Και στο 804 και στο 805 τα εξώφυλλα δείχνον έναν κύριο και μία κυρία (με χείλη "κραγιονισμένα" κατά τον παλιό στιχουργό) να φιλιούνται (καλά στο 804 ετοιμάζονται) περιτριγυρισμένοι από άνθη και σχεδόν την ίδια καλλιτεχνική μπορντούρα. Τι κάνει το πρώτο πασχαλιάτικο? Το ότι οι πρωταγωνιστές είναι ντυμένοι Τάσος και Γκόλφω? Ή ότι έχουν ένα ξωκκλήσι πίσω τους? Ούτε λαμπάδες, ούτε κόκκινα αυγά, ούτε αγγελάκια με πανώ "Χριστός Ανέστη", και το ύφος τους (η νεαρά με μάτια κλειστά και ύφος εκστατικό, ο νεαρός σαν τη γάτα που μόλις κατάπιε το καναρίνι) δείχνει ότι ο επερχόμενος ασπασμός είναι φιλί αγάπης μεν αλλά όχι χριστιανικής και αδελφικής.
Στο από κάτω εξώφυλλο η νεαρά είναι πανευτυχής που την κουβαλάει ο νεαρός αλλά αυτός όχι και τόσο. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι δεν είναι ιδιαίτερα μπρατσαράς (δεν θα έπρεπε να φουσκώνουν κάποιοι μύες αν ήταν?) μου λένε ότι μάλλον αναγκάστηκε να την κουβαλήσει, διότι δεν είναι αυτά παπούτσια για άμμο, ξώφτερνα ξωδάχτυλα με δωδεκάποντο τακούνι. Το ερώτημα είναι, κατάλαβε ότι η πονηρή μικρή ποδέθηκε έτσι επίτηδες ακριβώς για να την πάρει στα χέρια. Εγώ στη θέση του θα την άφηνα να μου γλυστρήσει "κατά λάθος" - άμμος ήταν κάτω, δεν θα πάθαινε τίποτε - για να πάρει ένα μάθημα. Αλλά ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα ρομαντικός και ιπποτικός, μου το απαγόρευαν οι φεμινιστικές μου πεποιθήσεις.
Στο 819 ο κύριος δέχεται σεξουαλική επίθεση από την αδίστακτη κυρία ή μου φαίνεται?
Το 15αυγουστιάτικο θυμίζει "Τελευταίο ψέμμα" αλλά δεδομένου ότι η ταινία ήταν μεταγενέστερη κατά 4 χρόνια, μάλλον ο Κακογιάννης διάβαζε Θησαυρό. (Γιατί βάψανε την εκκλησία μπλε?)