Μποτες ψηλες ως το γονατο δε φοριονταν παρα σπανιοτατα μεχρι το 1967 οπου και εγιναν μοδα.
Στη δεκαετια του '60 και πριν το '67, υπηρχαν τα μποτακια μεχρι λιγο πιο πανω απο τον αστραγαλο και ειχαν λεπτο και ψηλο τακουνι. Οι μποτες που φοραει η Καρεζη εν ετει 1963 (τοτε γυριστηκε η ταινια, το '64 απλως κυκλοφορησε) ηταν ενα σπανιο ενδυματολογικο φαινομενο της εποχης και υποψιαζομαι οτι τις φοραει πιο πολυ για πρακτικους λογους, μια που κανει δουλειες στον κηπο.
Το 1966 γινονται μοδα οι μποτες μεχρι το μεσον της γαμπας και τετοιες βλεπουμε να φορα η Μαρθα Καραγιαννη στο 5000 Ψεματα και η Αλικη στις Διπλοπενιες.
Οπως ανεφερα και παραπανω, το 1967 το μηκος φτανει ως το γονατο και απο το 1968 το ξεπερνα ακομη! Τετοιες μποτες φορα η Λασκαρη στο φιλμ Αιχμαλωτοι του Μισους. Αυτο το τοσο ιδιαιτερο στυλ εμεινε μεχρι το 1974 και συνδυαστηκε κατα κορον, με σουπερ μινι και καυτα σορτς. Χαρας ευαγγελια τοτε για τον ανδρικο πληθυσμο που εβλεπε τις γυναικες ντυμενες ετσι οπως ποτε αλλοτε! Μερικες απο τις πιο διασημες μποτοφορουσες
ηταν η Μαιρη Κυβελου και η Ζωζω Σαπουντζακη που τις προτιμησαν σε παρα πολλες ταινιες τους. Και να μην ξεχναμε βεβαια, την εθνικη σταρ η οποια συνδυαζει μποτες με μαγιω στην αρχη του φιλμ, Η Αρχοντισσα κι ο Αλητης!
Απο το 1975 η μποτα κατεβαινει αποκλειστικα στο υψος του γονατου η λιγο χαμηλοτερα, και συνεχιζει να υπαρχει παντα ως ενα αγαπημενο στοιχειο της χειμερινης γυναικειας υποδυσης.
Το μονο που αλλαζει στα χρονια που ακολουθουν, ειναι η φορμα του κου ντε πιε και του τακουνιου.