Βρείτε αναφορές σε ηθοποιούς στις ελληνικές ταινίες

Στο ζηλιαρόγατο, εκτός από τους Όρσον Ουέλς και Γκρέγκορι Πεκ που έχουν ήδη αναφερθεί, ακούγονται και τα ονόματα των Νατ Πίνκερτον (σχετικά με την παρακολούθηση) και Μέρλιν Μονρόε ("Η απιστία").
 
Στην ταινία ''Τέντι - μπόι αγάπη μου'' στην αρχή της ταινίας, στη σκηνή στο δρόμο, αναφέρεται η Λιζ Τέιλορ και στη σκηνή μετά τον καυγά που έγινε στο κλαμπ αναφέρονται οι Αλέν Ντελόν και Μάρλον Μπράντο.

Προς τους διαχειριστές : To post μου της 7ης Δεκεμβρίου 2017 σχετικά με το ζηλιαρόγατο δεν είναι πλέον ορατό στο θέμα αυτό, τουλάχιστον στο δικό μου υπολογιστή.

Μόλις έστειλα το τελευταίο post πριν από λίγο έγινε ορατό και το προηγούμενο. Παράξενο.
 
Υπάρχει και τίτλος ταινίας με αναφορά σε ηθοποιό : ''Τύφλα να'χει ο Μάρλον Μπράντο''.
 
Στην ταινία ''Έξυπνοι και κορόιδα'' (1962) υπάρχει αναφορά στις ηθοποιούς Μαρτίν Καρόλ, Μπριζίτ Μπαρντό, Άννα Φόνσου, Πασκάλ Πετί, Ελίζαμπεθ Τέιλορ και Γκρέις Κέλι.
 
Σε μια σκηνη της ταινιας "ο ρεπορτερ" (1982) ο Ηλιας Λογοθετης βρισκεται σε μπιλιαρδαδικο και λεει: " "Για να κερδισει κανεις στο μπιλιαρδο δε χρειαζεται μονο ταλεντο, χρειαζεται και χαρακτηρα", Πολ Νιουμαν The Hustler "
και του απανταει ο Νικητας Τσακιρογλου: " 1960"
ΗΛ:  "Ακριβως"

Αν και στην πραγματικοτητα ειναι ταινια του 1961..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε μια σκηνη της ταινιας "ο ρεπορτερ" (1982) ο Ηλιας Λογοθετης βρισκεται σε μπιλιαρδαδικο και λεει: " "Για να κερδισει κανεις στο μπιλιαρδο δε χρειαζεται μονο ταλεντο, χρειαζεται και χαρακτηρα", Πολ Νιουμαν The Hustler "
και του απανταει ο Νικητας Τσακιρογλου: " 1960"
ΗΛ:  "Ακριβως"

Αν και στην πραγματικοτητα ειναι ταινια του 1961..
ωραία ταινία  "Ο ρεπόρτερ" την είδα μόλις χθές παρά ότι είναι ταινία 30 χρόνων και βάλε.Έχει κάτι απ' τo στύλ σκηνοθεσίας στα  αστυνομικά έργα του Michael Mann (βλέπε την ταινία "Thief" με τον James Caan) ειδικά στην αρχή στις σκηνες στο λούνα πάρκ.
 
παροτι ο κωνστανταρας ειχε καποτε και κοσμηματοπωλειο η ατακα αναφεροταν στο θεατρο που επαιζε ο κωνστανταρας,ηταν η ατακα του.δηλαδη με πολυ λιγα χρηματα μπορεις να δεις κωνστανταρα
Έπεσα πάνω σ' αυτό το θρεντ ψάχνοντας κάτι άσχετο, ωστόσο να γράψω πως το «Με μια πεντάρα στου Κωνσταντάρα» δεν αναφέρεται στον γνωστό κι αγαπημένο Λάμπρο, αλλά σε μεσίτη με αυτό το επίθετο, της δεκαετίας του '50. Ήταν ραδιοφωνική διαφήμιση με αυτό το σλόγκαν (όπως και το πιο γνωστό «Κανένας δεν ζημιώθηκε αγοράζοντας γη»).
 
Στην ταινία ''Η τύχη μου τρελάθηκε'' υπάρχει αναφορά στις Σοφία Λόρεν, Μπριζίτ Μπαρντό, Αλίκη Βουγιουκλάκη και Τζένη Καρέζη.
 
στην ταινία "ο άνθρωπος της καρπαζιάς" η Ζωζώ Σαπουντζάκη τραγουδάει το τραγούδι "θα γίνω σταρ" και λέει ότι θα έχει στο υπηρετικό προσωπικό της την Βίρνα Λίζι και την Μπριζιτ Μπαρντό

https://www.youtube.com/watch?v=UhS9njgnioQ

Στην ταινία "ο παλαβός κόσμος του Θανάση" στην ιστορία "τι σου είναι οι διαδόσεις" ο Θανάσης Βέγγος αποκαλεί την σύζυγο του Βάσια Τριφύλη Τσιτσιολίνα γιατί νομίζει πως τον απατά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Μάρλον Μπράντο αναφέρεται και από την Ξένια Καλογεροπούλου στο "Ξύπνα καϋμένε Περικλή".

Σταυρίδης: - Αμ, για τον Τώνη (Πάντζας) μιλάμε?
Ξένια: - Αμ, για ποιον μιλάμε? Για τον Μάρλον Μπράντο?
 
Στην ταινία "Νυμφίος ανύμφευτος" υπάρχει αναφορά στην Ελίζαμπεθ Τέιλορ και στο Ρίτσαρντ Μπάρτον.
 
Στην ταινια "Εμεις τα μπατιρακια" ακολουθει ο διαλογος αναμεσα στη Γεωργια Βασιλειαδου και το Γιαννη Μαλουχο:

ΓΒ:"Δεν ξερεις ποια ειμαι";

ΓΜ:"Οχι"

ΓΒ:"η Μπριτζιτ Μπαρντο"

ΓΜ:"η ιδια";

ΓΒ:"Οχι,η σκια της"

Οταν ο ΓΜ πηγαινει στο αστυνομικο τμημα (λογω διαταραξης κοινης ησυχιας) ντυμενος γυναικα και του ζητανε να αποδειξει οτι ειναι αντρας,λεει ο χωροφυλακας οτι βρηκαν το κουστουμι του σ ενα καταστημα κι ο ΓΜ απαντα:"Μαλιστα,στο οποιο εισηλθον μαντραχαλος και εξηλθον Σοφια Λορεν,αυριο θα παω να κανω μιζανπλι"

διαλογος των φυλακισμενων ΓΒ και Εφης Οικονομου:

ΕΟ:"ταξιθετρια εισαι";

ΓΒ:"οχι ηθοποιος"

ΕΟ:"και τι παιζεις";

ΓΒ:"τις ωραιες,ειμαι η πρωτη σκια της Μπαρντο"

ΕΟ:"α,κι εγω νομιζα πως εισαι το τριτο λειψανο της Μαιριλυν Μονροε"
Νομίζω αυτή η ταινία είναι ότι πιο σουρεαλιστικό έχω δει (και ακούσει σε διαλόγους) σε ελληνική φαρσοκωμωδία εκείνης της εποχής. Ειδικά ο ρόλος της Βασιλειάδου από άλλο πλανήτη. Νόμιζες ότι έβλεπες και άκουγες πραγματική psycho. Η δε σκηνή με το αόρατο δείπνο στο σπίτι της Βασιλειάδου με τους συγγενείς ότι πιο "γειά σου" έχω δει,ή το όνειρο/εφιάλτης του Μαλούχου με τους 3 γιατρούς και η κατάληξη του ονείρου με τα πριόνια το λες και λίγο θρίλερ. Την συγκεκριμένη ταινία την είχα δει αρκετές φορές παλιά αλλά δεν είχα προσέξει τα συγκεκριμένα σημεία. Είναι παράξενη και σε δομή. Την λες και δεν την λες σπονδυλωτή ταινία (είναι σπονδυλωτή στο μετέπειτα στυλ του Pulp Fiction ας πούμε που οι χαρακτήρες ενός σκετς εμφανίζονταν και σε κάποιο άλλο σκετς), ίσως σουρεαλιστική κωμωδία καταστάσεων πιο πολύ θα την έλεγα εγώ.
 
Πίσω
Μπλουζα