Αν δεν ειχε επικρατησει το PC, τι θα γινοταν;;;

Ολες οι αλλες εταιρειες θα ειχαν κλεισει. Παλι μονοπωλιο θα ειμασταν. Ο Θειος εχοντας αλλαξει 10 εταιρειες, αποχωρησει, χρεωκοπησει, βγαλει 150 προιοντα που προχωρησαν/πατωσαν/απογειωθηκαν, μεταπουλησει εταιρεις, βρει χρηματοδοτες, απασχολησει την επικαιροτητα με διαφορα τερτιπια κλπ (καλη ωρα οπως ο αλλος ο "χαρισματικος". "ιδιορυθμος", "showman", "πληθωρικος" Τζομπς -και προσοχη στα εισαγωγικα-) θα ειχε επιστρεψει σε καποια απο τις εταιρειες αυτες (πχ Amstrad?) και θα την ειχε αναλαβει εξ' ολοκληρου. Οι προγραμματιστες θα επιναν νερο στο ονομα του. Οι μαζες θα παραληρουσαν στη θεα του μυτερου του μουσιου και του λεπτου μυωπικου σκελετου του. Οι εκδοτες θα λατρευαν την σιγουρια του ως innovator, εφευρετη, τον οραματισμο του, την προσωπικοτητα του, την περιεργη ζωη του με τα καζινο, ποκερ, τις σταρλετς κλπ και θα γεμιζαν σελιδες επι σελιδων στα ταμπλοιντς.

Συντομα θα αφηνε τις δικες του proprietary επιλογες πλατφορμων για χαρη της Intel και των τενεκεδενιων ορθιων κουτιων που παρεχουν ανεση και ευρυχωρια (δρομο οι γομολαστιχες, περιεργα κοκκαλινα πληκτρα, Z80A, interfaces, microdrives, ....) οπως εκανε και ο Τζομπς με τους μειονοτικους επεξεργαστες και αρχιτεκτονικες των Appple του. Θα εβαζε επισης κατι σταθερο που αληθινα να δουλευει ως engine / OS των μηχανηματων του. Κατι open, με τεραστια βαση developers να μην μπλεκει με θεματα copyright, να εχει εξασφαλισμενη βιοσημοτητα... Μαλλον Linux, OpenBSD, NetBSD. Οπως πχ αποφασισε και υιοθετησε και ο Jobs.

Θα αγοραζε και εναν καλο project-ορα γιγαντοοθονη να κανει παρουσιασεις παντου για την προωθηση των προιοντων του.

Τα mini ραδιοφωνακια του θα ειχαν γινει το iPOD του σημερα.

Ολα τα geeks θα ειχανε σε ποστερ το εξωφυλλο τουστο fortune να πηγαινει με το C5 να συναντησει τον προεδρο της Αμερικης που σφραγισε την μεγαλυτερη υπερατλαντικη εμπορικη συμφωνια του πλανητη και που εθεσε την Αμερικη ουσιαστικα υποτελη της Ευρωπης (ο Sir Clive συμφωνησε να παρεχει τεχνογνωσια αντι αμετρητων γαλονιων πετρελαιου συν την εκχωρηση της Αλασκας στην Ευρωπη).

Τα μπλουζακια με τη φατσα του θα ηταν το πιο αναγνωρισιμο εμβλημα μετα την Κοκα Κολα και τον Αγιο Βασιλη, ξεπερνωντας σε πωλησεις και αυτα του Λεννον, του Τσε και του σφυροδρεπανου. Μαζικες διωξεις για παραβιασεις copyright σε μποξερακια, μπαλες με τη φατσα του Sir Clive στο Μοναστηρακι, κατασχεσεις τονων κινεζικων απομιμησεων μπλουζακιων στον Πειραια, διατροφικα σκανδαλα με τον ΕΦΕΤ να ανακαλει τα επικινδυνα παρανομα αγνωστης προελευσης/εισαγωγης γιαουρτακια "ο Θειος" που ξετρελαινουν τα παιδια αλλα περιεχουν επικινδυνη συγκεντρωση ουσιων !

