Βαρυσήμαντες δηλώσεις...

 
[@ Bambinella]
Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες, στην ουσία δεν πολυ-διαφωνούμε.
Ναι, αν περάσαν τα χρόνια, προφανώς είναι πολύ δύσκολο να στηρίξεις κατηγορία (πειστήρια) και πολύ δύσκολο να πείσεις (κοινή γνώμη / ακροατήριο στο δικαστήριο κλπ).
Το πιθανότερο όμως είναι ότι ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ / του θύτη. Και αυτό από μόνο του είναι ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Επίσης, το πιθανότερο είναι ότι θα κόψεις τη φόρα άλλων παρόμοιων θυτών ΚΑΙ θα "βοηθήσεις" άλλα θύματα να βγούν και αυτά να πουν την δική τους ιστορία.
Δυστυχώς, όπως σε κάθε περίπτωση, μαζί με τα ξερά θα καούν και χλωρά. Θα βγούν και κάποιοι "καλοθελητές" που θα εκμεταλλευτούν την περίσταση και θα ρίξουν λάσπη / θα προσπαθήσουν να μαυρίσουν κόσμο....
 
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στο ελληνικό θέατρο υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλο εγω
 
Ο RocaRolla απάντησε στο γιατί δεν έκαναν τότε καταγγελία.
Koιταξε, μπορει οι κοπελες ναχουν χιλια δικαια, κι αν ειναι ετσι οντως, πολυ ευχαριστως, αν και ασχετος, θα του εριχνα δυο κλωτσιες, του τυπου και σε καθε τετοιο τυπο. Απλα δεν μπορω να ειμαι σηγουρος. Και βλεποντας καποιες π.χ. Ρικες να λενε, τι παλαιοχαρακτηρας ειταν η Αλικη, οτι της εσκαβε τον λακο, οτι την ειχε χαστουκισει κτλ κτλ (τα ξερετε, ρε παιδια, καθημερινως τα σχολιαζετε) και δεν αμφιβαλω για τον παλαιοχαρακτηρα της δηθεν "εθνικης", αλλα γιατι δεν ταλλεγες τοτε, κυρα μου? Που την ειχες και φρεντε αφρεντε και μπορουσε να αντιπαραταθει, να πιαστειτε και μαλλι με μαλλι, ετσι κανουν οι μαγγες και να σας βλεπουμε να γελαμε. Τωρα κατοπιν εορτης, παληκαρεψες και τα βγαζεις στην φορα? Αμ ετσι δεν κανουν οι μαγγες, οι δακες κανουν.
Και η αλλη η κυρα Βατιδου, ποιουσε την νησσα, τοσα χρονια και τωρα που τα κακαρωσε ο Αλεκακιας, βγαινει δημοσιως και μας λεει ποσο "κακο παιδι" ειταν. Εσενα περιμεναμε, ρε κυρατσα, δηκηγορος ειταν, τι θα ειτανε. ο καλυτερος απο δαυτους εχει πουλησει την μανα του. Αλλα, ξερω, εισουν μικρη και αβγαλτη και δεν ειχες ιδεα απο "κοκο". Και μετα που το καταλαβες? Του εκανες και παιδια για να τον "δεσεις". Τωρα που δεν μπορει να απαντησει, βγαινεις και τον διασερνεις. Ναι, ξερω μικρη αδυναμη κοπελιτσα, που ειθελε να εξασφαλισει την καριερα της.
Να σου πω ομως κατι κυρα Βατιδου μου και λοιπες (δηθεν κυριες) κυρατσες, ξερω κατι "κοριτσακια" που και καρακουκλαρες ειναι και καρδια και μυαλο, αλλα και κατι ουμπαλα μεχρι το γονατο εχουνε, γεγονος που κανει κατι λεβεντες σαν εμας να ντρεπομαστε, κι ας τα φερουμε και ανατομικως, που δεν μας βγαινει τοσο πολυ το αντρουα μας, οπως σε αυτες. Ευτυχως εχει ακομα αρκετες ο ντουνιας.
Συγνωμη για την γλωσσα μου και το υφος μου, ρε παιδια, κυριες και κυριοι, αλλα με κατι τετοια που διαβαζω μου βγαινει το κατινιστικο μου (DNA απο την γιαγια μου την Αρβανιτησα) και καραξεκατινιαζομαι!
 
Γιατί δεν τα λεγε η Ρίκα γιατί επρόκειτο για την εθνική που έδενε και έλυνε παντου
 
Και αυτό αλλά μην ξεχνάμε ότι τότε δεν υπήρχαν τόσες εκπομπές. Πού να τα πει; Να πάει στα δικαστήρια; Ίσως μόνο για το χαστούκι να μπορούσε να πάει. Τα άλλα γίνονται υπόγεια, άντε να τα αποδείξεις και συνήθως δεν πρόκειται για ποινικά αδικήματα. Δεν ξέρω αν τη ρωτάγανε κιόλας τότε. Η Βατίδου λίγα χρόνια έμεινε παντρεμένη με τον Κούγια από ότι ξέρω. Και τον έτρεχε στα δικαστήρια όσο ζούσε.
Τέλος πάντων, σημασία έχει να μη θεωρούνται αποδεκτά στο θέατρο και την τηλεόραση πράγματα που έτσι και αλλιώς θεωρούνται ανεπίτρεπτα στον εργασιακό χώρο. Είναι δυνατόν ξέρω εγώ να εργάζεσαι σε σούπερ μάρκετ και να σε κλωτσάνε; Γιατί να γίνεται στο θέατρο επειδή ο άλλος είναι ο Κιμούλης;
Είναι δυνατόν ο ίδιος ο χώρος να μην αποβάλλει άτομα που δημιουργούν συνεχώς προβλήματα; Αλλά είχαν παγιωθεί κλίκες όπως φαίνεται αφού λίγοι μιλούσαν (και ούτε τους έδιναν σημασία).
Πάντως δεν πιστεύω ότι όλοι οι ηθοποιοί κάθονταν σε κάποιον να ανεβούν ή ότι βασάνιζαν τους συναδέλφους τους όποτε μπορούσαν -δεν είναι όλοι ίδιοι. Το πρόβλημα είναι ότι όσοι το έκαναν επιβραβεύονταν και από πάνω.
 
H αλικη έσβησε τσιγάρο στο πρόσωπο δημοσιογράφου και την άφησαν τι ελπίδες είχε η Ρικα;
 
H αλικη έσβησε τσιγάρο στο πρόσωπο δημοσιογράφου και την άφησαν τι ελπίδες είχε η Ρικα;
Ουφ! παλι απο τα ρουχα μου θα με βγαλετε, κι εχω παρει και κατι κιλα, λογω γηρατος και ντρεπομαι. Αν μουσβυνε εμενα τσιγαρο στο προσωπο, ξερετε τι θακανα? Θα αναβα πουρο και θα της το 'σβυνα στο ματι. Οχι η Αλικη, ο Ραμπαπας νανατε. Βεβαια ο καθενας συμπεριφερεται στη ζωη του, αναλογα με τα βιωματα και την αγωγη του.
Το ξυλο που ειχα φαει και το μπουλινγκ που ειχα δεχτει μεχρι την Πεμπτη δημοτικου, δεν νομιζω οτι ετυχε σε αλλο ανθρωπο. Κι εβρισκα και τον μπελα μου απο τους δασκαλους αν τολμουσα να διαμαρτυριθω. Καποια στιγμη, εκατσα και μιλησα με τον εαυτο μου και πηρα μια αποφαση. Οποιος τολμησει (απο τουδε) να ξαναπλωσει χερι πανω μου, θα του κωβω το δικο του. Δεν χρειαστηκε! Δυο μπουνιες και μια κλωτσια ολο κι ολο, σε δηθεν μαγγες συμαθητες και μεχρι σημερα, δοξα τον γιαραμπη, μπουλιγκ γιοκ. Αν δει ο αλλος στο ματι σου το "eye of the tiger" δεν τολμα να σε ενοχλισει, trust me. Και στην αφεντικινα μου, που με παρενοχλουσε σεξουαλικα και με χουφτωνε (κοιτα να δεις θρασος, μερικες κοπελες, ρε παιδι μου) της 'κωψα μαχαιρι. Ειμουν αφιερωμενος και σε αλλη. Μετα απο δυο χρονια, που ειχα παει σε αλλη εταιρεια και ειχα παρει και διαζυγειο, ξαναβρεθηκαμε και ΟΚ υπεκυψα στον ... βιασμο! Οσο ειμουν στην δουλεψη της, ομως τα χερια κοντα. Παντα θυμαμαι τις συμβουλες της γιαγιας μου "παιδι μου, "κοκο" μακρυα απο την δουλεια σου και μακρυα απο την γειτωνια σου" Θιος σχωρεστηνε.
 
... αυτό το "κοιμάμαι όρθια για να μην πέφτει τίποτα", αν όντως το είπε (και δεν είναι απαύγασμα βλακείας του ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ αξιολογότατου δημοσιογράφου), μπορώ να το δεχτώ μόνο ως προς το πρώτο σκέλος του.
Όντως, έτσι είναι.... :clap:

Τώρα, ως προς το κομμάτι που άπτεται με τις αρχές της φυσικής, καταλαβαίνω ότι είναι δυσνόητες έννοιες, ειδικά για μια κυρία που είπαμε τι κάνει (βλ. πρώτο σκέλος), αλλά σε κάθε περίπτωση, να την ενημερώσουμε πως αν στέκεσαι όρθιος, η βαρύτητα έλκει ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ αυτό που δεν θέλεις να πέσει. Εφόσον αυτό που δεν θέλεις να πέσει είναι σε ημίρευστη κατάσταση (λανθασμένος όρος, απλά θέλω να δηλώσω ότι δεν είναι ούτε ακριβώς ρευστό, ούτε ακριβώς στερεό, θα το χαρακτήριζα Μη-Νευτωνικό ρευστό, ίσως θιξοτροπικό αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος) και ταυτόχρονα είναι πακτωμένο - μόνιμα συνδεδεμένο με το υπόλοιπο κορμό σου, η βαρύτητα τείνει να το παραμορφώσει, να το "ξεχειλώσει", να το κάνει να δείχνει "πεσμένο".
Αυτοί οι δύσμηροι οι μύες, που συγκρατούν αυτό το πακτωμένο - που δεν θέλουμε να πέφτει, τραβάνε πολλά ζόρια, ειδικά στην κυρία τραβούν ακόμα μεγαλύτερα (με έμφαση στο "μεγαλύτερα").... ζόρια.

Σε κάθε περίπτωση όμως - τελικά - μου φαίνεται ότι αποδεικνύεται περίτρανα αυτό που υπέθεται ο κόσμος... [το 1ο σκέλος που λάγαμε]. :ylsuper:
Φιλε Rockarolla η ανάρτησή σου ξύπνησε τον οίστρο μου για επιστημονική (αμιγώς) έρευνα.
Και αυτά ακριβώς έκανα: Διαβάζω οτι η σιλικόνη που χρησιμοποιείται για εμφυτεύματα, ανήκει όντως στα μη-Νευτώνεια ρευστά.
Που σημαίνει οτι θα πρέπει να είναι μαλακή στο απαλό άγγιγμα η κατάσταση ηρεμίας και σκληρότερη καθωε το shear rate αυξάνει (μου δισφεύγει ο Ελληνικός όρος).
'οταν δηλαδή η τραγουδίστριά μας χοπηδάει πάνω-κάτω η σιλικόνη θα πρέπει να γίνεται "πέτρα"<που λέμε.
Και όπως κάθε σωστή έρευνα πρεπει να στηρίζεται σε πειράματα και laboratorium έκανα και αυτό. Δείτε και ο ίδιος
Νομίζω πως η θεωρία μας επιβεβαιώνεται πανυγυρικα
Να το δημοσιεύσω να μην πάει χαμένη τόση έρευνα?
 
Για να διευκολινω, σε ελευθερη μεταφραση στην μηχανικη το λεμε "ταση παραμορφωσης, απο ενα σημειο και μετα, σε καμψη, εφελκυσμο,, στρεψη, θλιψη και δεν θυμαμαι τι αλλο ακομα. Για τα "μεμε" θα μπορουσαμε να αναφερθουμε και σαν σημειο κοπωσης/αντοχης/μπαλονοποιησης, τεσπα ενα επικυνδινο σημειο κινησης στο οποιο το ενα "μεμε" ταλαντωνεται διαφορετικα απο το αλλο. Κι οπως θαλεγε και η γιαγια μου "εσπασε η μπρατελα και χυθηκε η σιλικονη εξω"
Αψογη η επιστημονικη σου ερευνα, υπολκινομαι.
Ας ηχησουν, τα ταμ ταμ των Σουαχιλι, για να το εμπεδωσουμε, ρε παιδι μου!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα