Θίασος

Aardvark είπε:
Δεν χρειαζεται να τονισω να παραμεινουμε στα καλιτεχνικα και μονο,αυτο εξυπακουεται.
Ε και οι πολιτικές αναφορές δεν είναι δυνατόν να αποφευχθούν. Και κακώς πιστεύω απαγορεύονται οι αμιγώς πολιτικές συζητήσεις στο φόρουμ, όπου συντρέχει λόγος να υπάρχουν. (Παρεμπιπτόντως, συχνά - πυκνά βλέπουμε στο retromaniax διαφήμιση συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος να μας ζητάει να γίνουμε μέλη του!)
 
Πολιτικες αναφορες υπαρχουν ηδη στο παρον θρεντ.Οι κανονισμοι μιλανε για το παρακατω που εχουμε δει απειρες φορες να συμβανει..




Το GRM δεν είναι σε καμμία περίπτωση πολιτικοθρησκευτικό forum. Απαγορεύονται επομένως αυστηρά οι συγκρούσεις με έρισμα τον φανατισμό προερχόμενο από τέτοιου είδους θεματολογίες. Επίσης τοποθέτησεις επί ιδεών για σοβαρά και ευαίσθητα εν είδει κραυγών / συνθηματολογίας και άνευ λογικών επιχειρημάτων θεωρούνται ανεπιθύμητες.
 
Dimitrissss είπε:
(Παρεμπιπτόντως, συχνά - πυκνά βλέπουμε στο retromaniax διαφήμιση συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος να μας ζητάει να γίνουμε μέλη του!)
Δε νομίζω ότι είναι επιλογή των παιδιών που διαχειρίζονται το φόρουμ.

Φαντάζομαι ότι οι διαφημίσεις μπαίνουν τυχαία/αυτόματα.

Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω να μη χρειαστεί να αγοράσουμε και κουπόνια οικονομικής ενίσχυσης ...
 
Οταν το forum ειχε διαφημισεις, δεν αποφασιζε τους διαφημιζομενους. Αυτο το εκανε η Google (οπως κανει και σε οσα site φερουν Google ads) με δικα της φιλτρα και κριτηρια.
 
stagr είπε:
Μερίδα κοινού προκειμένου να υποτιμήσει ή και να απαξιώσει το έργο του Αγγελόπουλου προσδίδει σε αυτό μη αντικειμενική καταγραφή των ιστορικών γεγονότων και πολιτική προπαγάνδα.Λυπάμαι που θα τους στενοχωρήσω αλλά ο Αγγελόπουλος αναγνωρίζεται ως κορυφαίος δημιουργός στο παγκόσμιο σινεμά και είναι λάθος τα έργα του να αντιμετωπίζονται μόνο με πολιτικά κριτήρια.Σε πολλούς δεν αρέσει και καλά κάνουν.Πολλοί από αυτούς αρέσκονται να λαμβάνουν ιστορική πληροφόρηση (ή μάλλον εθνικιστική ανάταση) από άλλα έργα της εποχής(γυρισμένα την επταετία).
Μην ταράζεσαι, κανέναν δεν στενοχωρείς. Στο μόνο που θα συμφωνήσω ( ευτυχώς ) μαζί σου, είναι για το θέμα αξιών και ιδανικών. Ευτυχώς, σε αυτά τα θέματα δεν έχουμε καμιά σχέση.....
 