Μαζικες εκδηλωσεις λατρειας θα γινονταν στο προσωπο του απο νεαρες Βουδιστριες μοναχες που θα ειχαν λαξεψει πανω στο Θιβετ με τα νυχια τους μεσα σε 20 χρονια το προσωπο του ΑΠΟ ΜΝΗΜΗΣ (καθως οι φωτογραφιες θεωρουνται νεοτερισμος) εκει και θα ηταν το 2ο ανθρωπινο κατασκευασμα μετα το σινικο τειχος ορατο απο δορυφορο, εχοντας κανει τα αποκαλυπτηρια να συμπεσουν με το release του νεου του big hype ZX 2000 στην αλλαγη της χιλιετιας.

Στα 78 του ο Sir Clive Sinclair, πρωην πρωθυπουργος της Αγγλιας, πρωην Ευρωβουλευτης, πρωην εμπορικος υπευθυνος της Ευρωπαικης Ενωσης, πρωην Γενικος Γραμματεας του ΟΗΕ, βραβευμενος με 2 Νομπελ στο χωρο της Ερευνας στο IT, εχοντας προσωπικα συνεισφερει στην ανακαλυψη βιο-ρομποτικων νανο μοριων για την παντελη εξαλειψη της μαστιγας του καρκινου θα αποδεχοταν μετα απο λαικη απαιτηση και συμφωνη γνωμη και παραιτηση απο καθε αξιωση ολων των νομιμων διαδοχων τον βασιλικο θρονο της Αγγλιας.

Σημερα, θα εμφανιζοταν πια πολυ σπανια, εξαιτιας μιας περιεργης τεχνοφοβιας του προς την ψηφιακη τηλεοραση και το youtube, μονο μαζι με τον Μπονο σε συναυλιες των U2 η τον Νταλαρα για διαφορους ερανους και θα ηταν και τηλεπροφητης καποιας περιεργης αιρεσης της ανωτεροτητα των εκλεκτων του Θεου της Εξυπναδας με IQ > 100, της λατρεια του ποκερ (και τον εορτασμο του σε τηλεπαιχνιδια και σε αιθουσες καζινο) και στο αναυθερετο δικαιωμα του ανθρωπου στο να παρακολουθει στριπτηζ οπουδηποτε ακομα και στις ενσωματωμενες οθονες σε μεταφερσιμα στο Μετρο σπαστα πατινια παραγωγης του...

Α και θα πουλαγε και κολωνιες και βερμουδες-μαγιω με λουλουδακια με την υπογραφη του στα 9.99 GBP το ενα μεσω καταλογου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
dr_slump είπε:
Ίσως σας κουράσω κάπως.

Φανταστικό (όνομα και πράμα) topic. Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα σύμπαν για κάθε πιθανή περίπτωση, π.χ. ένα ίδιο με το δικό μας, αλλά το 2001 μια μύγα στην Κίνα χτύπησε μια παραπάνω φορά τα φτερά της. Και ένα άλλο, στο οποίο ο περιπτεράς σας είναι παλαιστής και αύριο θα παλεύει με τον Obama και ένα ίδιο με αυτό στο οποίο σε 2 δισεκατομμύρια χρόνια ένα μακρινό nebula θα έχει 0.094531c μικρότερη θερμοκρασία.

Κατά τον ίδιο τρόπο, στα παράλληλα σύμπαντα συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβούν όλες οι πιθανότητες. Πάω λοιπόν σε ένα σύμπαν στο οποίο:

1) Στα 80s η IBM πήρε την αποκλειστικότητα του PC και απαγόρευσε ρητά τους συμβατούς πριν καν εμφανιστούν

2) Η Apple πήρε την κάτω βόλτα με την άφιξη της Amiga 500 με αποτέλεσμα το 1987 να εξαγοραστεί πλήρως από την Commodore...

3)...καθώς η προαναφερθείσα εκμεταλλεύτηκε τις multimedia δυνατότητες για διαφήμισή της Α500 ως επαγγελματικό εργαλείο παρά ως gaming micro

4) Ονομάζουν τους υπολογιστές Amigapple γιατί ο Steve Jobs απειλούσε να φύγει εάν χανόταν το όνομα της Apple

4.5) O Andy Warhol επιβιώνει και το 1988 δημιουργεί τη μεγάλη έκθεση και club "Commodore pixel art"

5) H Microsoft φοβάται τη στρατηγική της IBM και επικοινωνεί με την Commodore για να δημιουργήσει δικό της λειτουργικό για τις Amigapple, αλλά η Commodore αρνείται πεισματικά

6) Η Microsoft αρνείται να συνεργαστεί άλλο με την IBM και το 1989 ξεκινά συνεργασία με την Intel για έναν δικό τους υπολογιστή βασισμένο σε RISC επεξεργαστές (το x86 έγινε αποκλειστικότητα των IBM-PC)

7) Ο Ballmer ταξιδεύει στην Ιαπωνία για να βρει εκεί λύση υλοποιήσεων και επιστρέφει με το χαμόγελο στα χείλη και τις μασχάλες ιδρωμένες από χαρά, αφού η Sony συμφωνεί το 1990 στη δημιουργία του HomeStation, ενός προσωπικού υπολογιστή με Windows

8) Η Nintendo το 1990 κυκλοφορεί κανονικότατα το Super Famicom (SNES) και το 1992 σε συνεργασία με τη Sony βγάζει το SNES HS, add-on το οποίο περιλαμβάνει έναν οικονομικό Intel RISC και CD για αναπαραγωγή HomeStation CD ROM games, με την προϋπόθεση να έχουν έγκριση από τη Nintendo

9) Η Commodore τον ίδιο καιρό κυριαρχεί στην αγορά με την Amigapple Performa να τρώει κάθε micro στο πέρασμά της, ενώ η IBM αρχίζει να προορίζει τους υπολογιστές της για workstations παρά ως home systems

10)…ενώ το 1993 η Sony ξενίζει με τις πολιτικές της Microsoft να φλερτάρουν με άλλες κατασκευάστριες ώστε το HS να γίνει κάτι σαν το PC του δικό μας σύμπαντος

11) H Sega λαμβάνει πρόταση από την Commodore για αντίστοιχο περιφερειακό, αλλά πεισματικά βγάζει μόνη της το Mega CD για το Mega Drive με μεγαλύτερη επιτυχία από εμάς

12) Η Commodore προσφέρει on-line υπηρεσίες μέσω του υπάρχοντος internet και το 1995 γεννιέται το WWW

13) Η Microsoft σκυλιάζει με τον περιορισμό της Sony και δίχως άλλο, το 1995 δίνει πλήρως την άδεια σε τρίτους κατασκευαστές για δημιουργία Sony συμβατών

14) Η Sony μέσα στο καυτό 1995, κυκλοφορεί βεβιασμένα δικό της λειτουργικό, τα View 96, λίγους μήνες πριν τα Windows 95 με την Microsoft να δηλώνει πλήρη απέχθεια και πόλεμο

15) Η Commodore, παρά την παγκόσμια κυριαρχία της τάξης του 70%, κάνει πολλαπλές λανθασμένες κινήσεις και αρχίζει να απειλείται σοβαρά από τα HS

16) Η Sega αρχίζει να κερδίζει έντονο έδαφος από τη Nintendo, λόγω περιπλοκότητας και ασυμβατοτήτων του SNES HS, με αποτέλεσμα η δεύτερη να κυκλοφορεί με τη Sony το θρυλικό Nintendo PlayStation, πρακτικά ολόιδιο με το δικό μας Sony (χωρίς συμβατότητα HS ή SNES)

17) H Commodore διασπάται στα 3, με την Apple να επιστρέφει ως όνομα και δύναμη, αφού κρατά η ίδια τα Amigapple και τα μετονομάζει ξανά σε Macintosh το 1997 και τα άλλα δυο μέρη να γίνονται… κατασκευαστές περιφερειακών για HS!

18) Η μονοπωλιακή διασυμπαντική κατάρα της Apple στους υπολογιστές, τη ρίχνει ραγδαία έναντι των HS συμβατών, όμως η Sony δε μένει με σταυρωμένα τα χέρια και κυκλοφορεί τα (πανέμορφα για το 1997) View Crystal, τα οποία μάλιστα προσφέρουν άριστη εξομοίωση Nintendo PlayStation

19) Το internet γίνεται πολύ δημοφιλές και απλό το 1998, χάρη στα View Crystal και τον browser τους, Surfboard, ενώ η προσπάθεια της Microsoft με τον IE αποτυγχάνει παταγωδώς

19.5) Το 1999 Bill Gates είναι ο 33ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, δεν τον ξέρει κανείς εκτός πληροφορικής

20) Την ίδια χρονιά η Sega κυκλοφορεί το Uranus (δικό μας Dreamcast), μετά την σχετική επιτυχία του Saturn, πιστή στο καθαρό console gaming

21) Η Panasonic βγάζει το πανίσχυρο Power Net (codename M2) με δυνατότητες on-line gaming το 2000, το 2001 η Nintendo το PlayStation 2 με DVD και η Sega το 2003 το Cuber, που θυμίζει πολύ το δικό μας… Wii!

