Επαναλαμβανόμενα στοιχεία και κλισέ στα ρετρο-παιχνίδια

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.578
Αντιδράσεις
1.703
Προσφατα τερματισα το Altered Destiny (με λυσάρι, αφου καποιοι γριφοι ηταν απαραδεκτοι :D ) και μου εκανε εντυπωση οτι σε ενα σημειο πρεπει να πας στο νησι που ειναι "ο κακος". Για να πας εκει πρεπει να κανεις ενα σημα, και να ερθει μια βαρκα

Επαθα ενα deja vu! Να κανω σινιαλο στη βαρκα και να με παει απεναντι; η οποια ειναι και καπως creepy κιολας; μα ναι, το εχω ξανακανει στο παρελθον, ξανα και ξανα. Εχω διανυσει ανατριχιαστικους βαλτους ή ομιχλώδεις λίμνες, σε σχεδία. Και οταν υπηρχε βαρκαρης, καθε φορα νομιζα οτι ειναι εμπνευσμενος απο το Χαροντα που μας περναει στον Αχέροντα.

  • King's Quest 2: σε ενα βαλτο συναντας ενα ghoulish βαρκαρη ο οποιος σε πηγαινει στον πυργο του Alucard.
  • King's Quest 6: πας στον κοσμο των νεκρων και δινεις 2 νομισματα στο Χαροντα
  • Shadow of the Beast 2: στην οχθη καλεις με μια φυσούνα ενα δρακο, που σε πηγαινει στον τελικο κακο
  • Colonel's Bequest: στην εισαγωγη, ενας ψιλολιγνος νεγρος υπηρετης σας πηγαινει στο αρχοντικο του Συνταγματαρχη
  • Conquests of the Longbow: με μια σχεδια διασχίζεις ενα ομιχλωδη βαρκο για να φτασεις σε ενα "μοναστηρι"
  • Curse of Monkey Island: με το φαρο καλεις τον κουκουλοφόρο Flying Dutchman που σε πηγαινει στο Skull (Duck) Island
  • Wrath of the Gods: ουτως η αλλως εμπνευσμενο απο την ελληνικη μυθολογια, επισκεπτεσαι και τον κοσμο των νεκρων, το Χαροντα με τη βαρκα του :)
  • Escape from Monkey Island-Monkey Island 2: δεν εχει βαρκάρη, αλλα κανεις κουπι σε ενα creepy βαλτους (στο 2 μεσα σε φερετρο, το 4 σε σχεδια)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
A ξεχασα να συμπληρωσω :Ρ Θυμαστε εσεις αλλα παιχνιδια με "το βαρκαρη που σας περναει στον ομιχλωδη βαλτο";

Εχετε προσεξει αλλα στοιχεια που επαναλαμβανονται απο παιχνιδι σε παιχνιδι; :)
 
Νομίζω σε κάποιο Broken Sword το χω συναντήσει. Αλλά βασίζεται σε ένα γνωστό πρόβλημα λογικής.
 
Απο τότε που το Μario Bros εγινε επιτυχία, το 90% των platform games για δεκαετίες, είχαν το "πηδάω επάνω στους εχθρους" σαν τροπο εξολόθρευσής τους. Εξαιρεσεις, πολύ λίγες όπως όταν το παιχνίδι ήταν και shooter μαζί (οποτε ειχες όπλα) ή το Sonic, το οποιο σκόπιμα δεν το κανανε έτσι γιατι ήθελαν να μην έχει καμία σχέση με το Mario.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Απο τότε που το Μario Bros εγινε επιτυχία, το 90% των platform games για δεκαετίες, είχαν το "πηδάω επάνω στους εχθρους" σαν τροπο εξολόθρευσής τους. Εξαιρεσεις, πολύ λίγες όπως όταν το παιχνίδι ήταν και shooter μαζί (οποτε ειχες όπλα) ή το Sonic, το οποιο σκόπιμα δεν το κανανε έτσι γιατι ήθελαν να μην έχει καμία σχέση με το Mario.
Και το Sonic αυτής της σχολής είναι - αν και προτιμώ το spinning ;)
 
χμμ νομίζω ότι ξεχάσατε τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις :diablotin:

mario (σχεδόν όλα)

η peach απάγεται από τον bowser,o mario τρέχει να τη σώσει (αναρωτιέμαι πως ο mario παραμένει τόσο "ευτραφής" ,με τόσο τρέξιμο που έχει ρίξει όλα αυτά τα χρόνια έπρεπε να ήταν "μοντέλο" ,αλλά μάλλον δεν έχει καλό μεταβολισμό :p ),μετά από πολλά εμπόδια φτάνει στο φρούριο/πλοίο/βάση του bowser,τον νικάει,σώζει την peach. (λογικά στα επόμενα παιχνίδια θα βλέπουμε τον bowser να έχει ως βάση κάποιο ξενοδοχείο,με την παγκόσμια οικονομική κρίση που χρήμα για ανοικοδομήσεις κάστρων :D )

sonic (σχεδόν όλα)

