alfisti156
RetroWannaBe
- Joined
- 8 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 79
- Αντιδράσεις
- 9
....τότε τα αυτοκίνητα στην τροφοδοσία τους είχαν αντί του ψεκασμού το λεγόμενο καρμπυρατέρ. Μάστορες το καθαριζαν, το ρύθμιζαν ή το αντικαθιστούσαν με τα διπλά!!!! για να δώσουν ήχο και ροπή ενώ όσοι από εμάς έπασχαν απ' το μικρόβιο της βελτίωσης έπαιζαν με τα ζιγκλέρ, τα βεντούρι ή απλά τα φίλτρα ή τις χοάνες τους.
Θέλωντας και εγώ την αναβάθμιση στο Μίνι μου και το άρπαγμα στο γκάζι του, διάβασα, ρώτησα, ασχολήθηκα για να αντικαταστήσω τα δύο μονά Su 38χιλιοστών με ένα διπλό Weber DCOE 45αρι οπότε βρήκα απ' τα συνεργεία ένα μεταχειρισμένο και κάθισα και ασχολήθηκα! ...ήταν χειμώνας του 2007
Στην πρώτη φωτό βλέπουμε ένα 40αρι και ένα 45αρι...όπου και οι διαφορές τους ειναι ελάχιστες. Βασικά είναι στο πως πιάνουν τα βεντούρια στο κάθε σώμα.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber4540qr9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65668
Πρώτα λύνουμε το παξιμάδι που βρίσκεται στην παροχή του καρμπ. και από μέσα αφαιρούμε ενα φίλτρο όπου φιλτράρετε η βενζίνη...
Στη συνέχεια ξεβιδώνουμε την πεταλούδα που βρίσκεται επάνω στο σώμα και έχουμε πρόσβαση στα 4 κύρια ζιγκλερ (δύο σε κάθε σώμα). όπου και με ένα κατσαβίδι τα αφαιρούμε για να τα καθαρίσουμε.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber452yw5.jpg/ Προβολή συνημμένου 65669
Το επόμενο βήμα είναι να αφαιρέσω το καπάκι που βρίσκεται επάνω στο σώμα όπου και είναι προσκολημένο το φλοτέρ.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber453za7.jpg/
Μετά αφαιρούμε τα Ζιγκλέρ. Εδώ βλέπουμε τα ζιγκλέρ του ρελαντί που είναι τα κοντά και είναι υπεύθυνα για τη λειτουργία του κινητήρα μέχρι περίπου τις 2500 σ.α.λ. και τα μακρύτερα που λειτουργούν από εκεί και μετά..
Στο επάνω μέρος του είναι του αέρα στο ενδιάμεσω οι φλογέρες ή καλάμια και στο κάτω μέρος της βενζίνης.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber454fi8.jpg/
Στη συνέχεια αφαιρούμε τα καλύματα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά των ζιγκλέρ επιτάχυνσης τα οποία και καθορίζουν πόσο έξτρα καύσιμο θα ψεκάσει το καρμπ. μέσω της αντλίας στο θάλαμο σε κάθε πάτημα του γκαζιού.
Συνεχίζοντας αφαιρούμε τις δύο βελόνες που βρίσκονται στο πίσω μέρος του καρμπ (προς την εισαγωγή) από τις οποίες και έχουμε μία έξτρα ρύθμιση στο ρελαντί δηλαδή επεμβαίνουμε μέσα από αυτές στα ζιγκλέρ ρελαντί κάνοντας το μείγμα πιο πλούσιο ή πιο φτωχό.
εδώ φαίνονται εκτός οι βελόνες...
http://imageshack.us/photo/my-images/471/weber458qg5.jpg/
Κατόπιν, αφαιρουμε τις δύο βίδες που φαίνονται παρακάτω οι οποίες ουσιαστικά είναι το καπάκι μιας βαλβίδας που πάει στο Ζιγκλέρ επιτάχυνσης ώστε να μην πηγαίνει καύσιμο σε αυτά τα ζιγκλέρ εάν εμείς δεν πατάμε γκάζι.
