Αλίκη: ποιο έργο θα θέλατε να είχε ανεβάσει?

Χεχεχε σωστα...επισης θα ειχε προλαβει να κανει και το MAMMA MIA! Θα της πηγαινε πιστευω... (προς Θεου,δεν εννοω τον ρολο της κορης ε!!!)
 
ε είπαμε!!!οχι και έτσι!!!άλλωστε μετά ποιά θα έπαιζε τη μάνα της...όντως μπορεί να της ταίριαζε όμως...αν και πάντα επέλεγε ρόλους με κάποια μεγαλοπρέπεια πασπαλισμένους με τόνους παγιέτας!!!και το ''Mama Mia'' δεν ενδείκνυται για τέτοια...εδώ στη Ρίτα έκανε πρόλογο ακριβώς για να τη βλέπει το κοινό...grande ντυμένη!!!
 
Πράγματι...αλλά τα τελευταια χρονια σε ΦΙΛΟΥΜΕΝΑ / ΒΑΛΕΝΤΑΪΝ /ΑΝΤΙΓΟΝΗ δεν είχε γκλάμορους εμφανίσεις
 
εγώ τη λατρεύω με τις grande τουαλέτες και τις γούνες και τα κοσμήματα αλλά νομίζω πως απαλλαγμένη απο όλα αυτά έβγαζε όλο της το ταλέντο...δηλαδή στη shirley ήταν ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ!!!όπως και στη Φιλουμένα...μεταξύ μας εγώ νομίζω πως και σαν Αντιγόνη ήταν αξιοπρεπέστατη και δεν καταλαβαίνω όλο αυτό που είχε γίνει τότε...για να επιστρέψουμε όμως στο θέμα θέλω με όλα αυτά να φτάσω στο συμπέρασμα πως θα μπορούσε να κάνει μια ποιό επίμονη στροφή στην καριέρα της...οχι επειδή εγώ θέλω να το παίξω κουλτουριάρης αλλά επειδή όπως έλεγε και έδειχνε εκείνη το ήθελε...και καθώς το 90 ωρίμαζε και στην όψη θα μπορούσε να παίξει κλασικό ρεπερτόριο...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι με τα τρια αυτα εργα που ειπαμε πιο πανω αυτο προσπαθησε... αλλα και παλιοτερα οταν την έπειθε ο Παπαμιχαηλ να ανεβασουν καπως πιο "ποιοτικα" εργα (Τσβάιχ,Ανούιγ κλπ) δεν γνώριζαν επιτυχία...Και αμεσως το αντικαθιστουσαν με κωμωδια...
 
Ισχύει^

Παραστάσεις όπως Κολόμπ, Πειρασμός, Ναταλί[Αυτό που ξέρει κάθε γυναίκα], Του φτωχού τ'αρνί κ.α, δεν πήγαν καθόλου καλά.

Ενώ άλλες, όπως ''Η κόρη μου η σοσιαλίστρια'' ή ''Αχ, αυτή η γυναίκα μου'' έκαναν πάταγο.
 
Θα ήθελα να την έβλεπα Εστέλα στην Κυρά της θάλασσας ή Έντα Γκάμπλέρ ή Νόρα όλες ηρωίδες του Ίψεν.
 
θα της πηγαινε!!! νομιζω οτι η αλικη δεν ειχε ποτέ ηλικια!!! Για ονομα του Θεού, ο Φιλιππιδης στο Χαρολντ και μωντ παίζει τον 18 χρονο!!!! βρειτε μου ησυχη γωνιά να πάω να πεθανω!!!

Αναφερομουν στο θεμα της ηλικιας που τεθηκε. Ναι...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Φιλουμένα που ειχε ανεβάσει με τον Παπαμιχαήλ δεν πήγε και τόσο καλά οσο θα ήθελε η Αλίκη (σε σχέση με τη Ρίτα που είχε σπασει ταμεία).

Εδω υπάρχει το απόσπασμα απο μια συνεντευξη της Λάσκαρη, στο οποιο αναφέρει οτι ειχαν συζητήσει και μαζί για την Μαρία Στιουαρτ. Και μαλιστα αναφερει οτι η Λάσκαρη της ελεγε "μην κοιτάς το ταμείο, να κάνεις ότι σε ευχαριστεί" αλλα η Αλίκη πανικοβαλόταν όταν δεν γεμίζε το θεατρο έτσι οπως εκείνη το ήθελε, πηγαινε απο την άλλη και <η αυλή της> και της ελεγαν "ο ταδε εσπασε ταμεία" κλπ, και γύριζε παλι στο γνωστό της ρεπερτόριο.

Επίσης και η σκηνοθέτης Ρούλα Πατεράκη είχε αναφερει σε συνεντευξη της οτι η Αλίκη της ειχε προτείνει την Μαρία να την παίξουν οι δυο τους, αλλα δεν πρόλαβε.

Τελικά αυτό το έργο, ήταν φαίνεται απο τις επιθυμίες της που δεν προλαβε να πραγματοποιήσει.

Επισης ο ιδιος ο Παπαμιχαηλ είχε πει σε συνεντευξη του, οτι η Αλίκη ήθελε να συνεργαστούν ξανα μαζί και να ανεβάσουν "Το Χορό του θανάτου", αλλα τελικά αυτό δεν έγινε γιατί -κατα τα λεγόμενα του Παπαμιχαηλ- η "αυλή" της, ο κύκλος της, δεν την άφηνε να ξανασυνεργαστεί μαζί του. Τελικά ο Παπαμιχαηλ ανέβασε το Χορό του θανατου το 1996 αμέσως μετά το θανατο της Αλικης με συμπρωταγωνίστρια τη Νόνικα Γαληνέα.
 
Η Αλικη ηταν αυτο που ηταν και για αυτο που ηταν την αγαπησαμε: Η αιωνια εφηβη, η γυναικα χωρις ηλικια, το παγκοσμιο φαινομενο.

Το οτι προσπαθουσαμε να την αλλαξουμε ηταν λαθος. Δεν ηταν μια τυχαια ηθοποιος, ειτε τη θεωρουμε πολυ ταλαντουχα ειτε οχι. Ηταν κατι πανω και περα απο ολα αυτα. Μια και μοναδικη σε διεθνες επιπεδο γιατι καμια ποτε δεν την εφθασε και δεν την αγγιξε καν.

Για ολα αυτα, θα ηθελα να τη βλεπω παντα οπως τη γνωρισα. Νεα, τσαχπινα, παιχνιδιαρα και γατουλα. Οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτο ηταν καταδικασμενο σε αποτυχια γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ηταν για την Αλικη.
 
bambinella 100 είπε:
Η Αλικη ηταν αυτο που ηταν και για αυτο που ηταν την αγαπησαμε: Η αιωνια εφηβη, η γυναικα χωρις ηλικια, το παγκοσμιο φαινομενο.Το οτι προσπαθουσαμε να την αλλαξουμε ηταν λαθος. Δεν ηταν μια τυχαια ηθοποιος, ειτε τη θεωρουμε πολυ ταλαντουχα ειτε οχι. Ηταν κατι πανω και περα απο ολα αυτα. Μια και μοναδικη σε διεθνες επιπεδο γιατι καμια ποτε δεν την εφθασε και δεν την αγγιξε καν.

Για ολα αυτα, θα ηθελα να τη βλεπω παντα οπως τη γνωρισα. Νεα, τσαχπινα, παιχνιδιαρα και γατουλα. Οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτο ηταν καταδικασμενο σε αποτυχια γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ηταν για την Αλικη.
αμα όμως πιασεις τα 50, δυσκολο να παιζεις αιωνίως την γατούλα, παλι θα μοιαζει εξωπραγματικο θες αλλαγη , αλλωστε ο ηθοποιος πρεπει να 'χει γκάμα ρολων, η ωντρευ καθως μεγάλωνε επαιξε και πιο δύσκολους ρόλους για παράδειγμα και η μερλιν ακόμα δοκιμαστηκε σε κατι διαφορετικο στον Νιαγάρα.
 
Μα η Αλικη δεν ηταν μια oποιαδηποτε ηθοποιος. Ηταν Φαινομενο. Ολα αυτα που λες ισχυουν για ολες τις υπολοιπες ηθοποιους του κοσμου, αλλα οχι για την Αλικη.

Αμα ηθελα ποιοτητα και βαρυ ρεπερτοριο, δε θα πηγαινα στο δικο της θεατρο. Θα πηγαινα στην Παξινου. Για αλλα πραγματα ηταν φτιαγμενη η Αλικη και μπορουσε να παιζει την εφηβη για παντα, αφου, οπως εγραψα και πιο πανω, δεν ειχε ηλικια.

