Αποκλειστική συνέντευξη του ΗΛΙΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ στο RetroManiaX! !

exetlaios

Retro PaTRi@RcH
Joined
17 Mαϊ 2006
Μηνύματα
4.460
Αντιδράσεις
1.031
Ο Ηλίας Κακλαμάνης, είναι ένας από τους αγαπημένους ηθοποιούς της δεκαετίας του 80' με ρόλους σε κλασσικές ταινίες όπως ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ, ΘΥΡΑ 7 : Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ κ.α.

Παράλληλα, εδώ και πολλά χρόνια μας κρατάει συντροφιά με τις τηλεοπτικές εκπομπές που παρουσιάζει σε διάφορα κανάλια.

Οι «συνήθεις ύποπτοι» (Κωνσταντίνος και Μάνος) τον αναζήτησαν, τον εντόπισαν και τον «ανάγκασαν» να δώσει μια αποκλειστική συνέντευξη στο GRM.

Επικοινωνώντας αρχικά μαζί του, ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος να μας μιλήσει. Όταν τον γνωρίσαμε από κοντά, ήταν ακριβώς έτσι όπως τον περιμέναμε. Παρότι έχει μεγαλώσει, παραμένει νέος στην ψυχή. Στις δύο περίπου ώρες που τον ζαλίσαμε με τις ερωτήσεις μας, είδαμε στο πρόσωπό του ένα γνήσιο «λαικό» παιδί, φιλικό, ευγενικό, με μπόλικες δόσεις σοφίας και πολύ καλή καρδιά.

Απολαύστε …


ΠΡΟΣΟΧΗ:H ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ -ΚΑΙ ΜΟΝΟ- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ FORUM,SITE Ή ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ IΣTOTΟΠO,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ TOY RETROMANIAX.GR.



LINK ΠΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ THREAD,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ !


picture.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
• Ηλία, θα θέλαμε αρχικά να σε ρωτήσουμε για τα παιδικά σου χρόνια. Που μεγάλωσες ;

Μεγάλωσα σε ένα ορεινό χωριό της Λευκάδας. Εκεί έμεινα μέχρι τα 12-13. Μετά ήρθα Αθήνα. Σαν οικογένεια είχαμε μια σχετική οικονομική άνεση γιατί ο πατέρας μου είχε κάποιο μαγαζί. Έχει τύχει όμως –σαν σκληραγώγηση- ακόμα και να φυλάξω κατσίκια μικρός. Κάτι που το έχω σαν τιμή. Τώρα μένω στους Αγίους Αναργύρους.

• Είχες από μικρός επιθυμία να ασχοληθείς με το χώρο του θεάματος και της διασκέδασης, ή σου προέκυψε αργότερα ;

Καμία σχέση. Μικρός ήμουνα πολύ καλός στα μαθήματα και πήγαινα για δικηγόρος στη Νομική. Όμως από αντίδραση έδωσα λευκή κόλλα στα λατινικά, για να μην πετύχω. Είχα μια αυτοκαταστροφική τάση τότε, αλλά αποδείχτηκε σωτήρια για τη μετέπειτα πορεία μου. Είχα κάνει και κρυφά αίτηση στο Εθνικό Θέατρο. Λόγω της κρίσης του 1974 πήγα ξαφνικά στρατιώτης και δε μπόρεσα να μπω στο Εθνικό, αλλά αργότερα συνέχισα σε άλλη σχολή.

• Η εμπλοκή σου με τον κινηματογράφο πως ξεκίνησε ;

Το 1981 γίνεται αυτή η εκπληκτική ταινία του Δαλιανίδη, ΤΑ ΤΣΑΚΑΛΙΑ. Έτσι ξεκινάει μια σειρά παρόμοιων κινηματογραφικών ταινιών. Έτσι είχα τη χαρά να παίξω σε 4-5 από τις καλύτερες ταινίες εκείνης της περιόδου. Γυρίστηκαν καμιά 15αριά ταινίες τότε. Ήταν τα παιδιά του Δαλιανίδη και στην «αντίπερα όχθη» είμασταν εμείς, τα παιδιά του Φώσκολου και του Δαδήρα.

• Από όσες κινηματογραφικές ταινίες έχεις εμφανιστεί, ποια θυμάσαι πιο έντονα ;

Είχα την χαρά να παίξω στις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ. Τότε είχε έρθει δεύτερη σε εισπράξεις με 400.000 εισιτήρια. Πρώτα ήταν τα τσακάλια με 500.000. Τότε είχε γίνει χαμός με τη νεολαία στην ταινία αυτή.

• Επίσης μας άρεσε πολύ ο ρόλος σου στις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ. Τι θυμάσαι από το ρόλο σου αυτό ;

Θυμάμαι σε κάποιες σκηνές στη Βαρυμπόμπη, που γίνονταν κόντρες με μηχανές, μας ντουμπλάρανε πρωταθλητές του μοτο-κρος. Το ίδιο είχε συμβεί και στα «Άγρια Νιάτα». Σε μια στιγμή ο αναβάτης έχασε τον έλεγχο και η μηχανή έφυγε στον αέρα. Σκορπίσαμε αριστερά-δεξιά για να σωθούμε, μην πέσει πάνω μας η μηχανή. Στην αρχή νομίσαμε ότι σκοτώθηκε το παιδί που οδηγούσε, αλλά ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα. Αυτό μπήκε αρχικά και στο τρέιλερ της ταινίας, αλλά αργότερα σκέφτηκαν ότι η σκηνή ήταν πολύ σκληρή και την έκοψαν. Επίσης σε μια στιγμή, είχαμε μια μάχη με αλυσίδες. Υποτίθεται ότι θα πέφτανε κάποιοι πάνω μου και θα με βαράγανε. Στο δοκιμαστικό, δεν ξέρω γιατί, κάποιοι με χτυπήσανε αληθινά ! Όταν ήταν να γυρίσουμε την κανονική σκηνή, τους λέω «έχω δει ποιος ήταν και τώρα θα τα πούμε, στην επόμενη σκηνή». Όμως μετά δεν τόλμησε κανείς να το ξανακάνει. Βλέπεις, το φιλμ τότε κόστιζε πανάκριβα. Και όποιος ηθοποιός γινόταν αφορμή να χαλάσει η σκηνή και ν α»καεί» τσάμπα φιλμ, άκουγε κατσάδα από το σκηνοθέτη.

• Ο σκηνοθέτης των ΦΥΛΑΚΩΝ, Ντίμης Δαδήρας, πέθανε μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων ; Τι θυμάσαι από αυτόν ;

Ο Δαδήρας πέθανε 1-2 πλάνα πριν τελειώσει η ταινία. Ήταν μια περίπτωση «μάστορα» του κινηματογράφου. Ήταν σημαντικός άνθρωπος αλλά και καλοπροαίρετος. Γενικά ήταν ένα σοβαρός και ωραίος σκηνοθέτης.

• Στα credits στις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ, σε γράφουν και εσφαλμένα «Ηλία Κακλαμανάκη» Το θυμάσαι αυτό ;

Ήτανε επίτηδες. Όσο «μεγαλώνεις» στον καλλιτεχνικό χώρο, γίνονται αυτά. Γίνεται να μη θυμούνται σωστά το όνομα ενός εκ των πρωταγωνιστών ; Αργότερα, ο παραγωγός της ταινίας ο Λεφάκης, προσπάθησε να το διορθώσει αλλά δεν ήταν πλέον εύκολο. Αναγνώρισε και αυτός την αδικία και το λάθος.

