Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.922
- Αντιδράσεις
- 4.679
Και συνεχιζω ακαθεκτος με τις εντυπωσεις μου απο ραδιοφωνικα θεατρικα (αστυνομικα) εργα.
Αυτη τη φορα θα γραψω δυο αραδες για το εργο Επικινδυνο Καλοκαιρι του Γιαννη Μαρη ως ορεκτικο για καποιους που δεν το εχουν ακουσει. Μεταδοθηκε στα πλαισια της εκπομπης Θεατρικη Βραδια το 1981. Γουσταρω ιδιαιτερως τον Μαρη - ισως για τα Ελληνικα τοπωνυμια, το σκηνικο που στηνει, τους κοσμοπολιτικους χαρακτηρες. Κριμα διοτι στην εποχη του πολλοι τον θεωρουσαν ελαφρως light συγγραφεα.
Το στορυ με οσο το δυνατον λιγοτερα spoilers και λεπτομερειες.
Ενας πενηνταρης επιφανης επιστημονας που εκανε αρκετους συμβιβασμους (οχι ανηθικους) στη ζωη του με πρωτο απο ολα το γαμο του αρχιζει αξαφνα να συνειδητοποιει το ανουσιο της σκληρης δουλειας, του συμβατικου γαμου.
Εκεινη τη νυχτα, για να βαλει σε ταξη τις σκεψεις του πηγαινει στο παλιο ησυχαστηριο του στη Κηφισια.
Λιγο πριν φτασει μια κοπελα πεφτει στις ροδες του αυτοκινητου του και μια σκια γλυστρα στο σκοταδι.
Ευτυχως η κοπελα δεν παθαινει τιποτα και ο καθηγητης Λαμπρινος την παει στο σπιτι της Κηφησιας για να την ηρεμησει.
Κουβεντα στη κουβεντα αρχιζει ηδη να νιωθει κατι για την αινιγματικη νεα. Μαλιστα της προσφερει και το κλειδι ωστε να διανυκτερευσει μονη στο σπιτι.
Την επομενη βλεπει την φωτογραφια της στις εφημεριδες. Ειναι γονος ενος εφοπλιστη (απο το πρωτο του γαμο) που πεθανε αφηνωντας τα ολα σε εκεινη. Κηδεμονες της ειναι η μητρια της και ο νεος της συζυγος, κυριος Ασκληπιος - παλιος πλειμποι.
Ο καθηγητης μεσα απο τη κοπελα, τις μερες που μενει στη Κηφισια, βλεπει την ζωη του ξανα να εχει καποιο φρεσκο νοημα.
Για να μην τα πολυλογω, η κοπελα βρισκεται δολοφονημενη και ο Μπεκας αναλαμβανει δραση.
Απολαυστικες ολες οι ερμηνεις, κυριως του Κατσαδραμη (δεν τον ειχα για τοσο ταλαντουχο) και του Μπαρκουλη.
Μερικοι εκτ των συντελεστων: Παληος (αφηγητης), Κατσαδραμης (Λαμπρινος), Βασιλακου (Ολγα), Μπαρκουλης (Ασκληπιος), Απεργης (Μπεκας), Μιρκα Παπακωνσταντινου (Ελση)
Αυτη τη φορα θα γραψω δυο αραδες για το εργο Επικινδυνο Καλοκαιρι του Γιαννη Μαρη ως ορεκτικο για καποιους που δεν το εχουν ακουσει. Μεταδοθηκε στα πλαισια της εκπομπης Θεατρικη Βραδια το 1981. Γουσταρω ιδιαιτερως τον Μαρη - ισως για τα Ελληνικα τοπωνυμια, το σκηνικο που στηνει, τους κοσμοπολιτικους χαρακτηρες. Κριμα διοτι στην εποχη του πολλοι τον θεωρουσαν ελαφρως light συγγραφεα.
Το στορυ με οσο το δυνατον λιγοτερα spoilers και λεπτομερειες.
Ενας πενηνταρης επιφανης επιστημονας που εκανε αρκετους συμβιβασμους (οχι ανηθικους) στη ζωη του με πρωτο απο ολα το γαμο του αρχιζει αξαφνα να συνειδητοποιει το ανουσιο της σκληρης δουλειας, του συμβατικου γαμου.
Εκεινη τη νυχτα, για να βαλει σε ταξη τις σκεψεις του πηγαινει στο παλιο ησυχαστηριο του στη Κηφισια.
Λιγο πριν φτασει μια κοπελα πεφτει στις ροδες του αυτοκινητου του και μια σκια γλυστρα στο σκοταδι.
Ευτυχως η κοπελα δεν παθαινει τιποτα και ο καθηγητης Λαμπρινος την παει στο σπιτι της Κηφησιας για να την ηρεμησει.
Κουβεντα στη κουβεντα αρχιζει ηδη να νιωθει κατι για την αινιγματικη νεα. Μαλιστα της προσφερει και το κλειδι ωστε να διανυκτερευσει μονη στο σπιτι.
Την επομενη βλεπει την φωτογραφια της στις εφημεριδες. Ειναι γονος ενος εφοπλιστη (απο το πρωτο του γαμο) που πεθανε αφηνωντας τα ολα σε εκεινη. Κηδεμονες της ειναι η μητρια της και ο νεος της συζυγος, κυριος Ασκληπιος - παλιος πλειμποι.
Ο καθηγητης μεσα απο τη κοπελα, τις μερες που μενει στη Κηφισια, βλεπει την ζωη του ξανα να εχει καποιο φρεσκο νοημα.
Για να μην τα πολυλογω, η κοπελα βρισκεται δολοφονημενη και ο Μπεκας αναλαμβανει δραση.
Απολαυστικες ολες οι ερμηνεις, κυριως του Κατσαδραμη (δεν τον ειχα για τοσο ταλαντουχο) και του Μπαρκουλη.
Μερικοι εκτ των συντελεστων: Παληος (αφηγητης), Κατσαδραμης (Λαμπρινος), Βασιλακου (Ολγα), Μπαρκουλης (Ασκληπιος), Απεργης (Μπεκας), Μιρκα Παπακωνσταντινου (Ελση)