Οδός Ακαδημίας και στο βάθος η Βασ. Σοφίας, το κτήριο της Βουλής και στο πεζοδρόμιο διακρίνονται οι Εύζωνες οι οποίοι πηγαίνουν για αλλαγή φρουράς στο μνημείο Αγνώστου Στρατιώτη.
Επίσης διακρίνουμε στο βάθος λεωφορείο Ikarus 260, στη συνέχεια τρόλλεϊ Ziu-9, Chavdar B13-20 (Atlas Balkancar) και σε πρώτο πλάνο λεωφορείο Ikarus 260 με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝ-6315 που εκτελεί (εφ' όσον η πινακίδα είναι σωστή) δρομολόγιο της γραμμής 222 Ακαδημία Ζωγράφου (παλαιά αρίθμηση 40)
Στο leoforeia.gr στο θέμα του forum "Ikarus 260.22" ο χρήστης Soulis στις 03-02-2014, 12:09 PM στην ανάρτηση #17 αναφέρει:
"Οι γραμμές του Ζωγράφου 222 & 235 επι εποχής ΕΑΣ είχαν Ίκαρους τρίτης παραλαβής. Αν θυμάμαι καλά ήταν τα νούμερα ΥΝ 6301 εώς και ΥΝ 6324. Τα οχήματα αυτά δούλεψαν σκληρά για αρκετά χρόνια σε δυο γραμμές που συχνά είχαν πολύ κίνηση λόγω πανεπιστημίου και Πολυτεχνείου στην περιοχή. Όλα τα οχήματα ήταν πανομοιότυπα , και τα μόνα που διεφεραν ήταν το 6313 το οποίο στο πάνω μέρος του παραθύρου του οδηγού δεν είχε την μπλε κουρτίνα αλλα πλαστικό μπλε αυτοκόλλητο και επίσης με το ίδιο αυτοκόλλητο είχε περαστεί και το Ζ60 στο μπροστινό μέρος.στα 6315 και 6316 έλειπε απο μπροστά το αυτοκόλλητο ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ."
πηγή
Στην αρχή του παραπάνω θέματος , ο χρήστης aliance στις
07-09-2010, 06:00 PM (Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2013, 09:09 PM από N1Ellinikou.) έγραψε
"
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1981
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Τα Ikarus του 11ου κλιμακίου ήταν η τρίτη παραλαβή Ikarus επί Ε.Α.Σ.Είχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 11/1 έως 11/200 και εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Τα πρώτα 10 οχήματα παρελήφθησαν στις 1/4/1981 και δούλεψαν αποκλειστικά στη γραμμή 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με μόνιμες ταμπέλες έως να έρθουν και τα υπόλοιπα.
Όταν ήλθαν είχαν τυπωμένες γραμμές βορείων προαστείων και οι οδήγοι σχημάτιζαν μόνο τον αριθμό εκτός της γραμμής 054 που τελικά παρέμεινε στο 11ο κλιμάκιο.
Αρχικά ανέλαβαν γραμμές της πρώην ΑΣΠΑ,218 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΥΜΗΤΤΟΣ,219 ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,227 ΑΘΗΝΑ-ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ.
Μόλις παρελείφθησαν όλα τότε διαχωρίστηκαν ως εξής:
11/1 έως 11/110 γραμμές ΑΘΗΝΑΣ
11/111 έως 11/180 γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ
11/181 έως 11/200 εφεδρικά γραμμών ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ.
Μόλις άνοιξε το αμαξοστάσιο του Πειραιά με την τέταρτη παραλαβή Ikarus τότε ανέλαβαν αποκλειστικα γραμμές τις Αθήνας του 11ου κλιμακίου εγκαταλείποντας τις Πειραιώτικες γραμμές.Εξαίρεση ήταν τα ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 που μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού ως εφεδρείες του 7ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 371 έως 380 έως το 1985 που μεταφέρθηκαν και αυτά στο Ελληνικό.
Το 1983 έως το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6490 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ 371-380
Με τη συνχώνευση των κλιμακίων στις 23/12/1989 εντάχθηκαν στο 2ο και πήραν αριθμούς παρμπρίζ 301 έως 500.
"
πηγή
Επομένως το απεικονιζόμενο λεωφορείο Ikarus 260, με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝ-6315, διέθετε κωδικό αμαξοστασίου είτε
11/15, είτε (εάν η φωτογραφία είναι μεταγενέστερη της 23ης Δεκεμβρίου 1989)
2/315 .