Μόλις ήρθε...(Oric Atmos)

Καλά δεν μιλούσα συγκεκριμένα για κάποιο μηχάνημα και αν αδίκησα τον Oric, ζητώ συγγνώμη.

Απλά μιλούσα γενικά. Όταν εμφανίζεται μια νέα τεχνολογία που κάνει επιτυχία πολλοί προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση βγάζοντας "μπακατέλες". Έτσι είχε γίνει και με τις κονσόλες (που είχαν βγει άπειρες όταν το VCS είχε κάνει επιτυχία) έτσι και με τους home και πάει λέγοντας. Πιο πρόσφατο παράδειγμα η φούσκα των dot com.

Μόνο οι ικανοί επιβιώνουν.
 
Rygar είπε:
Υπήρχαν κι άλλοι Shocks πλην του γνωστού; :D

Αυτη τη στιγμή το ωραιότερο μηχανάκι ακόμα κι από τα Macs μου είναι το .... Ταμπλ Τράγκον κι οποιος κατάλαβε, κατάλαβε ;)
Είσαι εσύ μια φάλα κου..... ο παλιατζής, όλα τα παλιά αγοράζω..... :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
Φυσικά κάθε τι ρετρό έχει σεβασμό από τους retromaniacs.Ακόμα και για τα atari.
Η υπόλοιπη αξιοπρεπέστατη παρουσία σου στο φόρουμ, σε σώζει μόνο, να ξέρεις! :D :D:D
 
Kαμαρωστε ρε σεις, που πεσατε να τον φατε! Πολυ προχωρημενη σχεδιαση και χρωματικη επιλογη για την εποχη εκεινη, που δινει με πολυ απλο τροπο αποψη και την αισθηση ισορροπια μεταξυ σοβαρου και powerpacked μηχανηματος..

picture.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλορίζικο Shock το νέο σου απόκτημα !!

Πράγματι ο Atmos ήταν πενέμορφος !! (τον είχα ψηφίσει και στο poll με τα "outsiders" :D ). Mπορεί να μην είναι ο "πιό όμορφος home micro", αλλά ΕΙΝΑΙ 100% ομορφότερος απο τον "ακατανόμαστο"... :biglaugh:
 
Shock είπε:
Ψάξε και τον Atmos να δεις τι τεχνολογία είχε. Δες πως κράταγε την πληροφορία της "οθόνης" στη μνήμη και τι πατέντες είχαν κάνει οι άνθρωποι για να αφήσουν 37Κ ελεύθερα (το μεγαλύτερο σε 8bit).
Θα αγνοήσω το αντι-σπεκτρουμικό παραλήρημα του Shock και του Billy και απλώς θα αναφέρω για την αποκατάσταση της τάξεως πραγμάτων ότι ο ακατονόμαστος σας είχε περίπου 41Κ ελεύθερα. :p
 
Ποιος είναι ο ακατονόμαστος;

O CPC πάντως είχε 42 ή (κατ'άλλες πηγές) 61Κ ΤΡΑ...
 
DINO είπε:
Η υπόλοιπη αξιοπρεπέστατη παρουσία σου στο φόρουμ, σε σώζει μόνο, να ξέρεις! :D :D:D
...αφού με ξέρεις...προσπαθώ φιλότιμα να μην σχολιάσω! Απλά μόλις τα βλέπω παρασύρομαι στην μετριότητα τους και ...το εκφράζω :D :D:D:cool:
 
Gryzor είπε:
Ποιος είναι ο ακατονόμαστος;
O CPC πάντως είχε 42 ή (κατ'άλλες πηγές) 61Κ ΤΡΑ...

Απο ποσα kb? ;) (για το μεγεθος του "framebuffer" μιλαμε)
 
εξου και τα εισαγωγικα
 
spyros_s είπε:
...αφού με ξέρεις...προσπαθώ φιλότιμα να μην σχολιάσω! Απλά μόλις τα βλέπω παρασύρομαι στην μετριότητα τους και ...το εκφράζω :D :D:D:cool:
Όπα ξεφύγαμε από το θέμα αλλά δεν μπορώ να μη το σχολιάσω. Ε όχι και μετριότητα η Atari! Να πούμε για τον Atari 800 (με συμβολή Jay Miner) μηχάνημα του '79 που ήταν απλά πολύ μπροστά και ότι καλύτερο κυκλοφορούσε τότε;

Αν και φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στον ST, οπότε ένα έχω να πω. Η Atari έδωσε 16 bit στον λαό. Για πήγαινε να αγόραζες μια Amiga 1000 όταν βγήκε. Θα σου στοίχιζε ο κούκος αηδόνι.

Όσο για τον Oric, καλός φαίνεται αλλά από software τί παίζει; Δεν θυμάμαι πολλά παιχνίδια να βγαίνουν γιαυτό.
 
Φίλε μου πρόκειται για μια πλάκα που κάνουμε(καλά κάνω!), οι πεφωτισμένοι amiga users στους λιγότερο φωτισμένους(μάλλον στους ζώντες στο ημίφως :D ) χρήστες Atari.

Έτσι για να μην ξεχνάμε τις θρυλικές εποχές...Αναφορικά με τις τιμές που ανέφερες εγώ από το 1983 μέχρι το 1990 σχεδόν είχα οκτάμπιτα, (spectrum 48k +cpcp6128 )...κανένα παιδάκι της εποχής δεν είχε χρήματα για 16μπιτ. Πόσο μάλλον για αμίγκα που φάνταζε εξωπραγματική μηχανή.

Επιστρέφοντας πάντως στο θέμα μας, ήξερα τον ορικ άτμος ως η/υ από τα πρώτα πίξελ της εποχής αλλά προσωπικά γούσταρα πέραν του σπέκτρουμ το"μηχανάκι" της texas instruments ti99a, επειδή το χάζευα στο τηλεπαιχνίδι την ερτ1 "πράσινοι γίγαντες άσπροι νάνοι". Ποτέ δεν είδα ορικ άτμος από κοντά...
 
spyros_s είπε:
Φίλε μου πρόκειται για μια πλάκα που κάνουμε(καλά κάνω!), οι πεφωτισμένοι amiga users στους λιγότερο φωτισμένους(μάλλον στους ζώντες στο ημίφως :D ) χρήστες Atari.
Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση... Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα "παθαίνετε" και εσείς από τους περισσότερο "πεφωτισμένους" χρήστες SNES και Megadrive... :) . Retro console wars!

Όσον αφορά στον Oric, δυστυχώς δεν έχει demoscene (εκτός των Defence Force). Οπότε δεν θα δούμε ποτέ τις ικανότητες του μηχανήματος.

=Oric&order=&x=21&y=7&page=1&order="]Pouet
 
spyros_s είπε:
Όσον αφορά στον Oric, δυστυχώς δεν έχει demoscene (εκτός των Defence Force). Οπότε δεν θα δούμε ποτέ τις ικανότητες του μηχανήματος.
Pouet
Για να πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρουν οι "θεωρητικές" ικανότητες ενός μηχανήματος. Τι με νοιάζει αν κάποιος "τρελός" το σπρώχνει στα άκρα 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του; Αυτό που με νοιάζει είναι τι είχε ένα μηχάνημα όσο ήταν ζωντανό (στο κάτω κάτω τότε αποφάσιζα αν θα το αγοράσω).

Και σίγουρα όχι demo. Πάντα τα βαριόμουν και δεν μου έκαναν καμία εντύπωση. Σόρρυ αλλά αν θέλω να παρακολουθήσω κάτι βλέπω video. Τους υπολογιστές θέλω να τους χρησιμοποιώ. INTERACTION!

Πες μου ότι το τάδε παιχνίδι είναι φοβερό στον δείνα υπολογιστή και τότε μέσα.
 
Leon είπε:
Για να πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρουν οι "θεωρητικές" ικανότητες ενός μηχανήματος. Τι με νοιάζει αν κάποιος "τρελός" το σπρώχνει στα άκρα 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του; Αυτό που με νοιάζει είναι τι είχε ένα μηχάνημα όσο ήταν ζωντανό (στο κάτω κάτω τότε αποφάσιζα αν θα το αγοράσω).
Και σίγουρα όχι demo. Πάντα τα βαριόμουν και δεν μου έκαναν καμία εντύπωση. Σόρρυ αλλά αν θέλω να παρακολουθήσω κάτι βλέπω video. Τους υπολογιστές θέλω να τους χρησιμοποιώ. INTERACTION!

Πες μου ότι το τάδε παιχνίδι είναι φοβερό στον δείνα υπολογιστή και τότε μέσα.
Να σου πω την αλήθεια, τα παιχνίδια με ενδιαφέρουν πολύ λιγότερο από τα demos. Η πρόσβαση στο γυμνό μέταλλο που σου δίνει η demoscene με εξιτάρει. Επιπλέον υπάρχει και μια artistic approach που δεν την βλέπεις στα περισσότερα παιχνίδια. Ειλικρινά αν μου λέγες τώρα αγόρασε έναν 8-bit υπολογιστή, θα έπαιρνα ή spectrum ή C64 αποκλειστικά και μόνο λόγω της σκηνής.
 
Καλά, γούστα είναι αυτά. Απλά όταν έβλεπα demo, με έπαιρναν τα χασμουρητά. Αν δεν ελέγχω κάτι στον υπολογιστή δεν με ενδιαφέρει. Όσο για την artistic approach ίσως δεν έχω παρακολουθήσει αρκετά τη demo σκηνή. Ότι έχω δει μου φαίνεται κιτσαρία, μπανάλ και βαρετό.
 
Leon είπε:
Για να πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρουν οι "θεωρητικές" ικανότητες ενός μηχανήματος. Τι με νοιάζει αν κάποιος "τρελός" το σπρώχνει στα άκρα 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του; Αυτό που με νοιάζει είναι τι είχε ένα μηχάνημα όσο ήταν ζωντανό (στο κάτω κάτω τότε αποφάσιζα αν θα το αγοράσω).
Και σίγουρα όχι demo. Πάντα τα βαριόμουν και δεν μου έκαναν καμία εντύπωση. Σόρρυ αλλά αν θέλω να παρακολουθήσω κάτι βλέπω video. Τους υπολογιστές θέλω να τους χρησιμοποιώ. INTERACTION!

Πες μου ότι το τάδε παιχνίδι είναι φοβερό στον δείνα υπολογιστή και τότε μέσα.
Leon, ισως ειναι το μονο ανεβασμενο demo για τον oric στο youtube, οποτε στο βαζω αυτο για δειγμα..

Barbitoric



Τωρα για το θεμα παιχνιδιων, φανταστικα ειναι τα παρακατω παιχνιδια που λατρευω στον Oric:

Atlantis

Defense Force

Dungeon Adventure

Karate

Krillys

Miner

Mission Delta

Night Rider

Parsec

Racer Tracer

Skramble

Super Maze

Terminus

Tierce

Velnor's Lair

Way To King Kung Fu

Zamcopter

Zaxxon

Δεν χρειαζεται να αναφερω βεβαια οτι οταν εταιρειες οπως η Level 9, Infocom, και η Microdeal ασχοληθηκαν και εβγαλαν τα αριστουργηματα τους στον Oric, τοτε σιγουρα υπηρχε εντονη διαθεση και πολυ σοβαρος λογος να καταπιαστουν με αυτο το μηχανηματακι!

Και πιστευω οτι βρηκα το απολυτο πειστηριο για να γινει ο Oric, Wally-approved!! Το εξωφυλλο απο το Αγγλικο περιοδικο Rhetoric με τους Manowar - Kings Of Atmos!!!! :)

picture.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα