Νext Gen Gaming σε CRT

σε τιμονιερα φαντάζομαι;
Ε ναι στηνω την τιμονιερα οταν θα παιξω μονο αυτο το παιχνιδι για 2+ ωρες σερι και περνανε οι ωρες σαν να ειναι λεπτα :fafoutis::fafoutis::fafoutis:. Αυτο το παιχνιδι εχει να δωσει παρα πολλες χιλιαδες ωρες διασκεδασης ακομη.

Τι να πρωτοπαιξουμε δεν ξερω οταν συνδυαζεις retro gaming και συγχρονο gaming.:fafoutis::fafoutis::fafoutis:
 
Ατελειωτη διασκεδαση στην CRT TV και συνεχεια με assetto corsa. Φοβερο και για arcade καμπινα με CRT οθονη και τιμονι.

Τι κερματα θα ειχε φαει αν εβγαινε στα arcades....αν υπηρχε απο τοτε το πιο εξελιγμενο haedware

Εννοειται πως χανουν οι φωτο σε λεπτομερεια και δεν φτανουν την μαγεια της εικονας στην CRT TV samsung που εχω οπως επισης και στην αποδωση του φωσφορου.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg
 
Βλέπω τις φωτογραφίες και ζηλεύω... Δεν έχω, δυστυχώς, χώρο για CRT (και που θα έβρισκα μία άλλωστε).
 
είχα πετύχει στα arcades πριν λίγα χρόνια παρόμοιο παιχνίδι με ειδική πολυθρόνα και 3 οθόνες παρακαλώ
 
είχα πετύχει στα arcades πριν λίγα χρόνια παρόμοιο παιχνίδι με ειδική πολυθρόνα και 3 οθόνες παρακαλώ
To γνωστο f355 challenge της sega που βγηκε στα arcades το 1999

Eιναι αλλη αισθηση η CRT.

 
Τελευταία επεξεργασία:
πλάκα έχει να παίζεις καινούργια παιχνιδια φτιαγμένα ειδικά για ρέτρο αισθητική σε παλιά οθόνη!
 

Συνημμένα

  • 20231128222639_1.jpg
    20231128222639_1.jpg
    577,8 KB · Προβολές: 11
Συνεχεια με το απιστευτο Robocop και η UNREAL ENGINE 5 δειχνει τα δοντια της με τον φωτορεαλισμο της νεας γενιας.

Ετυχε να δω το Robocop σε ps5 σε συγχρονη οθονη 4κ led 50" και εκτος την διαφορα στην καθαροτητα της αναλυσης στην led οθονη μου φανηκε πολυ χειροτερος ο φωτορεαλισμος και γενικα η αληθοφανεια των γραφικων σε σχεση με αυτο που εβλεπα στην crt τηλεοραση μου στις ιδιες πιστες του παιχνιδιου.Εχανε πολυ και ηταν λες και εβλεπα ενα συνηθισμενο παιχνιδι ps4 υψηλης αναλυσης και μεχρι εκει. Ισως σε πιο μικρη οθονη led να εδειχνε καλυτερο.
 
Επειδή η απλή HD οθόνη ASUS VZ279 εκτός από HDMI έχει και είσοδο VGA, για να μην πάει χαμένος ο αντάπτορας Displayport->VGA, δοκίμασα να τη συνδέσω με τον υπολογιστή αντί για τη θύρα HDMI, μιας και 1920:1080 είναι η μέγιστη της ανάλυση.

Ε λοιπόν παρατήρησα διαφορές προς όφελος της VGA. Η ποιότητα εικόνας είναι ίδια . Αν βάλεις όμως πάνω από 72 χερτζ ανανέωση η εικόνα γίνεται interlaced. Αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά ταχύτητας στην αλλαγή αναλύσεων με τη VGA να είναι τουλάχιστον 2/3 του χρόνου γρηγορότερη.
Ενώ και στην κίνηση είναι ομαλότερη, παρόλο που είναι LCD, χωρίς tearing και χωρίς σπάσιμο καρέ. Καλύτερο αποτέλεσμα και από τη game mode μέσω HDMI.
Βέβαια σε ανάλυση 640:480 τα παιχνίδια DOS ακόμα και έτσι δείχνουν χάλια σε σχέση με οθόνες CRT.

Μέχρι να φέρω την ασύγκριτη ASUS PG348Q που ρημάζει αχρησιμοποίητη, αυτή είναι μια καλή εναλλακτική.
Αν και μια θύρα DVI πιστεύω θα είχε τα ίδια αποτελέσματα με VGA αλλά δυστηχώς λείπει.
 
Τomb raider 2013 σε CRT TV 21" philips με καμπυλωτη οθονη σε αναλυση 1024x768. Το ειχα τερματισει ξανα τοτε που βγηκε.

Παιχνιδαρα με φοβερα CRT γραφικα φωσφορου (χανουν στις φωτο) και υπερ διασκεδαστικο χωρις καμια ιδιαιτερη δυσκολια στο easy σε εχθρους και αρχηγους.Ολα τα λεφτα στην CRT TV.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Συνεχεια στις μαχες στην τεραστια ζουγκλα του απιστευτου CRYSIS 2007 σε CRT TV 21" Tι απιστευτο παιχνιδι που ειχαν φτιαξει.Λες και συμμετεχεις σε ταινια δρασης μεσω gamepad χαχαχα.

CRT TV 21" και βουτια στον μαγικο κοσμο των videogames με το απιστευτο CRYSIS του 2007

Η λαμψη του φωσφορου οι κυματισμοι στο νερο η κινηση των φυτων και η αληθοφανεια ειναι απιστευτη και δεν γινεται να αποτυπωθουν στις φωτο.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Mετα τα hang on της sega οπως και αλλα arcade με μηχανες που παιζαμε σε CRT στα 90s συνεχιζεται μεχρι και σημερα η διασκεδαση με μηχανες σε CRT με πιο συγχρονες συνεχειες.

CRT TV 21" και Ride 4 του 2020. Aπιστευτη διασκεδαση στην CRT

Αδικουνται στις φωτο τα γραφικα του παιχνιδιου.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg
 
Aφου ειχε τερματιστει το Robocop ξαναβαζω να παιξω τις απιστευτες αποστολες που εχει με αμετρητους εχθρους και χορταστικη δραση shooting.Γινεται ενας πανικος που ουτε φωτογραφια δεν προλαβαινεις να βγαλεις.

Και εννοειται για να χαζεψω τα γραφικα νεας γενιας που εχει το παιχνιδι με την εξελιγμενη μηχανη γραφικων unreal engine 5.

Αδικουνται στις φωτο τα γραφικα του παιχνιδιου και χανουν σε φωτισμους φωσφορου, λεπτομερεια και γενικα στην αισθηση της εξαιρετικης αληθοφανειας που ειναι ανωτερη κανονικα στην CRT μου.

Απο τις πιστες του παιχνιδιου που ειναι και open world σε CRT TV 21" (ποιος να το πιστευε την εποχη του atari 2600 οτι θα εφταναν τα γραφικα σε τετοιο σημειο)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg


14.jpg

15.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
CRT TV 21" και next gen gaming παιχνιδι τρομου με πρωτου προσωπου οπτικη μεσω body cam που εχει και τα πραγματικα εφε παραμορφωσης της καμερας.

Παιχνιδι τρομου και επιβιωσης με πολυ δραση shooting fps και πολλα παραμορφωμενα zombies που παραμονευουν σε πολλες γωνιες για να μας επιτεθουν.Ηταν λες και εβλεπα vhs ταινια θριλερ των 90ς στην CRT.

Τα γραφικα που εχω αδικουνται απο τις φωτο σε χρωμα - λαμψη φωσφορου κλπ.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg
 
Τις προαλες παρακολουσα ενα weekly του Digital Foundry οπου αυτος με το κενο στα δοντια ειπε οτι για να φτασουν οι επιπεδες οθονες την απεικονιση της κινησης των CRT πρεπει να πλησιασουν τα 1000hz.
Ενας εκπροσωπος της AMD επισης δηλωσε οτι το "end game" στην απεικονιση θα ειναι 1000 hz οθονες με 1000 fps games.
 
Τις προαλες παρακολουσα ενα weekly του Digital Foundry οπου αυτος με το κενο στα δοντια ειπε οτι για να φτασουν οι επιπεδες οθονες την απεικονιση της κινησης των CRT πρεπει να πλησιασουν τα 1000hz.
Ενας εκπροσωπος της AMD επισης δηλωσε οτι το "end game" στην απεικονιση θα ειναι 1000 hz οθονες με 1000 fps games.
Eνας λόγος που δεν αγοράζω οθόνες με 200 και πανω χερτζ γιατί η κάρτα γραφικών και το σύστημα με τίποτα δεν θα έφταναν τα καρέ , εκτός αν έπαιζα σε αναλύσεις υπό-HD ή με απενεργοποιημένα εφφέ γραφικών ή παιχνίδια δεκαετίας, χαραμίζοντας την οθόνη έτσι. H' κάνα πολύ παλιό παιχνίδι πχ στο gzdoom που όμως είναι πολύ καλύτερο σε παλιά οθόνη crt. Στις νέες οθόνες παραδείχνει καθαρό και χαλάει έτσι
100 fps σε ultrawide 1440 ειναι το όριο και πολλά παιχνίδια ούτε αυτό φτάνουν.
Βγήκε πρόσφατα και ultrawide 180hz 1440. 180 καρέ θα φτάσει μόνο αν πάρεις κάρτα γραφικών από 4070S και πάνω και μιλάω για τα λιγότερο απαιτητικά παιχνίδια.
 
Xbox 360 και Project Gotham Racing 4. Το ειχα παιξει με hdmi σε lcd 720p οταν ειχε βγει αλλα τωρα το παιζω σε CRT TV 21" philips μιας και δεν ειχα την ευκαιρια να το παιξω σε CRT TV στην HD LCD gaming εποχη του 2007

17 χρονια περασαν απο την κυκλοφορια του και ειναι ακομα ειναι ενα εξαιρετικο racing παιχνιδι.

Το αποτελεσμα στα γραφικα στην CRT εννοειται πως ειναι καλυτερο απο τις φωτο.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
Τις προαλες παρακολουσα ενα weekly του Digital Foundry οπου αυτος με το κενο στα δοντια ειπε οτι για να φτασουν οι επιπεδες οθονες την απεικονιση της κινησης των CRT πρεπει να πλησιασουν τα 1000hz.

Aπο την δική μου εμπειρία και έχοντας δει την διαφορά με 60/120/240hz στην δική μου οθόνη, θα μπορούσα να πω ότι τα 360hz θα είναι αρκετά για 100% CRT καθαρότητα. Τα 240hz θεωρώ είναι ήδη στο 90% με ένα 10% θολούρα να παραμένει. Ειναι αρκετά καθαρό το scrolling δηλαδή σε σημείο που δεν με καίει να βελτιωθεί κι άλλο.

Αρκεί βέβαια να μπορώ να τρέχω και τα παιχνίδια στα 240fps...
 
Aπο την δική μου εμπειρία και έχοντας δει την διαφορά με 60/120/240hz στην δική μου οθόνη, θα μπορούσα να πω ότι τα 360hz θα είναι αρκετά για 100% CRT καθαρότητα. Τα 240hz θεωρώ είναι ήδη στο 90% με ένα 10% θολούρα να παραμένει. Ειναι αρκετά καθαρό το scrolling δηλαδή σε σημείο που δεν με καίει να βελτιωθεί κι άλλο.

Αρκεί βέβαια να μπορώ να τρέχω και τα παιχνίδια στα 240fps...

θα πρέπει βέβαια να ενσωματώνουν και vrr στις νέες οθόνες και τηλεοράσεις. Ακόμα και τώρα υπάρχουν διαφορές επιδόσεων μεταξύ gsync ενσωματωμένης και gsync συμβατής οθόνης ή freesync με AMD και freesync με nvidia
 
Το vrr δεν εχει ομως να κανει με το lcd motion blur.
 
Πίσω
Μπλουζα