Δυσκολο να πουμε ποια πραγματικα ηταν η πρωτη κινηματογραφικη εμφανιση των αδελφων Κατσαμπα και της Καιτης Γκρεϊ (ποστ 32).
Βλεπετε, στην ταινια Ενας ανδρας με φιλοτιμο τα δυο αποσπασματα που προηγουνται δεν ανηκουν στην αυθεντικη της κοπια. Ειναι μεταγενεστερα μπαλωματα.
Αυτο το παρατηρησα οταν ειδα το ντυσιμο και την κομμωση των καλλιτεχνιδων. Δεν υπηρχε μινι φουστα, ουτε τετοιο χτενισμα και μακιγιαζ το 1960.
Αν οντως η ταινια ειχε γυριστει εκεινη τη χρονια, θα επρεπε να βλεπαμε μακρια φουστα με φουρω.
Ακομα, αν προσεξετε καλα θα δειτε οτι το ντεκορ του νυχτερινου κεντρου ειναι διαφορετικο οταν βλεπουμε τους τραγουδιστες (καποια στιγμη εμφανιζεται και η Μπεμπα Μπλανς) απο τις σκηνες οπου βλεπουμε τους πρωταγωνιστες.
Επισης, οταν η Κακια Αναλυτη μιλαει με τον Γιωργο Βελεντζα στην εισοδο του μαγαζιου, ακουγεται αλλη μουσικη απο τις εσωτερικες του σκηνες.
Οι τιτλοι της ταινιας προστεθηκαν κι αυτοι μεταγενεστερα γιατι εχουν διαφορετικο ειδος λογοτυπου απο αυτα που συνηθιζονταν το 1960 και η μουσικη της παραπεμπει σε ταινια με λαϊκα τραγουδια, κατι που στην πραγματικοτητα δεν ειναι το Ενας αντρας με φιλοτιμο.
Τα μπαλωματα αυτα πιστευω πως προστεθηκαν 7 χρονια αργοτερα, δηλαδη γυρω στο 1967 γιατι η ολη αισθητικη τους εκει παραπεμπει.
Γιατι τα βαλανε, αγνωστο, αλλα σιγουρα οχι πρωτοφανες μια που εχουμε το ιδιο φαινομενο και στο φιλμ Ενας δον Ζουαν για κλαματα.