Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
@Π.Λ. Κα Πάρη Λεβέντη απο ότι καταλαβαίνω έχετε γνωρίσει στη ζωή σας πολλές προσωπικότητες που άφησαν ιστορία στον Ελληνικό Κινηματογράφο και το θέατρο την χρυσή εκείνη εποχή και απο ότι καταλαβαίνω έχετε γνωρίσει και άλλες διεθνής προσωπικότητες όπως ο Σον Κονερί.

Όλα αυτά τα βλέπω με πολύ θαυμασμό και πραγματικά ειναι απίστευτο που σας έχουμε κοντά μας στο φόρουμ και θα ήθελα να σας προτείνω αν θέλετε βέβαια κάποια στιγμή πέρα απο τον προσωπικό φωτογραφικό σας θησαυρό που μοιράζεστε μαζί μας να μας μιλούσατε λίγο για όλες αυτές τις προσωπικότητες που έχετε γνωρίσει στον κινηματογράφο και όχι μόνο, για τα καλλιστεία εκείνη την εποχή κ.α.

Να ας πούμε βλεποντας τον Κο Λάμπρο Κωνσταντάρα στην φωτογραφία τον φαντάζομαι να κάνει όλο αστεία και γκριμάτσες στις πρόβες αλλα και να γοητεύει με το πάντα κομψό ντύσιμο του και τα κοπλιμέντα του τα κοριτσοπουλα που του ζητούσαν αυτόγραφο στο τέλος της παράστασης.

Πολύ θα ήθελα να διαβάσω ένα άρθρο σας για τις αναμνήσεις που είχατε με όλους αυτες τις διάσημες προσωπικότητες. Νομίζω ότι ήσαστε στο κατάλληλο μέρος για να γινει αυτό.

Τα παραπάνω με όλο το σεβασμό προς εσάς. Και πάλι ευχαριστούμε για ότι μοιράζεστε μαζί μας.
Είναι βέβαια πάρα πολλές οι προσωπικότητες που έχω γνωρίσει, πολλές ευχάριστες και χαρούμενες στιγμές. Υπάρχουν και στιγμές και εμπειρίες που δεν πρέπει να περιγραφτούν, για διάσημους και διάσημες. Δεν αναφέρομαι ποτέ σ' αυτές τις προσωπικότητες, είναι για μένα σαν μην υπήρξαν ποτέ. Οι περισσότεροι, ΄καλοί' και 'κακοί' δεν είναι πια εδώ, δυστυχώς. Κάθε τόσο αναφέρω κάποια επεισόδια της ζωής μου, δεν θέλω να γίνομαι βαρετή.....
 
Αισχος ολο το ντυσιμο απο την κορυφη ως τα νυχια. Κατι τετοια παπουτσια φορουσε και ο μακαριτης ο πατερας μου.
Και γιατι φωτογραφισαν τοσο σκουρα ρουχα σε μαυρο φοντο; Για να μην ξεχωριζουν απο την κουρτινα;
 
Συγγνώμη κιόλας, αλλά από περιέργεια, όποτε είναι στην εικόνα μια γυναίκα ηθοποιός, δεν γράφεται από γυναίκα καμιά καλή κουβέντα. Σε αντίθεση με άντρες ηθοποιούς, που αρχίζουν κάτι σχόλια τύπου σούπερ-Κατερίνας ( κούκλος, τι κούκλος, μα πόσο κούκλος κλπ). Γιατί τόση εμπάθεια;
 
Αισχος ολο το ντυσιμο απο την κορυφη ως τα νυχια. Κατι τετοια παπουτσια φορουσε και ο μακαριτης ο πατερας μου.
Και γιατι φωτογραφισαν τοσο σκουρα ρουχα σε μαυρο φοντο; Για να μην ξεχωριζουν απο την κουρτινα;

Bambi είσαι φοβερή! Απο περιεργια έψαξα το όνομα Τσαντίλης που γράφει στην δεξιά μεριά και που λογικά για αυτό το όνομα γινόταν και η συγκεκριμένη φωτογράφιση της κας Νορα Βαλσάμη και βρήκα ότι ακόμα υπάρχει αυτο το κατάστημα το οποίο παράγει υφάσματα για ρούχα και όχι μόνο. Για αυτό έχει τυλιγμένη σαν μπέρτα πάνω της αυτό το ύφασμα η Νορα.. Αυτό διαφημίζει!

Το πανέμορφο πάντως πρόσωπο της Νορας δίνει αλλη αισθητική στην φωτογραφία. Παίζει και με τις αντίθεσεις ο φωτογράφος απο ότι καταλαβαίνω.

Η πηγή του άρθρου για το link που παραθέτω παραπάνω στο όνομα 'Τσαντίλης' είναι απο το Protothema.gr.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για ποιά έκπληξη μιλάτε?
Πού να φανταστώ πως πίσω από την κούκλα κρύβεται άντρας, sorry που λένε!

Εννοώ την έκπληξη με την φωτογραφία σας και τα ρούχα του Oleg Cassini!
 

@Π.Λ. Κα Πάρη Λεβέντη απο ότι καταλαβαίνω έχετε γνωρίσει στη ζωή σας πολλές προσωπικότητες που άφησαν ιστορία στον Ελληνικό Κινηματογράφο και το θέατρο την χρυσή εκείνη εποχή και απο ότι καταλαβαίνω έχετε γνωρίσει και άλλες διεθνής προσωπικότητες όπως ο Σον Κονερί.

Όλα αυτά τα βλέπω με πολύ θαυμασμό και πραγματικά ειναι απίστευτο που σας έχουμε κοντά μας στο φόρουμ και θα ήθελα να σας προτείνω αν θέλετε βέβαια κάποια στιγμή πέρα απο τον προσωπικό φωτογραφικό σας θησαυρό που μοιράζεστε μαζί μας να μας μιλούσατε λίγο για όλες αυτές τις προσωπικότητες που έχετε γνωρίσει στον κινηματογράφο και όχι μόνο, για τα καλλιστεία εκείνη την εποχή κ.α.

Να ας πούμε βλεποντας τον Κο Λάμπρο Κωνσταντάρα στην φωτογραφία τον φαντάζομαι να κάνει όλο αστεία και γκριμάτσες στις πρόβες αλλα και να γοητεύει με το πάντα κομψό ντύσιμο του και τα κοπλιμέντα του τα κοριτσοπουλα που του ζητούσαν αυτόγραφο στο τέλος της παράστασης.

Πολύ θα ήθελα να διαβάσω ένα άρθρο σας για τις αναμνήσεις που είχατε με όλους αυτες τις διάσημες προσωπικότητες. Νομίζω ότι ήσαστε στο κατάλληλο μέρος για να γινει αυτό.

Τα παραπάνω με όλο το σεβασμό προς εσάς. Και πάλι ευχαριστούμε για ότι μοιράζεστε μαζί μας.

Bambi είσαι φοβερή! Απο περιεργια έψαξα το όνομα Τσαντίλης που γράφει στην δεξιά μεριά και που λογικά για αυτό το όνομα γινόταν και η συγκεκριμένη φωτογράφιση της κας Νορα Βαλσάμη και βρήκα ότι ακόμα υπάρχει αυτο το κατάστημα το οποίο παράγει υφάσματα για ρούχα και όχι μόνο. Για αυτό έχει τυλιγμένη σαν μπέρτα πάνω της αυτό το ύφασμα η Νορα.. Αυτό διαφημίζει!

Το πανέμορφο πάντως πρόσωπο της Νορας δίνει αλλη αισθητική στην φωτογραφία. Παίζει και με τις αντίθεσεις ο φωτογράφος απο ότι καταλαβαίνω.

Η πηγή του άρθρου για το link που παραθέτω παραπάνω στο όνομα 'Τσαντίλης' είναι απο το Protothema.gr.
Always Somewhere συμφωνώ μαζί σας για τη φωτογραφία. Πολύ ωραία η έρευνα για τον Τσαντίλη. Μαζί με τον Καργαδούρη ήταν τα πολυτελείας μαγαζιά για υπέροχα υφάσματα στην Ερμού. Ο Τσεκλένης ήταν ο ΄Ελληνας καλλιτέχνης σχεδιαστής υφασμάτων και μόδας. Παρεμπιπτόντως, στο Facebook παρουσιάστηκε η φωτογραφία αυτή εδώ. Μαρινέλα, Καζαντζίδης, εγώ και ο Τάκης Εμμανουήλ. Στη μέση ο κύριος είναι ο Ελληνοαμερικανός πατέρας της Μιμής, της πρώτης γυναίκας του Βασίλη Βασιλικού. Είχε έρθει στην Ελλάδα για να αποχαιρετίσει τη κόρη του γιατί ήταν στα τελευταία του με καρκίνο. ΄Ηταν λάτρης του Καζαντζίδη. Κάναμε τότε πολύ παρέα με τη Μιμή και το Βασίλη και η Μιμή μας παρακάλεσε να γνωρίσει ο πατέρας της το είδωλό του. Από τη συνάντηση είναι η φωτογραφία. Η Μιμή ήταν ένα εξαιρετικό πλάσμα. ΄Το Τελευταίο Αντίο΄ του Βασιλικού, που έγινε σήριαλ με την υπέροχη Τριανταφυλλιά Καραμπέτη, ήταν για τη Μιμή και το θάνατό της.
Τέλος, το φόρεμα που φοράω στη φωτογραφία ήταν με ύφασμα του Καργαδούρη, όχι του Τσαντίλη!!!!!
Pari website pics 8034.jpg
 
Με τόσα ρουχάκια η Φιλήνη, μήπως δεν έπρεπε να βάλει ΚΑΙ γάντια;
 
Αισχος ολο το ντυσιμο απο την κορυφη ως τα νυχια. Κατι τετοια παπουτσια φορουσε και ο μακαριτης ο πατερας μου.
Και γιατι φωτογραφισαν τοσο σκουρα ρουχα σε μαυρο φοντο; Για να μην ξεχωριζουν απο την κουρτινα;
φωτογράφε πω-πω χάλια μ' έβγαλες με δυο κεφάλια!
 
΄Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδει' . Μια και υπάρχει αυτό το φόρουμ, σκέφτηκα να ανεβάσω αυτή το φωτογραφία μου. Από την 1η Ιανουαρίου 1957 μέχρι τον Αύγουστο 1962 είμουνα Ιδιαίτερη Γραμματέα του Αρχιμηχανικού της Εταιρείας Υδάτων Χραντ Φενερτζιάν. ΄Ηταν μια πολύ σημαντική θέση. Υπάρχουν ακόμα μερικοί που θυμούνται εκείνα τα δύσκολα χρόνια για την Εταιρεία και το ρόλο που έπαιξα εγώ. Το 1959, για ένα στοίχημα που έβαλα με κάποιο μέλος της παρέας μας στο Π. Φάληρο, πήρα μέρος στα καλλιστεία. Γνώρισα τον πρώτο άντρα μου και στη συνέχεια έγινα παραγωγός ταινιών και ηθοποιός. Αυτά όλα γίνονταν ενώ είμουνα το σημαντικό πρόσωπο στην Εταιρεία Υδάτων. Καθημερινά, ξυπνούσα στις 6 το πρωί και πήγαινα για ύπνο στις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Η κόρη μου γεννήθηκε τον Σεπτέμβριο 1960 και σε όλη την εγκυμοσύνη πήγαινα κάθε μέρα στην Εταιρεία, γύριζα σκηνές της Αυγής του Θριαμβού, και έκανα τα καθήκοντα ενός παραγωγού κινηματογραφικής ταινίας. Αυτή η καθημερινή ΄ρουτίνα΄ μου έγινε δεύτερη φύση και συνεχίστηκε σε όλη μου τη ζωή. Ακόμα και τώρα υπάρχω με καθημερινό ύπνο 4-5 ωρών - οι γνωστοί και συνεργάτες στο Λονδίνο με κορόιδευαν πως είμουνα σαν την Μάργκαρετ Θάτσερ, 3-4 ώρες ύπνο το εικοσιτετράωρο. Η πόρτα δεξιά μου έδινε στο κεντρικό διάδρομο του τρίου ορόφου που ήταν η Διοίκηση της εταιρείας. Μπροστά μου ήταν η πόρτα της υποδοχής και του τηλεφωνικού κέντρου. Αριστερά μου ήταν η πόρτα του γραφείου του Αρχιμηχανικού και τριπλό παράθυρο που έβλεπε στη Ανθίμου Γαζή. Μερικές φορές νοσταλγώ εκείνα τα χρόνια.


Pari website pics 8178 (3).jpg
 
φωτιά στα κόκκινα!(πολύ μ' αρέσει όταν οι γυναίκες βάζουν κραγιόν που ταιριάζει με το ντύσιμο τους).αν και κόκκινο σε κόκκινο δεν "γράφει" τόσο καλά στο φιλμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
φωτιά στα κόκκινα!(πολύ μ' αρέσει όταν οι γυναίκες βάζουν κραγιόν που ταιριάζει με το ντύσιμο τους).
Αυτο το συνηθιζει η Ζωζω. Και το συνδυαζει με ιδια αποχρωση και στα νυχια.
 
Κάτι έχει πάθει το πέπλο αυτηνής
 
Πίσω
Μπλουζα