Εδώ χρειάζεται προσοχή καθώς κάτω από το καπάκι βρίσκεται ένα μικρό παραλληλόγραμμο αξονάκι και ακριβώς από κάτω μία μπίλια. Προσοχή. Πρέπει οποσδήποτε να υπάρχουν οι μπίλιες...
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber459la7.jpg/ Προβολή συνημμένου 65672
http://imageshack.us/photo/my-images/471/weber4510yo4.jpg/
Κατόπιν, αφαιρούμε δυο καλάμια που βρίσκονατι λίγο πιο πίσω έτσι ώστε να αποκτήσουμε πρόσβαση για καθάρισμα στους αυλούς του ρελαντί.
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber4511td6.jpg/
Εν συνεχεία αφαιρούμε την αντλία επιτάχυνσης...
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber4513sp9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65670
Μετά αφαιρουμε από τον πατω του καρμπ. στο χώρο του φλοτέρ ένα ζιγκλερ επιστροφής καυσίμου που εγώ θα το ταπώσω καθώς έτσι πρέπει στα ΜΙΝΙ. Στις Αλφα το βγάζουμε και το καθαρίζουμε.
http://imageshack.us/photo/my-images/507/weber4514qq7.jpg/
Στη συνέχεια λύνουμε τον μηχανισμό του τσοκ....Στη συγκεκριμένη περίπτωση...εγώ τον κατάργεισα.
http://imageshack.us/photo/my-images/507/weber4516lm0.jpg/ Προβολή συνημμένου 65667
Γυρνώντας το σώμα ανάποδα αφαιρούμε το καπάκι με τις τέσσερις βίδες που βρίσκεται στο κάτω μέρος του καρμπ.
Μετά λύνουμε τις βίδες που φαίνονται πιο κατω που συγκρατούν τα βεντούρια μέσα στο σώμα.
Οπότε μετά αφού ελευθερώνονται τα τραβάμε με προσοχή για να βγούν έξω από το σώμα.
Οπότε μετά, πλένουμε-καθαρίζουμε καλά καλά το σώμα με ένα καλό σπρέι καθαρισμού καρμπ. όπως και τα Ζιγκλέρ και όλα τα εξαρτήματα, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε και διαφόρων ειδών βούρτσες για να καθαρίσουμε καλά και σημεία που δεν έχουμε πρόσβαση.
Στο τέλος πριν δέσουμε το καρμπ. εννοείτε πως το φυσάμε με πιεση καλά-καλά....
Τις εισαγωγές μας εννοείται πως και αυτές τις καθαρίζουμε΄- εγώ προσωπικά τη γυάλισα- και καθαρίζουμε και τα σημεία που πατάει με φλάτζες μέ ένα ψιλο ντουκόχαρτο...
Προσωπικά πριν το δέσω, επειδή με ενδιαφέρει και η εμφάνιση βουρτάρισα το καπάκι του σώματος ....
http://imageshack.us/photo/my-images/529/weber4539ll7.jpg/
Και κατόπιν... δένεται....και είναι έτοιμο να μπει επάνω και να ρυθμιστεί έχοντας μία χούφτα ζιγκλέρ...Φυσικά ξεκινάω από κάποια στάνταρτ...
εδώ παρουσιάζω ένα άλλο πρότζεκτ από αγωνιστικό ΜΙΝΙ της δεκαετίας του '60 του Λόγκμαν..που έτρεξαν και στο Ακρόπολις και είχα στα χέρια μου... φυσικά είναι για πολύ δυνατότερα μοτέρ (44χιλιοστά το κάθε σώμα)
http://imageshack.us/photo/my-images/443/su1sm8.jpg/
Το επόμενω μου πρότζεκτ...θα ήταν το απόλυτο για ΜΙΝΙ τα split-weber 45 όπου και είναι δύο σώματα weber 45, αλλά χρησιμοποιούμε μόνον το ένα από το κάθε καρμπ.και ταπώνουμε το άλλο που δεν χρησιμοποιούμε ώστε να μην περνάνε βενζίνες....Οι Άγγλοι το θεωρούν το καλύτερο πρότζεκτ για απόδοση μέχρι και 135-140 άλογα στις 8700-9200 σαλ..... δυστηχώς δεν φόρεσα κάτι αντίστοιχο μέχρι που δόθηκε το Μίνι
http://imageshack.us/photo/my-images/232/splitwebermg9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65671
Θέλωντας και εγώ την αναβάθμιση στο Μίνι μου και το άρπαγμα στο γκάζι του, διάβασα, ρώτησα, ασχολήθηκα για να αντικαταστήσω τα δύο μονά Su 38χιλιοστών με ένα διπλό Weber DCOE 45αρι οπότε βρήκα απ' τα συνεργεία ένα μεταχειρισμένο και κάθισα και ασχολήθηκα! ...ήταν χειμώνας του 2007
Στην πρώτη φωτό βλέπουμε ένα 40αρι και ένα 45αρι...όπου και οι διαφορές τους ειναι ελάχιστες. Βασικά είναι στο πως πιάνουν τα βεντούρια στο κάθε σώμα.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber4540qr9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65668
Πρώτα λύνουμε το παξιμάδι που βρίσκεται στην παροχή του καρμπ. και από μέσα αφαιρούμε ενα φίλτρο όπου φιλτράρετε η βενζίνη...
Στη συνέχεια ξεβιδώνουμε την πεταλούδα που βρίσκεται επάνω στο σώμα και έχουμε πρόσβαση στα 4 κύρια ζιγκλερ (δύο σε κάθε σώμα). όπου και με ένα κατσαβίδι τα αφαιρούμε για να τα καθαρίσουμε.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber452yw5.jpg/ Προβολή συνημμένου 65669
Το επόμενο βήμα είναι να αφαιρέσω το καπάκι που βρίσκεται επάνω στο σώμα όπου και είναι προσκολημένο το φλοτέρ.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber453za7.jpg/
Μετά αφαιρούμε τα Ζιγκλέρ. Εδώ βλέπουμε τα ζιγκλέρ του ρελαντί που είναι τα κοντά και είναι υπεύθυνα για τη λειτουργία του κινητήρα μέχρι περίπου τις 2500 σ.α.λ. και τα μακρύτερα που λειτουργούν από εκεί και μετά..
Στο επάνω μέρος του είναι του αέρα στο ενδιάμεσω οι φλογέρες ή καλάμια και στο κάτω μέρος της βενζίνης.
http://imageshack.us/photo/my-images/45/weber454fi8.jpg/
Στη συνέχεια αφαιρούμε τα καλύματα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά των ζιγκλέρ επιτάχυνσης τα οποία και καθορίζουν πόσο έξτρα καύσιμο θα ψεκάσει το καρμπ. μέσω της αντλίας στο θάλαμο σε κάθε πάτημα του γκαζιού.
Συνεχίζοντας αφαιρούμε τις δύο βελόνες που βρίσκονται στο πίσω μέρος του καρμπ (προς την εισαγωγή) από τις οποίες και έχουμε μία έξτρα ρύθμιση στο ρελαντί δηλαδή επεμβαίνουμε μέσα από αυτές στα ζιγκλέρ ρελαντί κάνοντας το μείγμα πιο πλούσιο ή πιο φτωχό.
εδώ φαίνονται εκτός οι βελόνες...
http://imageshack.us/photo/my-images/471/weber458qg5.jpg/
Κατόπιν, αφαιρουμε τις δύο βίδες που φαίνονται παρακάτω οι οποίες ουσιαστικά είναι το καπάκι μιας βαλβίδας που πάει στο Ζιγκλέρ επιτάχυνσης ώστε να μην πηγαίνει καύσιμο σε αυτά τα ζιγκλέρ εάν εμείς δεν πατάμε γκάζι.
Εδώ χρειάζεται προσοχή καθώς κάτω από το καπάκι βρίσκεται ένα μικρό παραλληλόγραμμο αξονάκι και ακριβώς από κάτω μία μπίλια. Προσοχή. Πρέπει οποσδήποτε να υπάρχουν οι μπίλιες...
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber459la7.jpg/ Προβολή συνημμένου 65672
http://imageshack.us/photo/my-images/471/weber4510yo4.jpg/
Κατόπιν, αφαιρούμε δυο καλάμια που βρίσκονατι λίγο πιο πίσω έτσι ώστε να αποκτήσουμε πρόσβαση για καθάρισμα στους αυλούς του ρελαντί.
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber4511td6.jpg/
Εν συνεχεία αφαιρούμε την αντλία επιτάχυνσης...
http://imageshack.us/photo/my-images/135/weber4513sp9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65670
Μετά αφαιρουμε από τον πατω του καρμπ. στο χώρο του φλοτέρ ένα ζιγκλερ επιστροφής καυσίμου που εγώ θα το ταπώσω καθώς έτσι πρέπει στα ΜΙΝΙ. Στις Αλφα το βγάζουμε και το καθαρίζουμε.
http://imageshack.us/photo/my-images/507/weber4514qq7.jpg/
Στη συνέχεια λύνουμε τον μηχανισμό του τσοκ....Στη συγκεκριμένη περίπτωση...εγώ τον κατάργεισα.
http://imageshack.us/photo/my-images/507/weber4516lm0.jpg/ Προβολή συνημμένου 65667
Γυρνώντας το σώμα ανάποδα αφαιρούμε το καπάκι με τις τέσσερις βίδες που βρίσκεται στο κάτω μέρος του καρμπ.
Μετά λύνουμε τις βίδες που φαίνονται πιο κατω που συγκρατούν τα βεντούρια μέσα στο σώμα.
Οπότε μετά αφού ελευθερώνονται τα τραβάμε με προσοχή για να βγούν έξω από το σώμα.
Οπότε μετά, πλένουμε-καθαρίζουμε καλά καλά το σώμα με ένα καλό σπρέι καθαρισμού καρμπ. όπως και τα Ζιγκλέρ και όλα τα εξαρτήματα, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε και διαφόρων ειδών βούρτσες για να καθαρίσουμε καλά και σημεία που δεν έχουμε πρόσβαση.
Στο τέλος πριν δέσουμε το καρμπ. εννοείτε πως το φυσάμε με πιεση καλά-καλά....
Τις εισαγωγές μας εννοείται πως και αυτές τις καθαρίζουμε΄- εγώ προσωπικά τη γυάλισα- και καθαρίζουμε και τα σημεία που πατάει με φλάτζες μέ ένα ψιλο ντουκόχαρτο...
Προσωπικά πριν το δέσω, επειδή με ενδιαφέρει και η εμφάνιση βουρτάρισα το καπάκι του σώματος ....
http://imageshack.us/photo/my-images/529/weber4539ll7.jpg/
Και κατόπιν... δένεται....και είναι έτοιμο να μπει επάνω και να ρυθμιστεί έχοντας μία χούφτα ζιγκλέρ...Φυσικά ξεκινάω από κάποια στάνταρτ...
εδώ παρουσιάζω ένα άλλο πρότζεκτ από αγωνιστικό ΜΙΝΙ της δεκαετίας του '60 του Λόγκμαν..που έτρεξαν και στο Ακρόπολις και είχα στα χέρια μου... φυσικά είναι για πολύ δυνατότερα μοτέρ (44χιλιοστά το κάθε σώμα)
http://imageshack.us/photo/my-images/443/su1sm8.jpg/
Το επόμενω μου πρότζεκτ...θα ήταν το απόλυτο για ΜΙΝΙ τα split-weber 45 όπου και είναι δύο σώματα weber 45, αλλά χρησιμοποιούμε μόνον το ένα από το κάθε καρμπ.και ταπώνουμε το άλλο που δεν χρησιμοποιούμε ώστε να μην περνάνε βενζίνες....Οι Άγγλοι το θεωρούν το καλύτερο πρότζεκτ για απόδοση μέχρι και 135-140 άλογα στις 8700-9200 σαλ..... δυστηχώς δεν φόρεσα κάτι αντίστοιχο μέχρι που δόθηκε το Μίνι
http://imageshack.us/photo/my-images/232/splitwebermg9.jpg/ Προβολή συνημμένου 65671
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: