Ελένη Μαβίλη (Χάι Ροκ, Λαβ Σόρρυ, Χάλι Εντ κτλ)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Rakeesh
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μάλλον θα έκανα λάθος.Θα μπέρδεψα τις σείρες.Τώρα ξέρω.Ευχαριστώ για τη διόρθωση ώστε να μη μπερδευτούν και άλλοι.Τουλάχιστον για τη Brooke Shields έπεσα μέσα η πέτυχα δύο στα δύο άκυρο;?
 
Σωστα Betty Boop. Στο Χάι Ροκ δεν έλεγε κατι η μικρή Ιωάννα, το έλεγε στο  "Ο Πέτρος και τα κορίτσια του" το οποιο δεν ηταν εργο της Μαβίλη. Και οντως ο Φιλιππίδης ηταν εκείνος που αποκαλούσε την δισκέτα του παιχνιδιού "δισκοτα".

Betty Boop εσυ θυμάσαι το εορταστικό με την Γαρμπή στο Λαβ Σορρυ; Είχαν γίνει 2 εορταστικα, το ενα ηταν το χριστουγεννιάτικο με την Μοσχολιού κι τον Καλλιρη  κι το δεύτερο ηταν της καθαρής Δευτέρας με την Γαρμπή κι την Κονιτοπουλου. Το χριστουγεννιάτικο, πριν 2 χρόνια, είχε προβληθεί ξανά απο το mega ανήμερα πρωτοχρονιάς. Της Καθαρής Δευτέρας δεν νομιζω οτι έχει προβληθει ποτε ξανά.
Να πω την αλήθεια, δεν εβλεπα τα εορταστικά επεισόδια σειρών, ειχαν μεγαλη διαρκεια και τα βαριομουν...

Πιστεύω όμως οτι υπάρχουν αποσπάσματα στο youtube.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
απορία !όλα τα σήριαλ της Μαβίλη είχαν ξένους τίτλους γραμμένους όμως με ελληνικά ή κάνω λάθος ?δεν παρακολουθούνταν με τίποτα το ίδιο κρύο χιούμορ.Απορώ όμως πως το παρακολουθούσα το Χάι Ρόκ τότε που παίζονταν
 
Αν δεν απατώμαι η χωματερή στην Αττική πέφτει στα Λιόσια. Κάθε μέρα θάβονται εκεί τόνοι απορριμάτων. Δεν νομίζω πως αν υπήρχε η δυνατότητα μεταφοράς τηλεοπτικών απορριμάτων στα Λιόσια ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή, τα πρώτα σκουπίδια που θα έπρεπε να πεταχτούν ήταν τα σήριαλ της Μαβίλη. Εκνευριστικά, σαχλά, με υποτίμηση της στοιχειώδους νοημοσύνης ακόμα και του χαμηλότερου IQ, διάλογοι που προκαλούσαν εμετικές διαθέσεις και αποτροπιασμό ακόμα και σε προνήπια, σειρές που δεν μπορούσαν να σταθούν ούτε στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Αιθιοπίας. Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε χώρες που πολιτιστικά βρίσκονται διακόσια χρόνια πίσω όπου εκεί το επίπεδο θεωρείται πιο ανεβασμένο.
Και όμως αγαπητοί μου οι ''σειρές'' αυτές είχαν υψηλή τηλεθέαση την εποχή που παιζόντουσαν, Δεν μπορεί οι θεωρίες συνωμοσίας των τελευταίων ετών ότι μας ψεκάζουν, μάλλον θα είχαν πολύ πιο πρόσφορο έδαφος την εποχή προβολής του ''Χάλι εντ!'' (από αυτοκριτική πάντως σκίζουν! όντως χάλι μαύρο!). Γιατί ακόμα και οι ψεκασμένοι της εποχής μας δεν θα άντεχαν να δουν το δεύτερο επεισόδιο αυτών των ανεκδιήγητων σήριαλ. Και αναγκαστικά θα είδαν το πρώτο, καθότι είχαν πέσει απο ηλεκτροπληξία λόγω εκτεταμένης πυρκαγιάς οι πομποί όλων των υπόλοιπων καναλιών. Εν κατακλείδι, δια ταύτα και συμπερασματικά μια λέξη αξίζει στις σειρές της Μαβίλη. Μπλιαχχχχ!!!!!
 
Αν δεν απατώμαι η χωματερή στην Αττική πέφτει στα Λιόσια. Κάθε μέρα θάβονται εκεί τόνοι απορριμάτων. Δεν νομίζω πως αν υπήρχε η δυνατότητα μεταφοράς τηλεοπτικών απορριμάτων στα Λιόσια ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή, τα πρώτα σκουπίδια που θα έπρεπε να πεταχτούν ήταν τα σήριαλ της Μαβίλη. Εκνευριστικά, σαχλά, με υποτίμηση της στοιχειώδους νοημοσύνης ακόμα και του χαμηλότερου IQ, διάλογοι που προκαλούσαν εμετικές διαθέσεις και αποτροπιασμό ακόμα και σε προνήπια, σειρές που δεν μπορούσαν να σταθούν ούτε στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Αιθιοπίας. Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε χώρες που πολιτιστικά βρίσκονται διακόσια χρόνια πίσω όπου εκεί το επίπεδο θεωρείται πιο ανεβασμένο.
Και όμως αγαπητοί μου οι ''σειρές'' αυτές είχαν υψηλή τηλεθέαση την εποχή που παιζόντουσαν, Δεν μπορεί οι θεωρίες συνωμοσίας των τελευταίων ετών ότι μας ψεκάζουν, μάλλον θα είχαν πολύ πιο πρόσφορο έδαφος την εποχή προβολής του ''Χάλι εντ!'' (από αυτοκριτική πάντως σκίζουν! όντως χάλι μαύρο!). Γιατί ακόμα και οι ψεκασμένοι της εποχής μας δεν θα άντεχαν να δουν το δεύτερο επεισόδιο αυτών των ανεκδιήγητων σήριαλ. Και αναγκαστικά θα είδαν το πρώτο, καθότι είχαν πέσει απο ηλεκτροπληξία λόγω εκτεταμένης πυρκαγιάς οι πομποί όλων των υπόλοιπων καναλιών. Εν κατακλείδι, δια ταύτα και συμπερασματικά μια λέξη αξίζει στις σειρές της Μαβίλη. Μπλιαχχχχ!!!!!
Τα είπατε όλα!
 

Συνημμένα

  • IMG_6603.jpeg
    IMG_6603.jpeg
    15,9 KB · Προβολές: 0
Αν δεν απατώμαι η χωματερή στην Αττική πέφτει στα Λιόσια. Κάθε μέρα θάβονται εκεί τόνοι απορριμάτων.
Μάλλον και η συγκεκριμένη χωματερή δεν θα επαρκούσε για να χωρέσει αυτό το επιστέγασμα της εβδ- εννοώ, ανοσιολόγημα της τέχνης. Πιθανόν θεωρήθηκε τότε ότι ο ξενικος τίτλος έχει ένα coolness (δεν το κρύβω ότι μαθαίνοντας για την ύπαρξη της σειράς, μόνο και μόνο η λέξη Ροκ, ωσάν ρόκα με συγκίνησε ιδιαίτερα), βέβαια, είναι συνταγή Δαλιανίδη κι εδώ, ένας δημιουργός άνω των δεύτερων -ήντα, να προσπαθεί να ακολουθήσει τον παλμό της εποχής, ως ο θείος που κάθεται με τη νεολαία στα οικογενειακά τραπέζια, αποτυγχάνοντας παταγωδώς. Εννοείται πως τα ευφυολογήματα - λογοπαίγνια των σειρών της (ΧΑ χα, ε τι πλάκα), αποτέλεσαν τη βάση του έργου του Σεφερλή άρα ναι, από μια άποψη, άνοιξε το καπάκι του σκουπιδοτενεκέ για τα επόμενα χρόνια.

Μακροσυρτοι διάλογοι, μακρόσυρτα σκετς, γενικά, πολλοί δημιουργοί που ξεκίνησαν νωρίτερα την καριέρα τους, δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν στη φρενήρη ταχύτητα που επέβαλλε η τηλεόραση, θεώρησαν ότι είμαστε ακόμα στο '60 & '70 όπου ήταν ευπρόσδεκτο το θεατράλε παίξιμο. Εννοείται φυσικά πως αντίστοιχη πορεία ακολουθεί και το χιούμορ, παρωχημένο και φαίνεται παλαιολιθικό.

Βλέποντας μια σκηνή από τη σειρά, πραγματικά με έπιασε καούρα από τη μιζέρια, ένα υπέρτατο fever dream, δεν άντεξα για πάνω από δύο λεπτά, φαίνεται ότι είναι προϊόν μιας άλλης εποχής αν και, με την κατάσταση που προανέφερα, μιλάμε για προϊόν άλλων εποχών....
 
Πειράζει που δεν μου άρεσε καμμία από αυτές τις σειρές; Ωστόσο, οφείλω να αναγνωρίσω ότι στην εποχή τους το "Χάι Ροκ" και το "Λαβ Σόρυ" είχαν σημειώσει μεγάλη επιτυχία.
Μα να μην μου αρέσει καμία σειρά της Μαβίλη, ούτε κι εμένα! Κι η ακόμη χειρότερη ήταν το Χάλι Εντ, στο νήμα του οποίου εδώ στο retromaniax έχω γράψει περισσότερα. Στο χάι ροκ, και μόνο που συμμετείχαν νήπια, είναι Χ από μένα! Ποτέ δεν μου άρεσε να παίζουν νήπια και παιδιά στις σειρές.
 
Αν δεν απατώμαι η χωματερή στην Αττική πέφτει στα Λιόσια. Κάθε μέρα θάβονται εκεί τόνοι απορριμάτων. Δεν νομίζω πως αν υπήρχε η δυνατότητα μεταφοράς τηλεοπτικών απορριμάτων στα Λιόσια ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή, τα πρώτα σκουπίδια που θα έπρεπε να πεταχτούν ήταν τα σήριαλ της Μαβίλη. Εκνευριστικά, σαχλά, με υποτίμηση της στοιχειώδους νοημοσύνης ακόμα και του χαμηλότερου IQ, διάλογοι που προκαλούσαν εμετικές διαθέσεις και αποτροπιασμό ακόμα και σε προνήπια, σειρές που δεν μπορούσαν να σταθούν ούτε στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Αιθιοπίας. Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε χώρες που πολιτιστικά βρίσκονται διακόσια χρόνια πίσω όπου εκεί το επίπεδο θεωρείται πιο ανεβασμένο.
Και όμως αγαπητοί μου οι ''σειρές'' αυτές είχαν υψηλή τηλεθέαση την εποχή που παιζόντουσαν, Δεν μπορεί οι θεωρίες συνωμοσίας των τελευταίων ετών ότι μας ψεκάζουν, μάλλον θα είχαν πολύ πιο πρόσφορο έδαφος την εποχή προβολής του ''Χάλι εντ!'' (από αυτοκριτική πάντως σκίζουν! όντως χάλι μαύρο!). Γιατί ακόμα και οι ψεκασμένοι της εποχής μας δεν θα άντεχαν να δουν το δεύτερο επεισόδιο αυτών των ανεκδιήγητων σήριαλ. Και αναγκαστικά θα είδαν το πρώτο, καθότι είχαν πέσει απο ηλεκτροπληξία λόγω εκτεταμένης πυρκαγιάς οι πομποί όλων των υπόλοιπων καναλιών. Εν κατακλείδι, δια ταύτα και συμπερασματικά μια λέξη αξίζει στις σειρές της Μαβίλη. Μπλιαχχχχ!!!!!
Συμφωνώ λέξη προς λέξη! Οι σειρές αυτές μου θύμιζαν τα αποχαυνωτικά καρτούν της σοβιετικής προπαγάνδας.
 
Η Ελλάδα έχει μια καλή δεξαμενή ηλίθιων και σε αυτή στοχεύει η τηλεόραση.
Από το πρωί μέχρι το βράδυ η τηλεόραση προβάλει "περιεχόμενο" για αυτή τη δεξαμενή.

Ξεκινώντας από τις βλακείες της Μαβίλη πάμε στις σαχλαμάρες του Σεφερλή (όλη η Ελλάδα έκανε τη γκριμάτσα του γιατρού), στη σαχλαμάρα του Καπουτζίδη όπου οι ήρωες είναι καρικατούρες και μια ηθοποιός έγινε φίρμα από την άναρθρη κραυγή που έκρωζε....
Η αισθητική αυτή μεταφέρθηκε στα πρωινάδικα/μεσημεριανάδικα/απογευματάδικα/βραδινά talk show (όπου talk βάλτε fart) ακόμα και στις ειδιήσεις.
Το αποτέλεσμα είναι ορατότατον!
Μια χώρα για γέλοια με έπαρση και περηφάνια. Μιλάει για ιατρικά ο απόφοιτος τραγουδιστής ριάλιτυ, για οικονομικά ο μαθητής που τέλειωσε μόνο δημοτικό αλλά μεγάλωσε στην πιάτσα, για μαθηματικά ο επαγγελματίας ρεμπεσκές του στοίχημαν, για καλλιτεχνικά εγώ!
 
Πίσω
Μπλουζα