Καλα ξεφυγε δυστηχως το πραγμα αλλα ξαναλεω εδω πως κατα την ταπεινη μου γνωμη ο Αγγελοπουλος δεν ηταν στρατευμενος, απλα ρεαλιστης. Μαλιστα δειχνει αυτα που δειχνει χωρις περιττους συναισθηματισμους ακριβως διοτι η αληθεια δεν χρειαζεται παραπάνω δραματοποιησεις και φανφαρες. Αν κατι μας στερησε με τις ταινιες του ειναι η τουριστικη Ελλαδα της γενιας του ᾽30 με τον ηλιο, την θαλασσα και τους λεβεντοκαημους. Ο Κακογιαννης προσπαθησε φιλοτιμα να μας δειξει την σκοτεινη πλευρα αυτης της Ελλαδας-καρτ ποσταλ αλλα νομιζω πως οι ξενοι δυστηχως δεν επιασαν τοσο καλα το νοημα της δουλειας του Κακογιαννη οσο του Αγγελοπουλου. Μαλιστα παρα αυτο το γεγονος ο Αγγελοπουλος αγαπησε πολυ την Ελλαδα, ειδικα τον οχι και τοσο τουριστικο βορρα, και την προβαλε στις ταινιες του. Ισως απλως να μην ειναι η Ελλαδα που διαφοροι να εχουν στο μυαλο τους αλλα υπηρξε και θα υπαρχει, μας αρεσει ή οχι.

Και αν μια ταινια μιλαει για αξιες και ιδανικα και θυσιες και ταπεινωσεις για να τα υπερασπιστεις ειναι αυτη. Εδω εγω που αυτα δεν ειναι καθολου του τυπου μου και εχω παρει προ πολλου τις βαλιτσες μου απο την πατριδα βαζω τα κλαματα στην σκηνη της εκτελεσης και μετα εκει που η Ευα Κοταμανιδου βλεπει το πτωμα του αδερφου στην φυλακη και ακουγεται ειρωνικοτατα το πολυ συγκινητικο ρεμπετικο ᾽᾽Κανε λιγακι υπομονη᾽᾽. Μακαρι και η αλλη πλευρα να ειχε το κουραγιο και το ταλεντο να υπερασπιστει ετσι την τιμη των νεκρων της, η τεχνη θα ηταν πλουσιοτερη. Το οτι δεν βρεθηκε κανεις να μας διηγηθει τοσο πειστικα και την αλλη αποψη - που εγω δεν αντιλεγω πως θα υπαρχει σε καθε πολεμο θυματα υπαρχουν και απο τις δυο μεριες- σιγουρα δεν ειναι προβλημα του Αγγελοπουλου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατέταξα τον '' Θίασο'' στις κοινωνικές με δισταγμό, γιατί οι ιστορικές συνυπάρχουν με τις πολεμικές στη κατηγορία του ελληνικού σινεμά, και έτσι τον έβαλα μαζί με την '' Αναπαράσταση''. Κατ' εμέ λόγου χάρη και το ''Ταξίδι στα Κύθηρα'', κοινωνική ταινία είναι (και μάλλον περισσότερο απο το ''Θίασο''). Σε γενικές γραμμές εύστοχες οι παρατηρήσεις για το κοινό των ταινιών του Αγγελόπουλου, ειδικά απο τις αρχές του '80 και εξής. όσο για τις ταινίες των νικητών του εμφυλίου τα "αριστουργήματα'', '' Γράμμος- Βίτσι'' και '' Στα σύνορα της προδοσίας'' συνίστανται (η ''Ελένη'' και ξένη ταινία είναι και γυρίστηκε τη δεκαετία του'80)

Τα σέβη μου
 
Μα το γραφω και εγω πως η Ελενη ειναι ξενη ταινια, δεν γνωριζα αυτες που λες θα τις ψαξω -ακουγονται ενδιαφερουσες και καλτ! Παντως μακαρι να υπηρχαν αντιστοιχα καλες ταινιες και απο την αλλη πλευρα το λεω με καθε ειλικρινεια. Τωρα για το αν ειναι ιστορικες ή οχι οι ταινιες του Αγγελοπουλου σιγουρα και αυτο σηκωνει συζητηση και φανυαζομαι ειναι και λιγο υποκειμενικο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλημέρα, ξέρει κανείς ποιος είναι ο σιδηροδρομικός σταθμός της παραπάνω φωτογραφίας.
Τη βοήθειά σας παρακαλώ.
 
Υποτίθεται ότι είναι στο Αίγιο, αλλά τον ρόλο τον παίζει ο Σ.Σ. Μεσολογγίου

Δεν πρέπει να είναι του Μεσολογγίου όπως μας έχουν πει. Μοιάζει ομως
 
Πίσω
Μπλουζα