Η κόμισσα της Κέρκυρας (1972)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας BETTY BOOP
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
127.jpg
127.jpg
 

Ο εκτός σεναρίου καβγάς της Αγκιολίνας με τον μανάβη αδερφό της (στην πραγματικότητα συμμετείχε στην ταινια ο αδερφός της Ρένας που διατηρούσε μαναβικο στην περιοχή)


πηγη www.fosonline.gr

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiOiJ322_f_AhVqVvEDHe3ZDZEQFnoECBcQAQ&url=https://www.fosonline.gr/stiles/paraskinio/article/111322/vlaxopoyloy-o-ektos-senarioy-kavgas-tis-angkiolinas-me-ton-manavi-zografo-aderfo-tis&usg=AOvVaw3Owt3WCH7GY5l7cXlYajoh&opi=89978449
 
Η κορυφαία μας κωμικός σε έναν ρόλο κομμένο και ραμένο στα μέτρα της δεν θα μπορούσε παρά να δώσει ένα ακόμα ρεσιτάλ και διαπιστευτήρια του αστείρευτου ταλέντου της. Οι ατάκες της φωτιά, οι γκριμάτσες της ανάλογα τα σημεία της ταινίας απίστευτες προκαλώντας αβίαστα το γέλιο του θεατή. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τους εξαιρετικούς παρτενέρ ηθοποιούς ακόμα και αυτούς με μικρό χρονικά ρόλο όπως οι Δεστούνης και Ανθόπουλος π.χ., τα υπέροχα τραγούδια και χορευτικά, καθώς και τα εξωτερικά γυρίσματα της ταινίας σε ονειρεμένα σημεία της μαγικής Κέρκυρας καθιστούν την ταινία υπερπαραγωγή ταλέντου, σκηνοθεσίας, φωτογραφίας και σεναρίου. Ένα απολαυστικό φιλμ μιάμισης ώρας που ψυχαγωγεί τον θεατή σε συναρπαστικό βαθμό παρακαλώντας από μέσα του να μην φτάσει χρονικά το τέλος της ταινίας ρουφώντας κάθε δευτερόλεπτο και κάθε σκηνή του φιλμ.
Ας μου επιτραπεί μια μικρή επισήμανση με τον ανάλογο σεβασμό στον πολύ καλό ηθοποιό και εξαίρετο άνθρωπο τον Μάκη Δεμίρη που έφυγε δυστυχώς νέος, ταλαιπωρημένος και πιστεύω αδικημένος από την ζωή. Η καλοκάγαθη φιγούρα του και το κωμικό του ταλέντο τον έκαναν πολύ αγαπητό στο ευρύ κοινό σε όλες τις δουλείες που έκανε προεξαρχούσης φυσικά της θρυλικής ''Γειτονιάς'', μέχρι και την συμμετοχή του στις παρεξηγημένες αδίκως κατ'εμέ ταινίες των αρχών της δεκαετίας του '80. Του άξιζε μεγαλύτερη και σημαντικότερη καριέρα, αλλά η αγάπη του κοινού ήταν το μεγαλύτερο παράσημο του.
 
Δεν εχω λογο να αμφισβητησω πως η ειδηση δοθηκε απο εγκυρο προσωπο. Ειναι κατι που οπως βλεπω, θυμασαι καλα και γι' αυτο μας δινεις την πληροφορια.

Πιστευω απλως οτι αυτο το εγκυρο προσωπο μετεδωσε ανυποστατη ειδηση γιατι αυτην του ειχε μεταφερει τοτε η Ρενα.

Δεν ειναι δικο σου η δικο του το σφαλμα, αλλα δικο της.

Και πανω σ' αυτο που αναφερεις lolota, μπορει σημερα που οι επιστημονες φτιαχνουν ανθρωπο μονοι τους, οι γυναικες να τεκνοποιουν και στα 60, αλλα για το 1972 το βλεπω λιγο δυσκολο.....
Επ'αυτού πάντως, εκτός από το ότι δεν αποκλείεται μια μεγάλη γυναίκα να μείνει έγκυος (μόνο ένας ειδικός μπορεί να το αναλύσει αυτό), στη σκηνή που μαλώνει με τον μανάβη/αδελφό της, φαίνεται λίγη κοιλίτσα, ο δε αδελφός της λέει - όχι τυχαία - "έφαγε η Σοράγια [ενν. βασίλισσα του Ιράν] απ'αυτό [ενν. νεκταρίνι] κι έκαμε γιο". Ενδείξεις απλώς
 
Επ'αυτού πάντως, εκτός από το ότι δεν αποκλείεται μια μεγάλη γυναίκα να μείνει έγκυος (μόνο ένας ειδικός μπορεί να το αναλύσει αυτό), στη σκηνή που μαλώνει με τον μανάβη/αδελφό της, φαίνεται λίγη κοιλίτσα, ο δε αδελφός της λέει - όχι τυχαία - "έφαγε η Σοράγια [ενν. βασίλισσα του Ιράν] απ'αυτό [ενν. νεκταρίνι] κι έκαμε γιο". Ενδείξεις απλώς

Πιο ειδικος απο την ιδια την Φυση δεν υπαρχει.
Και πιστευω πως ακριβως επειδη ειδαμε αυτη την κοιλιτσα, η Ρενα Βλαχοπουλου θελησε απο γυναικεια φιλαρεσκεια να την αποδωσει σε εγκυμοσυνη.
 
Πίσω
Μπλουζα