Η στροφή (1982)

LadyNaty είπε:
Σήμερα (11.4.2014) έχει τη "Στροφή" στις 23.15 στον ALPHA. Με τρώει η περιέργεια να δω αν είναι κομμένη ή ου.

Σίγουρα θα της έχουν αλλάξει τα φώτα.... :xm:
 
Για την ώρα δεν παρατήρησα τίποτε, ίσως γιατί είναι σε μία προχωρημένη ώρα. Επί τη ευκαιρία ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το κομμάτι που παίζει στη 2η σκηνή της ντίσκο (ντίσκο στην Αθήνα), δηλ. όταν οι ήρωες έχουν πρωτοέρθει στην Αθήνα. Είναι συμφωνική ντίσκο (μάλλον έτους πριν το 1982) και έχει ως ρεφραίν τη φράση "Take me". Τα κομμάτια στις υπόλοιπες είναι πολύ γνωστά (αν και ανήκουν στην προηγούμενη δεκαετία, τα 70ς). Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι η "Στροφή" είναι μία λιγότερο αισιόδοξη πλευρά των "Τσακαλιών". Το περιβάλλον είναι πολύ πιο σκοτεινό, με τα ναρκωτικά πλέον συνδυάζεται και η πορνεία κ κάθε είδους παραβατικότητα.
 
LadyNaty είπε:
Επί τη ευκαιρία ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το κομμάτι που παίζει στη 2η σκηνή της ντίσκο (ντίσκο στην Αθήνα), δηλ. όταν οι ήρωες έχουν πρωτοέρθει στην Αθήνα. Είναι συμφωνική ντίσκο (μάλλον έτους πριν το 1982) και έχει ως ρεφραίν τη φράση "Take me"...
Cerrone - Take me

http://www.youtube.com/watch?v=Rd0739yeD_o

:)
 
Ταινιάρα...μία από τη φοβερή τριλογία του Δαλιανίδη (Τσακάλια, Επικίνδυνοι, οι άλλες 2). Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η ρεαλιστική απεικόνιση, στην προσπάθεια αποτοξίνωσης από τα ναρκωτικά ενός άπορου (Πάνου), ο οποίος δεν είχε ούτε ιατρική βοήθεια, ούτε ψυχολογική υποστήριξη, πλην της μητέρας του και ενός εύπορου ατόμου (Χαρά), η οποία είχε συνεχή ιατρική υποστήριξη και παρακολούθηση! Επίσης, όλα τα λεφτά η συνέντευξη του Ψείρα...
 
Πραγματι πολυ δυνατη και ωραια ταινια!

Αλλα παντα μου εκανε εντυπωση η πρωταγωνιστρια Λια Ρακα η οποια δεν φαινεται να εχει παιξει σε καποια αλλη ταινια! Γιατι αραγε? Μηπως ασχοληθηκε μονο με το θεατρο? :confused:
η λια ρακκα επαιξε την ιδια χρονια στο θεατρικο πορνογραφια του χατζηδακι και παντρευτικε τον εφοπλιστη περατικο που τον δολοφονησε η 17 νοεμβρη
 
Ακολούθησε χρονικά τα Τσακάλια αλλά κατά την προσωπική μου άποψη τα επισκίασε από πλευράς σεναρίου, πλοκής και παραστατικότατης σκηνοθεσίας και ηθοποιίας του Δαλιανίδη και του Μιχαλόπουλου που πιστεύω πως ήταν η κορυφαία κινηματογραφική στιγμή του. Οι δυο σκηνές του Πάνου με την Κούλα Αγαγιώτου η μία όταν ήταν με χειροπέδες στο Τμήμα και η άλλη όταν ήθελε να του δώσει το κλειδί και πάνω στην απίστευτη καταρράκωση του την πλάκωσε στο ξύλο ήταν συγκλονιστικές και κυριολεκτικά καθήλωσαν τον θεατή καταλυτικά.
Μεγάλο φάουλ του Δαλιανίδη η σκηνή της ερωτικής συνεύρεσης του Πάνου με την Λία Ρακκά την στιγμή που ο φακός εστίασε απροκάλυπτα στα οπίσθια του Μιχαλόπουλου και μάλιστα για αρκετά δευτερόλεπτα. Απαξιώθηκε όλη η ερωτική μαγεία της στιγμής από μια μάλλον άκομψη έως γραφική στιγμή που υπό άλλες συνθήκες θα προκαλούσε γέλιο. Ίσως ο Δαλιανίδης σκεφτόταν την λαική ρήση ¨Ταθελε ο κ....του" επειδή η Ρακκά έμπλεξε τον Πάνο με τα ναρκωτικά με ολέθρια αποτελέσματα.
 
Πίσω
Μπλουζα