Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)

Νομίζω κι εγώ πως είναι η Λίντα Άλμα. Μπορείτε, ανεξάρτητα από το χρώμα των μαλλιών, να συγκρίνετε και τον τρόπο που κινεί το κορμί της σε άλλα χορευτικά, πχ. στο "Χαρούμενο ξεκίνημα"


[edit]This video contains content from Finos Films, who has blocked it on copyright ground [/edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
[b είπε:
appoul[/b];531608]Νομίζω κι εγώ πως είναι η Λίντα Άλμα. Μπορείτε, ανεξάρτητα από το χρώμα των μαλλιών, να συγκρίνετε και τον τρόπο που κινεί το κορμί της σε άλλα χορευτικά, πχ. στο "Χαρούμενο ξεκίνημα"

[edit]This video contains content from Finos Films, who has blocked it on copyright ground [/edit]

appoul ασφαλως κι ειναι η Λίντα Άλμα .

Κανεις απο τους παραπανω δεν το αμφισβητησε αυτο .

(προφανως διαβασες μονον την δετερη σελιδα- το ιδιο λαθος εκανα κι εγω αρχικα )

Βεβαια σ αυτο συντελει και η ελλειψη του quote στο οποιο αναφερονται το οποιο βρισκεται στην πρωτη σελιδα του thread και συγκεκριμμενα

KONTS.jpg

ARETARA είπε:
Φωτογραφία από την πρεμιέρα του έργου στις αίθουσες. Ο κύριος είναι ο τραγουδιστής και κωμικός Georges Getary. Η κυρία αν δεν κάνω λάθος είναι η σύζυγος του Μάνου Κατάκη, Λίντα Άλμα. Πηγή.
δηλαδη αν η κυρια στα δεξια ειναι η Λίντα Άλμα ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
150.jpg
150.jpg
 
Η κυρία δεν μοιάζει καθόλου με τη Λίντα Άλμα. Και ναι μεν οι γυναίκες μπορούν εύκολα να αλλάξουν την εμφάνισή τους με μια περούκα ή με βάψιμο μαλλιών, και το πώς είναι σε ταινίες και στη ζωή μπορεί να διαφέρει πολύ, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να πιστέψω ότι η κυρία της φωτογραφίας είναι η ξανθιά σεξοβόμβα αυτής της σκηνής από το "Κοντσέρτο"

https://www.youtube.com/watch?v=oZxFnRF_kD0

Πολύ περισσότερο μου μοιάζει με τη Ροζίτα Σώκου, η οποία ήταν περίπου συνομήλικη της Λίντας Άλμα. Η οποία, εν παρόδω, ήταν σύντροφος του Κατράκη από πολλά χρόνια, αλλά όχι ακόμη επίσημα σύζυγός του. Παντρεύτηκαν πολύ αργότερα.
Σε επίρρωση όσων λέγονται από τον elephadas, θα προσθέσω τρεις φωτογραφίες από ένα άρθρο σχετικά με την Λίντα Άλμα που αποδεικνύει ότι φανερά δεν είναι η γυναίκα της φωτογραφίας, άσχετα βέβαια από το χρώμα μαλλιών που ορισμένες γυναίκες αρέσκονται να αλλάζουν κατά καιρούς. Επίσης, συμπληρωματικά, σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Λίντα Άλμα και ο Μάνος Κατράκης παντρεύτηκαν το 1979, μόλις 5 χρόνια πριν τον θάνατο του τελευταίου. Για το αν είναι η Ροζίτα Σώκου, μολονότι μοιάζει με αυτήν και σχετιζόταν με τον Κατράκη, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

1.

alma1.jpg

2.

alma2.jpg

3.

alma3.jpg
 
Πολυ απλα, η κοντομαλλουσα της φωτογραφιας δεν ειναι φυσικα η Λιντα Αλμα, αλλα ουτε η Ροζιτα Σωκου. Περισσοτερο φερνει σε Μπεατα Ασημακοπουλου στο κοντοχοντρο. :D
 
Τη Ροζίτα Σώκου δεν την ανέφερα ως υποψήφια για την κυρία της φωτογραφίας, αλλά για να δείξω πόσο απίθανο μου φαινόταν να είναι αυτή η Λίντα Άλμα. Τόσο απίθανο  ώστε αν κάποιος μου έλεγε ότι η κυρία είναι οπωσδήποτε μία από τις δύο θα διάλεγα Σώκου.
 
Ίσως η καλύτερη πολεμική ταινία που αναφέρεται χρονικά στο 1940. Τρομερή ηθοποιία από το πρωταγωνιστικό ζευγάρι Καζάκου-Καρέζη, που πραγματικά εντυπωσίασαν με το παίξιμο τους. Είναι στιγμές που νομίζεις πως μόνοι τους σκηνοθέτησαν την ταινία, παραμερίζοντας τον μεγάλο Ντίνο Δημόπουλο, γιατί ένιωσαν τόσο πολύ στο πετσί τους τον ρόλο τους και την πλοκή του φίλμ, με αποτέλεσμα κάθε σκηνή του έργου που εμφανίζονταν μαζί, έκανε τον θεατή να νομίζει ότι δεν βλέπει ταινία κινηματογράφου αλλά μια ολοζώντανη πραγματικότητα.
Δεν είναι τυχαίο που στα γυρίσματα αυτής της ταινίας γεννήθηκε ο μεγάλος τους έρωτας και ευτυχώς που ο Φώσκολος για μια και μοναδική φορά τον ξεπέρασε η πραγματικότητα, γιατί στις ταινίες του η υπερβολή ήταν το σήμα κατατεθέν του.
 
Τελευταία επεξεργασία:
ωτογραφία από την πρεμιέρα του έργου στις αίθουσες. Ο κύριος είναι ο τραγουδιστής και κωμικός Georges Getary. Η κυρία αν δεν κάνω λάθος είναι η σύζυγος του Μάνου Κατάκη, Λίντα Άλμα. Πηγή.

KONTS.jpg
Νομίζω οτι η άγνωστη κυρία είναι η Καίτη Μπελίντα. Ίσως τραγουδούσε με το Γκεταρί; (με την ευκαιρία ο Γκεταρί έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα εκτέλεση του Μάρω Μάρω μια φορά ειν'τα νιατα. Να την ακούσετε.
 
Αν κι δεν διευκρινίζεται στη ταινία, πιστεύω ότι ο Δαρείος (Κατράκης) έμαθε για τη συνεργασία της Νίκης (Καρέζη) με τον Ιταλό (Μπάρκουλη) από το Μάριο (Καλογήρου). Ο Μάριο ήταν άτομο του Δαρείου, το λέει ο ίδιος στη στημένη σκηνή του ξυλοδαρμού: "Ο Μάριο είναι δικός μας". Ήταν "φυτευτός" μέσα στους Ιταλούς για να δίνει πληροφορίες στο Δαρείο για τη δράση τους. Προφανώς λοιπόν ο Μάριο τον πληροφόρησε ότι η Νίκη δίνει έγγραφα .
(σ.σ. Αν το όνομα "Μάριο" δεν ήταν ψευδώνυμο όπως το "Δαρείος", πολύ πιθανόν ο Μάριο να ήταν Ιταλός ελληνικής καταγωγής).
 
Πίσω
Μπλουζα