Ευχαριστω! Νομιζω κ γω οτι ειναι λιο πιο advanced απο το Battle of Leningrad, ενώ προσπαθεί να σε κάνει και να ψάχνεις λίγο παρά να χάνεις συνέχεια (όχι ότι δεν χάνεις συνέχεια και εδώ, αλλά λίγο λιγότερο!)Ωραία περιπέτεια skylas. Οι εικόνες και η μουσική προσδίδουν ατμόσφαιρα, το story είναι ωραίο, και το manual προσεγμένο. Μου άρεσε περισσότερο από το Battle of Leningrad. Έχεις μια ωραία συλλογή από Ελληνικά text adventure παιχνίδια για τον Amstrad!
Κάποια επιπλέον στοιχεία (κουβέντα να γίνεται) θα μπορούσαν να είναι:
- Χάρτης.
- Interaction με χαρακτήρες.
- Μεγαλύτερο Inventory.
- Διαφορετικά Endings.
Να σαι καλα! Ναι, BASIC είναι, με ψηφιοποιημένες εικόνες (SCR), h εικόνα του γηπέδου Ρασίνγκ ειναι σε BASIC με DRAW/FILL και το death animation επίσης BASIC. To μόνο εκτός BASIC είναι ο player για τη μουσική.Έπαιξα λίγο στην αρχή Κνωσό και Μάτσου Πίτσου και φαίνεται πολύ ωραίο και πολυ προσεγμένα φτιαγμένο. Είναι BASIC; Πάντως συγχαρητήρια για το δημιούργημά σου.
Ετοιμάσα σιγά σιγά το story του Rodolfo 2 και εκανα τον προγραμματισμό στην ελληνική version. Φυσικά θα πάρει μήνες μέχρι να βγει, καθώς θέλουμε μουσική, μεταφράσεις, βελτιστοποίηση εικόνων κτλ.Κάποια επιπλέον στοιχεία (κουβέντα να γίνεται) θα μπορούσαν να είναι:
- Χάρτης.
- Interaction με χαρακτήρες.
- Μεγαλύτερο Inventory.
- Διαφορετικά Endings.
Οι διαλογοι θα ειναι μεσα στον κωδικα, δεν ξερω και γω πολλα τεχνικα πραγματα δυστυχως, οποτε δουλευω την BASIC που ειναι η μονη που ξερω, γιατι δυστυχως δεν μενει χρονος να μαθω από το μηδεν καινουρια πραγματα.Ωραία μου ακούγονται όλα, συμφωνώ και εγώ πως πρέπει να μεγαλώσει η περιπέτεια (αρκετά). Καλό είναι να υπάρχει μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στο adventure. Είμαι σίγουρος πως θα είναι βελτιωμένο και ανυπομονώ να το δω. Οι διάλογοι θα βρίσκονται μέσα στον κώδικα, ή μπορούν να φορτώσουν και από external αρχείο?. (ώστε να μπορείς να τροποποιείς το interaction ευκολότερα, ή να το αλλάζεις εντελώς). Δεν ξέρω πως λειτουργεί ο Amstrad. Επίσης, γνώμη μου, να μην περιλαμβάνει το παιχνίδι το walkthrough.
Πόσο ελεύθερη μνήμη σου δίνει ο Amstrad, 42kb?
Άρα δημιουργείς με όσα ξέρεις, μέσα όμως από αυτή τη διαδικασία μεγαλώνουν οι γνώσεις και οι δυνατότητες.Οι διαλογοι θα ειναι μεσα στον κωδικα, δεν ξερω και γω πολλα τεχνικα πραγματα δυστυχως, οποτε δουλευω την BASIC που ειναι η μονη που ξερω, γιατι δυστυχως δεν μενει χρονος να μαθω από το μηδεν καινουρια πραγματα.
Είναι περιορισμένα τα kb στα 8-bit μηχανήματα και θέλει διαχείριση στην BASIC, ειδικά αν γράφεις σχετικά μεγάλα project σε BASIC. Πάντως δεν βλέπω πρόβλημα να είναι παραπάνω από 1 disk.Η μνημη που συνηθως εχεις για ενα παιχνιδι σε BASIC είναι περιπου 38kb. Ομως:
Αν θες να εχει μουσικη, που το θεωρω απαραιτητο στοιχειο για να φτιαχτει ατμοσφαιρα, τοτε πεφτουμε στα 21kb.
Πολύ καλή. Κάνε την ξεχωριστό πρόγραμμα, σχεδιάστε κουζίνα στον Amstrad.Επρεπε να φτιαξω και κατι απλό σε BASIC, χωρίς να πιάσει πολύ χωρο, οπότε βόλεψε η κουζινίτσα. Βαζω και 2 screenshot!
Πολύ καλή. Κάνε την ξεχωριστό πρόγραμμα, σχεδιάστε κουζίνα στον Amstrad.