Επανάσταση στο PC Gaming (OnLive)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Αρχικα να πω οτι πιστευω οτι ειναι πιθανοτερο να προκειται για περιπτωση <>

Tωρα δεδομενου οτι τα δεδομεμα μεταφερονται

-στο Blue Ray του Ps3 2X max => 72 Mbit/sec,

(λογικα η μεση ταχυτητα θα ειναι ~1.5 -1.6Χ το πολυ =>48-54Mbit/sec

- 12Χ max στα πρωτα Dvdrom drives του xbox360 (τωρα νομιζω ειναι 16Χ)

η μεση ταχυτητα ειναι για τα 12Χ => ~8-9Χ 66-72 Mbit/sec

Επομενως φροντιζοντας να χωραει η μηχανη του παιχνιδιου και ενα μερος της πιστας στην μνημη/ssd σκληρο και να φορτωνει το level ενω παιζεις μερος της πιστας ,κατι που γινεται ηδη ,και με σταθερες εγγυημενες Downloading ταχυτητες 50-60 Mbit/sec (ισως και λιγο λιγοτερο), μοιαζει να ειναι εφικτο να παιζεις solo ,(για online gaming θα χρειαζεται αυξημενο upload στο bandwindth αλλα κυριως συγχρονως χαμηλο latency).

Τωρα κατα ποσο θα ειναι εφικτο αυτο σε δεδομενο χρονικο πλαισιο ,αν λαβουμε υποψη τις δεδομενες τεχνολογικες εξελιξεις στις επικοινωνειες ,τις επενδυσεις που θα γινουν λογω IPTV ,στα πλαισια της υφισταμενης οικονομικης κρισης ?????

Διορθωστε με αν κανω λαθος μια και σε καμια περιπτωση δεν διαθετω το τεχνικο/τεχνολογικο background αλλων μελων του φορουμ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παραθετω μια συνεντευξη του αφεντικου της Crytek που απο τη μια εξηγει καποιους απο τους προφανεις λογους που το συγκεκριμενο εγχειρημα δεν ειναι δυνατον στη παρουσα φαση και απο την αλλη αποκαλυπτει οτι η εταιρεια του εχει ξεκινησει ερευνα απο το 2005 (εως το 2007) στο αντικειμενο αλλα δεν βλεπει να εχουμε εξελιξεις πριν το 2013.

Παντως θεωρει οτι σε 3,4 χρονακια κατι τετοιο θα ειναι δυνατο...

Crytek: Streaming games service viable in 2013
Developer Crytek has revealed to GamesIndustry.biz that it has researched the viability of a streaming videogame service similar to those currently being touted by OnLive and Gaikai.

However, the Crysis studio concluded that such a service would not be possible until around 2013 at the earliest.

"We had our research in 2005 on this subject but we stopped around 2007 because we had doubts about economics of scale. But that was at a time when bandwidth was more expensive," said CEO Cevat Yerli.

"We saw that by 2013 - 2015 with the development of bandwidths and household connections worldwide that it might become more viable then."

Yerli said that the main barrier would be relying on the technology of broadband providers to ensure a smooth connection and gameplay experience.

"It doesn't take a lot to make a video-based renderer, but what you need is the right infrastructure that is beyond the technology we have, it's more like cable net providers and communication networks.

"They have to provide fast bandwidths and connectivity in order to allow such technology to excel. So as it was dependent on somebody else, we decided to wait," he detailed.

Yerli also clarified that Crytek is not currently involved with Steve Perlman's OnLive service, despite the company using Crysis in tech demos.

Electronic Arts, which publishes Crysis Warhead – one of the titles listed by OnLive as coming soon to the cloud gaming service – is one of the publishing partners, but Yerli himself has not seen the technology up close.

"We're not involved, we just allowed Crysis to be tested on it," he said. "It will be interesting to see how it happens under millions of users. Let's say more than a few hundred users, how it will behave.

