Εξομοίωση CRT στο WinUAE

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.755
Αντιδράσεις
284
Κατεβάζουμε τη τελευταία έκδοση (2.6.1) απο τη σελίδα

http://www.winuae.net/ απο το "downloads" και κάνουμε install η αποσυμπίεση του zip αρχείου.

Επίσης κατεβάζουμε το [1.5.1+ Direct3D Pixel Shader filters] απο την ίδια σελίδα και το αποσυμπιέζουμε μέσα στο φάκελο του winuae.

Η κάρτα γραφικών μας θα πρέπει να υποστηρίζει shaders 2.0+.

Τώρα θα κάνουμε τις εξής ρυθμίσεις.



βάζουμε ανάλυση τη native της οθόνης, τη μεγαλύτερη που μας εμφανίζει.



με 3χ δουλεύει καλύτερα αλλά στο δικό μου pc παραπαίει παρόλο που είναι τετραπύρηνο οπότε μένουμε στο 2χ.



Η εικόνα που θα πάρουμε



Μέσα στο φάκελο plugins/filtershaders/direct3d μπορούμε να κάνουμε edit το shader CRT.D3D.bright

#define distortion 0.05

ορίζει τη κυρτότητα της οθόνης

// Simulate a CRT gamma of 2.4.

#define inputGamma 2.4

// Compensate for the standard sRGB gamma of 2.2.

#define outputGamma 2.6

εδώ μπορούμε να κάνουμε gamma correct την εικόνα αν είναι πολύ σκοτεινή, θα έλεγα στη πρώτη (crt) μια τιμή 1.5 και στη δεύτερη (sRGB) 2.0 είναι το ιδανικό.

float4 weights = distance / 0.35;

return 1.4 * exp(-pow(weights * rsqrt(0.5 * wid), wid)) / (0.6 + 0.2 * wid);

η τιμή 0.35 ορίζει πόσο ορατές θα είναι οι scanlines, όσο κατεβαίνουμε τόσο πιο ορατές είναι και όσο ανεβαίνουμε εξαφανίζονται.


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.037
Αντιδράσεις
1.579
Τhnx ,μας καλομαθαινεις με τα screenshots και ιδιως με το αποτελεσμα που θα παρουμε το οποιο φαινεται εντυπωσιακο.

Κατα τα αλλα προσωπικα ο WinUAE ειναι emu για πολλες αγαπες,αλλα ολο κολπα μου κανει για να φορτωσει τα img's,με ζοριζει πολυ να βγαλει αποτελεσμα,δικαιολογουμε μιας και δεν ημουν ποτε amigas να ξερω τα κολπα της.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.755
Αντιδράσεις
284
Δε τρέχει τίποτα, τα thanks πρέπει να πάνε στους cgwg, Themaister που έγραψαν το shader για το bsnes αρχικά και στον gulikoza που τον έκανε d3d port για το DOSbox και δουλεύει και στο WinUAE.
 

GregoryGR

Retro Member
Joined
21 Μάρ 2013
Μηνύματα
158
Αντιδράσεις
0
Πω... ρε Shinobi! Eισαι πανμεγιστος!
 

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.348
Αντιδράσεις
851
Αν σας ειναι ευκολο θα ηθελα καποιο screenshot της εξωμοιωσης καθοτι ο ιδιος δεν εχω καταλληλη καρτα γραφικων για να το διαπιστωσω. Η 4η φωτογραφια ειναι πολυ μικροσκοπικη :)
 

Other_Reality

RetroNuts!
Joined
23 Ιον 2006
Μηνύματα
2.045
Αντιδράσεις
55
Είσαι τεράστιος, γιατί μπαίνεις στον κόπο να τα κάνεις λιανά και τα συμμαζεύεις ! Βασικά, θα έπρεπε να κάνεις ένα τεράστιο thread με όλα τα κόλπα για CRT emulation μαζεμένα (ΜΑΜΕ, Αμιγκα κλπ). Είναι πολύ χρήσιμα τα posts σου.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.755
Αντιδράσεις
284
Other_Reality είπε:
Είσαι τεράστιος, γιατί μπαίνεις στον κόπο να τα κάνεις λιανά και τα συμμαζεύεις ! Βασικά, θα έπρεπε να κάνεις ένα τεράστιο thread με όλα τα κόλπα για CRT emulation μαζεμένα (ΜΑΜΕ, Αμιγκα κλπ). Είναι πολύ χρήσιμα τα posts σου.
Παρόμοιο εφέ μπορεί να γίνει και με το snes9x, bsnes, retroarch για snes

με retroarch για pc engine, nes και sega megadrive.

Rakeesh είπε:
Αν σας ειναι ευκολο θα ηθελα καποιο screenshot της εξωμοιωσης καθοτι ο ιδιος δεν εχω καταλληλη καρτα γραφικων για να το διαπιστωσω. Η 4η φωτογραφια ειναι πολυ μικροσκοπικη :)






Βάζω και αυτες τις φωτό. Πατάς επάνω και τη βγάζει full screen.

winuae_2013_11_14_16_57_11_63.jpg

winuae_2013_11_14_16_54_09_17.jpg

winuae_2013_11_14_16_29_49_33.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Ajax87

Human RetroDatabase
Joined
20 Φεβ 2011
Μηνύματα
3.556
Αντιδράσεις
380
ΠΟλυ ωραιο το αποτελεσμα!

Στον Snes9x με τον ιδιο τροπο περιπου που γραφεις για τον WinUAE το κανεις;

Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν αυτα τα Shaders "γονατιζουν" τον επεξεργαστη; Δηλαδη θες δυνατο μηχανημα για να τα βαλεις;
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.755
Αντιδράσεις
284
Ajax87 είπε:
ΠΟλυ ωραιο το αποτελεσμα! Στον Snes9x με τον ιδιο τροπο περιπου που γραφεις για τον WinUAE το κανεις;

Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν αυτα τα Shaders "γονατιζουν" τον επεξεργαστη; Δηλαδη θες δυνατο μηχανημα για να τα βαλεις;
Είναι λίγο διαφορετική η διαδικασία, χρησιμοποιείς όμως τον ίδιο shader που λέγεται CRT-cgwg.cg

Σίγουρα θέλει ισχυρό μηχάνημα και καλή κάρτα γραφικών αν και είναι πιο ελαφρύ για SNES απο ότι για Amiga.
 

Other_Reality

RetroNuts!
Joined
23 Ιον 2006
Μηνύματα
2.045
Αντιδράσεις
55
Shinobi είπε:
Παρόμοιο εφέ μπορεί να γίνει και με το snes9x, bsnes, retroarch για snesμε retroarch για pc engine, nes και sega megadrive.
Kαι για PSX με τον Retroarch πυρήνα. Εξαιρετικό το παρακάτω βιντεάκι με χρήση "πειραγμένου" shader (του ίδιου αρχικού που αναφέρεις νομίζω) με το Gran Turismo 2.

http://www.youtube.com/watch?v=6aaEEQ0fbbo
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.755
Αντιδράσεις
284
Δε φαίνεται καλά στο video αλλά λογικά πρέπει να είναι ο ίδιος.
 
Μπλουζα