Ντόλτσε Βίτα (1995)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας drspiros
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Eγω διαφωνω καθετα με ολα τα παραπανω ως προς την εμφανιση της παναγιωτοπουλου.Στης γυναικες,στο φαγητο και στην μουσικη δεν μπορεις να κρινεις το γουστο του αλλου απλα ειναι τα πραγματα.Δεν μπορω να επεκταθω παραπανω γιατι ημαστε σε forum.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Χαχα ενδιαφερων ο ρολος της Ασπασιας. Οντως ειναι ενας τυπος γυναικας που δεν θα ηθελα να συναναστρεφομαι, αλλα σαν ρολος ειναι πολυ καλοφτιαγμενος και πολυπλευρος. Αγαθη, αμορφωτη, θεουσα, γεροντοκορη, ακολουθει μια πορεια ζωης που δεν πολυγουσταρει, αμφιταλαντευεται μεταξυ συντηρητισμου και ποθου οταν βλεπει ενα τεκνό. Φυσιολογικο να της βγαινει μια υστερια.
 
Πείτε με τρελό, πείτε με παρανοϊκό, όπως θέλετε πείτε με αλλά, προσπαθώ εις μάτην να καταλάβω προς τι όλος αυτός ο ντόρος με αυτό το σίριαλ. Ναι, καταλαβαίνω ότι για την τότε εποχή το περιεχόμενο ήταν πολύ μπροστά, το γεγονός δηλαδή ότι υπάρχει ερωτικό ειδύλλιο μεταξύ μιας ώριμης γυναίκας και ενός νεαρού άντρα, σίγουρα ήταν κάτι groundbreaking για τότε, τώρα το λες και κάτι φυσιολογικό.

Αλλά εκτός από το περιεχόμενο, βλέποντας το ως δημιούργημα αποκομμένο από αυτού του είδους τη σύνδεση και βλέποντας το με το πρίσμα του τώρα, ως τηλεθεατής, δεν μπορώ να αντιληφθώ το τι ακριβώς κάνει αυτό το σίριαλ κλασικό και για πολλούς συγκαταλέγεται στα καλύτερα σίριαλ όλων των εποχών.

Παρόλα αυτά, από μικρό παιδί, με έχουν στιγματίσει οι τίτλοι αρχής, είναι από τις μνήμες που έχουν χαραχτεί βαθιά στη μνήμη μου, αυτά τα γραφικά, αυτή η μουσική, με έχει σημαδέψει, το σίριαλ όμως, όχι και τόσο, οι μνήμες μου είναι καθαρά οπτικές, σε ότι έχει να κάνει με τα πρόσωπα και τα σκηνικά.
 
Πείτε με τρελό, πείτε με παρανοϊκό, όπως θέλετε πείτε με αλλά, προσπαθώ εις μάτην να καταλάβω προς τι όλος αυτός ο ντόρος με αυτό το σίριαλ. Ναι, καταλαβαίνω ότι για την τότε εποχή το περιεχόμενο ήταν πολύ μπροστά, το γεγονός δηλαδή ότι υπάρχει ερωτικό ειδύλλιο μεταξύ μιας ώριμης γυναίκας και ενός νεαρού άντρα, σίγουρα ήταν κάτι groundbreaking για τότε, τώρα το λες και κάτι φυσιολογικό.

Αλλά εκτός από το περιεχόμενο, βλέποντας το ως δημιούργημα αποκομμένο από αυτού του είδους τη σύνδεση και βλέποντας το με το πρίσμα του τώρα, ως τηλεθεατής, δεν μπορώ να αντιληφθώ το τι ακριβώς κάνει αυτό το σίριαλ κλασικό και για πολλούς συγκαταλέγεται στα καλύτερα σίριαλ όλων των εποχών.

Παρόλα αυτά, από μικρό παιδί, με έχουν στιγματίσει οι τίτλοι αρχής, είναι από τις μνήμες που έχουν χαραχτεί βαθιά στη μνήμη μου, αυτά τα γραφικά, αυτή η μουσική, με έχει σημαδέψει, το σίριαλ όμως, όχι και τόσο, οι μνήμες μου είναι καθαρά οπτικές, σε ότι έχει να κάνει με τα πρόσωπα και τα σκηνικά.

Δεν νομιζω να ειχε γινει "ντορος" λογω του περιεχομενου, αλλα θεωρω οτι οι καταστασεις, οι ατακες, οι ερμηνειες κλπ ηταν αρκετα για να καταστησουν το σιριαλ κλασικό

Οντως το θεμα ωριμη γυναικα-νεαρος αντρας ειναι καπως πρωτοτυπο, αλλα η Παναγιωτοπουλου δεν εβγαζε αυτο που σημερα λεμε "κουγκαρ", η κατασταση ηταν εντελως διαφορετικη. Επισης παιζει ρολο και το οτι δεν ηταν οποιοσδηποτε νεαρος αλλα ο αραβνιαστικος της κορης της. Βαλε σε αυτο το οτι ηταν πιεσμενη απο τις καταστασεις (χηρα, μητερα, που ζει με την υπερσυντηρητικη πεθερα της).
 
Ειμαι ο μονος που πιστευει οτι η μυστηριωδης Καρανάσιου με την οποια εχει εμμονή η Σάσα είναι το ίδιο πρόσωπο με την εξίσου μυστηριώδη Νινέτα της Ντένης Μαρκορα;;;

Νινέτα Καρανάσιου, για ενα crossover Ντολτσε Βιτα/Δύο Ξένοι!!!
 
Ειμαι ο μονος που πιστευει οτι η μυστηριωδης Καρανάσιου με την οποια εχει εμμονή η Σάσα είναι το ίδιο πρόσωπο με την εξίσου μυστηριώδη Νινέτα της Ντένης Μαρκορα;;;

Νινέτα Καρανάσιου, για ενα crossover Ντολτσε Βιτα/Δύο Ξένοι!!!
Εκπληκτική σκέψη! Θα μπορούσε άνετα! Δεν θυμάμαι όμως αν η Νινέτα ήταν παντρεμένη ή όχι. Η Καρανάσιου πάντως είχε σύζυγο, παιδιά κι φυσικά πολλούς εραστές. Είχε γραφτεί ότι στον 3ο κύκλο των Δύο Ξένων (ο οποίος τελικά δεν έγινε) θα εμφανιζόταν η περιβόητη Νινέτα κι θα ήταν μια τρανσέξουαλ.
 
Για όσους ενδιαφέρονται, ξεκίνησε η επανάληψη του εν λόγω σίριαλ, απ' όσο κατάλαβα Σαββατοκύριακα θα παίζει, στις 21:00. Με την ευκαιρία, έκατσα να το παρακολουθήσω και πραγματικά, ενώ ξέρω τι συμβαίνει στην υπόθεση, μου έχει κάνει εντύπωση η στάση του Αντώνη.

Από τη μία έχει τη σχέση με την κόρη, από την άλλη όμως, δεν δίστασε στιγμή να αποπλανήσει την μεγαλοκυρία, τίποτα δεν τον φρέναρε οπότε, εκεί είναι που απορώ, το έκανε επειδή είναι γυναικάς η επειδή στην ουσία δεν έτρεφε έντονα αισθήματα για την Ντορίτα; Δεν έχω δει ολόκληρο το σίριαλ επομένως, δεν ξέρω πως έχει εξελιχθεί ως χαρακτήρας αλλά ως πρώτη εντύπωση, δεν μου φαίνεται ντόμπρος.

Επίσης, κάτι που παρατήρησα, πιστεύω ότι ο ρόλος της γριάς Μαρκάτου, αποτέλεσε το πρότυπο για το ρόλο του παππού Αριστείδη στα εγκλήματα η μάλλον, ήταν ο ίδιος χαρακτήρας, στο γυναικείο φύλο, γνωρίζουμε βέβαια ότι ο σεναριογράφος που έγραψε το Ντόλτσε Βίτα, έγραψε μετέπειτα τα Εγκλήματα. Ατάκες βιτριόλικες, γενικά "προχώ" ηλικιωμένοι στη συμπεριφορά τους.

UPDATE: Στα του Αντώνη, επειδή είδα τη συνέχεια της ιστορίας, λύθηκαν οι απορίες μου οι οποίες, εξηγούν τη στάση του, απαντήθηκαν τα ερωτηματικά μου.
 
γιατι να αποπλανησε αυτος αυτην και οχι το αντιστροφο; απο οσο θυμαμαι παικτηκε η φαση ασχημα με το ποτο
στο αλλο που λετε εχετε ενα δικιο αλλα εχουν μια βαση διαφορα κατα την προσωπικη μου εκτιμηση ο αριστειδης ηταν με μια εννοια πνιγμενος στην τρελλα ενω η γρια μαρκαττου απολυτα λογικη
 
γιατι να αποπλανησε αυτος αυτην και οχι το αντιστροφο; απο οσο θυμαμαι παικτηκε η φαση ασχημα με το ποτο
Με τον τρόπο που παρουσιάστηκε η πρώτη τους γνωριμία, δεν θα έλεγα ότι συνέβη το αντίστροφο, έτσι όπως ήταν και οι συνθήκες της γνωριμίας τους, δύσκολο μου φαίνεται, πιο πολύ ο νέος ήταν ο παρορμητικός της υπόθεσης και αυτός ο οποίος "ξεκλείδωσε" την πρωταγωνίστρια.

Όσον αφορά τους δύο γέρους, ναι, ο παππούς Αριστείδης έπασχε από Αλτσχάιμερ (έστω ότι), γενικά όμως, είναι δύο ηλικιωμένοι οι οποίοι εχουν δυναμική προσωπικότητα και εκ πρώτης, φαίνεται να υπάρχουν ομοιότητες. Θα έλεγα ότι τελικά και ο παππούς Αριστείδης έχει τα λογικά του.

Για να επανέλθω στα του σίριαλ και αναφερόμενος σε πρότυπα τα οποία τέθηκαν με το συγκεκριμένο σίριαλ, πέραν του Παπαπέτρου, εννοείται πως εδώ διαμορφώθηκαν και τα πρότυπα συγγραφής και του Ρήγα. Αυτή η συνεχόμενη υστερία των πρωταγωνιστών, ειδικά εν προκειμένω της Όλγας, είναι η ίδια υστερία που έχουμε δει μετέπειτα σε Κωνσταντίνο & Ντένη Μαρκορά και άλλους πρωταγωνιστές των σεναρίων του.

Το οποίο όμως πρότυπο της ακατάπαυστης υστερίας, είχε γνωρίσει το φιλοθεάμων κοινό και στην εύθυμη σειρά του Γιάννη Δαλιανίδη η οποία προβάλλεται σε επαναλήψεις τα καλοκαίρια. Και παιδιά, αντιλαμβάνομαι το πόσο καλή είναι η σειρά, με τις ατάκες, τους χαρακτήρες κτλ ΑΛΛΑ, πραγματικά δεν υποφέρεται η υστερία της Παναγιωτοπούλου, καταντάει απίστευτα κουραστική μετά από λίγο και δυστυχώς, επειδή είναι και πρωταγωνιστικός ρόλος, ολόκληρα τα επεισόδια σχεδόν αποτελούνται από αυτό.
 