"I want to see it myself. I don't want to say it's either 'top or flop'. I hope it works for them because it could improve gamers lives. The technology of video-based rendering is not actually a very new concept but they do some things that others didn't do before so it will be interesting to see," he added.
Πηγη:http://www.gamesindustry.biz/articles/crytek-streaming-games-service-viable-in-2013

Επισης απο BBC

The algorithm was developed on dual quad core Xeon processors, which cost thousands of pounds, but OnLive have said they have distilled it down so it can run on a custom chip which costs "under 20 bucks to make".Mr Perlman said the chip was "high performance for video compression", running at less than 100Mhz clock speed and drawing about two watts of power.

"We can make millions of these things. Because of the economy there is plenty of excess capacity in fabrication plants."
χμμμμμ
 
Το 2013 θα έχουμε netbooks και κινητά που θα παίζουν Crysis. Και σε τιμές χώμα. Τι να μας πουν για τη ζωή τους;

Αν δεν ακούω τη κάρτα γραφικών να ανεβάζει στροφές και αν δεν την νοιώθω να ζεσταίνεται, δεν μπορώ να παίξω.

The algorithm was developed on dual quad core Xeon processors, which cost thousands of pounds, but OnLive have said they have distilled it down so it can run on a custom chip which costs "under 20 bucks to make".Mr Perlman said the chip was "high performance for video compression", running at less than 100Mhz clock speed and drawing about two watts of power.

"We can make millions of these things. Because of the economy there is plenty of excess capacity in fabrication plants."
Καλά σε τι κοινό πάνε να τα πουλήσουν αυτά τα πράγματα; Είμαστε σοβαροί; Αν είχαν κάτι τέτοιο στα χέρια τους ολόκληρη η IT υποδομή του σήμερα θα άλλαζε σε μια νύχτα. Το ολοκληρωμένο θα μπορούσε να γίνει ο υπερεπεξεργαστής του σήμερα και θα έπεφταν αυτοκρατορίες. H Intel θα έκλεινε σε μια εβδομάδα.

Ρε πόσο λαμόγια μπορεί να είναι τα άτομα..........

(Και λόγω της οικονομίας μπορούμε να φτιάξουμε περισσότερα..... ) Ρε ουστ λέμε........
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
onLive ... Ισως το τέλος της πειρατίας στα παιχνίδια PC ;

Γνωρίζετε το συγκεκριμένο εδώ site ;

http://www.onlive.com/

Τι υπόσχεται η συγκεκριμένη υπηρεσία; Οτι θα μπορείτε απο οποιοδήποτε μηχάνημα που μπορεί να συνδεθει με broadband σύνδεση στο internet να παίξετε οποιοδήποτε παιχνίδι, και μάλιστα με τις μέγιστες ρυθμίσεις στα γραφικά. Δηλαδή θα μπορείτε να παίξετε Crysis με όλα στο φούλ ακόμη και σε ένα netbook!. Πως θα το κάνει αυτό; Στη θεωρία δουλεύει ως εξής. Συνδέεστε στο server της onLive και επιλέγετε το παιχνίδι που θέλετε να παίξετε. Στο μηχάνημα σας δεν κατεβένει τίποτα, και βλέπετε απλώς το live streaming ενώς βίντεο. Το βίντεο αυτό δείχνει το παιχνίδι που παίζετε, με εσάς να το ελένχετε κανονικά, στέλνοντας τις πληροφορίες κίνησης απο το δικό σας μηχάνημα στο μηχάνημα της εταιρίας.

Τι σύνδεση ( υπόσχονται πως ) θα χρείαζεστε ; Για να παίξετε το παιχνίδι σε χαμηλή ανάλυση ( 480p ) 1.5Mbps. Σε υψηλή ( 720p ), 5Mbps.

