Αυτοί που μίλησαν με το θάνατο (1970)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ΤΑΚΗΣ
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
tonytony είπε:
Ξέρω και γω; Πως θα παρουσιαστεί στο πρόγραμμα ας πούμε; "Face to face with death";;; Και σαν ελληνική ταινία; Κάποιος που δε τη ξέρει , δεν αναφέρεται πια πουθενά ο ελληνικός της τίτλος...
Ενδεχομένως να κρατήσουν παλιότερες κόπιες. Τώρα θα μου πεις γιατί να γίνει αυτή η επιλογή με τους ξένους τίτλους? Έλα ντε!!! Ενδεχομένως αν αντικατασταθούν παλιότερες κόπιες με αυτή και να μη τους νοιάζει ιδιαίτερα για το θέμα για τη μια φορά το χρόνο που θα τη προβάλλουν (αν τη προβάλλουν).
 
Θα μας τρελανουν τελειως;

Εκαναν μια ωραια επεξεργασια, καθαρισαν τις ταινιες και τελικα εβαλαν ξενους τιτλους;(!!!!!) Οι ελληνικοι σε τι τους πειραζαν δηλαδη;
 
272.jpg
272.jpg

271.jpg
271.jpg
 
Τη βιντεοκασέτα που φαίνεται στην πρώτη σελίδα posts, την έχω. Ωστόσο η ανάλυση είναι άθλια, τα σκοτεινά έχουν "κόκκινα", ο ήχος απαράδεκτος, κι όλα τα γνωστά της κασέτας. Την είχα αγοράσει λόγω σπανιότητας από ένα κατάστημα της Πατησίων, δίπλα στο Μινιόν, αλλά απογοητεύτηκα...

(Ο λόγος που την αγόρασα : ήθελα να φτιάξω κάτι που να μοιάζει με πολύγραφο, κι ένας τέτοιος φαίνεται σε ένα, ελάχιστου χρόνου, πλάνο της ταινίας...Και το θυμόμουν. Βέβαια, ο πολύγραφος που έβαλαν εκεί ήταν ο "επίσημος", που είχαν και στα υπουργεία, ενώ οι πολύγραφοι της κατοχής ήταν οι περισσότεροι, αυτοσχέδιοι...)

Η σκηνή που ο Εξαρχάκος σπάει τη τζαμαρία και πηδάει στο κενό, είναι τρομερά έντονη και χαρακτηριστική...
 
Η ταινία θα προβλήθει την 28η Οκτωβρίου στις 23:15 από τον ΑΝΤ1
 
johnmar94 είπε:
Η ταινία θα προβλήθει την 28η Οκτωβρίου στις 23:15 από τον ΑΝΤ1
Σπουδαίο νέο πραγματικά! Άραγε με τους ξένους τίτλους αρχής;;; Μάλλον...
 
tonytony είπε:
Σπουδαίο νέο πραγματικά! Άραγε με τους ξένους τίτλους αρχής;;; Μάλλον...
Προβλήθηκαν οι πρωτότυποι τίτλοι αρχής με την εισαγωγική κάρτα για την ταινία, πιθανόν από τη κόπια που είχε ο σταθμός απο παλιά.
 
johnmar94 είπε:
Προβλήθηκαν οι πρωτότυποι τίτλοι αρχής με την εισαγωγική κάρτα για την ταινία, πιθανόν από τη κόπια που είχε ο σταθμός απο παλιά.
Ναι το είδα δεν είναι η "καθαρή" κόπια της Graal. Τουλάχιστον ευτυχώς υπάρχουν κι αυτοί γιατί νόμισα πως είχαν χαθεί!
 
Ύστερα από 16 χρόνια που έχουν να μεταδώσουν την ταινία, θα μπορούσαν, τιμής ένεκεν, να δείξουν την "καθαρή" κόπια. Δεν νομίζω ότι οι ξενόγλωσσοι τίτλοι αρχής είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα.
 
Απόψε στις 9 από τον αντ παιδια, η σπάνια αυτη, υπέροχη ταινια την οποια εχω χρόνια να δω και την έχω ξεχασει δυστυχως, οπότε ευκαιρια να την θυμηθω ξανα: http://www.antenna.gr/tvguide/28-10-2017

πολλοι εδω μέσα πρεπει να έχουν χρόνια να την δούνε
 
Η ωριμότερη δημιουργία του Δαλιανίδη. Ξεχωρίζει από τις άλλες ταινίες για την Κατοχή, γιατί περιγράφει με κλινική λεπτομέρεια την καθημερινότητα της Κατοχής. Εξαιρετική ερμηνεία από όλο το καστ.
 
Σχετικά συγκρατημένο εγχώριο μελό (για την κατοχή του 40) από τον μάστορα Τζων Νταλ, σε σύγκριση δηλαδή με κάτι: Η Μάχη τσι Κρήτης, Oχι, 28 Οκτωβριου 1940 κι άλλες αφελείς παραγωγές της εποχής.

Ακριβώς, αλλά έχει και κάποιες συγκλονιστικές στιγμές, όπως:

θυμαμαι το σκηνικο που περνει φορα ο Εξαρχακος και πηδα απο το παραθυρο και αυτοκτονει

Η σκηνή που ο Εξαρχάκος σπάει τη τζαμαρία και πηδάει στο κενό, είναι τρομερά έντονη και χαρακτηριστική...

όπου ο εξαιρετικός αυτός ηθοποιός εκφράζει και την απόγνωση όσων δεν άντεξαν τα βασανιστήρια και έζησαν με τις, απολύτως ανθρώπινες, τύψεις τους...
 
Από τις πολύ καλές πολεμικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου χωρίς τις πομπώδεις υπερβολές άλλων πολεμικών φίλμ της ίδιας χρονικής περιόδου και αυτό καταγράφεται στα θετικά του Δαλιανίδη γιατί η ταινία δεν καταπιάνεται τόσο με τα πολεμικά θέματα και τα μέτωπα των μαχών αλλά δίνει μια ευρύτερη κοινωνική διάσταση, αναπαραστώντας μέσα από μια πλειάδα σημαντικών ηθοποιών διάφορους κοινωνικούς χαρακτήρες της εποχής με θετική και αρνητική εικόνα και ανάλογο αποτύπωμα.
Θα σταθώ στον πολύ καλό μας κωμικό Χρόνη Εξαρχάκο που στην ταινία έδειξε και μια άλλη πτυχή του μεγάλου του ταλέντου σαν ηθοποιός παίζοντας έναν κατεξοχήν δραματικό ρόλο. Επίσης μια σκηνή του έργου που εμένα προσωπικά ταυτιζόμενος για λίγο με τον ηθοποιό μου προκάλεσε ένα συνειδησιακό δίλημμα. Αν έκανε καλά ο Φέρτης που δεν έδωσε τον δολοφόνο του πατέρα του του Κατράκη που ήταν συνεργάτης των Γερμανών και αναφέρομαι στον Νανέρη. Δεν ξέρω τι θα έκανε ο καθένας στην θέση του γιατί μπορεί ο Κατράκης να ήταν δωσίλογος αλλά δεν παύει να ήταν πατέρας του. Μακάρι να μην βρισκόταν κανείς στην θέση του Φέρτη. Ή μάλλον να βρισκόταν αν υπήρχε στην ζωή του καθενός συναισθηματικά μια γυναίκα σαν την λαμπερή Ζωή μας!!!
 
Πίσω
Μπλουζα