Αποτελουν ενα παραθυρο στο παρελθον και ειδικοτερα στην καθημερινοτητα. Οχι φυσικα μεσω της ''πλοκης'' (ο θεος να την κανει) αλλα με τις εικονες των δρομων, καταστηματων, του περαστικου κοσμου, των αυτοκινητων. Εννοειται πως εχουν και καλτ αξια, εχουν ειπωθει μερικες φοβερες ατακες με τις οποιες εχουμε ριξει πολυ γελιο λογω τις υπερβολης τους, αλλα ως εκει.
Δεν ειμαι καθολου φαν του Ευστρατιαδη αλλα η συνεντευξη του οσο και αλλων συντελεστων ταινιων της εποχης εχουν πολυ ενδιαφερον για το κλιμα και την φυση της βιομηχανιας ταινιων του 80.
Η γενικοτερη ενσταση μου (αν και μπορει να μην ενδιαφερει κανενα) ειναι πως ειχαν βολευτει με προχειροδουλειες που απεφεραν τα προς το ζην και μαζι με τους κουλτουριαρηδες εκλεισαν με λουκετο την πορτα που ειχε ανοιξει ο παλιος ελληνικος κινηματογραφος. Αφου εβγαλαν τα φραγκακια τους τωρα καποιοι θελουν να αναγνωριστουν και ως καλλιτεχνες. Ε δεν παει ετσι..
Αυτα... και μην χαλιεσαι χωρις λογο, υπαρχουν σημαντικοτερα πραγματα να τσαντιστεις.