Η υπηρεσία αυτή θα είναι συνδρομητική και τα παιχνίδια θα "ενοικιάζονται" για κάπια χρονικά διαστήματα. Δεν θα κατεβένει τίποτα στο μηχάνημα του τελικού χρήστη, και τα παιχνίδια δεν θα διανέμονται, θα είναι αποκλειστικά και μόνο διαθέσιμα μέσω αυτης της υπηρεσίας, και μόνο μέσω αυτής θα μπορούν να παιχτούν. - τουλάχιστον αυτό φένεται να θελουν οι εταιρίες που στηρίζουν το ενχείρημα.

Ποιές εταιρίες το στηρίζουν; κάποια απο τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο. Electronic Arts, Warner Brothers, Ubisoft, Eidos, nVidia, Atari, THQ, κλπ.

Στη πράξη θα πετύχει ; Πόσοι έχουν τέτοιες συνδέσεις σήμερα στο κόσμο ; Και μάλιστα αρκετά σταθερές ώστε να μπορεί να παίξει κάποιος χωρίς προβλήματα; Θα ήθελαν όντως αυτές οι εταιρίες να περιορίσουν τους πιθανούς αγοραστές των προιόντων τους στους κάτοχους broadband συνδέσεων internet μόνο ; Πραγματικά δεν ξέρω... Καν δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος οτι όντως θα ενχειρηθεί κάτι τετοιο, γιατι παρολο που η λιστά εταιρίων που το στηρίζουν είναι μεγάλη, λείπουν κάποια μεγάλα ονόματα του χώρου, οι οποίοι πιθανών να μη το βλέπουν με καλο μάτι και μπορούν να το πολεμήσουν.

Τελικά φένεται πως η οδος που επιλέγουν οι μεγάλες εταιρίες για να νικήσουν τη πειρατία, είναι να μη διανέμεται τίποτα στους τελικούς χρήστες. Ολα θα υπάρχουν μόνο στους servers τους και θα τα παίζεις online. Ισως το ίδιο να επιχειρηθει και στις ταινίες, η και αλλού ακόμα ( αν και πιστεύω πως σε ταινίες και μουσική είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο. )... time will tell.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αρνούμαι να νοικιάζω τα παιχνίδια μου. Κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον τραγικό. Αν θελουν να ακολουθήσουν μια τέτοια οδο τότε απλά θα απέχω από την υπηρεσία τους.

Αχ, που είναι οι εποχές που αγόραζες το όμορφο κουτάκι σου με τo manual του με τους χάρτες του με τα extras του, και το κρατούσες μετά περήφανα στην βιβλιοθήκη σου…
 
Spartan_X είπε:
Γνωρίζετε το συγκεκριμένο εδώ site ;http://www.onlive.com/

Τι υπόσχεται η συγκεκριμένη υπηρεσία; Οτι θα μπορείτε απο οποιοδήποτε μηχάνημα που μπορεί να συνδεθει με broadband σύνδεση στο internet να παίξετε οποιοδήποτε παιχνίδι, και μάλιστα με τις μέγιστες ρυθμίσεις στα γραφικά. Δηλαδή θα μπορείτε να παίξετε Crysis με όλα στο φούλ ακόμη και σε ένα netbook!. Πως θα το κάνει αυτό; Στη θεωρία δουλεύει ως εξής. Συνδέεστε στο server της onLive και επιλέγετε το παιχνίδι που θέλετε να παίξετε. Στο μηχάνημα σας δεν κατεβένει τίποτα, και βλέπετε απλώς το live streaming ενώς βίντεο. Το βίντεο αυτό δείχνει το παιχνίδι που παίζετε, με εσάς να το ελένχετε κανονικά, στέλνοντας τις πληροφορίες κίνησης απο το δικό σας μηχάνημα στο μηχάνημα της εταιρίας.

Τι σύνδεση ( υπόσχονται πως ) θα χρείαζεστε ; Για να παίξετε το παιχνίδι σε χαμηλή ανάλυση ( 480p ) 1.5Mbps. Σε υψηλή ( 720p ), 5Mbps.

Η υπηρεσία αυτή θα είναι συνδρομητική και τα παιχνίδια θα "ενοικιάζονται" για κάπια χρονικά διαστήματα. Δεν θα κατεβένει τίποτα στο μηχάνημα του τελικού χρήστη, και τα παιχνίδια δεν θα διανέμονται, θα είναι αποκλειστικά και μόνο διαθέσιμα μέσω αυτης της υπηρεσίας, και μόνο μέσω αυτής θα μπορούν να παιχτούν. - τουλάχιστον αυτό φένεται να θελουν οι εταιρίες που στηρίζουν το ενχείρημα.

Ποιές εταιρίες το στηρίζουν; κάποια απο τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο. Electronic Arts, Warner Brothers, Ubisoft, Eidos, nVidia, Atari, THQ, κλπ.

Στη πράξη θα πετύχει ; Πόσοι έχουν τέτοιες συνδέσεις σήμερα στο κόσμο ; Και μάλιστα αρκετά σταθερές ώστε να μπορεί να παίξει κάποιος χωρίς προβλήματα; Θα ήθελαν όντως αυτές οι εταιρίες να περιορίσουν τους πιθανούς αγοραστές των προιόντων τους στους κάτοχους broadband συνδέσεων internet μόνο ; Πραγματικά δεν ξέρω... Καν δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος οτι όντως θα ενχειρηθεί κάτι τετοιο, γιατι παρολο που η λιστά εταιρίων που το στηρίζουν είναι μεγάλη, λείπουν κάποια μεγάλα ονόματα του χώρου, οι οποίοι πιθανών να μη το βλέπουν με καλο μάτι και μπορούν να το πολεμήσουν.

Τελικά φένεται πως η οδος που επιλέγουν οι μεγάλες εταιρίες για να νικήσουν τη πειρατία, είναι να μη διανέμεται τίποτα στους τελικούς χρήστες. Ολα θα υπάρχουν μόνο στους servers τους και θα τα παίζεις online. Ισως το ίδιο να επιχειρηθει και στις ταινίες, η και αλλού ακόμα ( αν και πιστεύω πως σε ταινίες και μουσική είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο. )... time will tell.
Βρε Spartan, διάβασε το thread από την αρχή!!!! :) :) :)

Ακριβώς αυτό συζητάμε εδώ!!!!!!
 
Εκανε μια πολυ καλη αναλυση της υπηρεσιας ομως. :)

Το πιο πιθανον στο μελλον ολα θα διανεμονται μεσω νετ,απο μουσικη ταινιες,παιχνιδια τα παντα.

Dεν θα μενει τιποτα στον χρηστη ολα δανεικα και νοικιαζομενα θα ειναι ,το πολυ πολυ να σε αφηνουν να το κρατας στον σκληρο σου για κανα μηνα. :xm:

Ποτε θα γινει αυτο ,δοκιμαστικα με μια 2 εταιριες το πολυ και στο far far future απο ολες.

Οταν το νετ γινει κατι σαν το τρεχουμενο νερο παει σε καθε σπιτι.
 
sorry :( ηταν γύρω στις 3 τη νύχτα βλέπετε και ξεχάστηκα :P
 
Νο prob mate!!!!!!!!!!!!!
 
Επίσης φαντάζομαι δεν θα το βλέπουν με καθόλου καλό μάτι οι κονσολάδες ε... ; ( ειδατέ εσείς πουθενά στο site να αναφέρονται τα ονόματα Sony - Microsoft - Nintendo ; ). Αν αυτό το πράγμα δίνει τη δυνατότητα ακόμα και σε ένα κάτοχο... netbook να παίζει π.χ Doom 4, ποίος ο λόγος να σκάσεις λεφτά για τη επόμενη κονσόλα-τέρας της Sony ;

Απο τη άλλη... μου κάνει εντύπωση το όνομα της nVidia στους υποστηρικτές ... Αυτοί ουσιαστικά βγάζουν το ψωμί τους απο τη αναβάθμσιση των PC. Βέβαια η τωρινή κρίση έχει χτυπήσει άσχημα τη nVidia ( η αναβάθμιση του PC δεν είναι και ακριβώς άμεση ανάγκη για νοικοκυρια που δεν έχουν να φάνε... ) ... και τί μπορεί να ψάχνει η nVidia με το onLive, τι μπορεί να κερδίσει απο αυτό ... ; Θα δείξει.
 
Αντί να πουλάει GPU στους end users, θα τις πουλάει στους servers του onLive. :P

Και πιθανώς θα αγοράζουν και μια οι end users για να βρίσκεται, οπότε μάλλον κερδισμένη βγαίνει.
 
H αποψη της M$ για την υπηρεσια της OnLive.

Λεει ενδιαφεροντα πραγματακια αν εχετε το κουραγιο να το διαβασετε.

Those Οnlive abilities would have freed Xbox gaming from requiring discs, downloads or possibly even an Xbox itself.

To explain why we asked such a question, it helps to remember what OnLive is. Announced in March and proven to work in controlled press demos (one of which I experienced, hands-on), OnLive would alter the way games are bought and owned, if not how players would control them. The crux of the service is a shift that moves the computations that typically occur in PCs or game consoles when a game runs to a server farm located far away from any OnLive gamer. The OnLive gamer would play games as they normally would, using a traditional-style controller.

They would see their game play on the screen of their broadband-connected PC or TV, the latter of which would need to be plugged into a "microconsole" that's a little larger than a DS. The secret sauce of OnLive would be the ability for it to send the video signal of the game from that server farm to the player's screen with no delay in sync with any button presses by the gamer. As seen in the press demos, games such as Crysis and Burnout Paradise could run smoothly through OnLive. In theory, any game could. Gamers would be able to buy, rent or even spectate new games with no delay.

That was March.

And then, during this month, June, Microsoft announced at E3 that the Xbox 360 would support a technology called Instant Streaming In 1080p. When demoed, it presented no-delay, no-disc, no-download high-quality feature-length video, something any user with a fat enough Internet connection would be able to enjoy. During the same E3 show, Microsoft signaled an increased willingness to support disc-free gaming by announcing the August launch of a program to sell full-sized downloadable games digitally to the 360.

I thought I saw roads about to converge.

With Microsoft showing off this blistering ability to stream high-quality video and a gusto for expanding its involvement in disc-free gaming, I asked John Schappert, Microsoft's corporate vice president of Xbox Live software and services, if these developments put Microsoft on a path to offering OnLive-like functionality via the 360.

"I think [that] you connecting the technology dots is astute," Schappert said. "But it's nothing we're ready to announce or talk about today… I think that a broadband-connected console to the television enables us to do many things. And, as the bandwidth continues to increase and latency continues to decrease, I think it opens up new avenues of possibility.

And of course I've got 5000 smart people back home that will tell me all the crazy things that can't be done. But there's also just as many that can solve all these technological problems and deliver the amazing innovation that they're doing. I think anything is possible but nothing that we're going to announce right now. I think just delivering 1080p [without delay], something that no other device has done, is pretty amazing."
 
18:13 September 2nd, 2009
Cloud-gaming service OnLive opens up

Posted by: Gabriel Madway

OnLive, the “cloud-based” gaming service that generated plenty of interest when it was announced in May, is opening itself up.

The company is aiming to challenge game console makers Nintendo, Microsoft and Sony with a bold and ambitious service: on-demand, lag-free access to graphically rich games, which can be played on any TV and nearly any PC, even budget netbooks.

Analysts say such a product could fundamentally change the economics of the multibillion dollar video game industry. The only question is how well OnLive works, and some have expressed skepticism. Since its splashy introduction, little has been heard from the company, which was busy testing its service internally and installing servers in its data centers to handle traffic. OnLive delivers games run on servers in the cloud, rather than locally on a PC or a console.

The company is now opening the OnLive beta to testing from outside gamers, said Steve Perlman, the companyʼs founder and CEO, in a blog post. Perlman is a well-known Silicon Valley entrepreneur who helped launch WebTV, which Microsoft bought in 1997. You can sign up to test OnLive at http://www.onlive.com/beta_program.html.'>http://www.onlive.com/beta_program.html.

“One of the key challenges that OnLive technology addresses is providing a high-quality, fast-response gaming experience over a wide range of situations: different speeds/locations/types of broadband services, a variety of different PC and Mac configurations, several kinds of input and display devices, etc. So, a major focus of OnLive Beta is to test as many of these different situations as we can,” Perlman said in his post.

OnLive has been in development for seven years. It already has deals in place with 10 publishers to provide new game titles, including Electronic Arts, Ubisoft and Take Two. The company has said it expects to launch its service in the winter of 2009.
PCαδες του RetroManiaX ορματε στο beta μηπως και προλαβετε να μας πειτε γνωμες:

http://www.onlive.com/beta_program.html
 
Δεν ξερω, ακομα και αν ειναι εφικτο δεν μου αρεσει σαν ιδεα. Θα ειναι σαν να νοικιαζεις παιχνιδια. Τι γινεται ομως αν θες να εχεις την συλλογη σου? Αν ενα παιχνιδι σου αρεσει πολυ και θες να το παιζεις μετα απο 10 χρονια πχ θα υποστηριζεται ακομα? Και αν δεν εχεις internet? Και αν δεν εχεις λεφτα για καποια περιοδο? τωρα αν δεν εχεις λεφτα να παρεις ενα παιχνιδι, παιζεις ενα που αγορασες πριν η παιζεις με τους φιλους σου κανενα αλλο διπλο. Συνδρομη για να παιζεις videogames?

Οχι, ευχαριστω. Προτιμω να εχω το δικο μου μηχανιμα, να το φροντιζω, να το χαιρομαι και να το κλωτσαω ο ιδιος, να εχω την συλλογη μου απο παιχνιδια στο ραφι μου με τα κουτια και τα βιβλιαρακια τους, να παιζω οποτε θελω και μπορω ακομα και πολεμος να εχει γινει που λεει ο λογος και γενικως να αγοραζω αυτα που μου αρεσουν και να ειμαι κατοχος τους.
 
"You need to be at least 18, based in the US and have a broadband-connected PC running Windows Vista®/XP®, or an Intel®-based Mac."

Ha

Αρα δεν ειναι platform indipendent, εκτος αν χρησιμοποιήσεις το console thingie τους που και πάλι, δεν θα παίζει σε όλες τις τηλεοράσεις (λογικα).

Και επίσης, ποσοι παίκτες υποστιρίζονται ανα client?
 
To παρακατω site εκανε Login σε μια beta εκδοση και τα αποτελεσματα δεν ηταν τελειως απογοητευτικα.

Κλικ λινκ για περισσοτερα!

His conclusion is that latency issues at present make an FPS like Unreal Tournament unplayable, but slower input games like Burnout Paradise or Mass Effect give pleasingly close renditions of the real thing. We encourage you to hit the source link to see side-by-side video comparisons and more in-depth analysis.



PC Perspective
 
Θα ανησυχούσα αν έλεγαν ότι τους άρεσε κιόλας........
 
Perlman also revealed a price point for the service's monthly fee: $14.95. This is the month-to-month rate -- different pricing options will be available for people who sign up for longer term commitments. He also mentioned that the first 25,000 people to register for the service will get the first three months of charges waived. However, it was a bit unclear as to what the service fee would buy you -- it's obviously access to OnLive and to all of its features (gamer tag, friends, spectator viewing, free demos, etc.), but in terms of the actual games there will be charges for buying and renting them, and we don't yet know what those rates will be.
17 Ιουνιου, 15 δολλαρια το μηνα
 
ενδιαφέρον. κάπως έτσι θα είναι το μέλλον αλλά νομίζω βιάζονται.
 
Πίσω
Μπλουζα