Η συγκεκριμένη λήψη είναι από το αμαξοστάσιο των γραμμών τρόλεϊ 17 και 20 στον Πειραιά.
ΠράγματιΗ συγκεκριμένη λήψη είναι από το αμαξοστάσιο των γραμμών τρόλεϊ 17 και 20 στον Πειραιά.
Λεωφόρος Βασ. Όλγας
Δεν γνώριζα ότι είχαμε ποτέ δεξιοτίμονα τρόλεϊ! Μήπως ξέρεις πως προέκυψε και πήραμε δεξιοτίμονα Ιταλικά τρόλεϊ;Λεωφόρος Βασ. Όλγας
Σε πρώτο πλάνο στα αριστερά διακρίνεται δεξιοτίμονο τρόλεϊ Lancia Esatau 101.05 υπ' αρ. κυκλ. 1141 σε δρομολόγιο της γραμμής 12 Κολιάτσου - Παγκράτι και στο κέντρο αστικό λεωφορείο, μάλλον Scania Vabis, σε δρομολόγιο της γραμμής 46 Αθήνα-Κορωπί .
και δεξιότερά του στο βάθος λεωφορείο μάλλον Scoda RTO706 λόγω της χαρακτηριστικής μάσκας του.
Στα δεξιά στις αφετηρίες του Ζαππείου διακρίνεται το χαρακτηριστικό οπίσθιο μέρος αστικού λεωφορείου μάλλον Lancia Esatau (το ίδιο ή σχεδόν ίδιο είχαν και τα αντίστοιχα τρόλεϊ).
Αναζητώντας στο διαδίκτυο βρήκα την παρακάτω φωτογραφία του Νοεμβρίου 1976 στο Κουκάκι επί της οδού Γενναίου Κολοκοτρώνη, στο τέρμα της γραμμής 5 Πατήσια-Κουκάκι.
Μπροστά βρίσκεται το υπ' αρ. κυκλ. 1143 και πίσω του με κατεβασμένες τις κεραίες, το υπ' αρ. κυκλ. 1141 (φαίνεται μερικώς το 41) δηλαδή το τρόλεϊ της αρχικής φωτογραφίας στην Λεωφ. Βασ. Όλγας !!!
Προβολή συνημμένου 282832
πηγή
Athens, Lancia Esatau 101.05 # 1143; Athens — Trolleybuses — old photos — Photo
The most comprehensive urban electric transit photo gallery in the world. Photos, database, videos.transphoto.org
Σε βίντεο στο youtube με παλιά ιστορικά φορτηγά FIAT κυρίως έχω δει ορισμένα όντως δεξιοτίμονα...Δεν γνώριζα ότι είχαμε ποτέ δεξιοτίμονα τρόλεϊ! Μήπως ξέρεις πως προέκυψε και πήραμε δεξιοτίμονα Ιταλικά τρόλεϊ;
Σε βίντεο στο youtube με παλιά ιστορικά φορτηγά FIAT κυρίως έχω δει ορισμένα όντως δεξιοτίμονα...
Στο https://www.quora.com/Why-are-the-steering-wheels-on-the-right-side-at-Sicily-in-The-Godfather-1972 μεταξύ άλλων διαβάζουμε :
" Πολλές χώρες οδήγησαν στην αριστερή πλευρά του δρόμου για πολλά χρόνια και άλλαξαν στη δεξιά πλευρά αργότερα. Στην Ιταλία η αλλαγή έγινε γύρω στο 1927. Να τι λέει η Wikipedia για την Ιταλία.
Μέχρι το 1927 η ύπαιθρος ήταν RHT ενώ οι πόλεις ήταν LHT.
[86]
Η Ρώμη άλλαξε σε RHT το 1924 και το Μιλάνο το 1926. Η Alfa Romeo και η Lancia παρήγαγαν αυτοκίνητα LHD μέχρι το 1950 και το 1953 αντίστοιχα μόνο με ειδική παραγγελία, καθώς πολλοί οδηγοί προτιμούσαν τη διάταξη RHD ακόμη και σε RHT καθώς αυτό πρόσφερε στον οδηγό μια πιο καθαρή άποψη στην άκρη του δρόμου σε ορεινές περιοχές σε μια εποχή που πολλοί τέτοιοι δρόμοι δεν είχαν φράγματα ή τείχη."