Μια ζωή την έχουμε

ουδεποτε ο βασιλης αυλωνιτης ειχε δεσμο με την υβον σανσον,υπαρχει καπου τετοια αναφορα; δεν ειναι αληθες παντως ετσι κ αλλιως
 
Πριν λίγο είδα για μια ακόμα φορά την υπέροχη αυτή η ταινία στην ΕΡΤ1. Ως άτομο που αγαπώ τα πλοία, απολαμβάνω απίστευτα το τελευταίο - άκρως δυνατό- 5λεπτο της ταινίας με το υπερωκεανιο "Βασίλισσα Φρειδερικη" σε πρωτο πλάνο. Πάντα όμως είχα τις εξής απορίες για αυτές τις σκηνές τόσο στο λιμάνι όσο και στο πλοιο
1. Τα πλάνα που δείχνουν τον Χορν να περπατάει στο κατάστρωμα του πλοίου να υποθέσω γυρίστηκαν κάποια στιγμή που το πλοίο ήταν απλά αγκυροβολημενο στο λιμάνι, και η πραγματική αναχώρηση του πλοίου τραβήχτηκε και προστέθηκε πιο μετά στο μοντάζ?
2. Τα πλάνα με τη Σανσον που κατεβαίνει τρέχοντας έγιναν ομοίως όντας το πλοίο απλά αγκυροβολημενο σε άσχετη ημέρα και ο κόσμος που κουνουσε τα μαντήλια ήταν όλοι κομπάρσοι? Εάν ισχύει αυτό, μιλάμε για υπερπαραγωγή- ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα του τότε
3. Η σκηνή στην καμπίνα του πλοίου μεταξύ Σανσον κ Χορν γυρίστηκε άραγε σε πραγματική καμπίνα του πλοίου ή ήταν σε studio? Πάντως η καμπίνα δείχνει πολύ ρεαλιστική
Εάν κάποιος γνωρίζει κάποια trivia παραπάνω θα του ήμουν υπόχρεος
 
Η τελευταία σκηνή αποχαιρετισμού μεταξύ Χόρν και Αυλωνίτη συναγωνίζεται την σκηνή που δακρύζει η Σανσόν βλέποντας το πλοίο να φεύγει συνειδητοποιώντας ότι δεν θα ξανάβλεπε τον Κλέωνα. Ίσως οι πιο ανθρώπινες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου. Ειλικρινά πόσα εύσημα πρέπει να αποδοθούν στον μέγιστο Τζαβέλλα που έχτισε αυτές τις δύο συγκλονιστικές σκηνές που ξεχειλίζουν από ανθρωπιά, συναισθήματα, αγάπη και αληθινή φιλία. Ο Αυλωνίτης συγκλονιστικός και όσα ευχήθηκε μέσα από την καρδιά του στον Κλέωνα ήταν τόσο αδαμάντινα αληθινά που συγκινείσαι αφάνταστα ακούγοντας τον. Όσο για τα δάκρυα της Υβόν, αποδεικνύεται πως βαθιά μέσα μας όλοι μας έχουμε αγάπη, και πως αυτό το ισχυρότερο αλλά και ομορφότερο συναίσθημα που υπάρχει πέρα από την υλική ματαιοδοξία, όταν εξωτερικευτεί και εκδηλωθεί είναι ότι πιο όμορφο και υπέροχο.
Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας αν υπήρχαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ σαν τον Αυλωνίτη που κοσμούν την έννοια της φιλίας, καθώς και συναισθήματα αγάπης έστω και αν εκδηλώνονται αργά σαν της Υβόν? Τώρα μπορώ να προσγειωθώ στην πεζή πραγματικότητα της αποξένωσης των πισώπλατων μαχαιριών και των συμφεροντολογικών σχέσεων.
 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου η Υβόν Σανσον έφτασε στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1957 για τα γυρίσματα της ταινίας Μια ζωή την Έχουμε όπου θα συμπρωταγωνιστούσε με την Δημήτρη Χορν. Στην ταινία επρόκειτο να παίξει αρχικά ο Βασίλης Λογοθετίδης, αλλά τελικά αρνήθηκε γιατί διαφώνησε με τον Τζαβέλλα για την πρωταγωνίστρια και όχι γιατί ήταν άρρωστος όπως αναφέρεται σε πολλές ιστοσελίδες ....

IMG_20240228_111444.jpg
IMG_20240228_111236.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα