Always Somewhere
RetroMuseum GateKeepeR
- Joined
- 9 Νοέ 2019
- Μηνύματα
- 3.873
- Αντιδράσεις
- 9.131
.
Τι να θυμηθούμε απο αυτές τις θρυλικές εταιρείες... Lotus, Arabian Nights,, P47 thunderbolt και αλλα πολλά!!!
Τελευταία επεξεργασία:
@Blue Max Καλά, το Falcon στην Amiga το είχα λιώσει! Αφού στο τέλος έβαζα τη δυσκολία στο τέρμα, 3 Mig ταυτόχρονα, επιλεγμένο το Mig Ace Pilots, και το κατατρόπωνα! Έχει ωραία απεικόνιση HUD και radar, αλλά το πτητικό μοντέλο του είναι πολύ λάθος.
Τώρα για τις εταιρείες, ήταν τόσες πολλές που έβγαζαν ωραίους τίτλους, που δεν ξέρω από που ν' αρχίσω αυτή τη στιγμή (έχω και λίγη κούραση).
Και η Electronic Arts έβγαζε ωραία παιχνίδια, αλλά πλέον δεν τα παρακολουθώ, οπότε δεν ξέρω γιατί ακούγονται παράπονα γενικώς γι' αυτήν... κάποια πατάτα θα έχει κάνει μάλλον!
.
.
Τι να θυμηθούμε απο αυτές τις θρυλικές εταιρείες... Lotus, Arabian Nights,, P47 thunderbolt και αλλα πολλά!!!
Βάζω ακόμα ένα σύνδεσμο για το Karateka γιατί το θεωρώ παιχνίδι σταθμό, με μεγάλο impact στην μετέπειτα εξέλιξη των παιχνιδιών. Ακόμα και σήμερα με συναρπάζει το παιχνίδι και η ιστορία πίσω του. Ήταν από τα πρώτα παιχνίδια με double buffering για smooth animation στον Apple II.
Ο πολύς John Romero νεαρός σε ηλικία και άγνωστος προγραμματιστής τότε (αν δεν σας λέει κάτι το όνομα αργότερα έγραψε τα Wolfenstein 3D, Hexen, Doom, Quake, κ.α) έστειλε το 1985 ένα γράμμα στον 20άχρονο τότε Jordan Mechner, δημιουργό του Karateka, που εκφράζει τον θαυμασμό του. Φανταστικό.
Προβολή συνημμένου 240628