Maddog
Immense Cult RetroFigure
- Joined
- 10 Νοέ 2006
- Μηνύματα
- 4.887
- Αντιδράσεις
- 149
Δεν είναι μόνο αυτό.
Βασικά στο PS1 υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα νόμιμου development από homebrewers. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα νόμιμο devkit (όπως πχ το KallistiOS του DC) ούτε πλήρες reverse engineering του μηχανήματος όπως στα παλιά Atari.
Αν κάποιος κάνει dev'ing με το devkit της $ony, δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει νόμιμα. Οπότε και το εμπορικό homebrewing στο PS1 είναι πρακτικά ανύπαρκτο.
Όσο για την ίδια την Sony, της έρχεται πολύ φτηνότερο και απλούστερο να κυκλοφορεί τα παλιά της παιχνίδια σε downloadable μορφή για τις νέες κονσόλες της που έχουν εκατομμύρια εγγυημένους ενεργούς χρήστες και να βγάζει κέρδη χωρίς ίχνος του ρίσκου αγοράς/πειρατείας που έχουν τα τυπωμένα cd για ένα hardware που σίγουρα δεν το έχουν εκατομμύρια χρήστες ενεργό αυτή την στιγμή. Το να πουλήσει 5 ή 10 χιλιάδες αντίτυπα σε μερικούς σούπερ σκληροπυρηνικούς της είναι αδιάφορο, αυτές οι ποσότητες στις mega-corporations όπως η $ony είναι επειικώς αστείες!
Βασικά στο PS1 υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα νόμιμου development από homebrewers. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα νόμιμο devkit (όπως πχ το KallistiOS του DC) ούτε πλήρες reverse engineering του μηχανήματος όπως στα παλιά Atari.
Αν κάποιος κάνει dev'ing με το devkit της $ony, δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει νόμιμα. Οπότε και το εμπορικό homebrewing στο PS1 είναι πρακτικά ανύπαρκτο.
Όσο για την ίδια την Sony, της έρχεται πολύ φτηνότερο και απλούστερο να κυκλοφορεί τα παλιά της παιχνίδια σε downloadable μορφή για τις νέες κονσόλες της που έχουν εκατομμύρια εγγυημένους ενεργούς χρήστες και να βγάζει κέρδη χωρίς ίχνος του ρίσκου αγοράς/πειρατείας που έχουν τα τυπωμένα cd για ένα hardware που σίγουρα δεν το έχουν εκατομμύρια χρήστες ενεργό αυτή την στιγμή. Το να πουλήσει 5 ή 10 χιλιάδες αντίτυπα σε μερικούς σούπερ σκληροπυρηνικούς της είναι αδιάφορο, αυτές οι ποσότητες στις mega-corporations όπως η $ony είναι επειικώς αστείες!