Αφροδίτη (1977 ΥΕΝΕΔ)

410.jpg
 
20.JPG

Χρηστος Πολίτης, 1977, φωτογράφιση στα πλαίσια των γυρισμάτων της τηλεοπτικής σειράς "Αφροδίτη", φώτο που χρησιμοποιήθηκε για το εξώφυλλο της έκδοσης του ομώνυμου μυθιστορήματος του Γρ. Ξενόπουλου από τις εκδόσεις Αδερφοί Βλάσση

21.JPGφώτο από σκηνή της τηλεοπτικής σειράς "Αφροδίτη" 

22.JPG

1977, σκηνή από την τηλεοπτική σειρά "Αφροδίτη", μαζί με την Νορα Βαλσάμη και την Μιράντα Μυράτ η οποία υπήρξε καθηγήτρια του ΧΠ στην Δραματικη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου

23.JPG

1978, εξώφυλλο του κυπριακού περιοδικού "Ραδιοπρόγραμμα Νο 361" με σκηνή της τηλεοπτικής σειράς "Αφροδίτη", μαζί με την Νόρα Βαλσάμη

πηγη
 
Ο Χρηστος Πολιτης πρεπει να εκανε πολλη παρεα με τη Βουγιουκλακη.
Δε βρισκω αλλη εξηγηση. :D
 
Τελικά "μικροδιαφωνίες" ή ισχυρή διαμάχη που δημιουργούσε κραδασμούς ήταν η μάχη αυτων των δύο γιγάντων?
 
Η Πόπη ήταν η Πέπη. Κάνας Πίπης υπήρχε?
 
Η πρώτη από τις τρείς πολύ προσεγμένες σειρές που πρωταγωνίστησε η λαμπερή μας Νόρα (οι άλλες δυο ήταν η Αναδυομένη και οι Μυστικοί Αρραβώνες), μια εκπληκτική τριλογία μυθιστορημάτων του μέγιστου Ξενόπουλου που ενσαρκώθηκαν στην τηλεόραση με άψογη διασκευή, εκπληκτική σκηνοθεσία του σούπερ Ανδρέου και με λαμπερούς πρωταγωνιστές. Σειρές που αγαπήθηκαν από το τηλεοπτικό κοινό φανατικά και είναι τουλάχιστον εγκληματικό και ολέθριο που βρέθηκε ανθρώπινο χέρι να διαγράψει αυτά τα αριστουργήματα. Κοντεύει μισός αιώνας και ακόμα μνημονεύονται και μένουν στις μνήμες του κοινού σαν κάτι αθάνατο και ωραίο αυτές οι λατρεμένες σειρές.
Και είναι τραγική ειρωνία πράγματι που τα τηλεσκουπίδια των τελευταίων ετών παραμένουν άθικτα και τα βρίσκουμε σε χρόνο dt στο διαδίκτυο και παντού μην τυχόν και χάσουμε όλες αυτές τις παρακμιακές και νοσηρές μετριότητες και ασημαντότητες που κατέκλυσαν κάθε ελληνικό σπίτι και το μόλυναν αισθητικά.
Ευχαριστούμε πολύ την Βαλσάμη τον Πολίτη και τους άλλους εκλεκτούς ηθοποιούς που έδωσαν διαπιστευτήρια του γιγάντιου εκτοπίσματος τους στις σειρές χωρίς ίχνος βεντετισμού και υφακιού χιλίων καρδιναλίων που συναντάμε κατά κόρον στους και καλά καλλιτέχνες των τελευταίων δεκαετιών (εδώ πέφτει το γέλιο). Εν αντιθέσει με τους φημισμένους πρωταγωνιστές των σήριαλ του '70, που διακρίνει κανείς πολύ εύκολα την πραότητα στο πρόσωπο τους, την γλυκιά ηρεμία και την εσωτερική και εξωτερική ομορφιά που συνεπάγονται και συνετέλεσαν στο να αγαπηθούν αφάνταστα από το τηλεοπτικό κοινό. Τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας που μέσα από το γυαλί της τηλεόρασης γέμισαν την ψυχή μας με τα πιο όμορφα συναισθήματα.
 
Η κοινωνία μας, δυστυχώς καταστρέφει τον πολιτισμό επομένως, δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση ότι τέτοιος πολιτιστικός πλούτος, έχει εξαφανιστεί. Όταν αναλαμβάνουν αξιώματα άνθρωποι οι οποίοι έχουν μαύρα μεσάνυχτα με τα του της θέσης που αναλαμβάνουν, τέτοια εγκλήματα συμβαίνουν. Αν κάποιος είχε έστω και τη στοιχειώδη παιδεία, δεν θα χανόταν έτσι απλά τέτοιου είδους πολιτιστική κληρονομιά, σκεφτείτε σε τι έχει διαθέσει χρήματα η χώρα και δεν μπορούσαν να διατεθούν για μέσα αποθήκευσης ενώ τώρα, θα έχουμε ως παρακαταθήκη τα κάθε λογής survivor, tv queen και λοιπά απορρίμματα. Πραγματικά σιχτιρίζω όποτε τύχει να δω διαφήμιση η οποία αναφέρεται στο αρχείο της ΕΡΤ και κάθε φορά, στέκομαι στα όσα αναφέρει περί ιστορίας της Ελληνικής τηλεόρασης.

Σαφώς και δεν είναι αμελητέα τα όσα υπάρχουν, σκεφτείτε όμως τι πλούτος θα υπήρχε αν υπήρχαν και τα πραγματικά αριστουργήματα της τηλεόρασης τα οποία, είχαν προκύψει, παρόλα τα πενιχρά τεχνικά μέσα τα οποία διέθετε η τότε εποχή. Είναι το λιγότερο κρίμα όπου η αγάπη όλων των συντελεστών κατέληξε στα σκουπίδια και σβήστηκε, κυρίως για να δούμε δραματοποιημένη λογοτεχνία και δη, ενός εκ των κορυφαίων λογοτεχνών που πέρασε από τη χώρα μας. Ήδη μάλλον έχω πονέσει πολύ περισσότερο για το υλικό αυτό, απ' ότι οι πραγματικά υπεύθυνοι αλλά, επειδή έχω καταλάβει πως λειτουργεί το Ελληνικό δημόσιο, τίποτα πλέον δεν με εκπλήσσει για το πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις....
 
H νορα ήταν η κακή τρόπων τινά αυτη που απόλυτα τον νεαρό φοιτητη
 
Πίσω
Μπλουζα