Eagle 1
RetroMasteR
- Joined
- 31 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 1.305
- Αντιδράσεις
- 4.732
Συνέχεια με τα τραινάκια, σταθμούς, φιγούρες κλπ. παρελκόμενα, κυρίως της Maerklin, κλίμακα 0, από το 1890 έως τα προπολεμικά χρόνια.
Ιδιαίτερα θα ήθελα να σταθώ στο Schienenzeppelin (Το Ζέππελιν στις ράγιες) της Maerklin, από το 1932 (4η φωτογραφία). Είναι αντίγραφο του αληθινού, που σχεδιάσθηκε το 1929 και κατασκευάσθηκε το 1930. Κυκλοφορούσε μεταξύ Αμβούργου και Βερολίνου, εκινείτο δε με ξύλινη έλικα που την κινούσε αεροπορικός κινητήρας. Είχε σπάσει παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με 230 χλμ/ώρα, ρεκόρ που διατηρήθηκε για 24 χρόνια. Το 1934 σταμάτησαν τη χρήση του διότι είχε πολλά αρνητικά, μεταξύ των οποίων δεν μπορούσε να συνδεθεί με άλλα βαγόνια, δεν μπορούσε να κάνει όπισθεν (έπρεπε στο τέλος της διαδρομής να γυρίζει με ειδική διαμόρφωση), στις διασταυρώσεις το ρεύμα αέρος από την έλικα παρέσυρε πεζούς και στροβίλιζε πέτρες κλπ. Αποθηκεύθηκε έως το 1939, οπότε και το διέλυσαν διότι χρειαζόταν το χώρο στο σταθμό.
Ιδιαίτερα θα ήθελα να σταθώ στο Schienenzeppelin (Το Ζέππελιν στις ράγιες) της Maerklin, από το 1932 (4η φωτογραφία). Είναι αντίγραφο του αληθινού, που σχεδιάσθηκε το 1929 και κατασκευάσθηκε το 1930. Κυκλοφορούσε μεταξύ Αμβούργου και Βερολίνου, εκινείτο δε με ξύλινη έλικα που την κινούσε αεροπορικός κινητήρας. Είχε σπάσει παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με 230 χλμ/ώρα, ρεκόρ που διατηρήθηκε για 24 χρόνια. Το 1934 σταμάτησαν τη χρήση του διότι είχε πολλά αρνητικά, μεταξύ των οποίων δεν μπορούσε να συνδεθεί με άλλα βαγόνια, δεν μπορούσε να κάνει όπισθεν (έπρεπε στο τέλος της διαδρομής να γυρίζει με ειδική διαμόρφωση), στις διασταυρώσεις το ρεύμα αέρος από την έλικα παρέσυρε πεζούς και στροβίλιζε πέτρες κλπ. Αποθηκεύθηκε έως το 1939, οπότε και το διέλυσαν διότι χρειαζόταν το χώρο στο σταθμό.