Τρομερό... Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά φρένα, και κινητήρας V8 με 235 άλογα, όλα αυτά τη δεκαετία του 1950. Δείχνει πόσο μπροστά ήταν η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα στην Αμερική τα 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι ιαπωνικά...
Είχα μερικώς δίκαιο σε αυτό...πράγματι το αυτοκίνητο είχε -μεταξύ άλλων μεγαλύτερων- το μοτέρ που είπα στα 1600 κυβικα και 125 ίππους μη καταλυτικό! Όμως το μοντέλο της φωτογραφίας είναι αμερικάνικο τετραθέσιο μεσαίας κατηγορίας και το μόνο κοινό με το sunny coupe (που ήταν βασισμένο στο μικρομεσαίο σανυ) που ανέφερα ήταν το εσωτερικό που για κάποιο λόγο ήταν πανομοιοτυπο! Στην Ελλάδα εμείς δεν είχαμε ποτέ το συγκεκριμένο stanza ή violet όπως το έλεγαν στην Αγγλία και ήταν κάτι σαν πρόγονος του πριμερα στην Αμερική ή σωστότερα ένα προσθιoκίνητο bluebird σαν εκείνα που εμείς βλέπαμε σε σενταν ταξι! Έτσι για το δίκαιο του πράγματος!Αυτό νομίζω είχε έρθει στην Ελλάδα ως sunny coupe το 1988 με 125 ίππους στα 1600 κυβικά μη καταλυτικό...Νομίζω ότι η διαφήμιση που βλέπουμε είναι του αμερικάνικου μοντέλου! Ας με διορθώσει κάποιος ρετρο petrolhead!
@spyros_s στις αρχές της δεκαετίας του 80 (το 1982-83) είχε έρθει στην Ελλάδα το Nissan Stanza σε μορφή hatchback, δηλαδή αυτό:Είχα μερικώς δίκαιο σε αυτό...πράγματι το αυτοκίνητο είχε -μεταξύ άλλων μεγαλύτερων- το μοτέρ που είπα στα 1600 κυβικα και 125 ίππους μη καταλυτικό! Όμως το μοντέλο της φωτογραφίας είναι αμερικάνικο τετραθέσιο μεσαίας κατηγορίας και το μόνο κοινό με το sunny coupe (που ήταν βασισμένο στο μικρομεσαίο σανυ) που ανέφερα ήταν το εσωτερικό που για κάποιο λόγο ήταν πανομοιοτυπο! Στην Ελλάδα εμείς δεν είχαμε ποτέ το συγκεκριμένο stanza ή violet όπως το έλεγαν στην Αγγλία και ήταν κάτι σαν πρόγονος του πριμερα στην Αμερική ή σωστότερα ένα προσθιoκίνητο bluebird σαν εκείνα που εμείς βλέπαμε σε σενταν ταξι! Έτσι για το δίκαιο του πράγματος!