Ντόλτσε Βίτα (1995)

http://makarenia.gr/quiz/1116/quiz_p..._ntoltse_vita/

Βγήκα Ασπασια αλλά ήθελα να βγω θεα σασα!αχ να μην έχω τίποτα δικό της, ωραιο κουιζ όμως και μου δείχνει πως πρέπει να αλλάξω ζωη
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θεωρώ ότι τη σειρά σώζουν οι δεύτεροι ρόλοι, Σάσα, Ασπασία και Γιαγιά για να μη μιλήσω για τρίτους Σόφη, Χάρης και Αμαλία Πισπιρίγγου.

Νομίζω ότι ειδικά η Παναγιωτοπούλου έπρεπε να το δει αλλιώς. Αυτό το σούρσιμο τη φωνής και τα μόνιμα νεύρα πραγματικά με ενοχλούν αφάνταστα.
 
Τη σειρά την είδα πριν λίγα χρόνια, και ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα τον Ευθυμιάδη, δεν ήξερα καν ότι υπήρχε τέτοιος ηθοποιός.

Θα συμφωνήσω ότι η Παναγιωτοπούλου δεν ήταν πολύ καλή στο ρόλο, κι ας ήταν αυτή ο κύριος λόγος που άρχισα να παρακολουθώ τη σειρά.(Όταν ήμουν Ελλάδα παρακολουθούσα ανελλιπώς τις παραστάσεις του "Ελεύθερου Θέατρου" και αργότερα της "Ελεύθερης Σκηνής", να μη μιλήσω για τη Λιλιπούπολη και την κυρία Χιονάτη, και η Παναγιωτοπούλου μου άρεσε). Αλλά φυσιογνωμικά δεν μου ταίριαζε για γυναίκα που θα μπορούσε να έριχνε έτσι μπαμ και κάτω έναν νεαρό σαν τον Ευθυμιάδη όπως συνέβη στο πρώτο επεισόδιο (άλλο αν είχαν γνωριστεί πρώτα και λόγω προσωπικότητας κλπ τον γοήτευε) και αργότερα το παίξιμό της με εκνεύριζε (αλλά "το σούρσιμο της φωνής και τα μόνιμα νεύρα" νομίζω της είχαν πια γίνει μανιέρα κι έπαιζε πάντα έτσι). Έβλεπα τις προάλλες το κλιπ στο οποίο ο Ευθυμιάδης τραγουδάει (ή μάλλον εμηνεύει) το "Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου" και τα καραγκιοζιλίκια της Παναγιωτοπούλου ήταν υπερβολικά και θα έκαναν φανερό και στον πιο ηλίθιο ότι κάτι έτρεχε. Όσο κι αν ο τρόπος που παίζονται οι σκηνές είναι θέμα σκηνοθέτη, οι ηθοποιοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών ιδίως όταν εχουν την εμπειρία της Παναγιωτοπούλου. Θα μπορούσε να είχε δείξει την αμηχανία της πιο συγκρατημένα. Γενικά δεν μου αρεσε ο χαρακτήρας της και απορούσα με την υπομονή του νεαρού που ανεχότανε συνέχεια όλα τα καψόνια που του έκανε.

Κατα τ' άλλα ήταν πολύ αστεία σειρά, αλλά όπως και άλλες τηλεοπτικές επιτυχίες είχε ένα μειονέκτημα: Τράβηξε πολύ και στο τέλος έκανε κοιλιά. Όχι στις ατάκες και στα μικροσυμβάντα - αυτά παρέμειναν αστεία, γι'α υτό και είδα όλα τα επισόδια. Εκεί που έπασχε ήταν η γενικότερη εξέλιξη της πλοκής η οποία σε πολλά σημεία έμοιαζε να επαναλαμβάνεται. (Καταλαβαίνω τους εμπορικούς λόγους: Όσο η σειρά είχε υψηλή τηλεθέαση θέλανε να την τραβήξουν για τις διαφημίσεις. Αλλά αυτό είναι αδιάφορο όταν την κρίνουμε). Κι όσο για το τέλος, ναι μεν ήταν ρεαλιστικό αλλά ακύρωνε τη βασική ιδέα της σειράς και δικαίωνε την αντίδραση που θα είχαν οι πεθεροϋπηρέτριες αν είχαν μάθει για τη σχέση από νωρίς - αταίριαστο ζευγάρι που δεν είχε μέλλον.
 
Το σήριαλ -το είχε πει άλλωστε κι ο Α.Ρήγας σε συνέντευξη του-  είναι τηλεοπτική μεταφορά του θεατρικού έργου "Σαράντα Καράτια", διασκευασμένο κι προσαρμοσμένο φυσικά στα ελληνικά δεδομένα της εποχής των 90s. 

[SIZE=18.3633327484131px]Η υπόθεση του θεατρικού: [/SIZE]

Μια γοητευτική σαραντάρα Παριζιάνα, η Λίζα βρίσκεται σε διακοπές έκτος Γαλλίας. Σε κάποιο ερημικό ακρογιάλι όπου έχει πάει για μπάνιο διαπιστώνει ότι το αυτοκινήτο της έχει πάθει βλάβη και είναι αδύνατο να επιστρέψει στο ξενοδοχείο. Ενω είναι απελπισμένη, φτάνει στο ακρογιάλι με τη μοτοσυκλέτα του ένας γοητευτικός νεαρός, ο Γκυγιώμ Σαρμονιέ. Από σύμπτωση είναι κι αυτός απ' το Παρίσι. Γνωρίζονται, κάνουν μαζί μπάνιο, ξεχνιούνται, η ακρογιαλιά είναι έρημη και η κυρία των σαράντα καρατίων υποκύπτει στην αδυναμία της στιγμής. Την άλλη μέρα επιστρέφει στη Γαλλία, έχοντας δώσει ψεύτικο όνομα στον νεαρό Γκυγιώμ Σαρμονιέ. Στο Παρίσι την περιμένει η μητέρα της Μονέτ, η εικοσαχρονη κόρη της Αννίκ, ο κύκλος της και φυσικά η δουλειά της. Χηρα, έξυπνη και σοβαρή, η Λίζα διευθύνει ένα μεγαλο μεσιτικό γραφείο. Η ζωή της κυλάει ήρεμα, ανάμεσα στο σπίτι και το γραφείο. Ολα ομως ανατρέπονται οταν η κόρη της Αννίκ φέρνει στο σπίτι το νεαρό φίλο της που δεν είναι άλλος από τον Γκυγιώμ Σαρμονιέ...
 
Οντως η Παναγιωτοπολου δεν εβγαζε κατι το ερωτικο, ειδικα με τα νευρα την ατσαλοσυνη της, αλλα κατα τη γνωμη μου ηταν κατι που ενισχυε το κωμικοσουρεαλιστικο τη σειρας
 
Το "40 καράτια" ήταν μεγάλη επιτυχία της Έλλης Λαμπέτη και έχει γυριστεί και ταινία με τη Liv Ullman (που ήταν διακοπές στην Ελλάδα, υποτίθεται, όταν γνώρισε τον νεαρό - ίσως διότι ο σκηνοθέτης λεγόταν Milton Katselas). Είναι φανερό και από την περίληψη του θεατρικού (που ήταν ρομαντική κομεντί) ότι ελάχιστη σχέση υπάρχει με το σήριαλ ακόμη και στις γενικές γραμμές. Πιο πολύ σαν πηγή έμπνευσης μπορεί να θεωρηθεί.
 
Έχει δίκιο  ο γερό ελέφαντας. Σίγουρα πηγή έμπνευσης, αλλά από κει και μετά η άβυσσος...
 
Πήραν το consept του θεατρικου (δλδ η χήρα σοβαρη σαραντάρα που ζει μια σύντομη ερωτική περιπέτεια με ενα νεαρό κατα πολύ μικρότερο της και στην πορεία ο νεαρος μπαινει ξανα στην ζωη της ως boyfriend της κόρης). Εννοείται οτι δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί αυτούσιο στην tv κι έγιναν αλλαγες. 

(σ.σ. Κι η Βουγιουκλάκη είχε παίξει το εν λόγω έργο, αλλά με την ονομασια "Λίγο πιο νωρίς, λίγο πιο αργά" με τον Σπυρόπουλο στο ρολο του νεαρού). 
 
(σ.σ. Κι η Βουγιουκλάκη είχε παίξει το εν λόγω έργο, αλλά με την ονομασια "Λίγο πιο νωρίς, λίγο πιο αργά" με τον Σπυρόπουλο στο ρολο του νεαρού). 
Η Αλικη εκανε οντισιον για να βρει εναν φρεσκο ηθοποιο για τον ρολο του νεαρου εραστη. Περασαν αμετρητα αγορια και η πρωταγωνιστρια κατεληξε στον Σπυροπουλο με την γνωστη συνεχεια.... :)
 
Τί ωραίες φωτογραφίες! Ευχαριστούμε ✌️

Ίσως η πιο αγαπημένη μου κωμική σειρά - πάντως σίγουρα αυτή που έχω δει τις περισσότερες φορές! Κάνοντας ένα βιαστικό πέρασμα από τα σχόλια του thread εκπλήσσομαι που τόσο πολλοί (διόρθωση, ίσως λίγοι) θεωρούν την Παναγιωτοπούλου ατάλαντη. Ασχέτως του αν ήταν ρεαλιστικό ζευγάρι με τον Αντώνη (προφανώς όχι), προσωπικά τη βρίσκω αριστουργηματική σε πολλές σκηνές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έχουν πάρει πολλά από το ντολτσε βιτα για τον ιό!
 

Συνημμένα

  • IMG_20200312_110421.png
    IMG_20200312_110421.png
    725,3 KB · Προβολές: 8
Δυο γεγονότα,το ένα δυστυχώς δυσάρεστο με το θάνατο της 'Ντορίτας' και το άλλο με την πρόσφατη συνέντευξη της Άννας Παναγιωτοπούλου,επανέφεραν για λίγο τη σειρά στην επικαιρότητα.Να πω καταρχήν ότι ήταν η αγαπημένη μου κωμική σειρά μαζί με τους 'Παντρεμένους'.Συμφωνώ ότι στην δεύτερη σεζόν την τραβήξαν από τα μαλλιά αλλά και πάλι είχε γέλιο με τον Παπακαλιάτη,τον Κοντογιαννίδη,την Πισπιρίγγου κλπ.Θεωρώ ότι η Παναγιωτοπούλου έδωσε ρεσιτάλ στη συγκεκριμένη σειρά,δεν ξέρω γιατί σε κάποιους δεν άρεσε.Τώρα αν όντως δεν μιλιόντουσαν με τον Ευθυμιάδη και η σειρά είχε τέτοια επιτυχία,τί να πώ.Γενικά όλοι οι ηθοποιοί ήταν απόλυτα ταιριαστοί στους ρόλους τους.Δεν είναι τυχαίο που κάποιοι χάρη στο 'Ντόλτσε Βίτα' έφτιαξαν την καριέρα τους (Ευθυμιάδης,Καβογιάννη) και άλλοι την ανέστησαν (Μπαλανίκα,Ορκόπουλος).
 
Και άλλα memes from dolce vita!
 

Συνημμένα

  • IMG_20200313_151516.png
    IMG_20200313_151516.png
    947,5 KB · Προβολές: 6
Να ξεχνιομαστε και λίγο μέρες που ζουμε , μην το γελατε όμως το κέντημα είναι πολύ αγχολυτικη ασχολία.
 

Συνημμένα

  • IMG_20200323_121111.png
    IMG_20200323_121111.png
    1,4 MB · Προβολές: 11
Τώρα που μπήκε το καλοκαίρι ή σασα πιο επίκαιρη από ποτε
 

Συνημμένα

  • IMG_20200519_164759.png
    IMG_20200519_164759.png
    593,1 KB · Προβολές: 4
Πρεπει να ηταν η πρωτη σειρα του Λευτερη Παπαπετρου που επεσε στην αντιληψη μου, και οταν την εβλεπα τελευταια, παρατηρησα κοινα στοιχεια με τις αλλες του σειρες, οπως πχ. τα Εγκληματα, παροτι πολυ διαφορετικα σε υφος.

Ενα χαρακτηριστικο τους, ειναι και κατι που με νευριαζει: οτι ισως για να γεμισει χρονο εδειχνε μια ολοκληρη σεκανς χωρις λογια, παιζοντας μουσικη, που στην αρχη μπορει να εχει κωμικο εφε, αλλα στην τελικη κουραζει. Για παραδειγμα τοτε που επιασαν τη Χριστινα με τον Αντωνη και την εδιωξαν απο το σπιτι, μετα μπηκε η Ασπασια στην κρεβατοκαμαρα, στυλ covid (μασκα, γαντια), και ενω επαιζε ενα τραγουδι, τη βλεπαμε να βαζει σε μια σκουπιδοσακουλα τα πραγματα της Χριστινας, την τουρτα που ετρωγε με τον Αντωνη, τη σαμπανια, τα ρουχα της κλπ. Και εκει που σκεφτεσαι "α μωρε τι αστειο, η γλυκουλα μπαινει με μασκα και γαντια για να μη τη μολυνει η ντροπη και η αμαρτια", αλλα στην τελικη λες "wtf τη βλεπω να πιανει ενα-ενα τα πραγματα και να τα βαζει στη σακουλα για 3 ολοκληρα λεπτα;". Σχεδον καθε επεισοδιο εχει ενα τετοιο ανουσιο σεκανς.
 
Βλέπω αυτή την σειρά κάθε καλοκαίρι... Δεν ξέρω γιατί... Όταν χαλαρώνω στο νησί, τα ήσυχα απογευματάκια (γιατί τα βραδάκια είμεθα όξω συνέχεια) θέλω κάτι που να μην με βάζει καθόλου σε σκέψεις... Αυτή η σειρά και οι Δύο Ξένοι είναι πολύ του γούστου μου... Εγώ πάλι πιστεύω το εξής: Η Παναγιωτοπούλου παίζει τέλεια τον ρόλο που της αναλογεί. Η ένστασή μου είναι στην εμφάνισή της... Δεν ταιριάζει εμφανισιακά με τον λιανό Ευθυμιάδη καθόλου... Εντάξει, το στόρι ήταν η διαφορά ηλικίας ανάμεσα σε έναν άντρα που ερωτεύεται μια πολύ μεγαλύτερή του γυναίκα... Αλλά υπάρχουν και πενηντάρες που κάνουν στράκες! Όπως λέει ο elephadas, δεν μπορεί ένας άντρας (όχι να είναι όπως ήταν τότε ο Ευθυμιάδης αλλά και οποιοσδήποτε άντρας) να δει μια γυναίκα σαν την Χριστίνα και να πέσει τ' ανάσκελα... Μπορεί να ερωτευτεί στην πορεία την προσωπικότητά της, τον χαρακτήρα της κλπ... Εγώ προσωπικά, θα προτιμούσα την Μπαλανίκα σε αυτόν τον ρόλο... Το σώμα της εκπληκτικό και χαριτωμένο μουτράκι... Αν και η Σάσα της έχει μείνει στην τηλεοπτική ιστορία... Όπως και η γιαγιοπεθερά της Μαρίας Φωκά... Αλλά είπαμε... Το σήριαλ είναι κωμωδία...

Η προσωπική μου (και μοναδική) αντιπάθεια στο έργο είναι για την Ασπασία... Εκπληκτική στο ρόλο της η Καβογιάννη δεν το συζητώ, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου ο ρόλος της... Τις σκηνές της τις περνάω στο γρήγορο... Μια κομπλεξική γεροντοκόρη, κουτσομπόλα, βλήτο με την κυριολεκτική έννοια της λέξης.... Φυτό να το ποτίζεις... Όλοι οι άλλοι χαρακτήρες είναι αστείοι και βγάζουν γέλιο... Οι ατάκες πάνε κι έρχονται...

