Κάτω τα χέρια από τα νιάτα - Χούλιγκανς (1983)

θανος είπε:
και φυσικά ενάς από αυτούς είναι ο Γιάννης Μπέζος σε μια από τις πρώτες αν όχι στην πρώτη κινηματογραφική του εμφάνιση.
 
Classic.....η πλακα ειναι η συνοδεια της ατακας με τους sex pistols με ενα γελοιο ντισκοτραγουδο, αντι π.χ. να βαλουν sex pistols.

Και φυσικα ο χορος με το βρακακι..... :cool:
 
tzias57 είπε:
και φυσικά ενάς από αυτούς είναι ο Γιάννης Μπέζος σε μια από τις πρώτες αν όχι στην πρώτη κινηματογραφική του εμφάνιση.
Και υποτίθεται ότι τους δείχνει το περιστατικό στο βίντεο. Δηλαδή πως βρέθηκε εκεί κάμερα; και μάλιστα είχε τέτοιες γωνίες λήψης; :D
 
Η σκηνή με τη γνωστή ατάκα όπως θα έπρεπε να είναι!

 


Γιώργος
Πετρόχειλος - Γκε Γκε (Sex Pistols Original Version)

[video=youtube;x-Wr25Etttc]

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Από τους πιο εκνευριστικούς ρόλους της ταινίας είναι για μένα αυτός της Κατιάνας Μπαλανίκα, ειδικά εκεί που κάνει ασκήσεις δίνοντας "διάλεξη" σε εκείνους τους μαντράχαλους. Όσο για τις αστείες στιγμές, εκτός από την παραπάνω κορυφαία σκηνή με το νεαρό και τον ιερέα πατέρα του, μου αρέσει η σκηνή με τους καλεσμένους στο σπίτι, που ο καθένας λέει στο νεαρό τι καριέρα να ακολουθήσει (ειδικά ο φοβερός Τσάκωνας με τα σαλάμια του), κι εκείνος τα παίρνει και τους φωνάζει "Μαϊμούδες"! Όμως άλλη μία κορυφαία σκηνή, θεωρώ τη στιιγμή που ο ψυχίατρος, όταν τον ζορίζουν και δεν τον ακούνε, δίνει εκείνη τη γερή γροθιά. Φαντάζομαι κυρίως να το βλέπουν Βορειοευρωπαίοι αυτό, που έχουν μανία με τους κώδικες δεοντολογίας, και σκάω στα γέλια. Τι ευγένειες, τι επαγγελματισμός με τους πελάτες, όλα αυτά είναι άχρηστα. Δίνει μία μπουνιά ο ψυχίατρος και τελειώνει :D
 
Καλά θυμάμαι τι γέλιο είχα ρίξει, με την σκηνή όπου οι χούλιγκανς παίρνουν ένα μωρό ( εμφανώς ψεύτικο) από την μητέρα του και αρχίζουν να το πετάνε πέρα δώθε, σαν να παίζουν βόλευ. Ήταν τόσο υπερβολική και κακογυρισμένη η συγκεκριμένη σκηνή, που αντί και καλά να σε συγκλονίσει, σε έκανε να λύνεσαι στα γέλια.
χαχα όντως αυτή η σκηνή αντί να σοκάρει τον θεατή του προκαλεί γέλιο (νομίζω συμμετέχει κι ο Μπέζος στην συγκεκριμένη σκηνή) .Επίσης αν δεν κάνω λάθος αυτή η σκηνή πρέπει να είναι ελαφρώς επηρεασμένη απ' το "Κουρδιστό Πορτοκάλι" στην φάση που βάζουν τον Alex να παρακολουθεί ταινίες με βία για να θεραπευτεί.Αυτό μου θύμισε τουλάχιστον προσωπικά.

Από τους πιο εκνευριστικούς ρόλους της ταινίας είναι για μένα αυτός της Κατιάνας Μπαλανίκα, ειδικά εκεί που κάνει ασκήσεις δίνοντας "διάλεξη" σε εκείνους τους μαντράχαλους. Όσο για τις αστείες στιγμές, εκτός από την παραπάνω κορυφαία σκηνή με το νεαρό και τον ιερέα πατέρα του, μου αρέσει η σκηνή με τους καλεσμένους στο σπίτι, που ο καθένας λέει στο νεαρό τι καριέρα να ακολουθήσει (ειδικά ο φοβερός Τσάκωνας με τα σαλάμια του), κι εκείνος τα παίρνει και τους φωνάζει "Μαϊμούδες"! Όμως άλλη μία κορυφαία σκηνή, θεωρώ τη στιιγμή που ο ψυχίατρος, όταν τον ζορίζουν και δεν τον ακούνε, δίνει εκείνη τη γερή γροθιά. Φαντάζομαι κυρίως να το βλέπουν Βορειοευρωπαίοι αυτό, που έχουν μανία με τους κώδικες δεοντολογίας, και σκάω στα γέλια. Τι ευγένειες, τι επαγγελματισμός με τους πελάτες, όλα αυτά είναι άχρηστα. Δίνει μία μπουνιά ο ψυχίατρος και τελειώνει :D
όντως όσες φορές να έχω δεί την ταινία δεν έχω καταλάβει με τίποτα τον ρόλο της Μπαλανίκα σε αυτή την ταινία
 
