΄Ολες τις εποχές έχουν υπάρξει καλές και κακές μόδες. Η επιλογή της κάθε μιας από μας κάνει τη διαφορά. Μια φωτογραφία αξίζει χίλιες λέξεις, λένε. Οι δυό φωτογραφίες είναι από τη ταινία Υπερήφανοι Αετοί, το 1971. Η πρώτη δείχνει την ΄Αννα Φόνσου, εμένα και μερικές άλλες ηθοποιούς σε μια σκηνή δεξίωσης των πρωταγωνιστών της ιστορίας. ΄Ολες μας διαβάσαμε το ίδιο σενάριο και η κάθε μια διάλεξε τη τουαλέτα της. Η ίδια μέρα, η ίδια εποχή, η ίδια ΄μόδα΄. Πόσο διαφορετικά όμως είναι τα ρούχα. Η δεύτερη φωτογραφία είναι από μια σκηνή που η κατάσκοπος, εγώ, συλλαμβάνεται επιτέλους. Και στις δύο φωτογραφίες αυτά που φοράω είναι σχεδιασμένα από το Σέρο Αμπραχαμιάν, ένα εξαιρετικό πλάσμα, ταλαντούχο σχεδιαστή, που έφυγε αργότερα στο Παρίσι και έκανε καριέρα και στη Γαλλία και στην Ελλάδα. Δυστυχώς ήταν νομίζω ο πρώτος γνωστός ΄Ελληνας που πέθανε από ΄Ειτζ, στις αρχές της δεκαετίες ΄80. Ζητώ συγγνώμη για τη τόσο μακρυά απάντηση. Σημειώνω πως δεν κάνω κριτική για ποιό ρούχο είναι καλό και ποιό δεν είναι. Απλά δείχνω τις διάφορες λύσεις.Και δυστυχως ειχαν γινει παρα πολυ της μοδας γυρω στο 1968. Η Λασκαρη μαλλον ξετρελαθηκε με αυτο το αισχος γιατι φοραει παρομοιες και στην ταινια Αγαπη για παντα.
Αααχ!.....Βλεπω τη μοδα που επικρατουσε μολις ελαχιστα χρονια νωριτερα μεχρι το 1965 με τα ταγιερακια, τις γοβες στιλετο και τις θεσπεσιες βραδινες τουαλετες της εποχης και βλεπω την καταστροφη που επηλθε υστερα και αναρωτιεμαι για τα μυαλα που ειχε η ανθρωποτητα. Ενταξει, σου πασαρουν μια μοδα. Αν ειναι εμετικη, εσυ θα την ακολουθησεις;
Δεν μπορούμε να πούμε τη Μάρθα Καραγιάννη νταρντάνα! Η Αλέκα Στρατηγού και η Σπεράντζα Βρανά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν νταρντάνες. Η Μάρθα ούτε ψιλή ούτε εύσωμη και ευτραφής είναι. Με καμπύλες ναι, σεξουαλική ναι, αλλά όχι νταρντάνα.
Η ΄Ιλια Λιβυκού δεν ήταν νταρντάνα, για μένα. ΄Ισως με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη να χαρακτηριστούν 'θεογκόμενες'. Με διαφορά στυλ και φινέτσας λόγω της διαφορετικής εποχής τους. Τη ΄Ιλια Λιβυκού ήταν είχα δει στο θέατρο, ήταν το κάτι άλλο.Eπισης νταρντανες ηταν η Ιλια Λιβυκου και η Ευαγγελια Σαμιωτακη. Η Καραγιαννη που ηταν γυρω στο 1,63, αν την ειχα κοψει σωστα, σιγουρα δεν μπορουσε να θεωρηθει νταρντανα.
Συγγνωμη τωρα γιατι μου φαινεται περιεργο αυτο.Η ΄Ιλια Λιβυκού δεν ήταν νταρντάνα, για μένα. ΄Ισως με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη να χαρακτηριστούν 'θεογκόμενες'. Με διαφορά στυλ και φινέτσας λόγω της διαφορετικής εποχής τους. Τη ΄Ιλια Λιβυκού ήταν είχα δει στο θέατρο, ήταν το κάτι άλλο.
Η Λιβυκού ήταν ψηλή αλλά όχι ευτραφής. Για τη σημερινή εποχή που οι αδύνατες είναι της μόδας, βέβαια μπορεί να φαίνεται γεμάτη. ΄Ηταν καλλίγραμμη. Θεωρητική.Συγγνωμη τωρα γιατι μου φαινεται περιεργο αυτο.
Δεν ηταν νταρντανα η Λιβυκου; Δεν ηταν ψηλη και ευτραφης; Ακομα και στις ταινιες της την αποκαλουν οι αλλοι ηθοποιοι ντερεκι και 3 μετρα υψος και 2 πλατος.