Νέο παιχνίδι ΡΟΝΤΟΛΦΟ ΣΚΥΛΑΡΙΕΝΤΕ (αρχαιολόγος) στον Amstrad στα Ελληνικά!

Γεια σου skylas. Δείχνει ενδιαφέρον και ατμοσφαιρικό στο trailer. Βλέπω έχεις ενσωματώσει και arcade μέρη. Πολύ καλά. Ότι πρέπει για καλοκαιράκι ένα ρετρό text adventure στον Amstrad με Indiana Jones feeling. ;)
 
Φίλε Σάκη φαίνεται ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και χαίρομαι πολύ που έχει μέσα και στοιχεία απο τα rogue παιχνίδια τα οποία μου άρεσαν πολύ απο την Ancient MS DOS εποχή!!!
 
Ευχαριστώ παιδιά, ελπίζω να σας αρέσει. Βασικά δεν έχει τόσο arcade μέρη, απλά έβαλα ένα extra dsk σαν bonus game που είναι το arcade μέρος, σχετικά μικρό και ευκολάκι, αλλά να ικανοποιήσει λίγο και την arcade μεριά του παιχτη!
 
Προσπάθησα να το κατεβάσω απο το τάμπλετ και μου γράφει 'Αυτός ο τύπος αρχείου δεν υποστηρίζεται' (Υποθέτω επειδή δεν έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή unzip για Android και για αυτό και τα μπλοκάρει το λειτουργικό)

Θα δοκιμάσω αργότερα να το κατεβάσω στο PC.
 
στο βαλα εδω σκετο to ελληνικο! με το manual ξεχωριστα, αλλα παλι σε zip, δεν το παιρνει σκετο
 

Συνημμένα

  • RODOLFO GREEK.zip
    63 KB · Προβολές: 5
  • RODOLFO SKYLARRIENTE MANUAL.pdf
    1,9 MB · Προβολές: 5
Τελευταία επεξεργασία:
Ωραία περιπέτεια skylas. Οι εικόνες και η μουσική προσδίδουν ατμόσφαιρα, το story είναι ωραίο, και το manual προσεγμένο. Μου άρεσε περισσότερο από το Battle of Leningrad. Έχεις μια ωραία συλλογή από Ελληνικά text adventure παιχνίδια για τον Amstrad!

Κάποια επιπλέον στοιχεία (κουβέντα να γίνεται) θα μπορούσαν να είναι:
  • Χάρτης.
  • Interaction με χαρακτήρες.
  • Μεγαλύτερο Inventory.
  • Διαφορετικά Endings.
 
Έπαιξα λίγο στην αρχή Κνωσό και Μάτσου Πίτσου και φαίνεται πολύ ωραίο και πολυ προσεγμένα φτιαγμένο. Είναι BASIC; Πάντως συγχαρητήρια για το δημιούργημά σου.
 
Ωραία περιπέτεια skylas. Οι εικόνες και η μουσική προσδίδουν ατμόσφαιρα, το story είναι ωραίο, και το manual προσεγμένο. Μου άρεσε περισσότερο από το Battle of Leningrad. Έχεις μια ωραία συλλογή από Ελληνικά text adventure παιχνίδια για τον Amstrad!

Κάποια επιπλέον στοιχεία (κουβέντα να γίνεται) θα μπορούσαν να είναι:
  • Χάρτης.
  • Interaction με χαρακτήρες.
  • Μεγαλύτερο Inventory.
  • Διαφορετικά Endings.
Ευχαριστω! Νομιζω κ γω οτι ειναι λιο πιο advanced απο το Battle of Leningrad, ενώ προσπαθεί να σε κάνει και να ψάχνεις λίγο παρά να χάνεις συνέχεια (όχι ότι δεν χάνεις συνέχεια και εδώ, αλλά λίγο λιγότερο!)
Ευχαριστω για τις προτασεις σου! Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα κολλάνε στο θέμα μνήμης, καθώς είναι ήδη φουλ. Θα μπορούσε όμως να βγουν 2-3 dsk σε ένα παιχνίδι, αυτό δεν είναι απαγορευτικό, αλλά θέλει διπλή και τριπλή δουλειά, ενώ εμπλέκονται και άλλοι (μεταφραστές κτλ).
Πάντως ιδιαίτερα το interaction με χαρακτήρες το είχα σκεφτεί κ γω, αλλά δεν με βοηθάει συχνά η φαντασία μου στο να βγει κάτι!
 
Έπαιξα λίγο στην αρχή Κνωσό και Μάτσου Πίτσου και φαίνεται πολύ ωραίο και πολυ προσεγμένα φτιαγμένο. Είναι BASIC; Πάντως συγχαρητήρια για το δημιούργημά σου.
Να σαι καλα! Ναι, BASIC είναι, με ψηφιοποιημένες εικόνες (SCR), h εικόνα του γηπέδου Ρασίνγκ ειναι σε BASIC με DRAW/FILL και το death animation επίσης BASIC. To μόνο εκτός BASIC είναι ο player για τη μουσική.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κάποια επιπλέον στοιχεία (κουβέντα να γίνεται) θα μπορούσαν να είναι:
  • Χάρτης.
  • Interaction με χαρακτήρες.
  • Μεγαλύτερο Inventory.
  • Διαφορετικά Endings.
Ετοιμάσα σιγά σιγά το story του Rodolfo 2 και εκανα τον προγραμματισμό στην ελληνική version. Φυσικά θα πάρει μήνες μέχρι να βγει, καθώς θέλουμε μουσική, μεταφράσεις, βελτιστοποίηση εικόνων κτλ.
Αυτό που μπόρεσα να βάλω είναι ένα μικρό interaction, δηλαδή να σου μιλάνε κάποιοι χαρακτήρες για λίγο. Αν και πιάνει πολύ μνήμη, νομίζω ότι όντως δίνει μια ωραία αίσθηση.

Επίσης, να αναφέρω ότι είναι ουσιαστικά 2 παιχνίδια, part 1 (disk A), part 2, και το Bonus game extra.

Διπλή δουλειά μεν, αλλά είχα αρκετά σχόλια ότι ήταν κάπως μικρά τα παιχνίδια. Μείωσα λίγο τους θανάτους στο part 1, μείωσα επίσης τις εικόνες BASIC, και έριξα μια βαρύτητα να το κάνω πιο πολύπλοκο, βάζοντας <υπο-δωμάτια> στα δωμάτια. Ελπίζω μόνο να μην κουράζει.

Επίσης έβαλα και 2-3 στιγμές screen shaking, για να προσδώσω λίγο ρετρο-αισθημα!

Ιδωμεν!
 
Ωραία μου ακούγονται όλα, συμφωνώ και εγώ πως πρέπει να μεγαλώσει η περιπέτεια (αρκετά). Καλό είναι να υπάρχει μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στο adventure. Είμαι σίγουρος πως θα είναι βελτιωμένο και ανυπομονώ να το δω. Οι διάλογοι θα βρίσκονται μέσα στον κώδικα, ή μπορούν να φορτώσουν και από external αρχείο?. (ώστε να μπορείς να τροποποιείς το interaction ευκολότερα, ή να το αλλάζεις εντελώς). Δεν ξέρω πως λειτουργεί ο Amstrad. Επίσης, γνώμη μου, να μην περιλαμβάνει το παιχνίδι το walkthrough.
Πόσο ελεύθερη μνήμη σου δίνει ο Amstrad, 42kb?
 
Ωραία μου ακούγονται όλα, συμφωνώ και εγώ πως πρέπει να μεγαλώσει η περιπέτεια (αρκετά). Καλό είναι να υπάρχει μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στο adventure. Είμαι σίγουρος πως θα είναι βελτιωμένο και ανυπομονώ να το δω. Οι διάλογοι θα βρίσκονται μέσα στον κώδικα, ή μπορούν να φορτώσουν και από external αρχείο?. (ώστε να μπορείς να τροποποιείς το interaction ευκολότερα, ή να το αλλάζεις εντελώς). Δεν ξέρω πως λειτουργεί ο Amstrad. Επίσης, γνώμη μου, να μην περιλαμβάνει το παιχνίδι το walkthrough.
Πόσο ελεύθερη μνήμη σου δίνει ο Amstrad, 42kb?
Οι διαλογοι θα ειναι μεσα στον κωδικα, δεν ξερω και γω πολλα τεχνικα πραγματα δυστυχως, οποτε δουλευω την BASIC που ειναι η μονη που ξερω, γιατι δυστυχως δεν μενει χρονος να μαθω από το μηδεν καινουρια πραγματα.

Η μνημη που συνηθως εχεις για ενα παιχνιδι σε BASIC είναι περιπου 38kb. Ομως:
Αν θες να εχει μουσικη, που το θεωρω απαραιτητο στοιχειο για να φτιαχτει ατμοσφαιρα, τοτε πεφτουμε στα 21kb.

Γι αυτο επελεξα τα 2dsk, παιζονται και ξεχωριστα, αλλα υπαρχει μια νοηματικη συνεχεια. Δηλαδη στο 1 ψαχνεις εναν αστρολαβο και στο 2 ψαχνεις τις σημειωσεις για το πως δουλευει.
Τωρα για το walkthrough, φοβαμαι οτι πολλοι θα κολλησουν, γι αυτο το βγαζω, ετσι ωστε να μπορει να το ευχαριστηθει καποιος που θα κολλησει σε ενα σημειο.
Εβαλα και μια κουζινα/αποθηκη, ωστε να μπορεις να παρεις φαι απο το ψυγειο και να το ψησεις. Χρειαζεται σε καποια σημεια στην εξέλιξη του story. Επρεπε να φτιαξω και κατι απλό σε BASIC, χωρίς να πιάσει πολύ χωρο, οπότε βόλεψε η κουζινίτσα. Βαζω και 2 screenshot!
 

Συνημμένα

  • KITCHEN A.jpg
    KITCHEN A.jpg
    59,7 KB · Προβολές: 6
  • MORSE CODE.jpg
    MORSE CODE.jpg
    57,9 KB · Προβολές: 7
Οι διαλογοι θα ειναι μεσα στον κωδικα, δεν ξερω και γω πολλα τεχνικα πραγματα δυστυχως, οποτε δουλευω την BASIC που ειναι η μονη που ξερω, γιατι δυστυχως δεν μενει χρονος να μαθω από το μηδεν καινουρια πραγματα.
Άρα δημιουργείς με όσα ξέρεις, μέσα όμως από αυτή τη διαδικασία μεγαλώνουν οι γνώσεις και οι δυνατότητες.

Η μνημη που συνηθως εχεις για ενα παιχνιδι σε BASIC είναι περιπου 38kb. Ομως:
Αν θες να εχει μουσικη, που το θεωρω απαραιτητο στοιχειο για να φτιαχτει ατμοσφαιρα, τοτε πεφτουμε στα 21kb.
Είναι περιορισμένα τα kb στα 8-bit μηχανήματα και θέλει διαχείριση στην BASIC, ειδικά αν γράφεις σχετικά μεγάλα project σε BASIC. Πάντως δεν βλέπω πρόβλημα να είναι παραπάνω από 1 disk.
 
Επρεπε να φτιαξω και κατι απλό σε BASIC, χωρίς να πιάσει πολύ χωρο, οπότε βόλεψε η κουζινίτσα. Βαζω και 2 screenshot!
Πολύ καλή. Κάνε την ξεχωριστό πρόγραμμα, σχεδιάστε κουζίνα στον Amstrad. :lol:
 
Εδώ μπορείτε να δείτε τις καλύτερες ζωγραφιές που έχω κάνει σε BASIC στα παιχνίδια μου, ελπίζω να σας αρέσουν!
https://amstradsakis.blogspot.com/2024/02/art-in-basic.html

Ετοιμάζουμε και νέο παιχνιδάκι, θα πάρει λίγο καιρό όμως!
 
Πίσω
Μπλουζα