Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Το είδος της μουσικής που υπηρετούσε ο εν λόγω αοιδός δεν με εξέφραζε ποτέ άρα δεν έχω να πω.
Ο Παπαμιχαήλ νομίζω έκανε τεράστια χάρη στον εαυτό του όταν έφυγε από τις δαγκάνες της άλλης. Μετά το διαζύγι με τη Βουγιούκλω δεν τον παρακολουθούσαν εικοσιτέσσερα έβδομα και υπηρετούσε όπως θεωρούσε αυτός καλύτερα την τέχνη του και ενδεχομένως να ήταν αυτό που έψαχνε στη ζωή του. Μπορεί να ζήλευε τα πλούτη και τα φώτα της άλλης αλλά μάλλον έβλεπε και το κενό της. Στην φωτό εδώ έχει βγει ωραιότατα και διασκεδάζει όπως πρέπει.
Και έρχομαι στο σούργ... στο δια ταύτα της βραδιάς:
1. Δεν θέλω να ξέρω τι εκπέμπουν αυτές οι αμαSHκάλες όσα πατσουλιά κι αν βάλει. Άσε που φήμες λένε ότι τα πατσουλιά τα έβαζε στο λαρύγγι...
2. Με το μαλλί αυτό τι ακριβώς καταθέτει;
3. Με το γλαρό αυτό μάτι τι ακριβώς παριστάνει;

(Ποια εποχή να είναι άραγε; Το παιδί από δίπλα έχει αρχίσει να φουσκώνει λίγο)
 
Θέλει η κυρία να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει. Τι να κρύψει με τόσο αραχνοΰφαντο βέλο?
 
Ας γράψω κι εγώ από μιάν άλλη σκοπιά.

α) Ο Καζαντζίδης ότι καλύτερο είχε η ελληνική λαϊκή μουσική τη συγκεκριμένη δεκαετία.
β) Ο Παπαμιχαήλ πέρασε τα καλύτερα ερωτικά του χρόνια με την Αλίκη ανεξάρτητα αν ήταν και οι δύο βεντέτες και η σχέση κάποτε θα τελείωνε. Έτσι κι αλλιώς τα μεγάλα πάθη τελειώνουν σε μεγάλους τσακωμούς, αυτό όμως δεν τα ακυρώνει.
γ) Ένας από τους λόγους που η Αλίκη έγινε λαϊκό είδωλο ήταν πως μπορούσε να γλεντάει όπως ο λαϊκός κόσμος χωρίς να ενδιαφέρεται για το αν στην πορεία του κεφιού τα ρούχα της τσαλακωθούν. Σε αυτό ταίριαζε εντελώς με τον Παπαμιχαήλ, και οι δυό τους υπήρξαν παιδιά του λαού και όχι σνομπαρίες.
δ) Η φωτογραφία εξαιρετική.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ποια εποχή να είναι άραγε; Το παιδί από δίπλα έχει αρχίσει να φουσκώνει λίγο)
Νοέμβριος 1967.....Φωτο: Από το βιβλίο "Γιάννης Κυριακίδης - Ζωή γεμάτη εικόνες" © έκδοσης 2013 Εκδόσεις Μίλητος - Γιάννης Κυριακίδης
 
Ο Παπα και η Α.Β. είχαν αρχίσει να παχαίνουν από την εποχή της σοσιαλίστριας. Η Α.Β. σταμάτησε (άρχισε να τρώει μικρότερα μαρουλόφυλλα) αλλά ο Παπα συνέχισε. Πώς να μην παχύνουν κι οι elephadες μετά?

Κατά τ' άλλα, δεν νομίζω ότι το γλέντι της Αλίκης ήταν αυθόρμητο, ειδικά όταν υπήρχε φωτογράφος παρών. Ο Παπαμιχαήλ χειροκροτάει κοιτώντας αριστερά μας, κι ο Καζαντζίδης κοιτάει προς την ίδια κατεύθυνση. Άρα τελείωσε κάποιο τραγούδι και ή χειροκροτάει κάποιο χορευτικό ή την ορχήστρα. Δεν είναι επομένως στιγμή τσακίρ-κεφιού για να δικαιολογεί την έκσταση της Α.Β. η οποία άλλωστε, όπως έκανε πάντα όταν υπήρχε φακός, κοιτάει προς τα εκεί κι όχι προς τη "δράση". Δεν γλεντάει όπως ο λαϊκός κόσμος. Κάνει νάζια για να την δει ο λαϊκός κόσμος. Χώρια που τα τραγούδια του Καζαντζίδη εκείνη την περίοδο δεν δημιουργούσαν τέτοιες αντιδράσεις στο ακροατήριο. Αμφιβάλλω αν τραγουδούσε "Σήκω χόρεψε συρτάκι" ή κάτι ζωηρό και χαρούμενο. Σύμφωνα με το discogs, από το οποίο πήρα την εικόνα, το 1967 κυκλοφόρησε αυτός ο δίσκος, για παράδειγμα. Ρωτάω τις κυρίες, θα σας έφερνε κανένα από αυτά τα τραγούδια την όρεξη για ξεφάντωμα κι ανακάτωμα μαλλιών αλά Αλίκη? Εκτός αν ήθελε να μας δείξει "Κάθε άσπρη τρίχα που 'χω στα μαλλιά μου, Αχ πώς γέρασα" :)
OTMtNTY2Ny5qcGVn.jpeg
 
Εγώ πάλι βρε παιδιά, γιατί νομίζω ότι ο τραγουδιστής στην φωτο δεν είναι ο Καζαντζίδης;
Κι εγώ έτσι νόμιζα αλλά ο φωτογράφος στο βιβλίο του λέει ότι είναι ο Καζαντζίδης.
( εκτός απ τη Λάσκαρη δε θα αναγνωριζουμε και τον Καζαντζίδη τώρα:-) )

Κατά τ' άλλα, δεν νομίζω ότι το γλέντι της Αλίκης ήταν αυθόρμητο, ειδικά όταν υπήρχε φωτογράφος παρών
:-) :-) 8-)
Πάντως για να είμαστε τίμιοι στο δίσκο υπάρχει και το πάπλωμα του Μητσακη που είναι κεφατζιδικο
 
Ο Παπα και η Α.Β. είχαν αρχίσει να παχαίνουν από την εποχή της σοσιαλίστριας. Η Α.Β. σταμάτησε (άρχισε να τρώει μικρότερα μαρουλόφυλλα) αλλά ο Παπα συνέχισε. Πώς να μην παχύνουν κι οι elephadες μετά?

Κατά τ' άλλα, δεν νομίζω ότι το γλέντι της Αλίκης ήταν αυθόρμητο, ειδικά όταν υπήρχε φωτογράφος παρών. Ο Παπαμιχαήλ χειροκροτάει κοιτώντας αριστερά μας, κι ο Καζαντζίδης κοιτάει προς την ίδια κατεύθυνση. Άρα τελείωσε κάποιο τραγούδι και ή χειροκροτάει κάποιο χορευτικό ή την ορχήστρα. Δεν είναι επομένως στιγμή τσακίρ-κεφιού για να δικαιολογεί την έκσταση της Α.Β. η οποία άλλωστε, όπως έκανε πάντα όταν υπήρχε φακός, κοιτάει προς τα εκεί κι όχι προς τη "δράση". Δεν γλεντάει όπως ο λαϊκός κόσμος. Κάνει νάζια για να την δει ο λαϊκός κόσμος. Χώρια που τα τραγούδια του Καζαντζίδη εκείνη την περίοδο δεν δημιουργούσαν τέτοιες αντιδράσεις στο ακροατήριο. Αμφιβάλλω αν τραγουδούσε "Σήκω χόρεψε συρτάκι" ή κάτι ζωηρό και χαρούμενο. Σύμφωνα με το discogs, από το οποίο πήρα την εικόνα, το 1967 κυκλοφόρησε αυτός ο δίσκος, για παράδειγμα. Ρωτάω τις κυρίες, θα σας έφερνε κανένα από αυτά τα τραγούδια την όρεξη για ξεφάντωμα κι ανακάτωμα μαλλιών αλά Αλίκη? Εκτός αν ήθελε να μας δείξει "Κάθε άσπρη τρίχα που 'χω στα μαλλιά μου, Αχ πώς γέρασα" :)
OTMtNTY2Ny5qcGVn.jpeg
H Aλίκη κοιτάει λοξά προς τα δεξιά και όχι προς το φακό που ειναι ακριβώς μπροστά στους τρεις. Τώρα αν θες να πειστείς πως το ζεύγος γλεντούσε αυθόρμητα ρίξε μια ματιά στις φωτογραφίες από το γλέντι τους στου Κόκοτα.
 
Πίσω
Μπλουζα