• Θυμάσαι καθόλου την ταινία «ΕΙΜΑΙ» με τη Λυδία Λενώση ; Μια πολύ καλογυρισμένη ταινία στην οποία είχες και εσύ ένα μικρό ρόλο.

Εκπληκτική ταινία και εκπληκτική ηθοποιοί. Και η Λυδία Λενώση και ο Νίκος Καλογερόπουλος. Παραδόξως, με 3-4 μέρες γύρισμα στην ταινία αυτή, πήρα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη ταινία μου και ας είχα μικρό ρόλο. Πήρα περισσότερα χρήματα απ'ότι πήρα στα ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ που γύριζα 37 μέρες. Τότε είχα γυρίσει και τις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ και με είχαν ζητήσει συγκεκριμένα για το ρόλο αυτό του «μπράβου», στο ΕΙΜΑΙ. Τελικά, δυστυχώς πολλά πλάνα που γυρίσαμε, κόπηκαν από την τελική ταινία.

• Γνωρίζεις τι απέγινε η Λυδία Λενώση ;

Δυστυχώς δε γνωρίζω. Την ξανάδα όμως στη τηλεόραση πρόσφατα και τη θαύμασα. Πολύ ωραία ηθοποιός και «θεατράνθρωπος».

• Μια άλλη συγκλονιστική ταινία σου, που μας άρεσε ιδιαίτερα, ήταν τα ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ με τον Διονύση Ξανθό. Τι θυμάσαι από την ταινία αυτή ;

Δε θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο. Εκτός του ότι έκανα μια βλακεία τότε. Ενώ ήμουνα εμφανίσιμο παιδί, ήθελα να φανώ σκληρός και έβαλα μια ψεύτικη ουλή στο πρόσωπο. Για να φαίνομαι καλός ηθοποιός προσπαθούσα να χαλάω τα χαρακτηριστικά μου. Ήθελα να φαίνομαι λίγο «φυσιογνωμία». Εκείνη την περίοδο λάμβανα περίπου 50 γράμματα τη μέρα, από οπαδούς. Τότε ο Μιχαλόπουλος που θεωρείτο ο πιο όμορφος, λάμβανε κυριολεκτικά σάκους γράμματα κάθε μέρα. Θυμάμαι επίσης ότι είχα πάει συστημένος από τον Κώστα Καραγιάννη, να κάνω εγώ τον πυγμάχο, αλλά ο ρόλος τελικά δε μου βγήκε και τον πήρε ο Διονύσης ο Ξανθός.

• Από το Διονύση Ξανθό, τι αναμνήσεις έχεις ; Έχεις ακούσει μια φήμη ότι αποσύρθηκε σε μοναστήρι ;

Δεν την ξέρω τη φήμη αυτή. Ήταν καλός ηθοποιός και καλό παιδί.

• Είχες παίξει και έναν ωραίο ρόλο στο ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, μια ταινία με θέμα τα ναρκωτικά και τη νεολαία. Γιατί νομίζεις ότι οι ταινίες αυτής της θεματολογίας, ήταν τόσο διαδεδομένες την εποχή εκείνη ; Υπήρχε όντως τόσο μεγάλο πρόβλημα με τα ναρκωτικά, ή απλώς ήταν θέμα εμπορικής επιτυχίας ;

Δεν αντιπροσώπευε την πραγματικότητα. Ήταν κάτι σα μόδα. Και τελικά νομίζω ότι ενώ οι ταινίες αυτές υποτίθεται ότι χτυπάγανε τα ναρκωτικά, στο τέλος ήταν σχεδόν σα να τα βοηθούνε. Γιατί κάποιοι νεόι προσπαθούσαν να αντιγράψουν τα όσα κάναμε στις ταινίες. Στην πραγματική ζωή μου, ούτε πίνω, ούτε καπνίζω.

• Με ποιους ηθοποιούς πιστεύεις ότι είχες την καλύτερη συνεργασία ;

Ο Γαρδέλης ήταν ωραίος τύπος, επαγγελματίας και καλός ηθοποιός. Με την Έφη Πίκουλα ρίχναμε πολύ γέλιο στα γυρίσματα. Ακόμα και σε μια σκηνή στο ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ που υποτίθεται ότι τη βιάζουμε σε ένα ασανσέρ με το Γιώργο το Ρήγα, κρατιόμασταν με το ζόρι να μη γελάσουμε και χαλάσουμε το πλάνο. Προσπαθούσαμε να μην κοιταχτούμε, για να μη λυθούμε στα γέλια. Ήταν πάντως κυρία, καλό παιδί και καλή ηθοποιός.

• Στον ελεύθερο χρόνο σου, έκανες παρέα με άλλους ηθοποιούς ;

Πολύ λίγο. Ένα καφέ μετά τα γυρίσματα και αυτό ήταν όλο. Μετά δεν το κρατήσαμε σα φιλία.

• Από σκηνοθέτες ποιόν θυμάσαι πιο έντονα ;

Τον Φώσκολο. Τον είχα ως τον πιο ικανό να τα βάλει με τη «λαίλαπα» του αμερικάνικου κινηματογράφου και να τον συναγωνιστεί. Μπορεί κάποιοι διάλογοί του να είναι λίγο υπερβολικοί, αλλά κρατάει το θεατή σε εγρήγορση. Και το Δαδήρα που είχε μεγάλη εμπειρία. Ο άνθρωπος φαινόταν ότι ήξερε τη δουλειά του. Και φυσικά τον Κώστα Καραγιάννη. Τον θεωρώ πνευματικό μου πατέρα στα καλλιτεχνικά. Με ζήταγε για ένα ρόλο και εγώ πήγαινα ευχαρίστως Γύρισα λίγες ταινίες μαζί του. Μου είχε σκηνοθετήσει όμως πολλά θεατρικά έργα μου. Πού έμπειρος και όχι ψευτο-κουλτουριάρης. Πολύ προχωρημένο μυαλό.

• Μπορείς να μας πεις κάποιο αστείο περιστατικό που να έγινε πίσω από την κάμερα ;

Στις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ σε μια στιγμή υποτίθεται ότι βιάζω μια κοπέλα. Έκανα πως τη φίλαγα, αλλά δεν την άγγιζα. Και αυτή σηκώνεται και μου πατάει μια γερή δαγκωνιά ! Δεν καταλάβαινα αν το έκανε επίτηδες ή στην τρέλα της. Μιλάμε για αληθινό δάγκωμα ! Έκανε 20 μέρες να φύγει το σημάδι.

• Όταν ξέφτισε ο ελληνικός κινηματογράφος και ξεκίνησε το «μπαμ» της βιντεοταινίας, πως το αισθάνθηκες ; Ως «τέλος εποχής» ή ως «νέα ευκαιρία για ξεκίνημα» ;

Όπως αποδείχτηκε, δεν ήταν «μια νέα αρχή» αλλά «η αρχή της πτώσης». Και μετά ήρθε η άλλη πτώση, στο πρόσωπο της τηλεόρασης. Όμως, οι άνθρωποι που γύριζαν βιντεοταινίες ήταν μάστορες. Αυτοί ξέρανε πολύ περισσότερο τον κινηματογράφο, από τους σημερινούς σκηνοθέτες. Μέσα σε 4 μέρες που γυρίζανε μια ταινία, κάνανε θαύματα. Ας μπορούσαν και οι σημερινοί σκηνοθέτες, με τα τότε πενιχρά μέσα, να γύριζαν το ίδιο ! Φυσικά δεν αναφέρομαι και σε κάποιες πολύ πρόχειρες βιντεοταινίες, αλλά σε ένα μέσο επίπεδο. Εγώ έκανα μόνο 5-6 βιντεοταινίες, κυρίως αν μου το ζήταγαν τίποτα φίλοι. Όμως δεν τις σνομπάρω

• Όταν γύριζες τις ταινίες αυτές, το φανταζόσουν ότι σήμερα θα παρέμεναν περισσότερο δημοφιλείς από ποτέ ; Και έχουν περάσει και πάνω από 25 χρόνια από τότε.

Για τις κινηματογραφικές ταινίες, δεν πίστεψα ποτέ ότι θα ξεφτίσουνε. Όταν τις πρωτοείδα, έλεγα «τι ωραία ταινία» και ήξερα πως θα υπάρχουν και στο μέλλον. Μου μιλάγανε και στις τηλεοπτικές εκπομπές που έκανα, νέα παιδιά, για τις ταινίες αυτές. Μου εξιστορούσανε σκηνές που είχα γυρίσει και στην αρχή νόμιζα ότι με δουλεύανε. Αλλά τελικά κατάλαβα ότι τους άρεσε. Και τώρα μαθαίνω ότι και στο Ιντερνετ γίνεται χαμός με αυτές, ιδίως με νέα παιδιά.

• Όταν απέκτησες αναγνωρισιμότητα με τις ταινίες σου, άλλαξε κάτι στη ζωή σου ;

Εγώ είμαι λίγο «ψώνιο». Έχω μια εσωτερική έπαρση, ότι κάνω καλά τη δουλειά μου. Αλλά γενικά είμαι σεμνός άνθρωπος. Δεν πίστεψα ποτέ ότι άλλαξα σαν άτομο. Στο δρόμο νοιώθω σεμνός. Αλλά όπως λέει και ο Χορν «αλλοίμονο αν ο καλλιτέχνης δεν είναι ψώνιο». Αν δεν είσαι «ψώνιο» δεν κάνεις επιτυχία.

• Έχουμε μια απορία. Ενώ έγραφες καλά στην κάμερα και σου ταίριαζε ο ρόλος του ατίθασου νέου, πώς και δεν πήρες και κάποιον πρωταγωνιστικό ρόλο ; Πιστεύεις ότι ήταν θέμα τύχης, γνωριμιών ή κάτι άλλο ;

Στο θέατρο και στην τηλεόραση, απέδειξα ότι μπορώ να «κρατήσω» μόνος μου ότι κάνω. Εγώ αφοσιώθηκα και σε άλλα πράγματα, όπως το θέατρο. Ήμουν «θεατρόπαιδο». Όποιος μου έκανε καμιά πρόταση για ταινία, έπαιζα. Αλλά δε με ενδιέφερε να το κυνηγήσω ιδιαίτερα. Είχα πολύ βάρος και αγωνία από τα 27 μου, όντας θιασάρχης σε κεντρικά αθηναϊκά θέατρα. Δεν ήθελα να επιβαρυνθώ κι άλλο. Όχι ότι δε θα μου άρεσε να κάνω κι άλλα πράγματα στον κινηματογράφο. Ή ότι με καλούσαν και δεν πήγαινα. Απλώς το «ψώνιο» μου ήταν το θέατρο.

• Θα θέλαμε να σου πούμε μερικά ονόματα της εποχής, να μας πεις τι θυμάσαι από αυτούς. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΣ ;

Καλός ηθοποιός και καλό παιδί.

• ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΑΡΑΓΚΑΣ ;

Εγώ τον έβγαλα στο θέατρο. Ο αδελφός του ο Γιάννης ήταν πολύ καλός ζωγράφος και σκηνογράφος και είχε παίξει και σε κάποιες ταινίες. Μια μέρα κατάφερα και το Γιώργο και τον πήγα στη σχολή Βεάκη στο Παγκράτι. Κυριολεκτικά τον πήρα από το χέρι. Επειδή είχα τραβήξει πολλά από μικρός, πίστευα στα νέα παιδιά. Έτσι είμαι και τώρα. Πρέπει να δίνεις ευκαιρίες, όπως μου δώσανε και εμένα π.χ. ο Καραγιάννης και ο Φώσκολος. Και στον Φώσκολο, εγώ την πήγα τον Ματαράγκα και παρακάλεσα να παίξει στ ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ. Και αυτός καλός ηθοποιός και καλό παιδί.

• ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΟΟΥ ;

Θυμάμαι το εγκεφαλικό που είχε πάθει και στεναχωριέμαι. Τον θυμάμαι θαρραλέο παιδί. Είχε το δικό του δρόμο. Επαναστάτης του χώρου. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Φωνάρα και «θεατρόπαιδο».

• ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΧΙΡΙΔΗΣ ;

«Ρολίστας» που λείπει από την τηλεόραση της πλάκας του σήμερα. Σήμερα ο ίδιος ηθοποιός, κάνει και το γιό και τον πατέρα και τον ωραίο και τον άσχημο. Ο Τσαχιρίδης ήταν «ρολίστας» «σκληρός». Τώρα τους ρόλους του Τσαχιρίδη τους δίνουν σε κάτι βουτυρόπαιδα. Ο Νίκος ήταν ηθοποιάρα.

• ΣΠΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ;

Μου ήταν λιγότερο συμπαθής από τα άλλα παιδιά.

• ΘΕΜΗΣ ΜΑΝΕΣΗΣ ;

Ωραίος ηθοποιός και ρολίστας. Και στο θέατρο πολύ καλός. Βγάζει κάτι ιδιαίτερο. Η επιτυχία του είανιθ ότι τον θυμάσαι αφού τον δεις σε μια ταινία.

• ΣΤΗΒ ΝΤΟΥΖΟΣ ;

Ένα καλοκάγαθο παιδί. Συμπαθούσα πολύ και τον πατέρα του. Δεν ήταν κωμικός νομίζω. Τον έφτιαξε ο Φώσκολος έτσι. Αυτός ο ρόλος του στα ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ τον στιγμάτισε στην καριέρα του. Δε θα τον χαρακτήριζα «φύσει κωμικό» αλλά «θέσει κωμικό».

• Από τις γυναίκες ηθοποιούς εκείνης της εποχής, ποια ξεχώριζες σαν ταλέντο ή/και σαν ομορφιά ;

Από ομορφιά τη Σία Φαράκη. Και η Μπάρμπα ήταν πολύ όμορφη. Η Νανά η Βενέτη επίσης. Ως ταλέντο θα έλεγα την Τέτα Κωνσταντά που είχε παίξει και στα ΑΓΡΙΑ ΝΙΑΤΑ. Η Έφη Πίκουλα είχε μια πολύ καλή ισορροπία, μεταξύ ταλένται και ομορφιάς. Επίσης συμπαθούσα τη Στέλλα την Κωνσταντινίδου. Γλυκειά κοπέλα και ηθοποιάρα.