...... κατα την προσωπικη μου εκτιμηση ο αριστειδης ηταν με μια εννοια πνιγμενος στην τρελλα ενω η γρια μαρκαττου απολυτα λογικη.....
....Όσον αφορά τους δύο γέρους, ναι, ο παππούς Αριστείδης έπασχε από Αλτσχάιμερ (έστω ότι), γενικά όμως, είναι δύο ηλικιωμένοι οι οποίοι εχουν δυναμική προσωπικότητα και εκ πρώτης, φαίνεται να υπάρχουν ομοιότητες. Θα έλεγα ότι τελικά και ο παππούς Αριστείδης έχει τα λογικά του....
Κοινό στοιχειο του παππού Αριστείδη κι της γιαγιάς Μαρκάτου ήταν ότι κι οι δύο λάτρευαν τα παιδιά τους κι μισούσαν τους συζυγους των παιδιών τους.
Ο καθένας είχε το δικό του τρόπο να ελέγχει τα του οίκου του.
Ο παππούς Αριστείδης είχε πείσει άπαντες, ακόμα κι το γιατρό (!!!!), ότι έχει άνοια, ότι είναι κατάκοιτος, ότι, ότι, ότι...ένω στην πραγματικότητα δεν είχε απολύτως τίποτα κι υποκρινόταν τον άρρωστο, τον τρελό, τον παράλυτο κλπ, για να μένει με τον Αχιλλέα κι να παρακολουθεί τα πάντα. Υποκρινόταν δλδ τον ανήμπορο με μεγάλη μαεστρία κι κατάφερνε με αυτό τον τρόπο να γνωρίζει ότι συνέβαινε στο σπίτι κι τη ζωή του γιου του, αφού κανείς δεν τον έπαιρνε σοβαρά.
Σε αντίθεση, η γιαγια Μαρκάτου, παρόλο που όλοι την έτρεμαν κι την έλεγαν "Μπουμπουλίνα", το μάτι της αποδείχτηκε τελικά ότι δεν ήταν κι τόσο άγρυπνο. Δύο χρόνια δεν είχε πάρει μυρωδια απο τη σχέση Χριστίνας-Αντώνη κι κατάπινε αμάσητη όποια θεότρελη δικαιολογία έβρισκε η Χριστίνα. Κι αν ακόμη κάποιες φορές δεν την πίστευε, το μυαλό της πήγαινε σε άσχετα θέματα κι όχι ότι μπορει η νύφη της να έχει κρυφή σχέση.
Αυτή νομίζω ήταν η διαφορά τους: ότι ο παππους Αριστείδης είχε την πονηριά να μαθαίνει τα πάντα παριστάνοντας τον ανήμπορο, ενώ η γιαγια Μαρκάτου που συμπεριφερόταν ως κέρβερος θεωρώντας ότι έτσι έχει τον έλεγχο, στην ουσία δεν κατάφερνε να γνωρίζει τι γινόταν κάτω απο τη μύτη της.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Γενικά η ομοιότητα τους, είναι ότι με τον τρόπο τους, έλεγχαν τα του οίκου τους, με διαφορετικό τρόπο μεν, η ουσία όμως είναι η ίδια, θεωρούσαν ότι αποτελούσαν ο καθένας την "κολώνα του σπιτιού" ως γηραιότεροι, σοφότεροι, παρόλο που ήταν χειριστικοί αμφότεροι.

Παρόλα αυτά, σίγουρα ένα κοινό που έχουν, είναι ότι και οι δύο χαρακτήρες, είναι ατακαδώροι και παρόλο που είναι και οι δύο ηλικιωμένοι και δευτεραγωνιστές, έχουν καταφέρει να κλέψουν την παράσταση.

Επίσης, μιας και αναφέρουμε τη γριά Μπουμπουλίνα, θαρρώ ότι είναι πιο πειστική στο ρόλο της, ειδικά όταν εκνευρίζεται, για κάποιο λόγο, στα τρία πρώτα επεισόδια που παρακολούθησα, μου έδωσε αυτή την αίσθηση, ειδικά συγκριτικά με την υστερία στην οποία αντιπαραβαλλόταν, φαίνεται πως ούσα εμπειροτερη και παλαιότερη στην υποκριτική, είχε διαφορετικό τρόπο να ερμηνεύει, εν προκειμένω τον εκνευρισμό της.
 
Μια που συγκρίνουμε dolce vita κ Εγκλήματα, μου ήρθε μια φλασια: Στη dolce vita η Σάσα Παπαδημα, στα Εγκλήματα Σωσω Παπαδημα! Περιεργως πάντως δεν είχαν ίδιο σεναριογράφο νομίζω
 
Κι όμως, ήταν ο ίδιος. Το Ντόλτσε Βίτα έχει ταυτιστεί με τον Ρήγα, είχε όμως ως συνεργάτη και τον Παπαπέτρου, σεναριογράφο των Εγκλημάτων. Γι'αυτό ανέφερα και τις ομοιότητες μεταξύ γριάς Μπουμπουλίνας και παππού Αριστείδη, είναι ως πυλώνας ο κοινός σεναριογράφος. Αλλά ναι, έχει ενδιαφέρον αυτό που αναφέρεις, δεν το είχα συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα που αναφέρθηκε.

Σημειωτέον ότι Ρήγας & Παπαπέτρου, έχουν συμπράξει και για το Πάτερ Ημών του ΑΝΤ1, εκεί όμως, νομίζω ότι είχε άλλο παρατσούκλι ο Παπαπέτρου.
 
Πίσω
Μπλουζα