Ταινιάρα, που προσπαθεί να αναδείξει πολλά κοινωνικά θέματα και να εγείρει προβληματισμούς, για τους λόγους που κάποιος καταφεύγει στο οπαδικό κίνημα, στους χούλιγκανς βασικά, την ιδιοσυγκρασία του, ίσως γιατί νιώθει ανασφαλής και θέλει από κάπου να πιαστεί, ώστε να δείξει την αξία του, τη σχέση του νέου με την οικογένεια, τη φαινομενική σύγκρουση του νέου με το κατεστημένο (μη ξεχνάμε ότι η εποχή ήταν λίγο μετά την πτώση της Χούντας) και εν τέλει τον προσεταιρισμό των χούλιγκανς, από τις διοικήσεις και από παρακρατικούς μηχανισμούς, για την πρόκληση αποσταθεροποίησησης
 
Καλα η ταινια ειναι γεματη με κωμικες σκηνες και ατακες..Απο το λογυδριο της frau Μπαλανικα,με τα κουνηματα-ανοιγματα,μεχρι ενα πλαστικο αποκριατικο ροπαλο που παρουσιαζει ο Μπεζος ως "οπλο" για το ξυλο με τους αντιπαλους και που φαινεται να το χρησιμοποιει ο "αρχηγος" των κιτρινων χουλιγκαν σε συμπλοκη με τους κοκκινους..Η μηπως το οτι ο κυριουλης πατερας του Γιωργου σαπιζει στο ξυλο τον "αγριο" σκληρο Ν.Τσαχιριδη;Παντως στην ταινια υπαρχει μια δοση σχεσης με πραγματικα γεγονοτα καθως εκεινη την περιοδο υπηρχε η Ν.Ο.Π.Ο μεσα στους φιλαθλους του Παναθηναϊκου,που ηταν νεοναζιστικη οργανωση.Βεβαια και μεταγενεστερα,στα προσφατα χρονια,εχουν αναφερθει σχεσεις συνδεσμων με ακροδεξιες/νεοναζιστικες οργανωσεις και κομματα.
 
Ο σεναριογράφος της ταινίας ο Μυλωνάς είχε πιάσει απόλυτα τον σφυγμό της νεολαίας, της κοινωνικής πραγματικότητας και της περιθωριακής νοοτροπίας, στάσης ζωής και έκνομων ενεργειών και τις απεκόνιζε περίτεχνα στις ταινίες του. Λίγο προβληματισμό και κριτικό πνεύμα να μπορούσαν να διαμορφώσουν οι νέοι της τότε εποχής αλλά και οι μετέπειτα, όλο αυτό το οικοδόμημα που στηρίζεται στην πλάνη των μαζών μέσω της κοίμησης των συνειδήσεων και της επιλεκτικής προπαγάνδας θα είχε διαλυθεί και θα ζούσαμε σε ένα καλύτερο περιβάλλον και ένα καλύτερο κόσμο. Άντε να εξηγήσεις σε έναν αφιονισμένα φανατισμένο οπαδό τι συμφέροντα οικονομικά και πολιτικοκοινωνικά κρύβονται πίσω από την φανέλα της δήθεν ποδοσφαιρικής ομάδας αλλά στην ουσία Α.Ε. όχημα των επιδιώξεων των παραγόντων και των κολλητών τους στο κράτος.
Ας μου επιτραπεί να δώσω τα εύσημα στον υπέροχο ηθοποιό Γιώργο Σίσκο που συμμετέχει στην ταινία. Πραγματικά εκπληκτικός ηθοποιός με ωραίο παρουσιαστικό, αρχοντικό στυλ, ήρεμη φυσιογνωμία, σωστή εκφορά του λόγου και χροιά φωνής που σε καθηλώνει να τον ακούσεις με προσοχή. Πόσο υπερτερεί από φωνασκούντες θορυβοποιούς, κατ' ευφημισμόν συναδέλφους του εντός και εκτός ταινιών που προσπαθούν με θόρυβο από κοινωνικές βαρύγδουπες παρουσίες τους και ενέργειες τους να προκαλέσουν την προσοχή και την αποδοχή ενός πρωτοσέλιδου και ενός εξωφύλλου. Μάταιος κόπος.
 
Πίσω
Μπλουζα