• Όσο καιρό ασχολήθηκες με τις ταινίες, έκανες παράλληλα και κάτι άλλο, ή ήταν η μόνη βιοποριστική πηγή σου ;

Ευτυχώς δε χρειάστηκε να κάνω κάτι άλλο. Το επάγγελμά μου είναι «καταραμμένο» Σχεδόν δυό φορές το χρόνο ψάχνεις για δουλειά. Ακόμα και μεγάλα ονόματα. Βλέπεις π.χ. το Μπάρκουλη που ήταν αστέρι και είχε παίξει σε τόσες ταινίες και έμεινε άνεργος μέσα σε ένα βράδυ. Ευτυχώς εγώ, ουδέποτε έμεινα άνεργος. Μπορεί να μην ήμουνα σούπερ διάσημος, αλλά πάντα είχα δουλειά. Δόξα Τω Θεό, από τότε που μπήκα στο επάγγελμα, ζω από αυτό. Ανεξάρτητα που πριν γίνω γνωστός, για κάνα χρόνο στην αρχή, έκανα και άλλες δουλειές όπως τον ιατρικό επισκέπτη. Από το 1980 όμως, είμαι συνέχεια σε θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση.

• Η ενασχόλησή σου με την επιθεώρηση και το θέατρο, πως προέκυψε ;

Επιθεώρηση έχω κάνει δέκα χρόνια και μάλιστα επιτυχημένα. Ξεκίνησα το 1978 σε ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα, το «Λουζιτάνια». Τώρα έχει γκρεμιστεί. Στην πρώτη μου εμφάνιση ξεκίνησα με το Φωτόπουλο, τον Χατζηχρήστο και άλλα μεγάλα ονόματα. Η επιθεώρηση είναι πολύ δύσκολο είδος θεάτρου. Σε ένα δράμα, κάνεις καμιά δεκαριά φόνους και κλαίει ο κόσμος. Στην επιθεώρηση πρέπει μέσα σε 7 λεπτά να πιάσεις τον θεατή και να τον κάνεις να γελάσει. Αυτό είναι ειδική περίπτωση. Μετά πήγα στο θέατρο Μυράτ, από τα μεγαλύτερα θέατρα της εποχής. Και ξαναπαίζω επιθεώρηση με Ψάλτη.

• Εκτός από ηθοποιός, έχεις γράψει και σενάρια για ταινίες και επιθεωρήσεις. Όπως το «Σούπερ Λύκειο, άκρως κουφό και παλαβό», «Ακρίβεια, ΑΤΑ ΦΑΠΑ, τα φάγαμε στη μάπα». Ήταν δική σου ιδέα να γράψεις σενάρια, ή στο πρότεινε κάποιος ;

Όταν ξεκίνησα να παίζω σε επιθεωρήσεις, μετά από δύο χρόνια άρχισα να γράφω και τα δικά μου έργα. Έστειλα τότε ένα έργο μου στο Φεστιβάλ Ιθάκης. Το κορυφαίο τότε θεατρικό φεστιβάλ στην Ελλάδα. Από τα 96 έργα μπήκα στα 16 και τελικά βγήκα πρώτος. Έτσι μου πήγε καλά, είδα πως πέγραφα καλά και συνέχισα.

• Θα ήθελες να ξανακάνεις τηλεόραση, επιθεώρηση ή κινηματογράφο ; Αν εξαιρέσουμε τη συμμετοχή σου στο «Καλημέρα Ζωή» του Νίκου Φώσκολου, έχεις χαθεί από τα καλλιτεχνικά.

Φυσικά και θα ήθελα. Αν παρουσιαζόταν κάτι καλό. Υπάρχουν αρκετα΄σήριαλ που πιστεύω ότι θα μπορούσα να παίξω. Δε συγκρατώ ονόματα σήριαλ, αλλά από σκηνές που βλέπω, νομίζω ότι θα μπορούσα να παίξω. Θα το γούσταρα.

• Για πολλούς από εμάς, είσαι περισσότερο αγαπημένος ως τηλεοπτικός παρουσιαστής, παρά ως ηθοποιός. Πότε ξεκίνησες να παρουσιάζεις δικές σου εκπομπές ;

Αφού έκανα θέατρο συνεχώς μέχρι το 1989 και μάλιστα μ' ένα έργο πολύ σπουδαίο, που ανεβαίνει στην Ελλάδα κάθε 15 χρόνια, το “Λεωφορείο ο πόθος”, το κλασσικό αυτό αριστούργημα, τελειώνοντας μου έρχεται μια πρόταση από τον Καναδά, φεύγω για τον Καναδά, αλλά προτού φύγω μίλησα με τον Μάκη Κουρή που είχε τότε το Κανάλι 29, μετέπειτα Alter και μου είπε “Έλα να κάνεις εκπομπή, μια....επιθεώρηση σε κανάλι”. Όταν γύρισα λοιπόν, μου είπαν ότι είχαν ήδη αρχίσει τα ιδιωτικά κανάλια να εκπέμπουν και ξεκίνησα τότε, τον Γενάρη του 1990, μια εκπομπή που ήταν προπομπός όλων των σημερινών εκπομπών, μιας και περιελάμβανε θεατρικά σκέτς, χορό, μίμους, καλεσμένους, σατυρικά, τα πάντα δηλαδή και λεγόταν “Εδώ κανάλι 29, ας γελάσουμε τρελά”.

• Από την καριέρα σου ως παρουσιαστής, ποιά εκπομπή σου σε σημάδεψε ;

Η εκπομπή “ΣΟΚ της νύχτας” στο κανάλι Tele-City, το σημερινό Τηλε-Αστυ και μετέπειτα “ΣΟΚ στο High” στο Ηigh TV. Αυτά που άκουσα παιδιά στην εκπομπή εκείνη, ειδικά τότε, δεν είχαν ξανακουστεί στην ελληνική TV. Η εκπομπή εκείνη είχε από τότε ασχοληθεί μ' όλα αυτά τα θέματα που βγαίνουν σήμερα στις πρωϊνές ή μεσημεριανές εκπομπές και μάλιστα το είχε κάνει με τρόπο διαφορετικό, το δικό μου τρόπο, όχι κουτσομπολίστικα αλλά με μια διαφορετική, κοινωνική προσέγγιση...

• Θυμάσαι σε πόσα διαφορετικά κανάλια έχεις κάνει εκπομπές ;

Στο Κανάλι 29-σημερινό Alter όπως είπαμε και πριν, στο Τele-City -σημερινό Τηλε Άστυ, στο High TV, στο ΤΗΛΕ-ΦΩΣ, στο Seven, στο Blue Sky και στο Extra 3. Ελπίζω να μη ξεχνάω κανένα άλλο τώρα.

• Πρόσφατα ξεκίνησες την εκπομπή ΣΟΚ στο κανάλι Extra3, αλλά κόπηκε μάλλον απότομα. Πως και έτσι ;

Eντάξει, εκεί αν και ξεκίνησα πολύ καλά και πήγαινα επίσης καλά, ίσως έκανα κι εγώ λάθος, καθότι κάποια στιγμή διάβασα κι ανέφερα στον αέρα κάποιες λέξεις από το πρόσφατο βιβλίο μου, λέξεις που δεν είχαν ξαναναφερθεί στην ελληνική TV. Έτσι παρενέβη το EΣΡ, παρόλο που η εκπομπή βέβαια ήταν 01:30-02:30 το βράδυ. Δε ξέρω, ίσως δεν έπρεπε να το είχα κάνει αυτό.

• Συνήθως κάνεις μόνο τον παρουσιαστή, ή αναλαμβάνεις να στήσεις όλο το παιχνίδι ; Να βρεις τον τίτλο, την ιδέα κ.λ.π.

Όλο, τα πάντα ! Και πρέπει να σας πω επίσης ότι δεν έκανα ποτέ εκπομπή που να είχαν ήδη κάνει άλλοι, να τους αντιγράψω δηλαδή, εκτός μόνο από τον Μαστοράκη, όταν έκανα το “Στοπ καρέ” στο κανάλι του Καρατζαφέρη, όπου εκεί μου προτείνανε να κάνω κάτι πάνω στην ιδέα του Νίκου. Ο οποίος Νίκος, ανεξαρτήτως από οτιδήποτε άλλο ,είναι ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος για την ελληνική τηλεόραση και ήταν και 50 χρόνια μπροστά από αυτή.

• Βλέπουμε καμιά φορά, μεγάλα κανάλια να χαλάνε εκατομμύρια για να στήσουν ένα τηλεπαιχνίδι και στο τέλος αυτό να πατώνει. Ενώ εσύ με πενιχρά μέσα και σε μικρά κανάλια, έχεις πάντα μια υψηλή τηλεθέαση. Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό ;

Να μια πραγματικά “Μαστορακική” ερώτηση! Ειλικρινά, μου θυμίζει την ερώτηση που μου είχε κάνει ο Νίκος σε μια βραδινή εκπομπή που έκανε, το “Αργά με τον Νίκο Μαστοράκη”. Που το αποδίδω λοιπόν; Στην αμεσότητα που έχω ως παρουσιαστής, το αυθόρμητο και φιλικό που βγάζω στον τηλεθεατή, που τον κάνει να θέλει να μιλήσει μαζί μου και έξυπνα πραγματάκια στην εκπομπή. Πείτε με κακό ηθοποιό, κακό παρουσιαστή, αλλά τα στοιχεία που προανέφερα, τα είχα..

• Αυτό που μας κάνει εντύπωση, είναι ότι ενώ τα παιχνίδια που παρουσίαζες είχαν μια απλότητα και στόχευαν στη διασκέδαση ενός μέσου κοινού, τα διάνθιζες με μια δόση ποιότητας. Θυμάμαι ότι ανέφερες πολλά ρητά και γνωμικά, μίλαγες για προσωπικότητες της ιστορίας μας κ.λ.π. Αισθάνεσαι ότι ο ρόλος του παρουσιαστή είναι μόνο να διασκεδάζει το κοινό, ή κάτι παραπάνω ;

Βεβαίως είναι και κάτι παραπάνω! Εγώ μέσα στην πλάκα μου τάχα, πέρναγα “ακραία” πράγματα, μιλούσα για αρχαία ελληνική σοφία, ποιος άλλος παρουσιαστής αλήθεια το κάνει αυτό, ακόμη και σήμερα ; Ναι, εκτός από τη διασκέδαση, να σπάω ας πούμε μπαλονάκια, μιλούσα γι' αυτά που ήθελα ουσιαστικά.

• Παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι τηλεθεατές που σου τηλεφωνούν, σου λένε ότι σε παρακολουθούν από χρόνια. Τι πιστεύεις ότι πρέπει να έχει ένας παρουσιαστής, για να μπορεί να κρατάει κοντά του το κοινό, όσα κανάλια και να αλλάξει ; Γιατί με εσένα συμβαίνει και κάτι άλλο περίεργο. Ενώ δεν ήσουνα ποτέ αυτό που λέμε «πρώτη φίρμα» ή πρωταγωνιστής, εντούτοις κατάφερες κάτι σπάνιο. Διατηρείσαι στο χώρο της διασκέδασης, εδώ και 30 σχεδόν χρόνια. Ενώ κάποια μεγάλα ονόματα του παρελθόντος, κάνανε για μερικά χρόνια τεράστια επιτυχία, αλλά μετά εξαφανίστηκαν. Που νομίζεις ότι οφείλεται η «αντοχή» σου στο χώρο ;

Για να κρατηθεί κάποιος πρέπει να έχει μια απλότητα, να είναι λαϊκός άνθρωπος-με την καλή έννοια και να υπάρχει και η εναλλαγή αυτή που αναφέραμε παραπάνω. Επίσης, να μη προσβάλλεις ποτέ τον τηλεθεατή σου, αλλά να μπορείς να πηγαίνεις “με τα νερά του”. Ξεχνάτε πόσοι “περίεργοι” με είχαν πάρει κατά καιρούς τηλέφωνο στις εκπομπές μου, για να κάνουν φάρσα; Ε, από αυτούς τους 10,κατάφερνα τους 5 να γίνουν φίλοι, τηλεθεατές μου.

• Παρά τη διαχρονική επιτυχία σου, δε φαίνεται να χάνεις την απλότητά σου. Αισθάνεσαι «σταρ» ή «παιδί της γειτονιάς» ;

Όχι, σας μιλώ ειλικρινά, καθόλου σταρ δεν αισθάνομαι και χαίρομαι πολύ να μιλώ με νέα παιδιά όπως εσείς, που αυθόρμητα, πάνω στο κέφι που κάνετε για το forum αυτό που συμμετέχετε, με πήρατε τηλέφωνο να πιούμε μαζί αυτόν τον καφέ και να πάρετε τη συνέντευξη αυτή.

• Υπήρξαν στιγμές που να απογοητεύτηκες από το χώρο του θεάματος και να αισθάνθηκες να τα παρατήσεις ;

Υπήρξαν στιγμές που πραγματικά αν δεν ήμουν γαλουχημένος σκληρά -γι' αυτό κι ανέφερα στην αρχή τα κατσίκια-, αν δεν είχα τη νοοτροπία “Κάθε φορά που με σκοτώνεις, αν δε χάσω τη ζωή μου εγώ θα ξαναζώ”, θα μπορούσα να το σκεφτώ. Όμως κάθε φορά που έκλεινε μια πόρτα, εγώ σκεφτόμουν ότι θα ανοίξει μια άλλη, έχω δει τόσο πολύ άσχημα πράγματα στο χώρο αυτό που πλέον αντέχω, δε καταλαβαίνω τίποτα και δεν το βάζω κάτω, είμαι ακόμη πιο δυνατός κι έτοιμος να βγω στον αέρα.

• Τι έκανες με μεγαλύτερη ευχαρίστηση, θέατρο, κινηματογράφο ή τηλεόραση ;

Καθένα έχει τη δική του γοητεία! Το θέατρο βέβαια δε μπορεί να συγκριθεί, αλλά κι η τηλεόραση έχει άλλη “ομορφιά”. Σ' ένα θέατρο γεμάτο επί μια σεζόν, θα σε δουν 200 χιλιάδες άνθρωποι, στην τηλεόραση σε ένα βράδυ μπορεί να σε δει 1 εκατομμύριο κόσμος !

• Έχεις κάποια καλλιτεχνικά σχέδια για το μέλλον ;

Δεν είμαι άνθρωπος που κάνω σχέδια, απλά αρπάζω τις ευκαιρίες. Αν βέβαια μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω θέατρο πάλι, όχι να παίξω τώρα, αλλά να βρω μια στέγη να ανεβάσω ένα έργο ξανά, ύστερα από 20 χρόνια θα το κάνω. Και να συμφέρει τον τρόπο ζωής που κάνω τώρα πλέον. Έχω άλλωστε ήδη και τώρα μια εκπομπή αγοράς στο Τηλε-Άστυ, κάθε μεσημέρι, στις 13:30, όχι όμως ζωντανή επικοινωνία που να έχω με τον κόσμο.

• Σκέφτεσαι κάποτε να αποσυρθείς, η νοιώθεις ότι ο φακός σου γεμίζει τη ζωή ;

Όχι, δεν έχω βαρεθεί, δε θέλω να εγκαταλείψω το χώρο, μου αρέσει, απλά θα έλεγα ότι δε τρελαίνομαι να είμαι συνέχεια σ' αυτόν, όπως είπα αν κι όταν ξαναπροκύψει κάτι καλό, θα επιστρέψω. Αλλά σίγουρα μπορώ και μακριά από αυτόν.

• Έχεις γράψει και ένα βιβλίο. Πες μας λίγο γι'αυτό καθώς και που μπορεί κάποιος να το βρει.

Είναι το τρίτο μου βιβλίο, πρέπει να σας πω! Το πρώτο εκδόθηκε το 1982, πούλησε 2.000 αντίτυπα, πολύ καλός αριθμός για τότε και δεδομένων και των συνθηκών, μιας κι ήταν προχωρημένο για εκείνη την εποχή. Μετά έβγαλα το δεύτερο, το “Φωτιά στις φλόγες” και προσφάτως το “Ακατάλληλο για ακατάλληλους”, ένα βιβλίο μέσα στο οποίο ένας νεαρός σαν εσάς ,με προχωρημένα μυαλά, θα βρει πολλά κομμάτια που θα νομίσει ότι τα έχει γράψει ο ίδιος. Δεν είναι εύκολο να βρεθεί, πήγα να το κάνω σε ένα στυλ λαϊκό, να μπορεί να το αγοράσει με λίγα λεφτά ο οποιοσδήποτε, οπότε μπορεί να βρεθεί μόνο σε μεγάλα κεντρικά περίπτερα, όπως στην Κάνιγγος. Πιο πολύ με ενδιέφερε άλλωστε να το δίνω δώρο στις εκπομπές μου.

• Τι θα συμβούλευες τα νέα παιδιά που θα θέλανε να μπούνε στο χώρο της διασκέδασης ;

Θα σας μιλήσω ειλικρινά. Πρέπει να έχει καλή δικτύωση και μέσον! Ωραία, ταλέντο υπάρχει, ΟΚ, αλλά πού θα το δείξει; Πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία. Να έχει επίσης δύναμη να αντέχει την αναξιοκρατία που θα δει στο χώρο.

• Στο χώρο της διασκέδασης, πιστεύεις ότι μπορεί να υπάρξει ειλικρινή φιλία, ή είναι όλα στημένα ;

Μπορεί παιδιά, μπορεί. Και φιλίες, ακόμη και ζευγάρια προκύπτουν μέσα στο χώρο αυτό, γιατί όχι; Σε όλους

τους χώρους υπάρχουν τα πάντα !

• Τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια τάση αναβίωσης της δεκαετίας του 80. Οι ταινίες και τα τραγούδια που υπήρχαν τότε, γίνονται ξανά «της μόδας». Γιατί πιστεύεις ότι ισχύει αυτό ;

Ο έξυπνος άνθρωπος σήμερα απορρίπτει την αρπαχτή. Τα τραγούδια και οι ταινίες της εποχής εκείνης είχαν μια αυθεντικότητα, όσο κι αν πολλοί δε το δέχονται. Γι' αυτό και αρέσουν και στα νέα παιδιά ! Σου λέει “από το να δω αυτή την νέα ταινία της πλάκας, γιατί να μη δω μια παλιά, καλή ελληνική ,που περιγράφει και πιο πιστά την ελληνική πραγματικότητα ; “

• Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η δεκαετία του 80 ήταν πιο αυθεντική και ότι στην εποχή μας είναι όλα θέμα του να σε προωθήσουν τα ΜΜΕ. Εσύ τι πιστεύεις ;

Εγώ θα σας μιλήσω, θα σας απαντήσω λίγο διαφορετικά και πιο γενικά. Τότε ρε παιδιά δεν νοούταν να περιμένουμε έξω από ένα μαγαζί για να μπούμε μέσα, το οποίο μαγαζί είναι άδειο κιόλας! Δε καθόμασταν στην ουρά αλλά λέγαμε “τι θα γίνει, θα μπούμε μέσα ή να φύγουμε ; “ Ήμασταν τέλος πάντων λίγο πιο τρελοί, να το πω κι έτσι. Αντιθέτως, σήμερα πρέπει ο νεαρός να έχει τη γνωριμία για να μπει με την κοπελίτσα του στο μαγαζί πρώτος, να έχει δημόσιες σχέσεις! Γενικά λοιπόν, τα παιδιά τα έχουν πιο “ελεγχόμενα” σήμερα, σε σημεία να σκέφτομαι συχνά-πυκνά εγώ “πώς αντέχουν αυτά τα παιδιά ρε παιδί μου ; “. Ξέρω πως δεν απάντησα επακριβώς στην ερώτηση που μου κάνατε, αλλά νομίζω δείχνουν κι αυτά που σας είπα, τη διαφορά του τότε με το τώρα.

• Η ταινίες των 80's αποτύπωναν ρεαλιστικά τον τρόπο ζωής της εποχής ; Ή μήπως παρουσίαζαν άλλοτε μια ωραιοποιημένη εκδοχή της και άλλοτε μια πολύ άγρια εκδοχή της ;

Καταρχήν σίγουρα ήταν πιο αντιπροσωπευτικές απ' ότι οι σημερινές ταινίες ή/και τα σήριαλ. Και τα πρόσωπα ήταν πιο πραγματικά, πιο αληθινά, πιο κοντά στον θεατή ! Τώρα, ομολογουμένως πολλές απ' αυτές είχαν και μια δόση υπερβολής, το παρακάνανε κάπως, για να λέμε την αλήθεια!

• Πώς ήταν η νυχτερινή διασκέδαση της δεκαετίας του 80 ; Όπως τη βλέπουμε στις ταινίες (ντισκοτέκ, πλάκες, μπλουζ με την κοπέλα κλπ) , ή διαφορετική ;

Τότε τις Κυριακές στις disco, ξεκινάγανε από το πρωί ή από το απόγευμα κάποιες εκδηλώσεις. Όπως διαγωνισμοί χορού, στους οποίους πηγαίναμε για κριτές, εγώ, ο Γαρδέλης, ο Διονύσης ο Ξανθός και άλλοι. Ή γίνονταν πάρτυ με αφορμή κάποια ταινία που είχαμε γυρίσει πρόσφατα.

• Όλες οι ταινίες της εποχής, έχουν σα «φετίχ» τις μηχανές. Στις ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ έκανες και εσύ το «μηχανόβιο». Ομοίως και στο ΜΗΤΣΟΣ Ο ΡΕΖΙΛΗΣ. Εσύ είχες στην πραγματική σου ζωή μηχανή ; Και γενικά το σήμαινε για ένα νέο της εποχής εκείνης, να έχει δική του μηχανή ;

Τουλάχιστον στις παρέες μου, δε σήμαινε τίποτα η μηχανή, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο αυτό ! Σιγά τον μάγκα με τη μηχανή! Εδώ που τα λέμε, πιο πολύ, ακόμη και σε σχέση με τις γυναίκες, που υποτίθεται ότι τις “τραβούσαν” οι “μηχανόβιοι, μέτραγε να έχεις το αμαξάκι σου. Εδώ υπερβάλλανε οι ταινίες σίγουρα, όπως είπαμε και πριν. Εγώ πάντως δεν είχα ποτέ μηχανή.

• Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου, με μια μόνο λέξη ;

Ασυμβίβαστος

• Έχεις οικογένεια ;

Έχω αποκτήσει ένα γιο, που τον λατρεύω !

• Που μένεις ;

Σε μια λαϊκή γειτονιά, στους Αγίους Αναργύρους

• Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο, τι προτιμάς να κάνεις ;

Πηγαίνω για καφεδάκι με φίλους μου και παίζω και κάνα ταβλάκι για να ξεχνιέμαι, να καθαρίζει το μυαλό μου. Και η πλάκα είναι ότι παλιά δεν υπήρχε καν η περίπτωση να παίξω τάβλι ! Βλέπω πού και πού και κάνα καλό έργο, χαλαρά πράγματα δηλαδή. Δε κάνω κάτι “extreme”, όπως να πηγαίνω ας πούμε για σκι.

• Τι μήνυμα στέλνεις στους φίλους, που θα διαβάσουν αυτή τη συνέντευξη και που σε αγαπάνε σαν καλλιτέχνη ;

Επειδή οι καιροί είναι ψεύτικοι και η ζωή είναι δύσκολη, εύχομαι να κινηθούν έξυπνα, διπλωματικά και να καταφέρνουν να τα βγάζουν πέρα, με μια ισορροπία σε όλους τους τομείς.

• Ηλία,σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη αυτή και τον χρόνο που μας διέθεσες !

Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ παιδιά !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
O Hλίας Κακλαμάνης είναι αλήθεια ότι είναι μια διαφορετική,των προηγουμένων,περίπτωση ανθρώπου που μας έδωσε συνέντευξη.Είναι η πρώτη περίπτωση ανθρώπου που εξακολουθεί να έχει ενεργή συμμετοχή στα τηλεοπτικά δρώμενα κι έτσι δεν ήξερα ακριβώς πόσες ομοιότητες και πόσες διαφορές θα διαπίστωνα σε σχέση με τους προηγούμενους "Retro legends" με τους οποίους είχαμε μιλήσει...

Βέβαια,η εικόνα που είχα σχηματίσει γι' αυτόν μέσα από τις εκπομπές του,με προδιέθετε για μια πολύ φιλική και ευχάριστη συνάντηση,αν τελικά ήταν όντως αυτός που πίστευα.

Όταν λοιπόν φτάσαμε στην καφετέρια που είχαμε δώσει ραντεβού,τον βρήκαμε ήδη εκεί.Είχε πάει από νωρίτερα για να παίξει ένα ταβλάκι με ένα φίλο του..!Έτσι μας είπε,μόλις τον αναγνωρίσαμε και κάναμε τις πρώτες κουβέντες μαζί του...

Αυτό και μόνο θα έλεγα ότι μάλλον αρκούσε για να αφουγκραστώ το κλίμα της συνέντευξης που θα ακολουθούσε.Και δεν έπεσα καθόλου έξω!Ο Ηλίας Κακλαμάνης είναι ο άνθρωπος που έχει πάρα πολλές ιστορίες και εμπειρίες από καλλιτεχνικά και τηλεοπτικά δρώμενα να σου αφηγηθεί,αλλά την ίδια στιγή είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα απλός,λαϊκός και φιλικός.Φάνηκε από τον τρόπο που αντιμετώπισε τη συνέντευξη ότι πραγματικά του άρεσε αυτό που γινόταν.Και μας μίλησε για πολλά πράγματα!Για όλα όσα θελήσαμε να τον ρωτήσουμε και γι' ακόμη περισσότερα!Η μία ώρα που του ζητήσαμε αρχικά από το χρόνο του -και που μάλλον του φάνηκε αρκετούτσικη,για να λέμε την αλήθεια- έγινε....σχεδόν τρεις,και ο Ηλίας Κακλαμάνης ήταν ακόμη εκεί,να μιλάει σε μας για όσα είχε ζήσει,όσα θυμόταν και για όσα αναπολούσε...

Έχω την αίσθηση ότι η συνέντευξη αυτή ήταν και μια ευκαιρία για τον ίδιο να κάνει μια...βουτιά στις αναμνήσεις,να μιλήσει σ' εμάς για κάποια πράγματα που ίσως σε άλλες συνεντεύξεις απλά δεν τον ρωτήσανε.Του άρεσε η θεματολογία της συνέντευξης (πολλά μπράβο στον exetlaios που ασχολήθηκε με την κατάρτιση του ερωτηματολογίου),του άρεσε αυτή η όλη φάση που του είπαμε ότι υπάρχει εδώ στο RetromaniaX και πραγματικά έδειξε να χαίρεται που θελήσαμε να τον βρούμε κι να μιλήσουμε μαζί του και να διασκεδάζει τη συνέντευξη αυτή.Όσο περνούσε η ώρα,το -όποιο- "επίσημο" κλίμα εξαφανιζόταν και ο Ηλίας παθιαζόταν όταν μιλούσε για κάποια πράγματα,συχνά-πυκνά χρησιμοποιώντας και καμιά ψιλο-"βρισιά",πιστοποιώντας έτσι όταν ένιωθε πολύ άνετα κι οικεία μαζί μας,κάνοντας κι εμάς ασφαλώς να αισθανόμαστε έτσι !

Εδώ πρέπει να τονίσω ότι ο Ηλίας Κακλαμάνης μας είπε ότι έχει τεράστιο αρχείο από εκπομπές του,θεατρικές εμφανίσεις,ταινίες στις οποίες έχει συμμετάσχει και μας διαβεβαίωσε πως ό,τι θέλουμε από αυτά,ότι πιθανώς ενδιαφέρει και την Retro-TV team,είναι στη διάθεσή μας !!

Μάλιστα,όπως μας είπε,πολύ θα του άρεσε να υπάρχουν στο forum μας κάποιες σκηνές από την παράσταση "Λεωφορείον ο πόθος",μια και είναι ιδιαίτερα υπερηφανος για τη συγκεκριμμένη παράσταση και την δική του συμμετοχή σε αυτή.

