O εμφατικός τρόπος παρουσίασης ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των telemarketing. Από τις γελοιοποιήσεις που έκαναν οι Α.Μ.Α.Ν. με την "πιστοντουζιέρα" μέχρι τη σημερινή "έξυπνη σίτα", σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει. Σήμερα μάλιστα, κατά 90% όλοι οι τηλεπωλητές στράφηκαν στο πρόβλημα της εποχής μας, τη θέρμανση του σπιτιού, κι εκεί έχουν παρελάσει άπειρα μπουμπούκια, από ξαναμμένους συνταξιούχους μέχρι χυμώδεις κοκκινομάλλες με ντεκολτέ έτοιμο να καταρεύσει από τη ζέστη !
Για να γυρίσουμε στο ρετρό όμως, πολλά ερωτήματα έμειναν διαχρονικά αναπάντητα, όπως π.χ. το "τι είναι ο βιομαγνήτης", και τι διαφορά έχει από έναν κοινό μαγνήτη. Αυτό, το είχε ρωτήσει επώνυμα ένας φίλος μου στην εταιρία που διέθετε τέτοια προϊόντα, και η απάντηση ήταν κάτι...ψελλίσματα !
Η πλειοψηφία των προϊόντων μετά τη δεκαετία του '90 απευθύνονται σε γυναίκες (εύκολα θύματα...
) : από σουτιέν-σκαλωσιές μέχρι στεγνωτήρια νυχιών με ανεμιστηράκια, διάφορα μαγικά κουζινικά, κορσέδες που κόβουν κιλά κλπ. Αποκορύφωμα οι αμιγώς αμερικάνικες διαφημίσεις κουζινοσυσκευών, με ουρλιάζοντες δόκιμους μάγειρες και θείτσες που γλείφουν τα δάχτυλά τους ακόμα και τρώγοντας ψωμί με βούτυρο...
Παλιότερα βλέπαμε και διάφορα αντικείμενα για κυρίους, όπως εργαλεία, εργαλεία κήπου, γυαλιά οδήγησης κ.α., σήμερα έχουμε μείνει όμως μόνο σε κάτι πολυτρυπάνια και τέτοια...
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι των διαφημίσεων αυτών είναι εκεί που λέει "Μην ταλαιπωρείστε πια με..." και ακολουθούν κάτι απίστευτα στιγμιότυπα ταλαιπωρίας των πρωταγωνιστών του κλιπ, για πολλά γέλια...