Αριστεία!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας hhmaria
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
metalcandyman είπε:
Πεστα ρε γιατρε ειχα και γω φιλους που ηταν φοβεροι μαθητες και ξημερωβραδιαζοντουσαν πανω απο τα βιβλια και οι κομπλεξικοι καθηγητες της γυμναστικης τους εβαζαν 10 και 12 το πολυ 13.Μια φορα ειχα αρπαξει εναν και του τα ειπα χυμα.Γιατι ρε κομπλεξαρα του λεω του βαζεις του παιδιου 20 αφου βλεπεις οτι σε ολα ειναι αριστος ε τα σπορ δεν τα κατεχει ειναι αυτος λογος να τον χαντακωνεις ετσι.Τελικα εφαγα αποβολη αλλα τον εκδικηθηκα μελοντικα με αλλον τροπο τον συγκεκριμενο :diablotin: Παντως σε νοιωθω γιατι και μενα με εφαγε το συστημα και το κομπλεξ τους.Δεν γεινεται να εχω γυμναστικη 20 και αλγεβρα,γεωμετρια,φυσικη χημεια κτλ να εχω κατω απο την βαση.Με χαντακωναν την τελικη βαθμολογια οι κομπλεξικοι γιατι δεν με πηγαιναν :D
Mπραβο ρε Βασιλη !Καλα του εκανες!Κριμα που δεν σε ειχα συμμαθητη!Παντως πολυ κομπλεξ στα Ελληνικα σχολεια..να μη πω περισσοτερα γιατι θα βγουμε off-topic!!
 
Καπου εχουν σωθει 2 ... Το πρωτο θυμαμαι ,ειχε καποια προσωπικη αξια τοτε/με χαροποιησε την στιγμη που το πηρα

απο εκει και περα .... το δευτερο εχει ενα λεκε απο λαδι ....

btw ημουν κι εγω απο αυτους που ετυχε στους βαθμους τριμηνου , ο κατωτερος βαθμος να ειναι στη γυμναστικη ( οχι 12-13 βεβαια) ,ενταξει ημουν αρκετα μετριος ,αλλα σιγουρα οχι ο χειροτερος .Αλλωστε τις περισσοτερες μερες ~70% του χρονου επαιζα μπασκετ/ποδοσφαιρο τουλαχιστον 1 ωρα την ημερα μεχρι και την δευτερα λυκειου , απλα δεν με πηγαινε μια ....

Υ.γ. Παντως το θεωρω δικαιο να βαθμολογει ο καθηγητης της Γυμναστικης αξιολογικα τους μαθητες αναλογα με τις επιδοσεις και την προσπαθεια τους . Ειναι θεμα αξιοκρατειας . Καποιοι εχουν εφεση κι ευκολια σε καπιους τομεις , καποιοι σε αλλους .Και για λογους παιδαγωγικης "γειωσης" στους καθε λογης υπερφιαλους φυτουλες καλο ειναι να μην τους χαριζονται .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
angel_grig είπε:
Αλλη μια μπαρουφα του Ελληνικου σχολειου για να σε κανει να αισθανεσαι κατωτερος χωρις να εισαι..Και αυτο γιατι,ενω μου εβγαινε το λαδι στο διαβασμα,εβγαζα μεσους ορους γυρω στο 18 με αποτελεσμα να μην εχω παρει ποτε αριστειο..και πως να μην εχω τετοιους μεσους ορους οταν κομπλεξικοι καθηγητες μου εβαζαν 12 στην γυμναστικη την ιδια στιγμη που ειχα 19 σε φυσικοχημειες (ναι,το αθλητικο δεν το εχω,ουτε το ειχα,αλλα ελεος..).Ευτυχως που στο πανεπιστημιο στο εξωτερικο πηρα το αιμα μου πισω !!
Σαν τον συνάδελφο και εγώ, δεν νομίζω ότι πήρα ποτέ αριστείο...αν και ήμουν πάντα εκεί κοντά στο 17.5-18.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι σε μεγάλο βαθμό ευθυνόμουν και εγώ για τους χαμηλότερους βαθμούς. Πχ στην γυμναστική φόραγα την -υποχρεωτική- φόρμα επάνω από το "αθλητικό" μου τζην και εμφανιζόμουν με διπλό παντελόνι. Ναι, τόσο σιχαινόμουνα τις αθλητικές φόρμες. :P

Ή στα Αγγλικά που ενώ είχα Proficiency από την Α' Λυκείου, σνομπάριζα τόσο προκλητικά το μάθημα στο σχολείο που δεν μου έβαζε με τίποτα πάνω από 16. Πρέπει να την είχα αποκαλέσει μέχρι και "συνάδελφο" την κακομοίρα την καθηγήτρια, αφού υποτίθεται αν θυμάμαι καλά ότι τότε η κατοχή Proficiency ήταν προαπαιτούμενο για να πάρεις επάρκεια για να διδάξεις. :P

Δεν το συζητάμε για την καθίζηση που πάθαινα σε μαθήματα που είχα αποφασίσει ότι δεν γούσταρα για τον οποιονδήποτε Χ λόγο. Μουσική τσίμπησα ένα ξεγυρισμένο 9 στο Γυμνάσιο γιατί αρνήθηκα να πω σωστά ακόμα και το "Λα" στον καθηγητή, Αστρονομία είχα περάσει κάποτε έναν μήνα χωρίς να κάνω μάθημα γιατί κάθε εβδομάδα έτρωγα αποβολή επειδή ενοχλούσα και Μαθηματικά Δέσμης Τρίτης Λυκείου πήρα 8 στις τελικές εξετάσεις γιατί απλά αρνήθηκα να μάθω οτιδήποτε σχετικό με παραγώγους και ολοκληρώματα.

Το καλό με το να είσαι μονίμως 3ος-4ος στις επιδόσεις στην τάξη πάντως ήταν ότι ουδέποτε με ενόχλησαν για σημαιοφόρο σε παρελάσεις κλπ αηδίες, καθώς έβαζαν πάντα τους καλύτερους μαθητές. Άλλο ένα πράγμα που απέφευγα όπως ο διάβολος το λιβάνι. :P
 
Ω ναι! Είχα πάρει και στις 3 τάξεις του γυμνασίου αριστείο.

Α' γυμνασίου 18,6 (οριακά)

Β' γυμνασίου 19,2 (φυτόοοο)

Γ γυμνασίου 18,9

Στην Α' λυκείου πέσαμε στο 17,6...
 
Στην εποχή μου τα λέγαμε "Επαίνους" αλλά ήταν στο ίδιο στυλ, έπρεπε να έχεις πάνω από 18 ή 18.5 μέσον όρο και να μην έχεις πουθενά κάτω από 16 (και φυσικά κοσμιωτάτη διαγωγή, γιατί ήταν "Έπαινος Επιμελείας και Χρηστότητος"). Και τα υπόγραφε ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας. Έχω τουλάχιστον έναν Έπαινο που τον υπογράφει ο Γεώργιος Παπαδόπουλος, διότι μέσα στα πολλά του ταλέντα ο δικτάτορας (που δολοφονούσε ανελέητα την ελληνική γλώσσα) πίστεψε ότι είχε και μόρφωση και έτσι είχει διορίσει τον εαυτό του υπουργό παίδείας για ένα φεγγάρι.

Παίρναμε κάθε χρονιά, κι η αδελφή μου κι εγώ, και οι γονείς μου τους κορνιζάρανε και τους κρεμούσαν στο δωμάτιό μας.

Μια χρονιά μόνο κινδύνεψα να μην πάρω. Στη μέση της χρονιάς ο διευθυντής της τοπικής Φιλαρμονικής, ο οποίος έκανε και ιδιαίτερα μαθήματα ακορντεόν, διορίστηκε και καθηγητής μουσικής στο γυμνάσιο. Δεν είχαμε ιδέα μουσικής ως τότε. Τι να προλάβει να μας μάθει, με μια ώρα τη βδομάδα? Μας είχε κάνει για το πεντάγραμμο, τα βασικά σημεία και τα κλειδιά κι αυτό ήταν όλο. Αλλά από το πρώτο δίμηνο τσεκούρωσε τους πάντες στους βαθμούς εκτός από τους μαθητές στους οποίους είχε κάνει ιδιαίτερα που πήραν εικοσάρια. Εμένα στο δίμηνο (το τρίτο της χρονιάς) μου έβαλε 15, ενώ είχα μάθει τα πάντα που μας είχε κάνει, σιγά τα δύσκολα. Αλλά είχε άχτι τον πατέρα μου που ήταν ψάλτης (σπουδασμένος) και με τον οποίο είχε διαφωνήσει γιατί ο δυτικόφιλος μουσικός υποστήριζε τη δυτική μουσική και επέμενε ότι έπρεπε να επιτραπεί η χρήση μουσικών οργάνων στις Βυζαντινές ψαλμωδίες ενώ ο πατέρας μου υποστήριζε την ανωτερότητα της Βυζαντινής μουσικής και ήταν κάθετα αντίθετος στη χρήση οργάνων. Οι γονείς μου δεν ήταν ποτέ του στυλ να πάνε να διαμαρτυρηθούν σε καθηγητή γιατί δεν μου έβαλε καλό βαθμό (δεν είχαν και ποτέ άλλοτε λόγο), ούτε άλλωστε θα ήθελα εγώ να το κάνουν. Αλλά υποψιάζομαι ότι πέσανε πάνω στον μουσικό οι άλλοι καθηγητές και του εξήγησαν ότι θα είναι πολύ χοντρό να έχω 19 και 20 σε όλα τα μαθήματα και 15 μουσική, κι έτσι μου έβαλε τελικό βαθμό 16 και δεν έχασα τον έπαινο.

Η γνώμη που έχω για τους επαίνους αλλά και τους βαθμούς είναι αμφίρροπη. Από ιδεολογία πιστεύω ότι η απόκτηση γνώσεων και η εξάσκηση του μυαλού είναι από μόνες τους η καλύτερη επιβράβευση που μπορεί να έχει κανείς από τη μελέτη. Άρα γιατί να μου πούνε μπράβο γι' αυτό? Από την άλλη, δεν μπορώ να πω ότι δεν χαιρόμουνα όταν έβλεπα καλούς βαθμούς, θα έλεγα ψέμματα. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι πρώτον οι κακοί βαθμοί αποθαρρύνουν αυτούς που έχουν προσπαθήσει αλλά είτε λόγω μικρότερων ικανοτήτων είτε λόγω κακής μεθόδου δεν τα κατάφερναν (έξυπνα παιδιά που δεν μελετούσαν και δεν έπαιρναν καλούς βαθμούς ως αποτέλεσμα ήταν άλλη ιστορία, οι κακοί βαθμοί ήταν επιλογή τους και το τίμημα που πλήρωναν για την ελευθερία τους). Και δεύτερον, ότι οι βαθμοί μοιάζουν να είναι αυτοσκοπός. Διαβάζεις όχι για να αποκτήσεις γνώσεις αλλά για να πάρεις καλό βαθμό. Μ' αυτό διαφωνώ απόλυτα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γενικά (εκτός από την 1η γυμνασίου) έπαιρνα αριστείο, πάντα οριακά, και επίσης δεν είχα βγει ποτέ πρώτη στο τμήμα μου (ούτε το επιδίωκα άλλωστε, ήθελα να είμαι "καλή", αλλά όχι και να σκοτώνω για να πάρω βαθμό, όλα κι όλα). Μόνο στην 3η Λυκείου, που ήμουν στην 3η δέσμη (και δεν είχαμε μαθηματικά κ άλλα τινά, αν και τελικά, όπως φαίνεται έπρεπε να είχα προτιμήσει την 4η ή τη 2η) τότε μου βγήκε από το πουθενά ένα 19 3/11 (το βαθμό του απολυτηρίου τον ξαναείδα πάλι μόλις το Σεπτέμβρη που έκανα αίτηση εγγραφής στο ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού) και ανακαλύπτω ότι είχα αποφοιτήσει 2η από όλη την τρίτη λυκείου και φυσικά πρώτη στο τμήμα μου (κορμό κ δέσμη). Εκείνη τη χρονιά πήρα αριστείο, βραβείο και βραβείο από το δήμο Αθηναίων. Θυμάμαι σαν τώρα ότι είχαμε πάει στο Πάρκο Ελευθερίας (εκεί που είναι τώρα η στάση μετρό "Μέγαρο Μουσικής") και παραστήκαμε σε μία εκδήλωση όπου μας έδωσαν τα βραβεία. Εννοείται ότι τα έχω όλα φυλάξει...
 
Το αριστείο μου στη Β' Λυκείου.

Φωτογραφία0688.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα