Κινηματογράφος και πραγματικότητα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ορατότης Μηδέν

 


Ταινία-Ο Κούρκουλος αποχωρεί απηυδισμένος και καταγγέλλει την εταιρεία. Πραγματικότητα - Ο Κούρκουλος κάνει την πάπια και συνεχίζει την μεγάλη ζωή...

εδώ συμφωνω απόλυτα πως ετσι θα γινότανε...μονο στον ηρωα με παντούφλες γινεται αλλιως
 
Πολύ ωραίο θέμα! Μπράβο RΙΟ!

Ψυχή και Σάρκα

Ταινία-
Η Τσοπέη ανακαλύπτει την απιστία του Πρέκα βλέποντας τον να ανεβαίνει στο σκάφος. Αναγνωρίζει σαν νεκρό τον άντρα της βλέποντας ένα άψυχο σώμα αγνώστου αντρός. Και η αποθέωση! Τον δέχεται πίσω στο σπίτι με ανοιχτές αγκάλες, τον συγχωρεί παρόλη την εκτεταμένη απιστία για πολύ καιρό του Πρέκα! . Πραγματικότητα - Η Τσοπέη δεν αναγνωρίζει σαν νεκρό τον άντρα της βλέποντας το άψυχο σώμα στην ακτή. Γιατί αυτό δεν στέκει ούτε με σφαίρες με την κοινή λογική. Χρειάζονται διατυπώσεις, επίσημες καταθέσεις με υπογραφή της ίδιας στην Χωροφυλακή, ληξιαρχικές πράξεις, ενημέρωση συγγενών του Πρέκα, τελετή κηδείας κλπ. Και φυσικά όχι μόνο δεν συγχωρεί τον Πρέκα που της τα είχε φορέσει κανονικά το τελευταίο διάστημα και μάλιστα με γυναίκα πολύ κατώτερη της εμφανισιακά και όχι μόνο. Του δίνει φύλλο πορείας, τον στέλνει αδιάβαστο με την επόμενη πτήση της ''Ikaria air lines'' συνεχίζει την ζωή της χωρισμένη γιατί δεν έχει ανάγκη κανέναν αφού είναι οικονομικά και επαγγελματικά ανεξάρτητη (δουλεύει στην Αρχαιολογική Υπηρεσία) και αφήνει τον Πρέκα στην αναζήτηση της ματαιοδοξίας του στην επόμενη περιστασιακή ερωμένη που μπροστά στην Θεά Τσοπέη σαν άνθρωπος, σαν σύζυγος και σαν μητέρα δεν πρόκειται να βρεί ούτε στο απειροελάχιστο εφάμιλλη!
 
Πολύ ωραίο θέμα! Μπράβο RΙΟ!

Ψυχή και Σάρκα

Ταινία-
Η Τσοπέη ανακαλύπτει την απιστία του Πρέκα βλέποντας τον να ανεβαίνει στο σκάφος. Αναγνωρίζει σαν νεκρό τον άντρα της βλέποντας ένα άψυχο σώμα αγνώστου αντρός. Και η αποθέωση! Τον δέχεται πίσω στο σπίτι με ανοιχτές αγκάλες, τον συγχωρεί παρόλη την εκτεταμένη απιστία για πολύ καιρό του Πρέκα! . Πραγματικότητα - Η Τσοπέη δεν αναγνωρίζει σαν νεκρό τον άντρα της βλέποντας το άψυχο σώμα στην ακτή. Γιατί αυτό δεν στέκει ούτε με σφαίρες με την κοινή λογική. Χρειάζονται διατυπώσεις, επίσημες καταθέσεις με υπογραφή της ίδιας στην Χωροφυλακή, ληξιαρχικές πράξεις, ενημέρωση συγγενών του Πρέκα, τελετή κηδείας κλπ. Και φυσικά όχι μόνο δεν συγχωρεί τον Πρέκα που της τα είχε φορέσει κανονικά το τελευταίο διάστημα και μάλιστα με γυναίκα πολύ κατώτερη της εμφανισιακά και όχι μόνο. Του δίνει φύλλο πορείας, τον στέλνει αδιάβαστο με την επόμενη πτήση της ''Ikaria air lines'' συνεχίζει την ζωή της χωρισμένη γιατί δεν έχει ανάγκη κανέναν αφού είναι οικονομικά και επαγγελματικά ανεξάρτητη (δουλεύει στην Αρχαιολογική Υπηρεσία) και αφήνει τον Πρέκα στην αναζήτηση της ματαιοδοξίας του στην επόμενη περιστασιακή ερωμένη που μπροστά στην Θεά Τσοπέη σαν άνθρωπος, σαν σύζυγος και σαν μητέρα δεν πρόκειται να βρεί ούτε στο απειροελάχιστο εφάμιλλη!
Ναι, οκ.. Αλλά : ".. η αγάπη μετριέται μ' ό,τι απαρνιέται κανείς για χάρη της.. έστω και την ίδια την αγάπη".
 
Μοντέρνα Σταχτοπούτα

Ταινία:
Ο πετυχημένος και νέος διευθυντής είναι ελεύθερος κι ωραίος
Πραγματικότητα: Ο πετυχημένος και νέος διευθυντής είναι προ πολλού καπαρωμένος

Ταινία: Η Αλίκη σηκώνει τα τηλέφωνα να δείξει τα προσόντα της και προσλαμβάνεται
Πραγματικότητα: Η Αλίκη σηκώνει τα τηλέφωνα να δείξει τα προσόντα της, ο διευθυντής καταλαβαίνει πως έχει να κάνει με ψυχασθενή, φωνάζει την ασφάλεια να την πετάξει έξω κι έπειτα απολύει την ασφάλεια που την άφησαν να μπει

Ταινία: Απολύεται η γραμματέας και χηρεύει η θέση
Πραγματικότητα: Πριν καν απολυθεί η γραμματέας διάφοροι συνάδελφοι της που εποφθαλμιούν τη θέση έχουν δράσει παρασκηνιακά για να την καβατζώσουν κι ο διευθυντής παίρνει τον πιο γλύφτη

Ταινία: Ο διευθυντής παντρεύεται τη γραμματέα
Πραγματικότητα: Ο διευθυντής παντρεύεται μια του κύκλου του κι αν είναι "μερακλής" πιάνει γκόμενα τη γραμματέα
 
Πίσω
Μπλουζα