alkis21
ΚickOff World Champ 2013
- Joined
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 2.603
- Αντιδράσεις
- 215
Αν και η ιστορία που θα σας πω ξεκίνησε τον Μάιο, δεν είχα αναφέρει κάτι γιατί ήλπιζα να σας την διηγηθώ όταν φτάσει στο τέλος της. Επειδή όμως μπήκε Αύγουστος και τέλος δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα (τουλάχιστον όχι χαρούμενο), είπα να πω τον πόνο μου.
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής της συνδρομητικής τηλεόρασης εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Συγκεκριμένα είμαι συνδρομητής από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του Filmnet το 1995, με μόνη διακοπή όταν έκανα τη στρατιωτική μου θητεία. Το 2004 έκανα τη μετάβαση στην δορυφορική τηλεόραση, με την οποία ήμουν ακόμα πιο ενθουσιασμένος ειδικά από το 2006 που αγόρασα και PVR. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό παράπονο από την υπηρεσία, ίσως βέβαια γιατί δεν είχε τύχει να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα.
Όλα ξεκίνησαν όταν μετακόμισα σε καινούργιο διαμέρισμα πριν από τρεις μήνες. Αποφάσισα με την ευκαιρία να προμηθευτώ τον αποκωδικοποιητή PVR της NOVA και να ζητήσω τα high definition κανάλια. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από νωρίς: το μπαλκόνι του σαλονιού μου δεν βλέπει νότο, η απόσταση μέχρι το πίσω μπαλκόνι κρίθηκε μεγάλη αφού θα έπρεπε να ανοιχτούν πολλές τρύπες και σαν να μην έφταναν όλα αυτά επειδή μένω στον τρίτο κι από πάνω μου έχει μπαλκόνια, δεν μπορούσε να τοποθετηθεί η κεραία στην ταράτσα και να περνάει το καλώδιο μπροστά τους. Μου προτάθηκε λοιπόν να μπει ο αποκωδικοποιητής επάνω μαζί με την κεραία, να περνάει το σήμα από την κεντρική εγκατάσταση και να χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα τηλεχειρισμού για να μπορώ να αλλάζω κανάλι. Όταν έγιναν όλα αυτά, ο τηλεχειρισμός αυτός δεν δούλεψε ποτέ. Έτσι τα ξηλώσαμε όλα και επανήλθαμε στην αρχική λύση του να μπει η κεραία στο πίσω μπαλκόνι και να τραβήξουμε τα καλώδια μέχρι το σαλόνι, σε μια αρκετά μεγάλη απόσταση και περνώντας από αρκετούς τοίχους. Με τα πολλά, έγινε.
Τις πρώτες μέρες ήμουν ενθουσιασμένος. Απολάμβανα την φοβερή ποιότητα εικόνας όχι μόνο στα κανάλια HD, αλλά και στα υπόλοιπα. Βλέπετε είχα συνηθίσει να βλέπω μέσω ενός σήματος που πήγαινε από τον αποκωδικοποιητή με SCART στο PVR, κι από κει με άλλο SCART στην τηλεόραση 47''. Συνυπολογίστε και ότι στο PVR έγραφα σε long play γιατί είχε σχετικά μικρό χώρο, και καταλαβαίνετε τι απώλεια ποιότητας είχα. Έτσι λοιπόν το HDMI καλώδιο μου φαινόταν ευλογία. Όμως η χαρά μου δεν κράτησε πολύ. Οι εγγραφές που έκανα -κατά κανόνα οι ταινίες που βλέπω είναι σε μαγνητοσκόπηση- κάποια στιγμή πάγωναν κι έπρεπε να τις προχωρήσω μπροστά για να ξεκολλήσουν. Έχανα έτσι πολλά λεπτά εγγραφής, κι αυτό μπορεί να γινόταν 3-4 φορές σε μια ταινία! Με πιο προσεκτική παρακολούθηση διαπίστωσα ότι σε άτακτα χρονικά σημεία μες στη μέρα μου εμφανίζεται μήνυμα λάθους Ε32-4 και δεν έχω εικόνα.
Να επιταχύνω λίγο γιατί έχω φτάσει διαστάσεις e-book. Έχω περάσει ατέλειωτες ώρες στην αναμονή της εξυπηρέτησης πελατών, και ακόμα περισσότερες σε συζητήσεις μαζί τους. Έχουν έρθει τρεις διαφορετικοί τεχνικοί. Χώρια από όσα δοκιμάσαμε μέσω τηλεφώνουν, έχει γίνει επαναρρύθμιση της κεραίας, αντικατάσταση του αποκωδικοποιητή, αντικατάσταση της κάρτας συνδρομητή, και σήμερα έγινε και αντικατάσταση του LMD της κεραίας. Το πρόβλημα δεν λύνεται με τίποτα, και επειδή δεν είναι και κάτι που μπορεί να δει κανείς άμεσα αλλά πρέπει να το παρακολουθώ μέρες έχω χάσει ατέλειωτο χρόνο. Γενικά αν και διαφαίνεται επιθυμία να εξυπηρετηθώ, έχω μου έχουν συμβεί σκηνικά απείρου κάλλους. Αναφέρω χαρακτηριστικά τα εξής: Όταν αναρωτήθηκα τι γίνεται με τον λογαριασμό που πληρώνω κανονικά για μια υπηρεσία που υπολειτουργεί, με συνέδεσαν με το αντίστοιχο τμήμα. Εκεί μια κυρία με άφησε 15' στην αναμονή "για να το συζητήσει με τον προϊστάμενο". Σημειωτέον σε εκείνο το σημείο πίστευα ακόμα ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στις εγγραφές αφού δεν είχα δει ότι το σήμα χάνεται και ζωντανά. Η απάντηση-έπος που μου δόθηκε ήταν η εξής: "Οι εγγραφές είναι μια υπηρεσία η οποία δεν χρεώνεται, επομένως αφού έχετε πρόβλημα μόνο στις εγγραφές δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε για κάτι που δεν σας έχουμε χρεώσει".
Ο άνθρωπος που ήρθε σήμερα φάνηκε πιο σοβαρός, αλλά λύση ούτε τώρα δόθηκε.
Το μισητό Ε32-4 ξαναβγήκε ενώ χάζευα την Ολυμπιάδα. Τετάρτη φεύγω για διακοπές. Λογικά όταν γυρίσω θα τα ξηλώσω όλα να σταματήσω τουλάχιστον να πληρώνω. Ειλικρινά δεν το θέλω, τις 10 μέρες που περίμενα να γίνει η εγκατάσταση άνοιγα την TV και έφριττα με αυτά που έβλεπα, αλλά τι να κάνω; Μπορώ να πληρώνω τόσα λεφτά για να βλέπω ταινίες με τον φόβο μήπως χάσω το τέλος;
Αυτά, sorry για το παραλήρημα.
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής της συνδρομητικής τηλεόρασης εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Συγκεκριμένα είμαι συνδρομητής από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του Filmnet το 1995, με μόνη διακοπή όταν έκανα τη στρατιωτική μου θητεία. Το 2004 έκανα τη μετάβαση στην δορυφορική τηλεόραση, με την οποία ήμουν ακόμα πιο ενθουσιασμένος ειδικά από το 2006 που αγόρασα και PVR. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό παράπονο από την υπηρεσία, ίσως βέβαια γιατί δεν είχε τύχει να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα.
Όλα ξεκίνησαν όταν μετακόμισα σε καινούργιο διαμέρισμα πριν από τρεις μήνες. Αποφάσισα με την ευκαιρία να προμηθευτώ τον αποκωδικοποιητή PVR της NOVA και να ζητήσω τα high definition κανάλια. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από νωρίς: το μπαλκόνι του σαλονιού μου δεν βλέπει νότο, η απόσταση μέχρι το πίσω μπαλκόνι κρίθηκε μεγάλη αφού θα έπρεπε να ανοιχτούν πολλές τρύπες και σαν να μην έφταναν όλα αυτά επειδή μένω στον τρίτο κι από πάνω μου έχει μπαλκόνια, δεν μπορούσε να τοποθετηθεί η κεραία στην ταράτσα και να περνάει το καλώδιο μπροστά τους. Μου προτάθηκε λοιπόν να μπει ο αποκωδικοποιητής επάνω μαζί με την κεραία, να περνάει το σήμα από την κεντρική εγκατάσταση και να χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα τηλεχειρισμού για να μπορώ να αλλάζω κανάλι. Όταν έγιναν όλα αυτά, ο τηλεχειρισμός αυτός δεν δούλεψε ποτέ. Έτσι τα ξηλώσαμε όλα και επανήλθαμε στην αρχική λύση του να μπει η κεραία στο πίσω μπαλκόνι και να τραβήξουμε τα καλώδια μέχρι το σαλόνι, σε μια αρκετά μεγάλη απόσταση και περνώντας από αρκετούς τοίχους. Με τα πολλά, έγινε.
Τις πρώτες μέρες ήμουν ενθουσιασμένος. Απολάμβανα την φοβερή ποιότητα εικόνας όχι μόνο στα κανάλια HD, αλλά και στα υπόλοιπα. Βλέπετε είχα συνηθίσει να βλέπω μέσω ενός σήματος που πήγαινε από τον αποκωδικοποιητή με SCART στο PVR, κι από κει με άλλο SCART στην τηλεόραση 47''. Συνυπολογίστε και ότι στο PVR έγραφα σε long play γιατί είχε σχετικά μικρό χώρο, και καταλαβαίνετε τι απώλεια ποιότητας είχα. Έτσι λοιπόν το HDMI καλώδιο μου φαινόταν ευλογία. Όμως η χαρά μου δεν κράτησε πολύ. Οι εγγραφές που έκανα -κατά κανόνα οι ταινίες που βλέπω είναι σε μαγνητοσκόπηση- κάποια στιγμή πάγωναν κι έπρεπε να τις προχωρήσω μπροστά για να ξεκολλήσουν. Έχανα έτσι πολλά λεπτά εγγραφής, κι αυτό μπορεί να γινόταν 3-4 φορές σε μια ταινία! Με πιο προσεκτική παρακολούθηση διαπίστωσα ότι σε άτακτα χρονικά σημεία μες στη μέρα μου εμφανίζεται μήνυμα λάθους Ε32-4 και δεν έχω εικόνα.
Να επιταχύνω λίγο γιατί έχω φτάσει διαστάσεις e-book. Έχω περάσει ατέλειωτες ώρες στην αναμονή της εξυπηρέτησης πελατών, και ακόμα περισσότερες σε συζητήσεις μαζί τους. Έχουν έρθει τρεις διαφορετικοί τεχνικοί. Χώρια από όσα δοκιμάσαμε μέσω τηλεφώνουν, έχει γίνει επαναρρύθμιση της κεραίας, αντικατάσταση του αποκωδικοποιητή, αντικατάσταση της κάρτας συνδρομητή, και σήμερα έγινε και αντικατάσταση του LMD της κεραίας. Το πρόβλημα δεν λύνεται με τίποτα, και επειδή δεν είναι και κάτι που μπορεί να δει κανείς άμεσα αλλά πρέπει να το παρακολουθώ μέρες έχω χάσει ατέλειωτο χρόνο. Γενικά αν και διαφαίνεται επιθυμία να εξυπηρετηθώ, έχω μου έχουν συμβεί σκηνικά απείρου κάλλους. Αναφέρω χαρακτηριστικά τα εξής: Όταν αναρωτήθηκα τι γίνεται με τον λογαριασμό που πληρώνω κανονικά για μια υπηρεσία που υπολειτουργεί, με συνέδεσαν με το αντίστοιχο τμήμα. Εκεί μια κυρία με άφησε 15' στην αναμονή "για να το συζητήσει με τον προϊστάμενο". Σημειωτέον σε εκείνο το σημείο πίστευα ακόμα ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στις εγγραφές αφού δεν είχα δει ότι το σήμα χάνεται και ζωντανά. Η απάντηση-έπος που μου δόθηκε ήταν η εξής: "Οι εγγραφές είναι μια υπηρεσία η οποία δεν χρεώνεται, επομένως αφού έχετε πρόβλημα μόνο στις εγγραφές δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε για κάτι που δεν σας έχουμε χρεώσει".
Είναι κι άλλα πολλά για τα οποία θα μπορούσα να μιλάω για ώρες, όπως πχ. ένας ανεκδιήγητος τεχνικός που μου έλεγε συνέχεια τι πρόβλημα του δημιουργούσα που έμενα μακριά λες και του ζήτησα εγώ να έρθει! Και όταν επιτέλους μου έκανε την τιμή, έφερε και την γκόμενά του μαζί! Στρογγυλοκάθησε στον καναπέ ενώ εκείνος υποτίθεται ότι δούλευε. Φυσικά διαμαρτυρήθηκα έντονα στη NOVA για όλα αυτά τα τραγελαφικά και απαίτησα άλλον τεχνικό, αλλά για κάποιον άγνωστο λόγο η "εντολή" που έδιναν πήγαινε συνέχεια σε αυτόν!"Κύριε μπορεί η μπριζόλα που σας φέραμε να είναι μπετόν, αλλά δεν βρίσκουμε το λόγο να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας γιατί το μάσημα δεν σας το χρεώνουμε".
Ο άνθρωπος που ήρθε σήμερα φάνηκε πιο σοβαρός, αλλά λύση ούτε τώρα δόθηκε.

Αυτά, sorry για το παραλήρημα.