Ηταν μια μοναδικη περιπτωση που ευτυχως ετυχε στην Ελλαδα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα ειχε ενδιαφερον αν ανεβαζε το θρίλερ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΥΧΤΩΣΕΙ (Wait until dark) σε ρολο τυφλης! Από την ταινια με την Ωντρει Χεμπορν. Εδώ το εκανε η Εβελινα Παπουλια... Αλλα που... τελειως εκτος ρεπερτορίου Αλικης...
 
Δεν είχε φωνή για Κριστίν Νταέ!
 
Λοιπόν, θα ήταν τέλεια αν είχε προλάβει ν ανεβάσει Γυάλινο Κόσμο, κρατώντας το ρόλο της Αμάντας, της πρωην καλλονής του Νότου, που αρνείται να δει την πραγματικότητα

Αλλά θα έπρεπε να παίξει και στην πρεμιέρα όπως στις πρόβες.

Θυμάμαι, στην πρεμιέρα του έργου Γλυκό πουλί της νιότης, έκανε μια στροφή 180 μοιρών, και παρά το γεγονός ότι η σκηνική της παρουσία μαγνήτιζε το κοινό, ο Βουτσινάς στην υπόκλιση ήταν ένα βημα πριν το εγκεφαλικό.

Επίσης, θα ήταν τέλεια Μπλανς στο Λεωφορείον ο Πόθος, Κάθριν στο Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι και φυσικά, Άλμα στο Καλοκαίρι και Καταχνιά

Γενικά, επειδή ουσιαστικά ήταν μεγάλο ταλέντο, είναι κρίμα που δεν προσανατολίστηκε σε ένα ρεπερτόριο πιο κλασικό, έτσι όπως είχε ξεκινήσει στα πρώτα της βήματα, παίρνοντας κριτικές ύμνους. Να θυμίσω ότι είχε αντικαταστήσει την Α. Συνοδινού αν δεν απατώμαι, στο Ρωμαίος κ Ιουλιέτα, μαθήτρια τριτοετής της δραματικής σχολής, και οι κριτικοί την είχαν χρίσει

τη μεγάλη διάδοχο των μεγάλων πρωταγωνιστριών της εποχής. Το ίδιο θεωρούσε κι ο Β. Διαμαντόπουλος, που την είχε χαρακτηρίσει απίστευτη ηθοποιό όταν την είχε πρωτογνωρίσει.
 
Η Αλίκη καπελώθηκε στην κινηματογραφικής της εικονα! Και αυτό ήταν απο επιλογή της! για να μην χάσει την αγαπη του κοσμου! Αλλωστε ήταν κατι που το είχε πει και η ιδια σε συνεντευξη της: "επεσα θύμα της ίδιας μου της εικονας".


Ηθοποιοι που εχουν συνεργαστεί μαζί της, οπως π.χ. η Δέσποινα Στυλιανοπούλου, έχουν πει οτι μπορει η Αλίκη στην δουλεια της να ήταν δουλευταρού όσο κανενας άλλος, αλλα σαν άνθρωπος ήταν ανασφαλής! Ηθελε παντα να της λενε και να της δείχνουν ποσο την αγαπουν για να τονωνεται και να νιώθει καλά!Επειδη ο κοσμος ήθελε να την βλεπει και στο θέατρο, στον ίδιο τυπωποιημένο ρόλο της γατούλας που την εβλεπε και στον κινηματογραφο, καθε προσπαθεια της στο λεγομενο "κλασσικο ρεπερτόριο", δεν γεμιζε το θεατρο της.Εκεί λοιπον την επιανε η ανασφαλεια, οτι ο κοσμος δεν την αγαπαει πια, οτι δεν την θελει, οτι της γυρισε την πλατη και όλα τα συναφή.Και βεβαια μην ξεχνάμε οτι και σαν επιχειρηματίας που έριχνε χρήματα στο ανεβασμα μιας παράστασης, φυσικά και δεν ήθελε να βλεπει άδεια καθισματα και εισπράξεις που την "έριχναν μέσα" οικονομικά!Ετσι ξαναγυριζε στα μαθημένα της.
 
Πίσω
Μπλουζα