22) Η Apple πλέον πέφτει στο 20%, η Sony με τα αυθεντικά HS ανέρχεται στο 50% και το 30% μένει στα HS compatible, ενώ στις κονσόλες Nintendo 45%, Sega 35% και τέλος η Panasonic 20% της αγοράς…

23) Surprise! ΔΙΚΟ ΣΑΣ (ή το συνεχίζω αν θέλετε)
Tι αλλο να προσθεσουμε...

Δωσατε ολοι μορφη χιονοστιβαδας στο αρχικο post...

To μονο που θα προσθεσω ειναι οτι η χιλιοπετυχημενη πια Commodore μολις

κυκλοφορησε το νεο της συστημα το οποιο ειναι ενας φορος τιμης στον C64 και συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του ειναι ισως ο,τι καλυτερο εχει βγει ως τωρα. Αναμενουμε αντεπιθεση απο τις υπολοιπες εταιριες...

http://www.pcworld.com/article/191896/commodore_64_awakes_from_slumber_with_makeover.html

(Το κολλησα στην εναλλακτικη πραγματικοτητα επειδη οσο κοροϊδια και να ειναι, εμφανισιακα ειναι ομορφος)

Tywien.... εγραψες με την βιογραφια του Θειου.... Ολα τα λεφτα!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
V.I.Smirnov είπε:
To βασικό πρόβλημα τέθηκε ήδη από κάποιους παραπάνω:όλα αυτά τα διαφορετικά μηχανήματα αποτελούν και συντηρούν μια βαβέλ που εμποδίζει την συντονισμένη ανάπτυξη προτύπων με οτι αυτό συνεπάγεται.

Δεν υπάρχουν στάνταρ και το κάθε μηχάνημα ακολουθεί τον δικό του μοναχικό δρόμο.

Όσο καλό και να είναι ένα μηχάνημα, η παραγωγή/υποστήριξη/δέσμευσή του από μια μόνον εταιρία μειώνει την "χρησικτησία" του hardware για τον κάτοχό του, τις διαθέσιμες επιλογές λογισμικού, δίνει μεγαλύτερη δυνατότητα στην εταιρία που το παράγει να ρυθμίζει τις αυθαίρετα τις τιμές, εμποδίζει την συνεργασία εταιριών για την βελτίωση του λογισμικού και του hardware κλπ.

Εδώ ακόμη και σήμερα που τα pc υπάρχουν παντού, όπου δεν υπάρχει πλήρη υποστήριξη προτύπων εμφανίζονται ένα σωρό προβλήματα σε όλους (χρήστες, εταιρίες, ερασιτέχνες προγραμματιστές κλπ)....

Όχι να είχαμε τόσα πολλά διαφορετικά μηχανήματα....εφιάλτης θα ήταν...
Συμφωνω 100 % αυτος ειναι και ο κυριος λογος πιστευω που σταματησαν να υποστηζονται.Για να επιβιωσουν Θα επρεπε με καπιο τροπο να ενωθουν σε καπιο κοινο σημειο

π.χ. το λειτουργικο οπως τα P.C. Ηταν μεγαλος πονοκεφαλος για τις εταιριες Softoware.Ακομα η παραγωγη τους ητανε μικρη, και φυσικα που δεν δινανε αδεια σε αλλον να κατασκευασει ωστε να μιωθει το κοστος!
 
Το 2012, βγαινει και μια υπερπαραγωγη με τιτλο Micro Men.

Θα μιλαει για τους κολοσσους της Αcorn και Sinclair και το καστ αναμενεται να

λαμπρο! Ηδη μαντευουμε οτι θα σαρωσει τα οσκαρ!
 
Πιστεύω ότι αν με κάποιο λόγο είχαν επιβιώσει όλες οι εταιρίες του παρελθόντος το R&D θα ήταν στα high του και δε θα προλάβαινες να αγοράσεις υπολογιστή και θα τον πέταγες ουσιαστικά.

Αλλά τα άλματα θα ήταν τόσο εντυπωσιακά, τόσο γρήγορα που το userbase θα ήταν τόσο «πίσω» σε σχέση με την παρούσα τεχνολογία που θα είχε και τρομερό backward compatibility και τρομερή υποστήριξη από την κατασκευάστρια εταιρία.

Κατά συνέπεια θα είχαμε μοιρασμένη την πίτα της πληροφορικής, το r&d θα πετούσε και η τεχνολογία θα κάλπαζε αλά Λούκι Λουκ με την Ντόλι (αρσενικό είναι τελικά το μάθατε ε; :Ρ) με γοργά βήματα στο ηλιοβασίλεμα της επόμενης πληροφορικής επανάστασης.
 
Το ξεθαβω για περισσοτερες γνωμες!!!!

Λοιπον πιστευω οτι γενικα εαν δεν επικρατουσαν τα PCs θα υπηρχε περισσοτερη σταθεροτητα σε πολλα πραγματα

και δεν θα υπηρχε αυτο το μονοπωλιο που συμβαινει στην εποχη μας λογω των pcs.....
 
Εγω νομιζω ενας τροπος να δουμε αυτο το "παραλληλο συμπαν", ειναι να δουμε τι γινεται τωρα με τα

smartphones & internet phones. Πληθωρα επιλογων απο μαρκες και λειτουργικα συστηματα,

αλλα ολα πανω κατω βρισκονται στα ιδια πλαισια.
 
ΟΥΥΥΥΑΑΑ ΟΥΥΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ !!!! το μονο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι οτι > Τελικα καταρεει η αγορα home gaming systems και ετσι οι αν-ελπιδες προσπαθιες την Atari εχουν πεσει εξω καταφερνοντας να ολοκληρωσουν μια μονο κονσολα το Atari 2600 το οποιο στην μαυρη αγορα κοστιζει σημερα περι τα 25.000$

Η Apple με την σειρα της μετα την επιτυχημενη συνεργασια που ειχε ως αποτελεσμα τον αφανισμο της microsoft-ibm λανσαρει καινουργιο home system το οποιο για να αγορασεις περνας υποχρεωτικα και απο σχολη για 1 χρονο για να μαθεις να το λειτουργεις !!! Η τεραστιας επιτυχιας gaming κονσολα της (Apple Bandai Pipin !!) αγγιζει αισιως τις 111.250.000 πωλησεις και χαρακτηριζεται ως η πιο επιτυχημενη ηλεκτρονικη συσκευη στον πλανιτη μετα την τηλεωραση !!! Τωρα ολοι στην ιαπωνια περιμενουν με αγωνια εξω απο τα καταστηματα για το λανσαρισμα του καινουργειου apple-psp το οποιο τρεχει και εφαρμογες σχεδιου !!
 
circleag είπε:
δεν θα υπηρχε αυτο το μονοπωλιο που συμβαινει στην εποχη μας λογω των pcs.....
Πόσων ετών είσαι φίλε;

Μήπως έχεις υπόψη σου πόσο κόστιζε ένα joystick για apple IIc το 1987;;

Έπαιρνε μόνο το δικό του , γιατί είχαν διαφορετική διάταξη τα pins ...

Αν δεν υπήρχε το μονοπώλιο των pc θα παίρναμε έναν υπολογιστή κάθε 8 χρόνια , με οικονομίες πολλών μηνών

και όταν πάθαινε κάτι θα κλαίγαμε και θα προσευχόμασταν να κοστίσει φθηνά η επισκευή στην "αντιπροσωπεία" .

Τώρα έχουμε ένα pc σε κάθε δωμάτιο με ψίχουλα

και με τα περισεύματα κομμάτια στην αποθήκη φτιάχνουμε κι άλλο ένα για την πλάκα μας ,

για ρετρό παιχνίδια , για εναλλακτικά λειτουργικά , για htpc κτλ κτλ
 
βρε συ Karnov αφού καταλαβαίνεις τι εννοεί γιατί το πας αλλού?
 
dr_slump είπε:
20) Την ίδια χρονιά η Sega κυκλοφορεί το Uranus (δικό μας Dreamcast), μετά την σχετική επιτυχία του Saturn, πιστή στο καθαρό console gaming
Φαντάζεστε το δούλεμα που θα έτρωγε η Sega αν έβγαζε μηχανάκι με τέτοιο όνομα (γιουρ άνους); Εδώ με το Wii έπεσε το γέλιο της αρκούδας στην αρχή...
 
Όπως και το πακ-μαν, που στην αρχή ήταν Puck-man, αλλά φυσικά το αλλάξανε, για ευνόητους λόγους (μοιάζει με γνωστή βρισιά, και φοβήθηκαν τυχόν βανδαλισμούς).
 
θα ειχε διορθωθει το λαθος πολυ πιο πιο πριν με εναν Amstrad cpc 6128 με 3,5 δισκετουλα και αργοτερα με εναν σκληρο δισκο ...και ισως να ειχαμε ολοι APPLE...
 
αυτα ειναι !!

Εχθες η amstrad παρουσιασε το καινουργιο 9128 με 8 πυρινους και σκληρο 120 τερα !! extracted parts !!

blue ray recorder και online connection με το A-download center (μονο pure 1080 hd) με νεα ταχυτητα συνδεσης 2.7 Tbps/sec !!!

full 3d οθωνη με 9.2 ηχο . Φυαικα εχει slot για amstrad cartridges και δισκετες απο 6128 .

η Amiga περιμενε την κινηση αυτη και απαντησε με το νεο Α11200 !!

με 6 τετρα-πυρηνους - υδροψυξη αζωτου , και μνημη 250 γιγα / στα 112.6 επισης σκληρο δισκο 185 τερα με εφαρμογη και περασμενα - kings quest 1 - Manhattan dealers - cat - north & south !!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
η κατασταση θα ηταν καπως ετσι.

Διαλογος με φιλο μου αρχες του 90.

-οταν ημουν γερμανια ενα παιδι ειχε αμιγκα 2000 και παιζαμε κατι παιχνιδαρες με πολλα χρωματα και πολυκαναλο ηχο τελη του 80. Εχω και ενα νες με μαριο, ζελντα κλπ

-φιλε πρωτη φορα τα ακουω αυτα. Εγω εχω ενα αταρι2600.

-το ξερω αυτο! Ειχα και εγω αλλα το δωσαμε.

-εχει και ο αδερφος μου υπολογιστη με παιχνιδια!

-παμε να παιξουμε.

(ενα 8088, πρασινη οθονη, χωρις ηχο)

-ωραια παιχνιδια! Mοnkεy ιslαnd, λεηκερς και σελτικς, πρινς οf περσια, gοldεν αξ! Στην αμιγκα τα παιζα με εικονα και ηχο αλλα και ετσι ωραια ειναι, εστω και αν σερνονται.

Αλλος διαλογος:

-φιλε αυτο το παιχνιδι ειναι ιαπωνικο. Φαινεται απο τον τιτλο. Αpιdyα λεγεται με ιαπωνικο λογοτυπο.

-απίδια τι;

-apidyα! Τα ιαπωνικα παιχνιδια ειναι γαματα. Το ξερες πως τα μαριο και ζελντα ειναι ιαπωνικα;

-τι λες ρε. Υπαρχει αμερικανικο καρτουν με ηρωες νιντεντο, καρτουν με μαριο, καρτουν ζελντα και ενα cdι παιχνιδι ζελντα.

-καλα...

Τωρα υπαρχει και παλι ασχετοσυνη με το ιντερνετ αλλα τουλαχιστον ξερουμε τα βασικα, μεταξυ Wιndοwς και των τριων κονσολων. Φανταστειτε τοτε...τοτε υπηρχε πραγματι διαχωρισμος cαsυαl και hαrdcοre μιας και ο δευτερος επρεπε να πληροφορειται συνεχως. Τωρα γιναν ευκολα τα πραγματα για τα βασικα τουλαχιστον.
 
Είχα γράψει την γνώμη μου και σε προηγούμενο ποστ αλλα τωρα που το ξανασκέφτομαι εαν δεν επικρατούσαν τα PC

και οι εταιρίες Commodore,Amstrad,Atari,Sinclair ήταν απο νωρίς χρεοκοπημένες όπως είναι στην πραγματικότητα,

ανετα θα μπορούσε να γινόταν ενα θαύμα και να γεννιόταν αυτό.....

 
Πίσω
Μπλουζα