έχω και λίγη κούραση).
Και η Electronic Arts έβγαζε ωραία παιχνίδια, αλλά πλέον δεν τα παρακολουθώ, οπότε δεν ξέρω γιατί ακούγονται παράπονα γενικώς γι' αυτήν... κάποια πατάτα θα έχει κάνει μάλλον! :)
 
@Blue Max Καλά, το Falcon στην Amiga το είχα λιώσει! Αφού στο τέλος έβαζα τη δυσκολία στο τέρμα, 3 Mig ταυτόχρονα, επιλεγμένο το Mig Ace Pilots, και το κατατρόπωνα! Έχει ωραία απεικόνιση HUD και radar, αλλά το πτητικό μοντέλο του είναι πολύ λάθος.

Τώρα για τις εταιρείες, ήταν τόσες πολλές που έβγαζαν ωραίους τίτλους, που δεν ξέρω από που ν' αρχίσω αυτή τη στιγμή (έχω και λίγη κούραση).
Και η Electronic Arts έβγαζε ωραία παιχνίδια, αλλά πλέον δεν τα παρακολουθώ, οπότε δεν ξέρω γιατί ακούγονται παράπονα γενικώς γι' αυτήν... κάποια πατάτα θα έχει κάνει μάλλον! :)

Το ίδιο και εδώ, το Falcon και το F29 Retaliator είναι δύο εξομοιωτές που έχω παίξει πολύ στην Amiga. Κάνε μας Unboxing στο Falcon να τρελαθούμε. :icon_lol:
 
GremlinGraphics_1989.png

.
Krisalis_JohnBarnesEuroFootball.tft1.png
.
2845417.jpeg


Τι να θυμηθούμε απο αυτές τις θρυλικές εταιρείες... Lotus, Arabian Nights,, P47 thunderbolt και αλλα πολλά!!!

Υπέροχες και οι τρεις,

Είναι πάρα πολλά φίλε Βαγγέλη. H Gremlin είναι ένα από τα αγαπημένα μου SH, θυμίζω ακόμα κάποιους κλασικούς τίτλους της Gremlin, Way of the Τiger, Monty on the Run, Thing on a Spring, Krakout, αλλά και τα Switchblade και Zool στην Amiga αργότερα (που όταν το πρωτοείδα έπαθα κακό). Όσο για την Firebird, και μόνο που έχει δημοσιεύσει ένα από τα πιο εμβληματικά παιχνίδια ever, το Elite, αυτό φτάνει να την βάλει για πάντα στο πάνθεον της ιστορίας των computer games,
 
Dinamic-Software-Logo-Pixel-Xtreme-Retro.png


225772-data.png

.
images


133px-Titus_Software.jpg


Όχι πείτε μου τώρα ποιο ρετρό παιχνίδι να πρωτοαναφερω απο τις παραπάνω εταιρείες... Όλα ήταν φοβερά!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
1671200106511.png

Για την τριλογία των παιχνιδιών ZORK aξίζει να αναφέρουμε την Infocom.

Η Infocom ιδρύθηκε το 1979 στο Κέιμπριτζ από φοιτητές του MIT. Δημιούργησε την τριλογία των text adventure ZORK γραμμένα στην γλώσσα που κατασκευάσαν ειδικά για αυτόν τον σκοπό, την ZIL (Zork Implementation Language). Kυκλοφόρησε σε Apple II, Atari 8-bit family, IBM PC, Amstrad CPC/PCW, Commodore 64, Commodore Plus/4, Commodore 128,Kaypro CP/M, TI-99/4A, Macintosh, Atari ST, Amiga, TRS-80, and TRS-80 Color Computer. Πούλησε συνολικά περισσότερες από 680,000 κόπιες από το 1982 έως 1986. Θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά video games όλων των εποχών και ο πατέρας όλων των Adventure, MUD, και RPG μετέπειτα παιχνιδιών. Η Activision αγόρασε την Infocom το 1987 και την έκλεισε το 1989 (αν και κυκλοφόρησαν ορισμένους τίτλους στα 90s με την επωνυμία Infocom Zork).

Λίστα Παιχνιδιών της Infocom - Μέσα στην λίστα και το αγαπημένο μου Simon The Sorcerer!

Play Online - Zork I: The Great Underground Empire Online

1671198730749.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Microprose ! Ααααχχχ ! Η "Μεγάλη Κυρία" όπως την αποκαλούσε το User !

Και ! Psygnosis ! Τι μου θημήσατε ! Pugsy και ξερό ψωμί !
 
Alligata Software Ltd από το 1983 μέχρι το 1987. Με παιχνίδια για Commodore 64, BBC, Acorn Electron, ZX Spectrum αλλά και για Dragon 32. Έγινε ευρύτερα γνωστή με το Who Dares Wins και την συνέχεια του Who Dares Wins ΙΙ, αλλά και τα Aztec Tomb, Loco, κ.α.

Alligata.png
 
Βάζω ακόμα ένα σύνδεσμο για το Karateka γιατί το θεωρώ παιχνίδι σταθμό, με μεγάλο impact στην μετέπειτα εξέλιξη των παιχνιδιών. Ακόμα και σήμερα με συναρπάζει το παιχνίδι και η ιστορία πίσω του. Ήταν από τα πρώτα παιχνίδια με double buffering για smooth animation στον Apple II.

Ο πολύς John Romero νεαρός σε ηλικία και άγνωστος προγραμματιστής τότε (αν δεν σας λέει κάτι το όνομα αργότερα έγραψε τα Wolfenstein 3D, Hexen, Doom, Quake, κ.α) έστειλε το 1985 ένα γράμμα στον 20άχρονο τότε Jordan Mechner, δημιουργό του Karateka, που εκφράζει τον θαυμασμό του. Φανταστικό.

Προβολή συνημμένου 240628

Στις 29 Αυγούστου έρχεται απο την Digital Eclipse το διαδραστικό ντοκιμαντέρ The Making of Karateka


Digital Eclipse Games
 
Τελευταία επεξεργασία:
Domark Software, με ορισμένους σημαντικούς τίτλους στα 8-bit όπως Friday the 13th, Badlands, James Bond: The Living Daylights, Eureka!, Τrivial Pursuit, Klax, κ.α. Βέβαια η Domark δεν ήταν ακριβώς Software House αλλά εκδότης που προωθούσε παιχνίδια από third-party developers. Στα 90ς μετονομάστηκε σε Domark Limited και κυκλοφόρησε τίτλους όπως το Championship Manager, Escape from the Planet of the Robot Monsters, Shadowlands, Rampart, και άλλα σε Amiga/Atari και άλλα format. Αργότερα εξαγοράστηκε από την Eidos Interactive.

1694685319181.png

1694686616782.png
 
Πίσω
Μπλουζα