Διάθεση τωρινη

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας αριαδνη
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ευτυχώς που Μεγαλώσαμε με κείνη την παλιά " συντηρητική "τηλεοραση, νιώθω ευγνωμων
Ελα, δεν το πιστευω, η θεια ειναι ο Γιωργος? Τι σου κανει αυτη η ΑΙ, ρε παιδι μου!
 
Το WAR μαλλον δειχνει οτι εισαι λιγο οφ σαιντ. Ποιο ειναι το τσατσοπλοιο? Η Ναυκρατω? Μηπως το μπερδευεις με καποιο αλλο? Τα αποβατικα ειχαμε εμεις. Η Ναυκρατω επερνε μια παντοφλα, εξι ΑΒΜ και καμια δεκαρια ΑΒΑΚ. Τουλαχιστον δεκα βαρεα τεθωρακισμενα στο μεσοκαταστρωμα. Μια φορα ειχαμε κουβαλησει σε ασκηση, ολο το στρατοπεδο των πεζοναυτων της Αγιας Παρασκευης με τα αμφυβια τους τα οχηματα τους. Καλα η μιση Αυλωνα ειταν το στανταρντ μας. Την αλλη μιση την κουβαλουσαν 4 αρματαγωγα και 4 οχηματαγωγα.
Μετα η Ναυκρατουσα ειχε ατμοστροβηλλους, οποτε λαδια, πετρελαια, βρωμικα σεντινονερα γιοκ. Κανενα απο τα "θηρια" θα ταχε μπουμπουνισει και δεν θα ειδατε καλα.
Τελος οχι και "λαδας". Λαδαδες ειναι απο τα κατωτερα πληρωματα. Μουα απο σχολη Ασπροπυργου, με 7 διπλωματα και 17 πτυχια! Τσιφακος ειπα στο κεντρο προωσεως με εξι τεμαχια σε καθε βαρδια. Συνολον δωδεκα. (καλα αυτα μονο στο ΠΝ συμβαινουν). Δυο μηχανοστασια, δυο λεβητοστασια, δυο αντλιοστασια απο 12 ατομα, συνολο 72 μηχανικοι μονο γαι τις βαρδιες γι αυτο και 6ωρες. Στο εμπορικο ναυτικο, τρεις μηχανικοι, τρεις βοηθοι (λαδαδες) καλυπτουν το 24ωρο, με 4ωρες βαρδιες.
Πρεπει να υπογραμμησω (μη φαω και κανα ποινολογιο) οτι επι της Ναυκρατουσης, επεβαινε μετα τιμων βαιων και κλαδων, ο εκαστοτε διοικητης ΣΠΑ (οχι αυτα που παμε και κανουμε απολεπιση, τα αλλα) σε καθε ασκησι.
I stand corrected. Έσφαλα, συμπάθα με.

Όταν πήγα εγώ στον ΝΣ (1998 Α), η Ναυκρατούσσα ήταν μόνιμα δεμένη, ήδη καμιά 10ετία. Την έλεγαν τσατσόπλοιο, γιατί όσοι υπηρετούσαν εκεί, και καλά έλεγαν ότι είναι σε υπηρεσία πλοίου, αλλά το πλοίο ήταν πακτωμένο "στο μόνιμο" (στην προβλήτα της) και ακούνητο. Οι υπηρεσίες ήταν υποτυπώδεις, αμφιβάλλω αν έμενε κανείς "ένδον". Ακόμα και οι Αξ. και Υπάξ. που υπηρετούσαν εκεί ήταν καραβυσματίες. Καταλαβαίνεις ότι όσοι υππηρετούσαν ως ναυτες-μηχανικοί τότε, παίζει να κοιμόντουσαν αγκαλιά με τις μηχανές και τους λέβητες!!!!

Θυμάμαι για κάποιο διάστημα ήμουν στην Κίνηση Λιμένος. Είχαμε μεταξύ άλλων (ΒΒ και Ρ/Κ) και τις Πετρελαιάκατους (ΠΑΚ) των δ/των και του ΔΝΣ (αρχιπλοίαρχος τότε). Σαπιοβάρκες, αλλά έπρεπε να είναι στην πέννα, γυαλισμένες, λουστραρισμένες, φρεσκοβαμμένες, όλα πλυμμένα και καθαρά.
Και μια μέρα, ακούμε "κίνηση" στην RF, όλα τα Ρ/Κ να δέσουν την Ναυκρατούσσα και να την μετακινήσουν..... ΟΛΑ. Μα ΌΛΑ....
Και με το που μετακινείται κάποια μέτρα, βλέπουμε μαυρίλες στη θάλασσα, όλος ο Ν/Σ έγινε μαύρος, μέσα στη μπίχλα. Φυσικά, μετά από λίγο, τα Ρ/Κ την γύρισαν πίσω στο μόνιμο. Δεν απομακρύνθηκε ούτε 200 μέρα από την προβλήτα της....
Και μετά έπρεπε να βγάλουμε όλες τις ΠΑΚ έξω, να καθαρίσουμε και να ξαναβάψουμε την ΛΕΥΚΗ ίσαλο γραμμή, που είχε γίνει κατάμαυρη.... Τρίβαμε και ξανατρίβαμε, και μετά αστάρια (μουράβιες) και από πάνω 10 χέρια λευκή μπογιά...... Στη βάρκα του ΔΝΣ, η ίσαλος γραμμή ανέβηκε καμιά 10αριά εκατοστά, να μην ακουμπάει στη θάλασσα.. για να μην ξαναμαυρίσει έτσι εύκολα.... !!!!

Για τους αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού τρέφω εκτίμηση, που προέκυψε από ένα πολύ απλό γεγονός, που δεν είναι και πολύ ανακοινώσιμο, έτσι φάτσα-φόρα. Ας πούμε ότι στα δύσκολα, όταν πλέαμε με το ΕΚΠ "ΑΡΗΣ" σε κάτι ποτάμια και στενά κανάλια (Σηκουάνα, Τάμεση, Αμβέρσα, Σεβίλλη...) στο τιμόνι ήταν πάντα του εμπορικού..... Αυτό από μόνο του λέει κάτι. Επίσης, σε κουβέντες που είχα μαζί τους, όλοι είχαν πολύ καλή εκπαίδευση, επίγνωση των συνθηκών και των κινδύνων, και φοβερές εμπειρίες. Οι αντίστοιχοι του ΠΝ ήταν καλοί σε άλλα πράγματα..... Στα κανάλια ακουμπούσαν στους "ΕΝ", για σιγουριά.
.
.
.
.
.
και κάπως έτσι γίνονται τα τσουρέκια που λέγαμε στο άλλο θρεντ..... Ε, κορίτσια?
 
Το παρακάτω thread το χρησιμοποιούμε για γενική κουβέντα σχετικά με την θητεία μας.


* Το συγκεκριμένο θέμα δεν αφορά μόνο τον Ε.Σ. οπότε μπορείτε να γράψετε εκεί τα περί θητείας.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το παρακάτω thread το χρησιμοποιούμε για γενική κουβέντα σχετικά με την θητεία μας.


* Το συγκεκριμένο θέμα δεν αφορά μόνο τον Ε.Σ. οπότε μπορείτε να γράψετε εκεί τα περί θητε

Το παρακάτω thread το χρησιμοποιούμε για γενική κουβέντα σχετικά με την θητεία μας.


* Το συγκεκριμένο θέμα δεν αφορά μόνο τον Ε.Σ. οπότε μπορείτε να γράψετε εκεί τα περί θητείας.
Πολυ σωστα! Να παρασυρομαστε που και που. Ξεχναμε οτι δεν ειμαστε πλεον τηνειτζερς και ειμαστε πουρειτζερς γμτ!
 
Πίσω
Μπλουζα