Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Στην οικογένεια "πέρασε" για λίγα χρόνια ενα κορτίνα μεταχειρισμένο του 1974 1600 το οποίο θυμαμαι μόνο μέσα από...φωτογραφίες και αργότερα και ενα εσκορτ μκ2 στο οποίο και εμαθα να οδηγώ προσπαθώντας να έλεγξω την υπερστροφή! 1600 κυβικα αυτοκίνητο με 72 ιππους και διπλό weber με σασμαν και διαφορικό από 1100 για όσους ξέρουν! Με δαύτο μόνο τους χώρους θα ζήλευα από την κορτίνα...τότε δεν θα ζήλευα ούτε αυτούς!
 
Την θυμάμαι σαν τώρα την εν λόγω διαφήμιση από τους 4Τ και το auto motor und sport της εποχής...αυτό ειναι από το fl οπότε μετά το 1997!!! Αν και γούσταρα περισσότερο σαν έφηβος το uno turbo εμφανισιακά, αυτό το μοντέλο ήταν που ξεπούλησε στην Ελλάδα και γενικότερα στον κόσμο, τόσο σε έκδοση sporting 1100 με το fire μοτέρ όσο και στο σκληροπυρηνικό-θρυλικό πλέον, punto gt με τα 136 άλογα, 130 στο fl! Μάλιστα έχω οδηγήσει και τέτοιο με νίτρο τρομάζοντας από το γκάζι του στην ευθεία ακόμα και σε σύγκριση με το δικό μου τούρμπο αμάξι που ήταν ήδη γρήγορο τοτε... Εντάξει υπήρχε το θέμα της έντονης υποστροφής όταν τούρμπιζε σε στροφή (1η αιτία θανατηφόρων ατυχημάτων με gt αφού σε πέταγε έξω από τον δρόμο εύκολα), είχε μάλλον κακή αξιοπιστία όμως εν τέλει κράτησαν περισσότερο από γερμανικά και γαλλικά ξαδέρφια της εποχής ενώ το χαμηλό κόστος συντήρησης και η επάρκεια ανταλλακτικών έχει επιτρέψει να υπάρχουν ακόμα λιγοστά στους δρόμους! Μας αρέσει δεν μας αρέσει λοιπόν το punto 1ης γενιάς ήταν ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά σούπερ μίνι της εποχής του, συνώνυμο με την ανεμελιά της δεκαετίας του 90!
 
Πίσω
Μπλουζα