Χωρίς κανέναν δισταγμό,ο Ηλίας Κακλαμάνης έδειξε ότι είναι διατεθειμένος να προσφέρει ότι πιθανώς μας ενδιαφέρει από το προσωπικό αρχείο που κατέχει.Κι αυτό ομολογουμένως τον τιμά ιδιαίτερα !

Επίσης,έδειξε να ενοχλείται ιδιαίτερα όταν του είπα πού δυστυχώς έχει καταλήξει το (συντριπτικά) περισσότερο υλικό που υπήρξε/δημιουργήθηκε επί ΥΕΝΕΔ.Λογικό,ποιος καλλιτέχνης αρέσκεται στο ν' ακούει κάτι τέτοιο ;

Δε παρέλειψε επίσης να χαρίσει ένα αντίτυπο στον καθένα μας από το τελευταίο βιβλίο του,το "Ακατάλληλο γι' ακατάλληλους" και τον ευχαριστώ και γι' αυτό !

Τελικά,ο Ηλίας Κακλαμάνης μας έδωσε με τη συνέντευξη αυτή να καταλάβουμε ότι δεν έχει σημασία αν κάποιος καλλιτέχνης έχει αποσυρθεί από το χώρο,αν συμμετέχει σπάνια ή τακτικά σ' αυτόν,αν είναι πολύ παλιός στο χώρο ή όχι,αν είναι στην TV τώρα ή δεν είναι,για να τον διαλέξουμε να μιλήσουμε και να....τολμήσουμε μια προσέγγιση μ' αυτόν.Ο χαρακτήρας και μόνο παίζει ρόλο.Βέβαια εμείς κατ' εξοχήν ψάχνουμε για πρόσωπα που λίγο-πολύ έχουν αποτραβηχτεί από το χώρο,αλλά είναι πολύ θετικό να γνωρίζουμε την ίδια ώρα πως υπάρχουν κι άνθρωποι με ενεργό τηλεοπτικό παρόν,που δεν είναι καθόλου,μα καθόλου απρόσιτοι.

Ηλία Κακλαμάνη,σ' ευχαριστώ θερμά για τη συνέντευξη αυτή !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και για να θυμηθείτε λίγο τον Ηλία ...

ΘΥΡΑ 7 – Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ

[video=youtube;YMnckxTj-Ag]http://www.youtube.com/watch?v=YMnckxTj-Ag


Το τρίτο βιβλίο του.

ilias1censoredbd7.jpg

Ένα σύντομο βιογραφικό του (παρμένο από το βιβλίο του).

ilias2hf5.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπράβο σας ρε παιδιά για την νέα σας επυτυχία με τον Ηλία Κακλαμάνη. Το δημοσιοφραφικό τιμ του φόρουμ έκανε πάλι το θαύμα του.

Εύχομαι να συνεχίσετε έτσι. Και πάλι πολλά συγχαρητήρια
 
Εγώ εδώ θα ήθελα να ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ τον....φωτογράφο του team να ΜΗΝ ξαναδιανοηθεί να λείψει από συνέντευξη,καθότι,όπως θα διαπιστώσετε σε σχέση με τη συνέντευξη Ντούζου,που ήταν κι αυτός παρών και..."έδρασε",δεν τα....πολυκαταφέρνουμε στον τομέα των φωτογραφιών !! :p :p :p
 
Για άλλη μία φορά ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ κύριοι, είστε άξιοι συγχαρητηρίων. :thumbup:

Και φυσικά ευχαριστούμε πολύ τον Ηλία για τις πληροφορίες και τις αναμνήσεις που μοιράστηκε !!
 
manos426f είπε:
δεν τα....πολυκαταφέρνουμε στον τομέα των φωτογραφιών !! :p :p :p
Φαίνεται. Εχεις κόκκινα μάτια και ύφος του στυλ "Are YOU talking to me?" :tease:
 
μπράβο σας και πάλι...μέχρι την επόμενη συνέντευξη!
 
Εκπληκτική συνέντευξη! Μπράβο παιδιά!
 
Παιδια συγχαρητηρια για τη συνεντευξη!!!Μπραβο!!!

Τον Ηλια τον εχω δει αρκετες φορες μιας και μενουμε στην ιδια λαικη γειτονια!!! :)

exetlaios είπε:
 


• Που μένεις ;


Σε μια λαϊκή γειτονιά, στους Αγίους Αναργύρους
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=PXZQtBPQMTk]YouTube - kaklamanis tilefonikes farses 16

Απλά πράγματα.
 
Μπράβο και για αυτή τη συνέντευξη παιδιά!

Δεν ήξερα ότι το "Σούπερ Λύκειο" το έχει γράψει ο Ηλίας Κακλαμάνης! Πολύ καλή ταινία με τρελό γέλιο! :D
 
Ο Μανος και ο Κωνσταντινος μας εξεπληξαν παλι.Και οι μπαγασηδες δεν ελεγαν σε κανεναν τι ετοιμαζουν.

Φοβερος ο Ηλιας και δηλωνω φαν απο παλια!

Πραγματικα κανει εντυπωση, σε οποιον παρακολουθει τις κατα καιρους νυχτερινες εκπομπες του,ποσος κοσμος τηλεφωνει και του "ανοιγεται" λες και μιλαει σε κολλητο του ανθρωπο.

Ειναι προσγειωμενος και λεει τα πραγματα χωρις φτιασιδια και σαλτσες.

Ηλια πραγματικα μας εδωσες μεγαλη χαρα. Ελπιζω να εχουμε συχνοτερη επικοινωνια.
 
Συνεχίστε έτσι παιδιά. Και ψηφιοποιήστε το αρχείο του Κακλαμάνη ΤΩΡΑ!!!! :) Νάστε καλά. (Αλιφέρη και Φιλίνη, αν τις ακουμπήσετε ποτέ, μπορώ να έρθω κι εγώ;
 
Συγχαρητηρια παιδια για την τοσο σοβαρη δουλεια που κανατε παλι. Χιλια μπραβο.
 
Μπράβο και από εμένα παιδιά!!! :cool:

Πολύ καλή η δουλειά που κάνετε!!! :eek:

Συγχαρητήρια!!! :flower:
 
:cool: Φοβερη συνεντευξη. Τι αλλο να περιμενει καποιος απο αυτο το site. Παντα τα καλυτερα. Ευγε. :D

Υ.Γ Στο αλμπουμ μου με τα διαφορα εχω την πρωτη εικονα που ειστε με τον Κακλαμανη, με διορθωμενα τα κοκκινα βρικολακισια ματια. :D Αν θελει καποιος ας την ανεβασει στην θεση της υπαρχουσας. ;)
 
santosp είπε:
Υ.Γ Στο αλμπουμ μου με τα διαφορα εχω την πρωτη εικονα που ειστε με τον Κακλαμανη, με διορθωμενα τα κοκκινα βρικολακισια ματια. :D Αν θελει καποιος ας την ανεβασει στην θεση της υπαρχουσας. ;)
Επειδή γνωρίζω προσωπικά τον manos426f και τον exetlaios μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι αυτά είναι τα κανονικά τους μάτια. :p

Τι περίμενες άλλωστε, ο ένας βλέπει συνεχώς cult ταινίες με ζόμπι και ο άλλος ξενυχτά κάνοντας το "γερμανικό" moderating του GRM. :rofl: :rofl: :rofl:
 
Πίσω
Μπλουζα