Χριστίνα: Κρικ και κρακ, κρικ και κρακ, κάνει η πολυθρόνα της γιαγιάς... Εγώ ούτε πολυθρόνα δεν έχω!
Σάσα: Ε, δεν πειράζει... Εσύ κάθεσαι αλλού πάνω και κάνεις κρικ και κράκ! :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Βλέπω αυτή την σειρά κάθε καλοκαίρι... Δεν ξέρω γιατί... Όταν χαλαρώνω στο νησί, τα ήσυχα απογευματάκια (γιατί τα βραδάκια είμεθα όξω συνέχεια) θέλω κάτι που να μην με βάζει καθόλου σε σκέψεις... Αυτή η σειρά και οι Δύο Ξένοι είναι πολύ του γούστου μου... Εγώ πάλι πιστεύω το εξής: Η Παναγιωτοπούλου παίζει τέλεια τον ρόλο που της αναλογεί. Η ένστασή μου είναι στην εμφάνισή της... Δεν ταιριάζει εμφανισιακά με τον λιανό Ευθυμιάδη καθόλου... Εντάξει, το στόρι ήταν η διαφορά ηλικίας ανάμεσα σε έναν άντρα που ερωτεύεται μια πολύ μεγαλύτερή του γυναίκα... Αλλά υπάρχουν και πενηντάρες που κάνουν στράκες! Όπως λέει ο elephadas, δεν μπορεί ένας άντρας (όχι να είναι όπως ήταν τότε ο Ευθυμιάδης αλλά και οποιοσδήποτε άντρας) να δει μια γυναίκα σαν την Χριστίνα και να πέσει τ' ανάσκελα... Μπορεί να ερωτευτεί στην πορεία την προσωπικότητά της, τον χαρακτήρα της κλπ... Εγώ προσωπικά, θα προτιμούσα την Μπαλανίκα σε αυτόν τον ρόλο... Το σώμα της εκπληκτικό και χαριτωμένο μουτράκι... Αν και η Σάσα της έχει μείνει στην τηλεοπτική ιστορία... Όπως και η γιαγιοπεθερά της Μαρίας Φωκά... Αλλά είπαμε... Το σήριαλ είναι κωμωδία...

Η προσωπική μου (και μοναδική) αντιπάθεια στο έργο είναι για την Ασπασία... Εκπληκτική στο ρόλο της η Καβογιάννη δεν το συζητώ, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου ο ρόλος της... Τις σκηνές της τις περνάω στο γρήγορο... Μια κομπλεξική γεροντοκόρη, κουτσομπόλα, βλήτο με την κυριολεκτική έννοια της λέξης.... Φυτό να το ποτίζεις... Όλοι οι άλλοι χαρακτήρες είναι αστείοι και βγάζουν γέλιο... Οι ατάκες πάνε κι έρχονται...

Η αλήθεια είναι ότι εκείνη την εποχή πολλές 'ώριμες' γυναίκες ζηλεύαν,μην πω και φθονούσαν,την Παναγιωτοπούλου ακριβώς για το λόγο που λες.Που ένας άντρας δηλαδή νεαρός,εμφανίσιμος σαν τον Ευθυμιάδη τότε,την είχε ερωτευτεί,έστω και σε τηλεοπτική σειρά.Μην ξεχνάμε ότι τότε στα 90s,το θέμα μεγαλύτερη γυναίκα με νεότερο άντρα,ήταν ακόμα ταμπού.Δεν είναι όπως τώρα

Για το ρόλο της Ασπασίας,θεωρώ ότι η Καβογιάννη ήταν τόσο ταιριαστή που ακόμα και αν ο ρόλος δεν αρέσει σε κάποιον,καλύπτεται από την ερμηνεία της.Αν ήταν δηλαδή κάποια άλλη ηθοποιός με μικρότερο ταλέντο ή που δεν θα της ταίριαζε ο ρόλος,ίσως να συμφωνούσα μαζί σου.Αλλά και η Ασπασία έχει αρκετές σκηνές που βγάζει γέλιο,ειδικά εκείνη με τις ακρίδες.:)
 
Πίσω
Μπλουζα