η φύση/τα ζώα/ο κόσμος/οι φίλοι του κινδυνεύουν από τον dr eggman/robotnik και ο sonic,λες και δεν υπάρχει άλλος,τρέχει να τον αντιμετωπίσει για να σώσει τη μέρα (και να γίνει πρωταθλητής στο διαγωνισμό των πιο βρομερών παπουτσιών,λογική πρωτιά μετά από τόσο τρέξιμο :p )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Darth21 είπε:
Και το Sonic αυτής της σχολής είναι - αν και προτιμώ το spinning ;)
Ισως, αλλά αν πεσεις επανω σε εχθρό χωρις spinning σε χτυπάει αυτός. Στην ουσία δηλαδη o Sonic "σκοτώνει" με τα αγκαθια, οχι με το βαρος του, όπως ο χοντρο-Μαριος :p
 
Σε πολλα adventures υπαρχει ενα crowbar το οποιο το χρησιμοποιεις αρκετες φορες.

Οριστε παιχνιδια που εχω παιξει και μπορω να θυμηθω οτι χρησιμοποιησα crowbar :)

*Half-life (για οπλο, duh)

*Day of the Tentacle

*Manhunter

*Monkey Island 2-3

*Beneath a Steel Sky

*Amazon

*Inca 2

Παιχνιδια που δεν εχω παιξει, αλλα τα βρηκα γκουγκλαροντας "walkthrough crowbar" :p

*Ghostcape

*Last Revelation
 
Στα περισσότερα platforms ο αριθμός 100 ήταν συνωνυμος με extra ζωή. 100 coins, 100 δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, διαμάντια, πέτρες, μπαλάκια, σφυρίχτρες, νότες, παπουτσια, παντόφλες, πιρουνια, κεράσια, μπανάνες, CD, πολύμπριζα, θερμάστρες, κρεμάστρες.... οτιδήποτε, αρκει να μάζευες 100.
 
Δεν είναι ρετρό, αλλά και στο Tales of Monkey Islands υπάρχει ο χαροβαρκάρης... A, και στο Zork: Grand Inquisitor.
 
Imgema είπε:
Στα περισσότερα platforms ο αριθμός 100 ήταν συνωνυμος με extra ζωή. 100 coins, 100 δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, διαμάντια, πέτρες, μπαλάκια, σφυρίχτρες, νότες, παπουτσια, παντόφλες, πιρουνια, κεράσια, μπανάνες, CD, πολύμπριζα, θερμάστρες, κρεμάστρες.... οτιδήποτε, αρκει να μάζευες 100.
Χαχαχαχαχαχα!!!!! Ωραίος...

Νομίζω οτι σε κάποιο παιχνίδι, έπρεπε να μαζέψεις και 100 μερίδες αρνάκι λαδορίγανη... :biglaugh:
 
Έχω 100 υπολογιστές και κονσόλες.

Τι κερδίζω;;;;; :p :D:D:p
 
και στο fandago δεν υπήρχε ένας βαρκάρης?
 
βαρκαρη δε θυμαμαι.. χαρο παντως ειχε :Ρ
 
Crowbar περιείχαν και τα Colonel's Bequest και Sanitarium :cool:
 
Και στο Conquests of the longbow έχει ένα σημείο όπου μια βάρκα σε περνάει απέναντι σε ένα νησάκι που έχει ένα μοναστήρι. Την πρώτη φορά σε περνάνε κάτι ψευτοκαλόγεροι, ενώ την επόμενη πας μόνος σου αλλά σε καθοδηγούν κάτι πνεύματα του νερού....
 
Ζητιανος η μεθυσμενος που αν το δωσεις λεφτα σου δινει μια ευχη, μια συμβουλη, ενα ξορκι, μια πληροφορια η ενα αντικειμενο?
 
pooky(1) είπε:
Έχω 100 υπολογιστές και κονσόλες.
Τι κερδίζω;;;;; :p :D:D:p

super-mario-mushroom-t-shirt-logo.jpg


Tywien είπε:
Ζητιανος η μεθυσμενος που αν το δωσεις λεφτα σου δινει μια ευχη, μια συμβουλη, ενα ξορκι, μια πληροφορια η ενα αντικειμενο?
Ου καλά είσαι.! Μια και δυό; Αλλά στο last half of darkness (δε θυμάμαι σε πιο απ όλα) τον γέρο τον αντικατέστησαν με μηχάνημα που βγάζει σοκολάτες κλπ αν δε κάνω λάθος.
 
Ενας ενοχλητικος τυπος που δε σε αφηνει να περασεις η να παρεις ενα πραγμα, και πρεπει να κανεις κατι για να τον απασχολησεις (ο "σκοτωμος" δεν συνηθιζοταν στα adventures)
 
Rakeesh είπε:
Ενας ενοχλητικος τυπος που δε σε αφηνει να περασεις η να παρεις ενα πραγμα, και πρεπει να κανεις κατι για να τον απασχολησεις (ο "σκοτωμος" δεν συνηθιζοταν στα adventures)
Ναι αλλά αυτά είναι που σου μένουν ακόμα κ αν ξεχάσεις τον τίτλο του παιχνιδιού :Ρ
 
Πίσω
Μπλουζα